Loading...
nl

Hoi, ik ben ...

Kristal_Kaatje
Kristal_Kaatje sep 3 '10
Ik ben Karin, gehuwd met 4 kids. Spiritualiteit & paranormaal is waar ons (gezins)leven om draait.
Door de jaren heen heb ik me ontwikkeld als allround healer, mijn specialiteiten zijn energie-velden
en edelstenen en kristallen, Kristallen Schedels, maar ik heb nog meer in mijn mars.
Naast healen en bewustmaken in de vorm van (afstands)healing-consulten,
geef ik in mijn webshop ook advies en verkoop ik edelstenen, mineralen en kristallen
en esoterische artikelen die te gebruiken zijn in samenwerking met edelstenen, etc.
Op verzoek geef ik ook lezing of workshops.

Ik geniet elke dag van wat Moeder Aarde ons telkens weer schenkt en vindt het leuk om kennis
en ervaringen uit te wisselen en te delen met anderen.
Voor wie het leuk vindt en een deel van mij beter wil leren kennen, of op zoek is naar informatie over edelstenen, kristallen, Kristallen Schedels,
kom eens vrijblijvend langs bij mijn lust en mijn leven, mijn Kristal Shop en
laat evt. een berichtje achter in mijn gastenboek.

Ik verheug me op een leuke tijd hier, zo af en toe

groetjes
Delen:
Cialara
Cialara sep 3 '10
Welkom hier op Merudi Kristal Kaatje.

Leuk dat je zoveel doet met kristallen, ik heb zelf een edelstenen orakel en werk daar graag mee smile



Liefs Jorine
admin
admin sep 3 '10
Hoi Karin, welkom op merudi.

Gelijk een vraagje voor je, mijn gids verteld me dat jouw hartritme ongelijk is. Het zou komen omdat je te veel connecties open hebt staan en je leven dan te snel laat beïnvloeden door anderen. Klopt dat?


Greets, Robbert.
admin
admin sep 3 '10
Welkom Karin laugh
Islandlady
Islandlady sep 3 '10
Hoi Karin welkom!
Leuk dat je met kristallen werkt. D'r zijn er hier nog wel een paar die dat doen! Heel interessant. Zal eens in je winkeltje gaan snuffelen.

Liefs Bea
admin
admin sep 3 '10
Hallo Karin,

Welkom!
Ik hoop dat je meer gaat bijdragen dan reclame voor je winkeltje wink

Groetjes van een andere Kristalgek,

Karin
admin
admin sep 3 '10
dag kristal Kaatje,
ik zie je op meerder forums aanloggen met dezelfde welkomsttekst. Ben benieuwd.. grin
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 5 '10
Welkom kristallen-kaatje.

Ik heb wel even de link verwijderd, want zoals tinne aangeeft, heb je op veel fora aangemeld met dezelfde tekst. Om te voorkomen dat dit enkel en alleen spam is om bezoek naar je eigen website te krijgen, hoop ik op een reactie van je.

Uiteraard mag je een link plaatsen op deze site. We hebben speciaal hiervoor een link topic waarin je dit kunt doen.
New Moon
New Moon sep 5 '10
Welkom hier!

Liefs the moon

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki