Loading...
nl

Sigrid1956: wil iemand foto lezen

Sigrid1956
Sigrid1956 feb 28 '07
Hallo,

Wil iemand mijn foto lezen ?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 28 '07
Hoi bedankt voor je foto's. Helaas zitten er weinig goede foto's tussen omdat je ogen er niet zo duidelijk op staan. Ik zal proberen later eens te leren. De foto waarmee het mij denk ik het beste zal lukken is:
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=GUCPZYX4[/img]
of
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=PT4DVXNO[/img]
????
???? feb 28 '07
Ik heb hem even wat lichter gemaakt zodat het gezicht wat beter zichtbaar is.

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=GXI3HDDL[/img]
Anne
Anne feb 28 '07
Hoi Sigrid,

Ik zal ook binnekort proberen je foto te lezen ;)
Groetjes aNNe
mause
mause feb 28 '07
hoi sigrid,

welkom hier. ik kan zelf geeen foto's lezen, maar er zijn er hier wel eeen aantal die dat erg goed kunnen.
Marina1987
Marina1987 mrt 1 '07
Nog niemand die haar foto kan lezen ? ;)Ze zei net van : Ja ik denk dat ik moeilijk te door zien ben hihi. Ze is een keer bij een soort waarzegster/terapeut geweest en die zei dat ze een witte heks is .. Ze heeft ook veel dingen mee gemaakt , zoals een astraal reis.. Was ze erg bang. Ook omdat het gevaarlijk kan zijn , ze heeft namelijk erge negatieve gevoelens toen gehad daar. Maar ze heeft er nu weer vertrouwen in dus,s goed. Ze heeft ook de eerste graad van reiki.. Tweede zou ze graag doen maar is te duur :(is wel jammer voor der. Maar kan iemand proberen haar foto te lezen ?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 1 '07
Geef ons de tijd, ik heb nog geen tijd gehad om hem te lezen. Niet zo ongeduldig graag.
Sigrid1956
Sigrid1956 mrt 1 '07
Ja is goed. :o
Anne
Anne mrt 1 '07
Hoi Sigrid
Ik zal proberen je foto te lezen.

Je bent een levendig persoon zit niet zomaar stil.
Maar soms ook wel want dan is het je allemaal eventjes te veel. En heb je rust nodig.

Je kijkt door mensen heen je gelooft niet zomaar wat er gezegd word je laat je niet zomaar wat toepraten.

Donker...De kleur donker past bij jou of je hebt er iets mee dat voel ik als ik naar je fotos kijkt.

Vrolijk lacht soms de pijn weg om zich daar achter te verscchuilen zodat niemand het ziet.
Je voelt je soms ook somber.

Ik voel angst bij jou waarvan weet ik niet maar dat gevoel krijg ik.
Verder voel ik ook dat je veel hebt meegemaakt daar denk je nog wel eens op terug maar voor het grotendeel heb je het wel een plaats gegeven maar er zijn dingen die in je hoofd blijven draaien.

Dit was het voor zo even ik hoor wel van je wat klopt en wat niet ;)
Groetjes aNNe
Marina1987
Marina1987 mrt 2 '07
Dit is berichtje van mijn moeder, moes door geven (vertalen in Nederlands)..:
He super dat je zo veel over mij zegt. Het klopt bijna alles, alleen dat ik niet stil zitten kan klopt niet zo helemaal.. Als ik iets doe dan moet het heel snel gedaan zijn. Maar ik kan ook uren iets alleen voor mij doen, ontspannen, dromen enz. En het klopt dat ik niet alles geloof wat wordt gezegt. Ik moet mensen eerst zelf zien, en dan geloof ik het goede of het kwade wat gezegt wordt. Hartelijke dank voor het antwoord :)Dat moet toch ook kracht kosten ? vind ik super van jullie allemaal, wat jullie hier doen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 2 '07
Ach het is nog geen bedtijd, dus ik zal hem ook nog even proberen te lezen. Ik heb de lezing van Anne niet gelezen, dus er kan overlap inzitten. Ook deze is weer onder voorbehoud van fouten.

Ik zie iemand met een leuk gevoel voor humor. Je bent erg optimistisch ingesteld, en kan slecht tegen boosheid. Als er iemand in je omgeving boos is, wil je deze het liefst weer opvrolijken.

Ik zie je doordringendheid naar mensen, jij kan ze goed aanvoelen. Daarbij denk ik ook dat je empatische gaves hebt waardoor je soms pijn voelt van anderen. Misschien moet je eens proberen je zonnevlecht te sluiten als je weer eens onverklaarbare pijntjes hebt.

Ik zie veel energie in jezelf zitten, je bent een enorme bezige bij. Je moet ook altijd wat te doen hebben.

Je bent erg onderzoekend, en wilt graag van alles af weten. Toch moet je overtuigd worden, voordat je eerst iets kunt geloven. En jou van iets overtuigen kan best moeilijk zijn.

Iedere keer hoor ik weer het woord ondeugend, ik zal het nu toch maar opschrijven. Hoewel ik eerder denk, dat het door de pose op de foto komt, weet jij misschien waarom dit bovenkomt?

Ik zie een gezelligheidsdier. Lekker met de familie thuis zijn, vind je heerlijk.

Je hebt een heel groot hart met heel veel liefde erin. Hoewel je niet altijd alles kunt begrijpen, kan je wel enorm goed vergeven!

Goed dit was mijn lezing. Ik ben benieuwd of die een btje klopt.

Groetjes Julien.
Anne
Anne mrt 4 '07
Hoi sigrid
Graag gedaan voor het fotolezen ;)
Alleen ik vroeg me nog iets af als ik naar je foto's kijk dan voel ik een soorrt negativiteit en de kleur donker heel erg...
Zou je misschien weten wat dat zou kunnen zijn?
Groetjess aNNe
Marina1987
Marina1987 mrt 5 '07
Mijn moeder weet het niet .. Ze zegt meteen geschrokken : ik ben niet negatief... En donker, mischien omdat ze een nacht mens is , Ze leeft in de nacht.
Marina1987
Marina1987 mrt 5 '07
Volgens mij mischien omdat de foto's allemaal in de nacht zijn gemaakt.. weten we niet.
Marina1987
Marina1987 mrt 5 '07
Jawel , nu zegt ze .. Mischien dat het om mij heen negatief is .. Haar man is negatief, kinderen kunnen niet makkelijk hun leventje leiden.. alles probleempjes. Ze voelt zich niet happy in haar om geving enz. Haar verleden was oook niet makkelijk. Moeilijke harde kindheid gehad. Maar ze neemt niemand kwaalijk , dus zelf is ze niet negatief.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 5 '07
Hoe vond ze eigenlijk mijn lezing als ik vragen mag?
Anne
Anne mrt 5 '07
Marina ja dat zou kunnen... :)
Ik dacht zelf ookal aan zulke redenen van dat het misschien om haar heen negatief zou zijn door dingen die zijn gebeurt.
Sigrid1956
Sigrid1956 mrt 6 '07
Ja zeker , sorry. Ik vind dat je mij goed beschreven hebt. Dat ik een ampatische gave heb wist ik nog niet, dat woorde kennde ik nog niet. Ik weet wel dat ik al alltijd goed mijn omgeving aan kon voelen , Dat is vaak zeer belasstend, dan heb ik het gevoel dat ik weg moet gaan en alleen moet zijn :(. Ik weet waar het zonnenvlecht ligt, maar weet niet hoe je die moet sluiten.. gaat dat met ontspanning en gedachten te sluiten ? Het klopt ook dat dat ik veel energie heb, waar die vandaag komt weet ik zelf niet. En dat ik alltijd iets moet doen wat bedoel je daarmee ? Dat ik niet stil kan zitten ? Stil zitten kan ik, en veel lezen en dromen. Maar de hele dag stres ? nee danke Stres is niets voor mij, ik heb liever mijn rust. Hartelijk bedankt nog voor het foto lezen . groetjes Sigrid
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420