Loading...
nl

Oehw, waar ik loop krijg ik precies de muziek.....

1stMoonofMars
1stMoonofMars sep 3 '10
Waar ik loop krijg ik de laatste tijd precies de muziek te horen(of het nu in een winkel of van iemand die voorbij loopt met een mp3) van wat ik net daarvoor heb gezien/of heb gevoelt.....

geweldig, maar ook vreemd, hebben meerdere van jullie dit?

grtzs
Delen:
admin
admin sep 3 '10
ja ik ken dit, maar in m'n binneste komen er liedjes, heel veel liedjes.
vbtje:
Ik had in een berghokkast allemaal miniscuulkleine insectjes, met de massa.
Er was bij vergetelheid een zak met brood voor de kippen blijven liggen in die kast, dat was gaan schimmelen en blijkbaar kwamen daar die beestjes vandaan. Ikke poetsen, en met onsmettingsmiddel, en elke dag met de stofzuiger want ze leken in de gaatjes te zitten van de kast.
Ik vroeg aan de cosmos hoe lang dat ik met dit vervelend euvel ging blijven zitten.
en enkele seconde later hoor ik het liedje door m'n hoofd.. " Take on me.... I'll be gone in a day or twooooooo...'


http://www.youtube.com/watch?v=mYTXuuRJ2ek&feature=related

inderdaad ongeveer binnen de twee dagen waren ze helemaal weg.
dus goe luisteren, want van overal komt er info !
1stMoonofMars
1stMoonofMars sep 3 '10
smile

groeten en lotsa Love smile

1stMM
1stMoonofMars
1stMoonofMars sep 3 '10
ow trouwens bij mij heeft het niet altijd met 'dagen' te maken ... het volgt echt binnen enkele seconden.

ow, en met sommige dingen/gebeuren volgt het idd pas wat later... maar meestal al binnen een dag, of anders nadat ik geslapen heb en mijn droom kan verklaren smile
admin
admin sep 4 '10
ja, het liedje kwam bij mij ook enkele seconde nadat ik gevraagd had hoelang het nog ging duren.

Onlangs stond ik op met het lied :
http://www.youtube.com/watch?v=vEjUQ15lyzk


Instand Kama!
New Moon
New Moon sep 4 '10
Origineel bericht van: 1stMoonofMars
ow trouwens bij mij heeft het niet altijd met 'dagen' te maken ... het volgt echt binnen enkele seconden.

ow, en met sommige dingen/gebeuren volgt het idd pas wat later... maar meestal al binnen een dag, of anders nadat ik geslapen heb en mijn droom kan verklaren smile


Dat heb ik ook inderdaad! Zo cool. In het begin vooral mn tweelingziel die precies de youtubelink stuurde van het liedje waaraan ik dacht of naar opzoek was.

Liedjes hebben ook voor mij een persoonlijke betekenis, zeker als ze "toevallig" lijken voorbij te komen. laugh

Liefs the moon
L'arbre de vie
L'arbre de vie sep 5 '10
Ja dat herken ik. Vaak begin ik ook liedjes te zingen die mensen om mij heen toevallig op dat zelfde moment in hun hoofd hebben. grappig he,
Liefs!
admin
admin sep 5 '10
Ja dat betekent dat jouw antenne ze opving. Het denken kan nl opgevangen worden. Dus ook de liedjes die ze in hun hoofd hebben.
leuk.. !!
gast
gast sep 5 '10
Origineel bericht van: 1stMoonofMars
Waar ik loop krijg ik de laatste tijd precies de muziek te horen(of het nu in een winkel of van iemand die voorbij loopt met een mp3) van wat ik net daarvoor heb gezien/of heb gevoelt.....

geweldig, maar ook vreemd, hebben meerdere van jullie dit?

grtzs


Ja dit ken ik maar al te goed. Ik heb ook vaak dat als ik ergens aan denk dat op tv of radio iets over dat onderwerp te horen/zien is. En ook met liedjes ja die precies gaan over datgene wat me op dat moment bezig houd. Vaak zit er ook een antwoord in....
1stMoonofMars
1stMoonofMars sep 6 '10
Hehe, wat grappig en apart toch (het is af en toe zelfs beangstigend of zo 'sureal' ).



Hmmm, eens zien hoe dat zich verder ontwikkeld....

Grtz
gast
gast sep 6 '10
Zoek het eens op "synchroniteit".
1stMoonofMars
1stMoonofMars sep 6 '10
ja klopt, had ik er zelf ook al aangekoppeld...en "intunen" ...koppelen aan... dat soort woorden had ik er zelf bij gedacht toen ik het voormezelf op een rijtje ging zetten ... kheb verder nog niet naar die worden gezocht...deze woorden kwamen gewoon bijmezelf op....

kga het later nog eens verder uitpluizen smile... zo eerst us ff lekker naar buiten, zonnetje schijnt wel lekker smile

Grtsz
Zuzanna
Zuzanna okt 13 '10
Ik maak ook regelmatig zoiets mee. Heel leuk vind ik dat.
Pas werd ik gewekt door mijn wekkerradio en had net gedroomd over mijn twinsoul. Ik werd gewekt met het nummer The One I Love van REM...was zo blij dat ik de hele dag met een lach op mijn gezicht heb rondgelopen.

Een andere keer zat ik in de auto, was een beetje triestig en zat te denken over mezelf, hoe het nou verder moest. Prompt kwam er een liedje "You can go your own way" van Fleetwood Mac op de radio. Ik helemaal blij, dat was net het antwoord dat ik nodig had.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki