Loading...
nl

help mij

dea
dea sep 9 '10
hallo allemaal

Ik ben hier nieuw maar zal mij zo voorstellen.

Ik ben hier prongelijk terecht gekomen omdta ik nu sinds een tijdje best actief op internet aan het zoeken ben naar antwoorden.
Ik weet gewoon niet meer of ik mijn verstand aan het verliezen ben door mijn verleden of dat ik ze wel op een rijtje heb en gewoon hulp en kennis nodig heb.

Ik ben een meid van 22 die haar hele leven heeft geloofd gavens te hebben zo ben ik ook opgegroeid.
Mijn oma was een zeer rustige zeer wijze en de meest liefdevolste vrouw die ik ooit gekend heb, en zij was een heks haar moeder was er ook 1 en ga zo maar door mijn moeder is ook zo opgevoed en er was een mooi leuk spelenderwijs begin gemaakt aan de mijne.
Maar mijn moeder heeft mij best laat pas gekregen mijn broer en zus stonde er toen allemaal niet zo voor open maar ik als nakomelingetje had wel intresse en mijn moeder en oma waren er lange tijd van overtuigd dta ik voor belangrijke zaken ben geborren.
zal wel ik groeide op mijn oma stierf toen ik nog vrij jong was en mijn moeder had het vreselijk zwaar met haar leven.
zij bekeerde zich en het verhaal veranderde toen ineens in dat ik was weggelecht om hele grote zaken voor god te gaan doen en dat ik de kracht zou hebben van het 2 snaaiende zwaard (wat dat ook moge zijn)
In mijn vroegste herinneringen zie ik mij al in bed zitten praten of spelen met personen die er toen waaronder 1 lief vriendinnetje die mij zei weg te blijven van de zolder omdat die meneer niet lief was en ook voor mij niet.
dat deet ik later al in het geloofsbekeerde situatie kreeg ik een hele enge ervaring in een kerk... ik heb er nu nog nachtmerries van, ik in mijn domheid vertelde het aand e pastoor van de geloofsgroep waar mijn ouders en ik bij zaten, die mensen schrokken zich ook wilt dat "ze" zich op mijn jonge leeftijd nu al lastig vielen of zich al toonde aan mij en begonne toen bijna bezete te bidden voor mij.

Op mijn 18e kreeg ik ineens te horren over dat ik borderline zou hebben en bijna mijn hele leven leugenhs gezien zou hebben.
Snel volde de medicijne, Ik zag niks voor een jaartje ofzow en toen begon het weer, ik kreeg weer andere medicijne tot ik zwanger werd en toen stopte het.
Ik ben ook gered door iets of iemand op mijn basisschool ik was helemaal alleen en er viel een bijna tot het plafon ijzeren kast spontaan om (hij stond tusse 2 andere zelfde kasten tegen een muur, dus omvalle kon echt niet) en ik voelde mij vast gegrepen worden opgetild en naar achteren gehaald, de kast lag recht voor mijn tenen.
En toen ik het vertelde aan mijn moeder werd ze niet warmer of kouder... dat dat de engellen waren..

In mijn puber tijd vielen er dingen kapot als ik echt heel erg kwaat werd, en als ik mij ergens in had vast gebeten waar ik iedere dag over fantaseerde.. dan gebeurde het ook alsof ik er invloed op had...

Ook heb ik in mijn pubertijd een tijdje omgegaan met een hele leuke knappe jongen die ik wonder bove wonder nog nooit maar dan ook echt nog nooit overdag heb gezien.
Hij vertelde bijna nika over zichzelf maar wist alles over mij, hij liet mij 7 kleure in me broek schijten maar ik kon me maar niet los maken van hem, en ineens was hij net zo mystrieus verdwenen als dat hij mijn leven in was gekomen.


Er is nog zo ongelovelijk veel te vertellen en ik heb het gevoel te gaan exploderen als ik niet snel iemand kan spreken die verstand heeft van zaken.
Ik moet weten of de heksenafkomst iets met zich mee brengd, en of de dingen die ik heb meegemaakt wel echt zijn of dat ik gewoon echt rijp ben voor stevige medicijnen en een inrichting..
Zo doende krijg ik een en dezelfde ervaring als ik mediteer en wanneer ik slaap... Ik vermoed dat ik uittreed en ergens heen ga of heen gehaald word want ik heb nog nooit van me leven moeite hoeve te doen om er te komen..
en wat daar gebeurt daar gaan nu nog de haren van over mijn lijf staan en begin ik te trillen...

kan iemand mij helpen..
ik hoop dat jullie mijn verhaal begrijpen en niet denken dat ik maar wat lul ik ben echt ten einde raad... en ben zo bang dat ik niks voor mijn dochter kan doen zoals mijn ma ook niks meer gedaan heeft voor mij toen mijn oma overlede was en zij ineens het licht zag in god...

