Loading...
nl

ik voel alsof ik stil sta

davidofke
davidofke sep 27 '10
de laatste tyd voel ik me niet zo bewust meer van myn ziel. de gedachten zyn zo menselyk geworden dat ik me afvraag of ik nog spiritueel ga of kan groeien dit is de eerste keer dat ik me er erg zorgen over maak. dit is myn eerste keer dat ik op deze forum een vraag plaats. ik weet het tyd brengt raad maar deze keer is de stilte wel erg lang ik hoop gewoon dat het my duidelyk wordt want myn vertrouwen in myn ziel is nogthans sterk toch hoop ik dat ik niet te lang op "pauze" wordt gezet
ik heb zo een vaag idee dat de prille zwangerschap van myn vrouw er voor iets tussen zit? grtjs D.
Delen:
Lena
Lena sep 28 '10
heel herkenbaar wat je schrijft
maar eigenlijk heel gewoon..
af en toe is er die pauze en lijkt het of je niet verder komt.. en dat je je dan niet zo verbonden voelt met je eigen ziel en dat je er ver van verwijderd bent
.
maar je schrijft het antwoordt al winkje bent dan minder met jezelf bezig..en wordt meer bezig gehouden door andere zaken...

pas als de rust er weer is kom je ook weer beter bij jezelf.. smile
davidofke
davidofke sep 28 '10
dag lena je heb gelyk het is een soort vakantie van myn ziel even tyd dat ik krachten kan opdoen en genieten van wat er allemaal gebeurt rond my ook nu gewoon chillen en muziek luisteren op de pc en reageren op leuke verhalen en vooral het rustiger aan doen
Lena
Lena sep 30 '10
maar vooral genieten...dan kom je uiteindelijk wel weer dichter
bij je eigen ziel contact...
ook de stilte helpt goed wink
L'arbre de vie
L'arbre de vie sep 30 '10
Hoi davidofke,
ik sluit me aan bij lena. ik heb dat ook vaak, van die tussenpauzes. Dan lijkt het net alsof ik geen contact meer kan maken daarmee en dat ik spiritueel gezien stilsta, maar elke keer blijkt dan ook wel dat die pauze nodig was...maak je dus geen zorgen zou ik zeggen..er komt wat je aankan en wanneer je het aankan;-)
Lfs!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki