Hoi lieve mensen,
De laatste tijd heb ik het met steeds meer mensen over hoe ik als kind was, veel herinneringen zijn meer helder dan wat ik bv een aantal jaar terug heb gedaan. Het leek me leuk een topic te starten en hier iets te plaatsen, foto filmpje of tekst, wat je als kind leuk vond om te doen of naar te kijken, te luisteren enzo. Ik haal hier veel kracht uit.
Wat ik als kind (jaar of 6/7) erg leuk vond om te doen (ik ben van de computerspelletjes generatie) was het spelen van het volgende spel. De sfeer, muziek, kleuren en mystiek van het volgende zoog ik helemaal in me op: vond het heerlijk om te doen en er is daarna nooit meer een spel gekomen die dat zelfde gevoel in me los heeft gemaakt (ben best een computerspelletjesfan dus dat zegt wel wat, jullie begrijpen wel waarom hehe)
"Atlantis, de verloren legende"
(waarbij de bedoeling was om een reeks puzzels op te lossen, waarbij je Seth speelde, een jongen van buiten Atlantis. Je moest met bepaalde mensen te praten om koningin Rhea te redden, want er was corruptie op het eiland (dualiteit) en vervolgens HET geheim van Atlantis te ontdekken. Het einde verklap ik niet, maar dat kunnen jullie denk ik wel raden hehe) *nog anderen die dit hebben gespeeld?
nb er zit een fout in het geluid van het volgende filmpje (het is een oud spel dus niet zo gek :))
Ik schoot altijd in de lach van angst (gekke combi) bij dit stukje:
Een stukje puzzelen. (het hele spel zag er op deze manier uit en wisselde zich af met filmpjes)
Liefs the moon