Ook voel ik al sinds mijn 16e dat er iets groots gaat gebeuren maar ik wete niet wat, dat gevoel is een paar jaar weg geweest maar begint ineens weer terug te komen en ik kwam er een maandje gelede ineens achter dat waar ik nu woon ik ook heb gezien in dromen van vroeger, ik weet dus dat het hier heeft plaats gevonden, ook krijg ik nogal eens vaak de zelfde dromen over en over en over... maar dat is allemaal erg persoonlijk maar wel ook iets wat mij heel erg zorgen baard ik hoop echt dat er iemand is die mij kan helpen en die ik kan toevertrouwen met informatie die ik liever niet aan jan en alleman wil toevertrouwen...


heel erg bedankt alvast
Dea Sanctus
Delen:
New Moon
New Moon sep 9 '10
Hoi Dea,

Ik wil je graag van harte welkom heten op dit forum smile
Wilde graag op dit bericht reageren, omdat ik een paar dagen geleden snachts een kaarsje heb gebrand voor de "gevoelige vrouwen die mij voor zijn gegaan en ook een bijzondere band hebben met de nacht, maan en natuur" Had dus het gevoel dat ik dat moest doen en dat dat ook iets met hekserij te maken heeft. Goed dat je dit forum hebt gevonden, hekserij is helemaal niet raar, daarom wilde ik je dit "toeval' even meedelen. wink
Je bent op de goede plek waar je veel informatie kwijt kan, niemand zal je uitlachen of raar aankijken, er heerst hier een goede sfeer en er is voor ieder wat wils qua informatie krijgen en verspreiden smile

Heb ook het idee - heb daar zelf veel last van en herken veel met wat je opschrijft - dat er een soort van transformerende energie in de lucht zit, die nogal wat kan losmaken bij mensen.. volgens mij ben je een erg gevoelig persoon. Je gaf bij je voorstel topic al aan wat je prettig vond: natuur en je huis. Daarmee doe je je kinderen helemaal niet te kort, integendeel.. *heb ik het gevoel*. Aarden is dus heel belangrijk, dat kan je ook zeker samen met je kinderen doen. smileVoel je niet schuldig je bent een goed mens en zo te horen heb je pracht kinderen (volg je gevoel, ik vind het erg mooi wat je zegt over dat je samen met je kinderen de wereld wil ontdekken) smileVergeet niet te genieten en hou jezelf goed in de gaten. Trek je niks van met hetgene dat jij de "maatschappij" noemt.. Ben nu erg nieuwsgierig naar je dromen, die kan je altijd opschrijven in het dromentopic smile

Liefs en heel veel plezier hier,,

the moon
1stMoonofMars
1stMoonofMars sep 9 '10
Origineel bericht van: dea
hallo allemaal

In mijn puber tijd vielen er dingen kapot als ik echt heel erg kwaat werd, en als ik mij ergens in had vast gebeten waar ik iedere dag over fantaseerde.. dan gebeurde het ook alsof ik er invloed op had...

Zo doende krijg ik een en dezelfde ervaring als ik mediteer en wanneer ik slaap... Ik vermoed dat ik uittreed en ergens heen ga of heen gehaald word want ik heb nog nooit van me leven moeite hoeve te doen om er te komen..
en wat daar gebeurt daar gaan nu nog de haren van over mijn lijf staan en begin ik te trillen...


heel erg bedankt alvast
Dea Sanctus


Ander levensverhaal ( uiteraard wink) maar wel herkenbaar op vele punten smile

anyway bovenstaande was nog niet op geantwoord en viel mij wel op..... omdat ik vooral de laatste tijd ook dit soort gevalletjes heb.... met slapen/dromen... of halfwaaktoestand (ik neem aan dat dat hetzelfde is als mediteren... weet ik zelf niet geheel zeker... kheb nooit iets met meditatie gedaan o.i.d. maar misschien heb ik dit mezelf wel aangeleerd o.i.d.)

in iederreval; als ik weer wakker wordt en opsta lijkt het bij mij wel of ik de hele nacht heb getraind of druk bezig ben geweest, moe wakker worden dus.... (uiteraard is het ook zo dat alles wat je meemaakt e.d. snachts verwerkt wordt... maar de laatste paar maanden heeft het meer impact...)

en dan het geval met dat er potten omvallen etc. alsof dat het lijkt dat dit een reactie is van jou persoon/uitstraling..... ik heb daar de laatste tijd ook wat aparte ervaringen mee gehad....
en ben dit geheel aan het uitzoeken en ook uittesten/doorvoelen etc... ben er nog niet geheel wijs uit..... maar volgens mij zit daar echt wel veel meer achter en omheen, maar dat is ook nog wat mysterieus voor mij wink. (als jij over dat soort dingen nog meer ervaringen hebt en dingen die je dan voelt en ziet e.d. zou dat wel tof zijn, kan ik eens kijken of ik dat bij mezelf herken...)


Grtsz,

1stMoonofMars
dea
dea sep 10 '10
laughhaha oo ik vind het zo heerlijk om te horren dat je het herkend ^^ ik ben niet alleen op de wereld tongue

Ik wil je er graag meer over vertellen hoor als jij me ook verteld wat jij weet tongue
Ik moet wel zeggen dat het allemaal zich meer afspeelde toen ik echt heel erg aan het puberen was..
Ik was met mijn toenmalige vriendje bij mij op de slaapkamer en we kregen ruzzie en zoals ik toen vooral ook nogal overdreven snel kwaat reageerde ging hij naar de zolder om iets op te ruimen ik vatte dat toen als een echt grote belediging op dat hij zomaar wegliep en ik ontplofde in mijn slaapkamer, toen ik uit volle borst stond te schreeuwen en stampen viel er een boekeplank in het trapgat van de zolder trap aan 1 kant los, alle boeken vielen en op de zolderkamer zelf vloog er een boek uit de boekekast (waar ik woon staat het vol met boeke, niemand is veilig wink) naar hem toe.. hij kwam lijkbleek weer terug tonguehij wist doordat ik het hem wel eens had verteld over mijn vrouwe generatie van de familie dat ik vast wel wat zou kunne maar dit vond hij echt te freaky, ik was eerst echt heel erg verbaasd maar door zijn reaktie vond ik het daarna wel grappig tongue

Ik merk aan mijzelf dat het altijd gebeurt wanneer ik echt tot over me toere kwaat ben.. merk jij dat ook? ik denk dat als je gavens hebt dat het dan toch ook meer een gevoels kwestie is...
en aan gevoelens heb ik er meer dan genoeg ik word ook door mijn moeder extreem overgevoelig genoemd..
Ik weet niet of dat ook voor jou zo kan gelden, heb jij misschien ook dat wanneer je bij mensen bent je alles kan voelen en meest subtiele veranderingen in het humeur (gevoel) bij dat persoon meteen kunt opmerken ?
Ik kan dat namelijk wel maar kan er totaal niet mee overweg, Het veroorzaakt mede dat ik zo vaak ruzzie heb in me relaties, ik merk al dingen voordat iemand het zelf doorheeft en als iemand dan gaat beweren dat het niet zo is schiet dat bij mij weer verkeerd omdat ik weet dat het wel zo is, naderhand kome ze er ook weer op terug omdat ze na stevig nadenken erachter komen dat het inderdaad zo is.

hahaha snap je mij nog tongue?
Ik vraag me af of je hier ook iets in herkend wink

liefs
dea
dea sep 10 '10
als ik trouwens nog wat mag vragen,

wat maak jij mee als je in die half waak toestand bent ?
als je het niet openlijk wilt vertellen kan je me ook pm'en tenzij je het liever niet zecht, dat is ook ok smile

@ the moon
Ik wil mijn droom/gebeurtenis wel opschrijven bij het dromen topic maar ik wil wel waarschuwen dat het echt geen leuke droom is misschien zelfs mja kweet niet demonisch kan noemen ik weet niet echt of je dat wel zo kan neerzetten ik wil geen mensen beledigen of schokeren...
en heel erg bedankt voor het lieve kaarsje okal wist je nog niet dat ik een vand e mensen kon zijn wink
mag ik vragen of jij misschien ook een heks bent? of daar veel van weet.. zoals ik al in mijn eerdere antwoord beschreef ik ben inderdaad heel erg gevoelig en zou dat heel graag wat beter in de hand wille leren krijgen.
Ik voel ook mij heel erg thuis in de nacht en maan, mijn instincten zijn ook overgevoelig en de geuren en geluiden snacht's zijn een stuk aangenamer. Plus ik krijg ook ineens erg veel energie in de nacht hoe wist jij dat als ik mag vragen trouwens, realiseer me nu pas dat jij dat allemaal al genoemd had in je berichtje wat laugh

liefs
Dea
New Moon
New Moon sep 10 '10
Hoi Dea,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb je een PB gestuurd smile

Liefs the moon

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki