Loading...
nl

Droom

wendyscholten
wendyscholten sep 18 '10
Vannacht had ik een hele rare droom.
Nou heb ik die wel vaker, dus niet vreemd voor mij.
Maar ik denk dat er in deze een boodschap zat.

Ik kom er alleen zelf niet uit, misschien dat een van jullie mij kunnen helpen.

In mijn droom had ik een reading van Derek Olgilve. Hij vertelde dat er een hele mooie vrouw en een hele vage man bij mij waren.
Hun vertelde hem op hun beurt dat bij mij de energie zich ophoopte in mijn buik en dat die energie verspreid moest worden. Derek rade mij aan om Tinini Olie te kopen, dat zou mij kunnen helpen.

Het enigste is dat ik op het internet helemaal niets kan vinden over tinini olie, maar ik denk zeker dat er ergens een verband mee moet zijn.
Wie o wie kan mij helpen?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 18 '10
Vanuit de chakra psychologie staat je buik, voor je gevoels wereld. Als de droom gaat over de energie die verspreid moet worden, dan gaat dit vooral over het niet willen / kunnen uitten en voelen wat je voelt. Hoe is dit voor jou?
wendyscholten
wendyscholten sep 19 '10
Ik ben juist een persoon die heel open is.
Wel heb ik vanuit mijn jeugd over het spirituele nooit zo kunnen praten, dan verklaarde ze je voor gek.

Wat dat betreft maak ik van mijn hart geen moordkuil.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 19 '10
Open is voor mij iets anders dan voelen. Kan jij jouw emoties goed uitten naar alles en iederen?
New Moon
New Moon sep 19 '10
Hey Wendy,
Zou het kunnen dat je ergens de behoefte hebt je spirituele leven te delen met anderen? Ik ben dat zelf heel erg aan het oefenen, zodat de spirituele themoon er ook mag zijn tussen vrienden en familie. Zeker als emoties of gevoel voortkomen vanuit spiritualiteit (bv dromen), kan je dat best delen met anderen. (wie weet steken zij er ook wat van op of worden ze bewust.)

Liefs
New Moon
New Moon sep 19 '10
Oohja, heb je al grondig gecheckt of je spirituele persoon er ook echt mag zijn? Het kan zijn dat dat persoon zich ergens niet geaccepteerd voelt door je verleden.

Liefs
Petra
Petra sep 19 '10
Ik zie veel mensen als een mix van mannelijke en vrouwelijke elementen/eigenschappen/gevoelens/energieën. Zou het kunnen zijn dat jouw vrouwelijke deel al helemaal tot ontwikkeling is gekomen en je nu aan je mannelijke deel mag gaan werken, omdat dit deel in jou nog wat vaag aanwezig is?

Waar in je buik hoopt de energie zich op? Dat kan je zonnevlecht, chakraal of basischakra omvatten. Heb je een idee welke het zou(den) kunnen zijn?

Tinini zegt me vreemd genoeg iets, maar ik kan er ook niets van vinden. Als ik er nog op kom zal ik het je laten weten.
wendyscholten
wendyscholten sep 20 '10
De energie zou in mijn droom ophopen in mijn onderbuik.

Ik heb verder totaal geen idee wat er in mijn onderbewuste bezig is. Wel denk ik dat ik hevig aan het ontwikkelen ben in spirituele zin. Dromen is ook je onderbewuste, en dromen doe ik echt heel veel, en wel de raarste, mooiste of de afschuwelijkste dingen.

Er is een tijd geweest dat ik spiritueel helemaal niks mee maakte, maar de laatste tijd is het vol op bezig. Verder heb ik helemaal geen ervaring met mediteren, en weet ook niet wat het grondig checken van mijn spirituele persoon is.
Wel zou ik dit graag willen weten/doen, maar ik weet totaal niet hoe.
Misschien zou het al een hoop schelen als ik contact kon maken met mijn gids, maar tot nu toe is dat nog niet gelukt.
Ik heb het ook eens geprobeerd met een bandje die ik van mijn schoonouders mocht lenen, daarmee zou je ook in contact moeten komen met je gids. Daar kwam helaas niets uit, en om constant mediums te bezoeken kost me handen vol met geld, die ik niet heb.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 20 '10
Ik zou niet al je hoop op een ander leggen (in dit geval je gids), maar het aangaan met jezelf. Waar loop jij tegenaan, waar ben jij bang voor? Kun jij eigen verantwoordelijkheid nemen om, je eigen angsten aan te gaan?
wendyscholten
wendyscholten sep 20 '10
Hoe moet ik leren om niet bang te zijn?
Als ik dat wist zou ik het allang geleerd hebben, want bang zijn is niet fijn.

Waar ik bang voor ben is dat er zich dingen herhalen vanuit het verleden, en mij dingen overkomen waarvan ik ooit gehoord heb.
Ik zou boven een negatieve entiteit moeten staan, maar hoe kan het dan zijn dat als zij energie genoeg hebben toch mensen lichamelijk kunnen betasten?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki