Loading...
nl

laramals

laramals
laramals sep 8 '10
Ik wil mezelf bij deze even kort voorstellen,ben nieuw op deze site,had hem al af en toe bezocht maar niet ingelogd.Sommige onderwerpen spreken me wel aan.Mijn naam is Marianne ,ben Belg en leef sedert 2 jaar in Turkije met man en dochtertje van 6.Zelf heb ik een katholieke opvoeding gekregen,mijn mas is moslim,doch niet volledig prakizerend.Varkensvlees eten we niet,voor de rest hebben we respect voor de ander zijn overtuiging.Ik zie heel vlug de behoeften van mensen en zal vrijwillig helpen waar ik kan.Ik baal er wel van als sommigen dit enkel benutten.Ik ben een gelukkig mens geworden,alhoewel ik de laatste 15 jaar verscheidene depressies had.Sedert we in Turkije wonen geen enkele meer,ik probeer me ook niet te veel meer aan te trekken van wat anderen denken of zeggen,sommige mensen zijn gewoon aardsdom en daar valt niks aan te veranderen.Zelf zal ik altijd eerst nadenken voor ik mijn mening geef,zodat ik anderen niet kwets.
Delen:
admin
admin sep 8 '10
Quote:
sommige mensen zijn gewoon aardsdom en daar valt niks aan te veranderen.


Quote:
Zelf zal ik altijd eerst nadenken voor ik mijn mening geef,zodat ik anderen niet kwets.


Dat was je hier zeker even vergeten hahaha.

Welkom smile
laramals
laramals sep 9 '10
Ja,heb je gelijk in,haha,had dit ook anders bedoeld hoor,maar kwam wel slecht over.Dank voor je welkom !!!
admin
admin sep 9 '10
wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 9 '10
Welkom op Merudi!
Beschermengel
Beschermengel sep 9 '10

Welkom Laramals... smile
admin
admin sep 12 '10
Hallo Laramals,

Voel je welkom!

Warme groet,
Marjan

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki