Loading...
nl

afscheid topic.

admin
admin sep 14 '10
Ik vond het oudere afscheid topic niet, dus maak ik maar een nieuwe.



Ik heb NiMs een pb gestuurd, om me uit te schrijven uit het Merudi register en afscheid te nemen van een prachtige tijd hier. Ik had hem geschreven het pb'tje door te geven aan jullie, maar uiteindelijk neem ik hier liever zelf afscheid van jullie.
Ik geef ruimte aan anderen hiermee , en ook ruimte aan mezelf. Ik neem alle goeie inzichten en gaves die hier weer naar boven zijn gekomen, en meer ontwikkeld en alle wijsheden en liefde mee in m'n knapzak.. en trek verder .. het pad op.

Bedankt voor alles, NiMs, dat komt recht uit m'n hart, en ook dank aan alle anderen, om wie jullie zijn/waren.


(ik benniet goed ik afscheid nemen..wordt er emotioneel van, maar het voelt tergelijkertijd heel erg goed, dus bedankt voor de duwers en de trekkers, want zij zijn het die m'n ogen hebben doen openen, om verder te gaan)


iedereen zit in m'n hart.
letterlijk iedereen!

zoentje

Tinne (Bellefleur)
Delen:
admin
admin sep 14 '10
cryIk snap je maar ben er wel verdrietig van....
Ik ga je gruwelijk missen hier...
Cialara
Cialara sep 14 '10
Ik begrijp het ook Tinne, en ook ik zal je ontzettend missen op het forum.

Liefs Jorine smile
admin
admin sep 14 '10
Ik snap het eerlijk gezegd niet. ^^

Wat voor afscheid heb je het over?
admin
admin sep 14 '10

Dag lieve Tinne (Bellefleur)

Het ga je goed
Tot ziens,

Liefs
Anuschka
Beschermengel
Beschermengel sep 14 '10


Wat ontzettend jammer Tinne ...ik/we zullen je erg missen op het forum. frown
gast
gast sep 14 '10
Goeie reis Tinne. Fijn dat je hier een tussenstop gemaakt hebt. Van iedereen kun je iets leren en zo ook heb ik wat dingen van jou geleerd. Dank hiervoor.
Het ga je goed....tot ziens.
New Moon
New Moon sep 14 '10
Wat jammer Tinne frown
Heb altijd van je aanwezigheid hier kunnen genieten en je hebt me geinspireerd op verschillende gebieden.. smile
Veel succes en liefde op je pad gewenst!

Liefs the moon
1stMoonofMars
1stMoonofMars sep 14 '10
Dag Tinne,

tof om jouw mee te hebben mogen maken winksmile
en veel succes met de dingen die je nu gaat doen of op je pad komen smile

Grtsz,

1stMoonofMars
admin
admin sep 14 '10
hoi Tinne,

ik wens je alle goeds toe,

liefs Diana
bloempje
bloempje sep 14 '10
Lieve Tinne,
dank je wel voor je bijdragen hier op merudi, veel goeds gewenst op je pad.
we zulen je missen.

Liefs Bloempje
1stMoonofMars
1stMoonofMars sep 14 '10
Ow extra dingetje, kzie dat je over 10 dagen 5,0 wordt smilecongratzs alvast laugh.

Grtsz en liefs,

1stMoonofMars
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 14 '10
Ik vind het ook erg jammer en begrijp het ook niet. Voor mij voelt het alsof je iets niet wilt aangaan met jezelf, en dit nu op anderen projecteert. Maar het is jouw keuze en die zal ik zeker respecteren. Ik zal je na dit bericht verwijderen, en weet dat je altijd weer welkom bent, mocht je ons toch iets te erg gaan missen.
L'arbre de vie
L'arbre de vie sep 14 '10
Hey Tinne,

wat jammer dat je hebt besloten weg te gaan! Ik snap niet helemaal waarom je moeite hebt om ruimte in te nemen voor jezelf, want dat is wat je eigenlijk schrijft.
Ik hoop dat je beseft dat er ruimte is voor iedereen op dit forum, ook voor jou.
Succes met het pad dat je nu bent ingegaan.

Liefs!
admin
admin sep 14 '10
crynu snap ik helemaal niks meer hiervan en van beslissingen ...

Namasté, het ga je goed!
Marjan
1stMoonofMars
1stMoonofMars sep 14 '10
hmmm smilenuja confusedwink

ik begrijp het wel, forums of een omgeving waarin je de hele tijd verblijft kan/kunnen op ten duur verstikkend of beperkernd aanvoelen en dan is het gewoon tijd om afstand te nemen en ff dingen en het leven op je eigen manier zonder andere zaken dingen etc.. in te laten invullen..... gewoon ff loslaten en eigen invulling + meegenomen ervaringen en gelezen zaken in jezelf meenemen smile( ja en daarbij/lostaand-daarvan vondt/ vind ik je top smile)

Grtsz,

1stMoonofMars
Emuca
Emuca sep 15 '10
Dag lieve Tinne, tot snel smile
admin
admin sep 15 '10
Hoi Tinne ik heb je een pb,tje gestuurd en ik hoop dat je hem nog hebt kunnen lezen.

Ik zal je missen maar wens je heel veel wijsheid en liefde op je levensweg.
Mijn hart staat altijd open en je bent welkom om te komen en te gaan....( en ook weer terug te komen voel je vooral vrij daarin)

liefs en een knuffel mee van Bea
gast
gast sep 15 '10
Al vanaf het eerste moment dat ik dit topic las heb ik dit nummer in mijn hoofd:

http://www.youtube.com/watch?v=b99vu9bH2Zc
Islandlady
Islandlady sep 15 '10
Wow.... hoe toepasselijk! Blijft een heerlijk nummer overigens
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki