Loading...
nl

Gwen: foto lezen

Nyssa
Nyssa sep 23 '10
Wie wil mijn foto eens lezen?

Groetjes en alvast bedankt voor de moeite!
Delen:
Nyssa
Nyssa sep 23 '10
Het is wel een foto van 2 jaar geleden, de enige die ik kon vinden waar ik alleen op sta. Hopelijk is dit geen probleem?
admin
admin sep 23 '10
Hallo Gwen,

Wat mij betreft is de foto van twee jaar oud geen probleem.

Je bent positief ingesteld, en hebt zeker wel een sprankelende persoonlijkheid. Je bent open en met tijd en wijlen echt onbevangen, mooi is dat !! Niet iedereen reageert zo en dat weet je. Daarom kijk je ook verder naar de mens en kun je mensen toch wel goed doorzien. Je kunt een denker zijn en weet wat de kracht is in jezelf. Daar kun je mooi gebruik van maken. Werk je in de zorg? Je bent een sociaal type, maar ook een sterk zakelijke/wetenschappelijke kant. Je houdt van de puntjes op de i, en van netheid. Regels vind je in je werk of studie prettig, daar streef je ook naar om dit uit te voeren. Soms sta je hierin wel eens alleen, omdat hier een stukje van je karakter zit wat star kan zijn. Dit stuit anderen wel eens tegen de borst en daarom kan er wel eens scherp tegen je gereageerd worden. Je ziet zelf niet helemaal in wat er bedoeld wordt, en kan hierin ook wel eens je tanden laten zien. Dit is niet verkeerd, maar hier moet voor jou nog een verdieping in jezelf komen dat je op deze manier handelt vanuit je hart, en daarin ben je prachtig op weg ! Daar bedoel ik te zeggen dat je niet tegen dingen moet vechten tegen dingen die je niet tegen kan houden. Je houdt van duidelijkheid, en bent iemand die veel kan praten. Wat wil je compenseren. Is er iets met je lichamelijke gesteldheid (een bepaalde moeheid soms?). Breid je visie eens uit naar meerdere gebieden, omdat jij soms verder kan kijken dan bepaalde grenzen en een insteek van jou de dingen weer opnieuw op kan laten bloeien. Dit is een kracht !

Hoor graag van je!

Groetjes,
Bart
Nyssa
Nyssa sep 23 '10
Wow, dit is wel heftig. Kan jij dat allemaal zien van een foto? Petje af hoor!

Het klopt idd. dat ik probeer positief te zijn in het leven. Welk nut heeft negativiteit? Geen enkele.
Ik weet ook dat ik, als ik met mensen praat, recht in hun hart kan kijken. Dat heeft zo zijn voor- en nadelen. Zo kan ik genieten van een liefdevol mens, maar als er duisternis, wrok of haat te voelen is, dan doet het me wel pijn en moet ik me afschermen.
Nee, ik werk niet in de zorg maar in een bibliotheek. Ik kom vooral in contact met mensen die een gevoelig probleem hebben en er informatie over willen (borstkanker, zelfmoord, e.d.). Die bezorg ik hun en laat ondertussen hun hart luchten. Vooral de kinderen spreken me nogal eens aan over een probleem. Ze zijn erg open en soms zijn de gevoelens waarmee ze worstelen erg intens.
Dat ik wat star kan zijn, daar ben ik sinds kort ook achtergekomen. Ik probeer nu eerst na te denken vooraleer ik iets zeg smileEn als ik aangevallen wordt, probeer ik de gedachte vast te houden dat die mens ook een wezen van God is en zoekende is. Dat helpt om liefde te sturen.
Ik ben ziek geweest het afgelopen jaar. Ik was mijn manier van leven eigenlijk een beetje beu aan het worden. (vooral werk) Maar gelukkig heb ik mijn energie terug gevonden. Vandaar die moeheid waarschijnlijk. Ik denk dat ik bijna klaar ben om in de 5de dimensie te leven en daar kijk ik erg naar uit. Ik vind die 3de dimensie zo benauwend. Soms heb ik het gevoel dat ik in twee dimensies tegelijkertijd leef.
Wat bedoel je precies met je laatste zin? 'Breid je visie eens uit naar meerdere gebieden, ...'

Ik vind dit heel verhelderend. Dank je wel om hier je energie in te steken!

Groetjes!
admin
admin sep 23 '10
Dank je wel voor je uitgebreide uitleg Gwen. Ben blij dat je het verhelderend vindt, is altijd fijn om een mooie feedback te krijgen!

Eigenlijk slaat het "breidt je visie eens uit naar meerdere gebieden" terug op het stukje wat je aangeeft over het star zijn. Het minder nadruk leggen op het 1 geeft weer ruimte voor het ander. Maar daar ben je al mee bezig!!!
Heel graag gedaan !

Groetjes terug!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki