Loading...
nl

Droom van afgelopen nacht

Seven
Seven sep 5 '10
Hoi forumgenoten,

Afgelopen nacht had ik een droom en nu heb ik het gevoel dat het goed is om die hier te delen en iets te vragen. Ik droomde over een vrouw waarmee ik ‘hier op aarde’ enkele jaren geleden een korte relatie mee had, dit om wat info te geven. Dit voelde als een diepe zielsverbinding (ik specificeer bewust niet omdat dat voor mij geen 'toegevoegde waarde' heeft) en liet me letterlijk met de dag groeien. Als we bij elkaar waren voelde het voor ons als thuiskomen, herkenning in rust en liefde en was er heel veel pret/plezier met elkaar. Voor mij was dit de eerste (en enige) ervaring met zielsliefde binnen een man-vrouw relatie (ik kende alleen karmische relaties, die emotioneel heftig en intens (leerzaam) waren).
Deze zielsrelatie eindigde op een hele nare manier en zij ging binnen een maand verder met een andere man, ik bleef met vele vragen, pijn, boosheid achter. Kennelijk ben ik hier dus nog niet klaar mee.




De droom wat ik me herinner:

We, ik en deze zielsverwant, ontmoeten elkaar in een groot huis waar ik in mijn droom woonde, dus anders dan het huis waar ik op aarde woon. We keken elkaar aan en ik voelde weer wie ze is, haar zuivere liefdevolle wezen, waardoor het tussen ons weer ‘stroomde’. Heel kort daarna voelde ik hele krachtige boosheid in mij vanwege mijn onbeantwoorde vragen. Ik werd erg boos en verweet haar erg heftig dat zij mij achter had gelaten met puzzelstukjes en een hoop vragen. Zij erkende dit maar weigerde antwoord te geven. Ze raakte in een hele diepe pijn, draaide zich om en verliet het huis. Ik aarzelde even en liep haar achterna. Ik kwam beneden in een hal waar de uitgangsdeur was, die zij, nadat zij die doorging half open had laten staan. Ik voelde me op dat moment heel naar en in de war, verdere woorden heb ik zo niet.

Kan iemand me verder helpen, ik heb het gevoel dat het om loslaten gaat, waar boosheid en pijn in de weg zit.

Liefs Seven
Delen:
New Moon
New Moon sep 5 '10
Hoi Seven,

**wederom een herkenbaar verhaal**
Fijn dat je te weten bent gekomen dat ook zij bewust is van die puzzelstukjes (bewust zijn van elkaars puzzelstukjes hoort bij zielsverwanten, omdat we heel veel puzzelstukjes van elkaar bezitten) Loslaten is moeilijk, zeker bij een zielsverwant.. het is hartverscheurend zelfs. Die boosheid en pijn mogen er zeker zijn, maar ik raad je aan om er niet te lang in te blijven hangen (dat loslaten is als een knop omzetten waarbij je haar respecteert met liefde in haar zijn en doen en haar worsteling etc) Aangezien zij tijd nodig heeft om je die puzzelstukjes te geven, zou ik dit haar geven, anders blijft die pijn. Doe de deur maar dicht en droog je tranen, ze weet je huis te vinden smile
En berg die puzzel maar op in een mooie kast in je huis, dan ligt hij klaar om verder in elkaar gelegd te worden. Die tijd komt er (dat ze terug komt in je huis om je puzzelstukjes te geven), maar pas na het loslaten...
Dit is mijn ervaring met een zielsverwant.. wat komt na het loslaten is prachtig (ook de creatie die niet perse iets met je zielsverwant te maken heeft) dus ik raad het je aan om te doen smile

Liefs the moon
Cialara
Cialara sep 5 '10
Wat heb je dit mooi omschreven The moon, en heel herkenbaar wat Seven schrijft ook. Ik geniet hier even van, en het geeft mij ook weer een zetje in de goede richting wink

Loslaten is oh zo moeilijk, maar brengt wel rust, waarna je flink door kunt groeien smile

Liefs Jorine.
New Moon
New Moon sep 5 '10
Dankjewel Jorine smile
Fijn dat je hier ook wat mee kan!

Liefs the moon
Seven
Seven sep 5 '10
Dank Moon! Ik ben een verhalenverteller, dat is mij ooit verteld in een reading en het blijkt inderdaad steeds meer te gaan leven in mij. Ik kan er zo een verhaal over vertellen hihi.

Loslaten, verlies en alleen zijn, zijn de grootste thema’s in mijn leven en dankzij deze vrouw kwam ik met allen sterk in aanraking, ontstond er een pad voor mij van ‘totale verbinding tot volledig alleen zijn’, angstaanjagend eerst. Het leuke is dat hoe meer ik accepteer dat ik ‘alleen’ ben, hoe meer ik me met alles verbonden voel. De wijsheid in mij zegt mij haar daarvoor Dankbaar te zijn, de praktijk is iets anders. Vaak heb ik gedacht van ‘ok nu is het klaar’, maar komt het weer terug, in de gekste vormen. Ik ben erg eigenwijs en voor mij voelt het niet als de vraag of zij mijn huis gaat vinden, het is hoogste tijd dat ik mijn huis vind en thuisgeraak. In die maanden van onze relatie kreeg ik plots een ‘beeld’ waarin ik ons in twee verschillende treinen zag op het station en deze treinen vertrokken in verschillende richting en een paar weken later werd dit manifest, of die treinen ooit samenkomen, ik betwijfel het sterk, maar met deze vraag wil ik mij eigenlijk helemaal niet bezighouden.
Het klopt dat je zegt dat ik er niet te lang in moet blijven hangen, deze week heb ik al geprobeerd om een afspraak met iemand die mij kan helpen te maken om te werken aan pijn en boosheid, tot dusver kreeg ik nog geen antwoord via het digitale lijntje.

Liefs Seven
New Moon
New Moon sep 5 '10
Graag gedaan Seven!

Ik vind het zo mooi, het plaatje wat Bart heeft geplaatst bij jouw binnenkomen op merudi ("ook effe voorstellen") is een open deur met een rood tapijt die uitgerold is op een trap! wink*misschien kan je dat ook terug koppelen aan je droom heb ik het gevoel*

Liefs the moon

ps: laat ook die twijfel dat die treinen ooit weer samenkomen, los... durf te accepteren dat die treinen een andere kant zijn opgegaan
Seven
Seven sep 5 '10
Ja dat plaatje was erg treffend! Ik bedoelde ook te zeggen dat die treinen gerust een andere richting mogen gaan, dat is voor mij de acceptatie van 'alleen' zijn die tot binding leidt.

liefs Seven
Seven
Seven sep 7 '10
Nog een toevoeging. Gisteren heb ik een plek bezocht waar wij,deze vrouw en ik, hele mooie dingen beleefd hebben. Vandaag kwam ik plots tot een inzicht rond mijn boosheid, kan die nu plaatsen en zien waar die ontstaan is en die heeft niets met haar te maken laugh

7-up wink
New Moon
New Moon sep 8 '10
Moonshine van mij voor jou Seven laugh

the moon

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki