Loading...
nl

helemaal onderste boven

Lena
Lena sep 24 '10



Helemaal Ondersteboven

20 september 2010

Lauren C. Gorgo

Dit artikel moest dus het tweede deel zijn van "Stepping in de Flow" dat ik eerder deze week gepost heb... maar ik had beter moeten weten. Er is geen "lineaire" orde in gebeurtenissen meer, hoewel ik naïef dacht dat ik mijn wil met geweld tegen de goddelijke wil kon opdringen, het universum heeft gewoon een geheel andere wending genomen om me te laten zien wie de baas is.

Deze energetische omkeer kwam, terwijl hij kort en intens was, zo onverwacht en uit heldere hemel dat ik letterlijk terug in de foetushouding belandde en me afvroeg hoe ik mezelf moest voeden, laat staan hoe ik de rest van die verstreken energie-update moest samen puzzelen.

Als je het gevoel heb gehad dat de afgelopen week van het loskomen van Mercurius retrograde ongewoon uitdagend was... tot op het punt dat je dacht dat je terug aan het begin van deze gruwelijke reis stond ... was je niet alleen. Ik was officieel helemaal ondersteboven. Volledig losgekoppeld.

Net toen we begonnen L A N G Z A A M maar zeker vooruit te gaan in de richting van ons nieuwe leven, werden we collectief gekapseisd door een witte rukwind van plotselinge zelftwijfel, terwijl we de zee van onzekerheid zelfs nog dieper indompelden. Enkele reusachtige golven van onvermogen stortten neer op onze kusten en deze kunnen veroorzaakt hebben dat je echte GROTE dingen op nog diepere niveaus in vraag stelt... zoals: Gaat dit ECHT gebeuren ...? of misschien zelfs vragen over je lang gekoesterde creaties, zoals: wil ik dit ECHT doen? ... OF ... Is dit ECHT wat ik wil? ... Of kan ik dit ECHT?

We zijn niet alleen net gekapseisd door deze ontnuchterende vragen en zuiveringen van twijfel, maar we houden ons ook vast aan de bodem van een boot die ons snel meeneemt over de rand van een ravijnmuur die we nog niet kunnen zien. Lieve Jezus.

Uiteraard kunnen deze periodes van zuivering & integratie een ernstige dip in het vertrouwen creëren. Het is net alsof hoe verder we ons in ons leven en lichaam aarden, des te nuchterder we worden en hoe minder plausibel dit allemaal lijkt. (Yikes) Maar deze gevoelens bestaan alleen maar terwijl we op knie-diepte in de zuivering staan ... eens dat we het tot de andere kant van een integratieperiode halen en kunnen uitademen, begrijpen we het ... maar intussen is het als een ontwaken uit een lange droom en je afvragen hoe we hier geraakt zijn ... maar nog belangrijker is, hoe en wanneer we hier UIT geraken.

Deze frustraties van afgeremd worden zijn de afgelopen week echt intensiever geworden ... kokend als een geiser, klaar om dwars door de aarde te barsten en ons in de stratosfeer te schieten door het vrijkomen van de toenemende druk van meer dan een decennium. Deze zich opbouwende emoties (angst / omg-de-stress / woede / teleurstelling / ontevredenheid / etc.) die verscherpt zijn, helpen ons zeker om vooruit te gaan, en godzijdank hiervoor, omdat we letterlijk geen voet voor ons gezicht kunnen zien!

Van waar we nu staan ... en de compressie van de tijd die zelf ineenstort... bestaat er niet meer zoiets als het voorspellen van de toekomst, dus rijden we allemaal op de wilde golven van het huidige moment, met zo'n focus (en met een "asjeblieft-god-laat-mij-dit-overleven" doodsgrip) dat de energieën nu te snel verschuiven om te doen alsof we iets weten.

En we weten echt niets ... We hebben GEEN IDEE wat er nou eigenlijk voor ons in petto ligt (wat deel uitmaakt van de opwinding!), behalve een nauwelijks waarneembaar gevoel van "we zijn zo dichtbij"...

Maar dichtbij wat?

En dit is waar het deze week allemaal om draait:

1) het loslaten van nog meer vooropgezette ideeën van wat zal zijn, zodat we met totale vrijheid kunnen creëren...
2) zuivering van diepgenestelde angsten die onze kracht blokkeren (wat geldt voor het rare zonnevlecht / buikgerommel & pijn), en ...
3) het observeren van de opbouw van innerlijke stuwkracht (frustratie / stress) die ons tot een soort van “leef vrij of sterf" mentaliteit brengt...

... en dit alles als voorbereiding om naar buiten te treden en weer voor de wereld zichtbaar te worden.

Deze week werd opgezet om onze fundamenten los te schudden, om alle resterende gevoelens van onvermogen (heb ik het echt in me?) los te laten, zodat we met vertrouwen verder in het onbekende kunnen stappen terwijl we op een groter levensplatform stappen zonder te weten "hoe".

De Pleiadische Hoge Raad merkt op dat het grotere doel van deze week was om "verder in onze goddelijke sjabloon te stappen terwijl we de fysieke overgang van mens naar goddelijke mens beginnen te eren." In feite zeggen ze dat deze hele week een extreme uitbalancering is geweest tussen deze twee realiteiten (scheiding / heraansluiting), en een die we nu leren meester te worden.

Losgekoppeld

Omdat verandering L A N G Z A A M in ons uiterlijke leven begint te verschijnen, moet er nog veel bereikt worden voor de herstructurering en aanpassing van onze buitenwereld om overeen te komen met onze nieuwe innerlijke verwerking. Dit maakte de recente ontkoppeling nog ontmoedigender omdat we weer werden teruggeworpen in ons oude afgescheiden zelf ... losgekoppeld van onze voedingsbron, terwijl we temidden van een aantal GROTE veranderingen in ons leven stonden (en we staan nog steeds aan het uiteinde van enkele intensieve cellulaire transmutaties).

Voor velen betekent dit nieuwe platform... of zal betekenen ... verhuizen naar een nieuwe geografische ligging (& als je niet verhuist, kan het je gewoon opvallen dat elke kamer in je huis nu de verkeerde kleur heeft of dat je opeens een hekel aan je koelkast hebt), het begin of einde van belangrijke relaties / carrières / ondernemingen, het starten van nieuwe projecten / partnerschappen en het vinden van een nieuwe of herziene fysieke uitlaatklep voor de uitgebreide expressie van de YOUniversal jij. Met betrekking tot deze wijzigingen, zegt de PHR ... "stabiliseer & maak je klaar voor verandering." Gelukkig, we zijn nu verstandig genoeg om te weten wat dit eigenlijk betekent: "Nestel je in een doos donuts en de marathon van Jersey Shore op TiVo" Ja, ik zei dat.

Deze ontkoppelingperiodes, terwijl ze korter zijn dan ooit, voelen zo extreem aan omdat we er zo dichtbij zijn om volledig in de eenheid ondergedompeld te worden, dat de grimmige vergelijking van afscheiding vibrationeel gesproken steeds moeilijke te dragen is.

Maar zoals ik al zei in de laatste twee updates, hebben we nog steeds eb en vloed, zoeken we onze voeten en stabiliseren we ons in het nieuwe, wat betekent dat we de ene dag volledig opgeladen worden en krankzinnige hoeveelheden energie laten doorstromen.(je kent die dagen wel. Je voelt je opeens als een superheld met geheugenverlies en denkt dat je ALLES aankunt, terwijl je de laatste 10 jaar van bewustzijnsklimmen vergeet, terwijl je in cirkels of tegen de muren loopt omdat je helemaal niet in staat bent om je te aarden, te focussen of te slapen) ... en vervolgens zijn we uitgeteld, slapen urenlang (integratie) alsof we net van een cokefeestje komen.

Deze fluctuaties zijn niet alleen fysiek zwaar, ze creëren ook uiteenlopende emotionele extremen tussen ... "ALLES & NIETs is mogelijk." Heilige manie Batman.

Ondertussen, terug op de ranch ... hebben we het uiteindelijk door de dimensionale poort van de grote kruisingen van de zomermaanden gehaald (winter voor het zuidelijk halfrond) ... het spreekwoordelijke oog van de naald ... en deze maand wennen we aan onze nieuwe groeven, beveiligen we onze funderingen en beginnen we ons fysieke leven te herstructureren, terwijl we in de universele stroom van perfecte timing stappen. We kunnen af en toe nog eens terug door de deur wippen (zoals we deze week al deden) om het oude op te zoeken (of gewoon om onszelf een geweldige klap tegen ons achterste te geven), maar de bezoeken zullen steeds korter worden tot helemaal niet meer.

Nieuwe Golf van Licht

De PHR wil ons ook laten weten dat ondanks het feit we ons op een gegeven moment verschrikkelijk kunnen voelen, ze in feite "de hoeveelheid licht reguleren die een ieder van ons moedwillig behuist (sheesh... kun je je voorstellen wat het zou zijn als ze het niet deden??) en dat er een nieuwe golf van energie komt die ons voorbij de grenzen van tijd en ruimte zal meenemen. (Ik denk dat ze verwijzen naar de equinox (9 / 22 (EDT), of de 10:10 ... of beide ... maar zoals gewoonlijk, krijg ik alleen voldoende informatie om ons door het hier en nu te loodsen. Trouwens, wat maakt het eigenlijk op dit moment uit... ze doen allemaal pijn.)

Sprekend van pijn, hoor ik ook dat, hoewel we begin van deze week met minder weerstand vooruit zullen gaan, ik een waarschuwing krijg dat we momenteel ook weer terug kunnen keren naar die verschrikkelijke staat van afscheiding (vermoedelijk tijdens een of beide van deze volgende twee downloads?)... de afstand tussen ons hogere en lagere zelf voelen ... maar dit is slechts een tijdelijke loskoppeling die blijkbaar het herbedradingsproces van onze hypofyse / pijnappelklier zal voltooien. (Vandaar alle hoofdpijn, niezen, vertigo, oorpijn, lichaamstemperatuur onregelmatigheden (koude rillingen / zweten), diepe slaap / slapeloosheid, brandende / waterige ogen, en sinus ick)

(Ook het vermelden waard ... tijdens deze zeer gevoelige tijd van de hypofyse / pijnappelklier activering (gekend door de buitenwereld als "allergie seizoen"), is het belangrijk om je te ontdoen van elke / alle milieu-toxines, giftige dampen (zoals diesel-uitlaatgassen bijvoorbeeld), geuren met chemicaliën ... vooral op basis van petroleum ... iets dat niet natuurlijk is, waar je gevoelig voor bent, of wat storing bij de opening van je derde oog kan veroorzaken)

De PHR zegt dat de hypofyse en de pijnappelklier eindelijk een voorhuwelijkse overeenkomst ondertekenen en zich voorbereiden om zich te verenigen in het heilig verbond ... alias het heilige huwelijk van de mannelijke en vrouwelijke energieën in ons & het recept / ingrediënten voor transfiguratie) Blijkbaar zal vanaf deze fusie “alles als "nieuw gebied" beschouwd worden en de oude wereld gescheiden lijken door een afbakeningspunt. Dit afbakeningspunt staat voor de voltooiing van het samenvoegingproces en vanaf dit punt zal onze bewuste herinnering gescheiden lijken in voor en na ascensie."

(Dus vreemd genoeg mensen ... is dit als VC / AD? Ik ben vrij geïntrigeerd door dat begrip en kan het niet helpen een correlatie te maken. VA / NA?? Ik zou graag je feedback hebben over dat idee...)

Ze zeggen dat dit tot ons bewustzijn wordt gebracht om ons te helpen (met name de meer oneerbiedigen van ons) te beseffen dat dit een gigante verschuiving is die plaatsvindt en dat de ervaringen die we als niet-essentieel aanduiden, inderdaad van groot belang zijn... en hoe langer we bewust op dit pad zijn geweest en met deze energieën gewerkt hebben, des te diepgaander het uiterlijke bewijs van onze innerlijk verschuiving zal zijn.

Nou, ik denk niet dat iemand van ons die door dit proces gaat de diepte van de transformatie kan betwijfelen ... ongeacht wat we denken of ge-lo-ven, onze lichamen liegen niet.

En dat, denk ik, is de komedie in het collectieve perspectief:))

Happy Equinox!
Lauren
ThinkWithYourHeart.net

Nederlandse vertaling © Ulla Mertens - The Golden Age

Dit artikel mag ongewijzigd worden gekopieerd en verspreid met inbegrip van alle copyright-vermeldingen.
Delen:
New Moon
New Moon sep 24 '10
Goh. HERKENBAAR!!!!
1stMoonofMars
1stMoonofMars sep 24 '10
Pffft, lekker om dat ff te lezen... echt totaal gesloopt vandaag confused* ... mooi artikel en veel herkenbare punten...

* en daarbij gaat het lastig worden met de concrete geldzaakjes... anyway i'll see

grtsz
New Moon
New Moon sep 24 '10
Balen first moon.. er komt vast een betere periode. Op een houtje bijten wordt je heel creatief van, zo heb ik ook ooit van bijna niets moeten leven (het lot van de maantjes? hehe)

Ik weet niet of je op kamers woont maarehh zo heb ik overleefd (inderdaad hier komt een kant van me naar boven die sommigen van jullie verrast haha)
- thee
- boterhammen met pindakaas/krentenbollen
- tomaten
- sjag ipv peuken
- "ik gun mezelf geld/hulp"
- veel water
- kaarsjes om de boel gezellig te houden


Liefs en succes smile
New Moon
New Moon sep 24 '10
Oohja, bij alle universiteiten in nederland vragen ze proefpersonen voor onderzoek, dan kan je redelijk wat bij verdienen in relatief korte tijd. (en ze hebben altijd wel mensen nodig). laugh
1stMoonofMars
1stMoonofMars sep 24 '10
Hehe thx voor de tips... maaruh, die van mij nog creatiever tongue(kheb al een paar keer achter elkaar gehad dat ik meerdere weken gewoon 0 euro heb gehad enz....)

(hehe, sjag uit je oude sjeckies pulken enz...

alleen maar water en droog brood... of dat dus zelfs ook niet...

maar eten heb ik gelukkig deze keer wel wat beter geregeld wink(veel rijst en dan alst ff kan iets erbij....lol, kan beter in africa gaan wonen, hoef ik vrij weinig voor aan te passen smile)

en tja, dan heb ik vandaag ook weer mun kleingeld aan straatmuziekanten gegeven....(tja das een beetje de neiging altijd bij mij als ik wel wat heb en dat op dat moment niet nodig heb of wel ff kan missen geef ik het gewoon aan zoiets...)



nuja het komt er op neer dat het concrete spul(lees vooral;geld, wat in de soep is gelopen wink)

Maaruh nieuwe plannen zijn vandaag in werking gezet en er zitten nog wat andere zaken in de toverhoed tongue(+ wat oude ideetjes die ik misschien binnekort ga uitvoeren alst een beetje loopt)...

maar thx voor de tips smile

Grtsz

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki