Ok hier is je fotolezing. Hij is onder voorbehoud dus neem het me niet kwalijk als ik niet alles goed gezien heb. Graag hoor ik of het allemaal een beetje klopt.
Je bent iemand die heel erg gesloten is, en zichzelf moeilijk geeft. Hoewel je helemaal niet dom bent, kan je soms wel dom "doen" om mensen op een afstandje te houden.
Ik vind je in sommige opzichten erg onverschillig overkomen. Je hebt moeite met je te binden.
Met problemen kan je in het algemeen niet goed omgaan, en die zin dat je ze liever ontloopt / uit de weggaat dan dat je ze oplost.
Je bent heel positief ingesteld, en focussed je ook op de positieve kant van zoveel mogelijk dingen. Aan negativiteit heb je een hekel.
Ik zie dat je behulpzaam bent. Toch is er iets met je behulpzaamheid wat niet helemaal klopt. Ik weet niet precies wat het is. Ben jij iemand die "dwangmatig" andere mensen moet helpen, of iemand die andere mensen helpt omdat je er ook iets voor terugverwacht? Of is het om een andere reden. Ik weet het niet goed. Het is wel goed dat jij zoveel mogelijk mensen helpt
.
Ik zie enige piekering in je. Alsof jij sommige dingen wel meer aantrekt dan andere mensen dat zou doen. Je zou wat lichter over sommige dingen mogen nadenken.
Dit lees ik niet uit je foto, maar heb je me verteld, maar je hebt nogal een bewogen verleden achter de rug. Door hetgeen er gebeurd is, heb je een bepaalde visie over je eigen leven gekregen. Toch heb ik het gevoel dat je je nog niet helemaal jezelf kunt voelen en kunt zijn, omdat het plaatje nog niet helemaal voor jezelf is ingevuld. Stop vooral niet met zoeken, maar wees niet éénkennig. Haal de waarheid uit jezelf en niet uit een ander. De ander kan je hoogstens een kant op wijzen, maar deze kent jou niet zoals jij denkt dat deze je kent.
Het is tijd dat je je eigenwijsheid om zet in eigen-wijsheid
. Je weet veel, maar het heeft op dit moment nog geen vaste vorm.
Pas op voor vlijerij. Je bent er gevoelig voor. Misschien ben je je hier wel van bewust, maar ik wil het toch nog even zeggen.
Je hebt een hele sterke persoonlijkheid, en een enorme wilskracht. Toch vind ik het jammer dat je soms spontaan besluit om het op te geven. Als je echt iets graag wilt, kan je er best voor gaan. Je hebt de kracht en de cappaciteit ervoor.
Je komt heel zeker over naar andere mensen toe, waardoor je handig je onzekerheid weet te verbergen. Dit is een manier die goed werkt om over je onzekerheid heen te komen. Het zekere gevoel zal vanzelf ook een echt zeker gevoel worden
.
Je bent erg gevoelig en hebt empatische gaven. Hoewel je ze al wel gebruikt, zit je nog ver onder je kunnen. Wat dat betreft zie ik een enorme potentie wat betreft empatische gaven. Je bent dus goed bezig, en bereid je voor op meer
.
Je zou eens wat aan je energiebalans mogen doen. Op sommige moment verlies je energie als een gek, en op andere momenten houd je alles binnen en kan er niets weg. Probeer er wat meer regelmaat in te krijgen. Ik zou zeggen, koop een steen en draag die bij je voor je energie. Ik weet niet welke steen je hiervoor nodig hebt, maar laat je gevoel eens spreken in een stenenwinkel. Je zal zelf weten, welke je nodig hebt.
Ik zie een heel groot hart dat veel liefde geeft. Je bent zorgzaam en liefdevol. Als jij iemands vriendin bent, dan ben jij een gouden vriendin. Kijk echter wel uit dat er geen misbruik van je gemaakt wordt. Hoewel je het zelf niet eens zo erg vind, kost het je wel meer tijd dan dat nodig is.
Als laatste nog een opmerking over je geslotenheid. Ik had moeite met je foto te lezen omdat je erg gesloten bent. Ik weet niet wat je precies probeert buiten te sluiten, of probeert te beschermen. Toch heb ik het gevoel dat het in jouw geval niet nodig is.
Wees trots op jezelf en je innerlijk! En ik weet dat het moeilijk voor je is, te zeggen dat je trots op jezelf bent.
Goed dit was mijn lezing. Ik ben erg benieuwd wat je ervan vind.