Hoi forumgenoten,
Afgelopen nacht had ik een droom en nu heb ik het gevoel dat het goed is om die hier te delen en iets te vragen. Ik droomde over een vrouw waarmee ik ‘hier op aarde’ enkele jaren geleden een korte relatie mee had, dit om wat info te geven. Dit voelde als een diepe zielsverbinding (ik specificeer bewust niet omdat dat voor mij geen 'toegevoegde waarde' heeft) en liet me letterlijk met de dag groeien. Als we bij elkaar waren voelde het voor ons als thuiskomen, herkenning in rust en liefde en was er heel veel pret/plezier met elkaar. Voor mij was dit de eerste (en enige) ervaring met zielsliefde binnen een man-vrouw relatie (ik kende alleen karmische relaties, die emotioneel heftig en intens (leerzaam) waren).
Deze zielsrelatie eindigde op een hele nare manier en zij ging binnen een maand verder met een andere man, ik bleef met vele vragen, pijn, boosheid achter. Kennelijk ben ik hier dus nog niet klaar mee.
De droom wat ik me herinner:
We, ik en deze zielsverwant, ontmoeten elkaar in een groot huis waar ik in mijn droom woonde, dus anders dan het huis waar ik op aarde woon. We keken elkaar aan en ik voelde weer wie ze is, haar zuivere liefdevolle wezen, waardoor het tussen ons weer ‘stroomde’. Heel kort daarna voelde ik hele krachtige boosheid in mij vanwege mijn onbeantwoorde vragen. Ik werd erg boos en verweet haar erg heftig dat zij mij achter had gelaten met puzzelstukjes en een hoop vragen. Zij erkende dit maar weigerde antwoord te geven. Ze raakte in een hele diepe pijn, draaide zich om en verliet het huis. Ik aarzelde even en liep haar achterna. Ik kwam beneden in een hal waar de uitgangsdeur was, die zij, nadat zij die doorging half open had laten staan. Ik voelde me op dat moment heel naar en in de war, verdere woorden heb ik zo niet.
Kan iemand me verder helpen, ik heb het gevoel dat het om loslaten gaat, waar boosheid en pijn in de weg zit.
Liefs Seven