Loading...
nl

Jeannette

Jeannette
Jeannette apr 3 '07
Wie wil mijn foto lezen?
Misschien ziet/voelt iemand het verband met mijn droom? (zie dromendagboek:waarschuwing voor wat?)

Alles mag gezegd en of gevraagd worden :)

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-726

Alvast Bedankt! :D
Delen:
Anne
Anne apr 3 '07
Ik lees je foto binnekort ;)
Groetjes aNNe
Jeannette
Jeannette apr 5 '07
alvast bedankt Anne1
3Dx
3Dx apr 5 '07
Heb jij problemen met je onderrug, mogelijks nieren? Rechter onderrug overheerst.
Jeannette
Jeannette apr 5 '07
ik heb wel eens last van mn rug, maar of het mijn nieren zijn weet ik niet...
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 6 '07
Ik zal je foto ook lezen als ik er het juiste gevoel voor heb. Ik hoop dat je nog eventjes geduld kunt hebben ;). Maar daar ben ik eigenlijk niet zo bang voor :).
Jeannette
Jeannette apr 6 '07
geduld is een schone zaak!
Wanneer je ongedurig bent heb je er alleen jezelf maar mee!
Dus neem je tijd... je wilt niet weten hoelang ik over jouw foto heb gedaan! Dien weet het wel:P
Acheliah
Acheliah apr 6 '07
Zeker weten
3Dx
3Dx apr 6 '07
Je bevindt je net als in een "transitzone". Wachtkamer is geen goede benaming want het is niet dat je op je lauweren rust. Je bent dus wel heel actief, maar in “overgang”. De veranderingen staan dus op til, maar net omwille daarvan voelt 't net aan of 't te vroeg is voor een “openbaring”, heb nog wat geduld. Je zal het gewoonweg moeten doorstaan vrees ik, wees sterk. Wat er ook aankomt, weet dat het goed is, ook al voelt 't soms anders aan.

Karaktertrekjes:
Je kan raar uit de hoek komen, scherp tot heel slinks.

Fysiek:
Problemen in de onderrug, mogelijks nierfunctie, rechts overheerst.
Pijn in buik, links.

Zoon:
Zeer volwassen, goed gevoel, zorgeloos, voldaan gevoel.
Hij is met je verbonden in de "trasitzone" - de omschrijving daaromtrent hierboven geldt ook voor hem. De tijd is weldra gekomen, probeer los te laten.
Druk voorhoofd.
Jeannette
Jeannette apr 6 '07
3Dx,

wil je onderstaand stukje iets meer uitleggen?
Sinds ik op deze site zit, krijg ik wel meer gevoelens en andere dingen door, bedoel je dit soms?
Dat komt omdat ik waarschijnlijk het teveel heb verdrongen. En het nu weer meer toe durf te laten.

Je bevindt je net als in een "transitzone". Wachtkamer is geen goede benaming want het is niet dat je op je lauweren rust. Je bent dus wel heel actief, maar in “overgang”. De veranderingen staan dus op til, maar net omwille daarvan voelt 't net aan of 't te vroeg is voor een “openbaring”, heb nog wat geduld. Je zal het gewoonweg moeten doorstaan vrees ik, wees sterk. Wat er ook aankomt, weet dat het goed is, ook al voelt 't soms anders aan.

Idd kan ik raar uit de hoek komen, scherp en slinks eigenlijk niet. Wel op de "speelse" manier, maar niet gemeent.

Rug had ik al verteld, buik is meer rechtsonder.

en wat bedoel je met druk voorhoofd bij mijn zoon?

Bedankt voor het lezen 3Dx, en ga zo door!
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 6 '07
Ok hier komt mijn lezing. Ook deze is onder voorbehoud. Ik hoor graag wat er wel of niet klopt.

Ik zie iemand die erg van gezelligheid houdt. Het liefst heb je veel mensen om je heen, die je dan ook kan verzorgen. Toch is het moeilijk voor je, want jij kan helemaal niet zo goed, tegen veel mensen om je heen. Daar ben jij best gevoelig voor. Dus ook al zou je het graag willen, het is erg moeilijk voor je om dit ook te doen.

Ik zie ook een stukje onzekerheid in je, dat voor mijn gevoel bij je ouders vandaan komt. Ik weet niet of je een goede band met ze hebt / had, maar je bent er onzeker door geworden, vermoed ik.

Je hebt een groot maar naief hart. Ik bedoel dit niet verkeerd, maar mensen kunnen je nogal eens kwetsen ook al bedoelen ze het helemaal niet zo. Als dat gebeurd sluit jij je meteen af, en komt het niet zo snel weer goed.

Wat dat betreft heb jij het ook moeilijk met het afsluiten van dingen. Jij moet er over blijven praten totdat je het uit je systeem is. Wat dat betreft zou je je jezelf een heel stuk makkelijker kunnen maken. Trek het je allemaal niet zo persoonlijk aan ;-).

Je hebt een oog voor detail, en weet vaak de kleinste dingen op te merken die een normaal iemand voorbij zou lopen. Toch moet je uitkijken dat je jezelf niet in de details verliest en het grote plaatje niet meer ziet. Vaak is het grote plaatje belangrijker dan die kleine neuzel-dingetjes.

Je vind het niet zo belangrijk dat andere mensen je mooi vind, als jij jezelf maar mooi vind. Wat dat betreft heb je de nuchtere houding, je bent wie je bent. Toch moet je dit niet als excuus gebruiken om niet te willen veranderen ;). Toch zie ik al langzaam dat je wel degelijk bezig bent hier iets aan te doen, dus daar maak ik me ook niet echt zoveel zorgen om.

Je kan je zelf goed redden en bent erg zelfstandig. Wat dat betreft zijn er niet veel mensen aan wie jij je bindt. Er zijn een paar mensen om je heen voor wie jij alles doet, maar de rest kan je niet zo heel veel boeien.

Het is wel zo, dat als iemand jouw vriend(in) is, kan jij je compleet wegcijferen voor de ander. Wat dat betreft zou je ook eens wat meer aan jezelf mogen denken. Tenslotte ben je hier wel voor jezelf, die ander moet ook zijn eigen lessen leren.

Dan komt het nog op een stukje bescherming. Jij wil veel te veel mensen in bescherming nemen. Dat is nergens voor nodig, laat ze fouten maken, en wees er dan voor ze. Ik snap wel dat je dat niet prettig vindt, maar iemand een levensles ontnemen is ook niet aardig. Je zou zelf ook niet willen dat ze dat bij jou zouden doen.

Dan tot slot nog het verlies van je zoontje. Waarom heb jij een schuldgevoel? Denk niet dat jij hier iets aan hebt kunnen doen. Hij had geen enkele reden om hier op aarde rond te lopen, omdat hij hierboven een veel grotere taak heeft. Ik probeer het echt voorzichtig te zeggen, maar ik kan het niet zo goed voorzichtig zeggen: Laat hem los, hij heeft een belangrijke taak te doen. Hem hier houden helpt niemand van ons allemaal. Ik bedoel het echt goed, maar ik snap dat je dit niet wilt horen.

Goed dit was mijn lezing. Ik hoop dat je er iets mee kunt, en ik ben benieuwd of hij nog een beetje klopt.

Groetjes Julien.
Acheliah
Acheliah apr 7 '07
Zit veel waarheid in als ik haar voor mag zijn maar ze zal zelf wel aangeven de welke
Jeannette
Jeannette apr 7 '07
Ik zie iemand die erg van gezelligheid houdt. Het liefst heb je veel mensen om je heen, die je dan ook kan verzorgen. Toch is het moeilijk voor je, want jij kan helemaal niet zo goed, tegen veel mensen om je heen. Daar ben jij best gevoelig voor. Dus ook al zou je het graag willen, het is erg moeilijk voor je om dit ook te doen.

Dit klopt, de reden dat teveel mensen om me heen minder goed gaat is mijn dove oor. Ik kan het dan allemaal niet meer volgen, de gesprekken dus. En raak dan helemaal zenuwachtig. Dit heb ik ook als ik bij iemand op visite gaat waar de radio en/of de t.v aanstaat.Al het geluid komt door 1 oor, en dan kost het heel veel energie om een gesprek te volgen.

Ik zie ook een stukje onzekerheid in je, dat voor mijn gevoel bij je ouders vandaan komt. Ik weet niet of je een goede band met ze hebt / had, maar je bent er onzeker door geworden, vermoed ik.

Mijn echte moeder heeft me als kind weggegeven. Ik ben daardoor bij een oom (die nog steeds een vader voor mij is)en tante opgegroeid. Ook met die tante had ik veel problemen, ze liet me geregeld alle hoeken van het huis zien...

Je hebt een groot maar naief hart. Ik bedoel dit niet verkeerd, maar mensen kunnen je nogal eens kwetsen ook al bedoelen ze het helemaal niet zo. Als dat gebeurd sluit jij je meteen af, en komt het niet zo snel weer goed.

Alleen mensen met wie ik een band heb, kunnen mij kwetsen, en over het algemeen ben/kan ik niet lang boos op iemand zijn. Groot hart heb ik wel, maar alleen voor diegene waarvoor ik hem openstel.

Wat dat betreft heb jij het ook moeilijk met het afsluiten van dingen. Jij moet er over blijven praten totdat je het uit je systeem is. Wat dat betreft zou je je jezelf een heel stuk makkelijker kunnen maken. Trek het je allemaal niet zo persoonlijk aan ;-).

Wanneer er iets schokkends is gebeurd, moet ik er over blijven praten totdat het er helemaal uit is.
Maar ik kan me juist wel goed afsluiten, ik laat alleen gevoel toe wanneer ik dat wil. Zo wil ik bijvoorbeeld geen relatie meer aan, en sluit me dan ook af voor al het mannelijk schoon! Op die manier sluit ik me ook af voor andere mensen, die mijn vriendschap naar mijn idee niet verdienen.

Je hebt een oog voor detail, en weet vaak de kleinste dingen op te merken die een normaal iemand voorbij zou lopen. Toch moet je uitkijken dat je jezelf niet in de details verliest en het grote plaatje niet meer ziet. Vaak is het grote plaatje belangrijker dan die kleine neuzel-dingetjes.

helaas heb ik dit juist niet, ik wou juist dat ik iets meer details zag.

Je vind het niet zo belangrijk dat andere mensen je mooi vind, als jij jezelf maar mooi vind. Wat dat betreft heb je de nuchtere houding, je bent wie je bent.

Idd, mensen nemen me maar zoals ik ben. Maar mezelf mooi vinden doe ikniet, het gaat mij om de binnenkant.

Toch moet je dit niet als excuus gebruiken om niet te willen veranderen . Toch zie ik al langzaam dat je wel degelijk bezig bent hier iets aan te doen, dus daar maak ik me ook niet echt zoveel zorgen om.

Ik ben juist al een hoop veranderd hierin, vroeger al mensen iets over bv mn haren zeiden dat het niet leuk zat, zat ik als in zak en as. Nu heb ik er een goede middenweg in gevonden.

Je kan je zelf goed redden en bent erg zelfstandig. Wat dat betreft zijn er niet veel mensen aan wie jij je bindt. Er zijn een paar mensen om je heen voor wie jij alles doet, maar de rest kan je niet zo heel veel boeien.

Ik ben idd heel zelfstandig. En het binden... geeft vaak kopzorgen, daarom vermijd ik dat. Iedereen mag een beroep op me doen wanneer nodig, maar alleen voor mijn kids en mijn vader (oom) en diens vriendin, zou ik echt alles doen.
Wel is het zo dat ik me voor vrienden meer inzet dan andere mensen.

Het is wel zo, dat als iemand jouw vriend(in) is, kan jij je compleet wegcijferen voor de ander. Wat dat betreft zou je ook eens wat meer aan jezelf mogen denken. Tenslotte ben je hier wel voor jezelf, die ander moet ook zijn eigen lessen leren.

Ik cijfer mezelf niet weg, maar zal wel met inachtneming van mijn eigen grenzen, anderen helpen waar ik kan.

Dan komt het nog op een stukje bescherming. Jij wil veel te veel mensen in bescherming nemen. Dat is nergens voor nodig, laat ze fouten maken, en wees er dan voor ze. Ik snap wel dat je dat niet prettig vindt, maar iemand een levensles ontnemen is ook niet aardig. Je zou zelf ook niet willen dat ze dat bij jou zouden doen.

Op zicht valt dit reuze mee. Pas wanneer iemand echt op het punt staat een grote fout te maken, probeer ik het te voorkomen. En dan hebben ze zelf 2 keuzes, ze gaan door waar ze mee bezig waren, of ze nemen mijn advies ter harte. Verder wanneer ik een advies geef aan iemand, gevraagd of ongevraagd, is het ook nog aan hunzelf wat ze er wel/niet mee doen. Maar dan heb ik in ieder geval gedaan wat wat ik kon.

Dan tot slot nog het verlies van je zoontje. Waarom heb jij een schuldgevoel?

Mijn schuldgevoel... Johan* werd elke dag 7.30 wakker, dus wij zette de wekker nooit meer, de dag waarop ik hem vond werd het 9.00. Als ik de wekker had gezet, had het misschien wel zijn redding kunnen zijn.

Denk niet dat jij hier iets aan hebt kunnen doen. Hij had geen enkele reden om hier op aarde rond te lopen, omdat hij hierboven een veel grotere taak heeft. Ik probeer het echt voorzichtig te zeggen, maar ik kan het niet zo goed voorzichtig zeggen: Laat hem los, hij heeft een belangrijke taak te doen. Hem hier houden helpt niemand van ons allemaal. Ik bedoel het echt goed, maar ik snap dat je dit niet wilt horen.

Ik wist dat je iets in deze trant ging zeggen, al meerdere mensen hebben gezegd dat ik hem los moet laten. Maar het voelt dan als verraad, en dan nog de vraag... hoe kan ik hem los laten?

Goede lezing hoor! :)
3Dx
3Dx apr 7 '07
Jeannette (extra)
wil je onderstaand stukje iets meer uitleggen?
Ik kan het moeilijk anders interpreteren, maar denk dat het met afscheid te maken heeft.

Idd kan ik raar uit de hoek komen, scherp en slinks eigenlijk niet. Wel op de "speelse" manier, maar niet gemeend.
Ik had bij "raar uit de hoek komen" en "scherp" een beeld van een slang, heel actief, sisselend, sluipend en sidderend wit-lichtgevend. Ik had dit geïnterpreteerd als slinks. Heb jij een andere interpretatie voor de slang?

Rug had ik al verteld, buik is meer rechtsonder en wat bedoel je met druk voorhoofd bij mijn zoon?
Alle fysieke prikkels waarover ik spreek (rugpijn,...) zijn degene die ik op dat moment ook effectief voel, zo had ik een druk in mijn voorhoofd bij de foto van je zoon. Ik kon dit niet meteen verder toewijzen fysiek. Niet fysiek kan dit bijvoorbeeld zorgzaam maar ook bezorgheid betekenen.
Jeannette
Jeannette apr 7 '07
het enige wat ik met slangen heb is dat ik er doodsbenauwd voor ben. Verder zou ik het echt niet weten...

En dank je wel nu snap ik hoe je het druk voorhoofd bedoel. Ik hoop alleen dat Johan* niet bezorg om mij of zijn zusjes is?

bedankt 3dx!
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 7 '07
Wat bedoeld hij met druk op het voorhoofd dan? Als ik denk aan het voorhoofd, dan denk ik aan het derde oog chackra, dat op je voorhoofd zit.
3Dx
3Dx apr 7 '07
Nims,
denk niet dat 't iets met chakra's te maken had. Zo voelde het toch niet aan.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 7 '07
Ok het was ook alleen maar een idee :). Ik moest daaraan denken toen ik het las.
Jeannette
Jeannette apr 8 '07
Eerlijk is eerlijk Nims... dit was ook mijn 1e gedachte toen ik het las van 3Dx. Het druk... ik dacht dat hij eerst ermee bedoelde, dat Johan* teveel zag/wist/waarnam...Vandaar dat ik hem vroeg om het nader te verklaren.
Debiorah
Debiorah apr 8 '07
Bedoel je daarmee dat Johan bezorgd is omdat hij teveel zag/wist/waarnam?
Want ik denk dat het ook kan staan voor de band die jullie hebben en het contact dat je nog met hem hebt. In die zin kan johan bezorgd zijn om jou omdat hij weet wat er in jou speelt. 3Dx had het ook over afscheid nemen, en misschien wil hij zoiets zeggen als, neem afscheid maar weet dat die band blijft bestaan, je hoeft niet bang te zijn hem dan te verliezen.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420