Loading...
nl

Hoe kom ik achter de naam van mijn gids ?

New Moon
New Moon aug 29 '10
Hoi mensen,

Weten jullie een goede meditatie/oefening hoe ik achter de naam van mijn gids kan komen ? (ik vraag het blijkbaar niet op de juiste manier)

Ik vind het prettig een naam te weten bij de mannelijke energie die mij de laatste tijd veel heeft geholpen ^^

Alvast bedankt.

The moon
Delen:
Seven
Seven aug 29 '10
Hoi themoon,

Is het belangrijk om een naam te weten? Ik voel sinds bijna 10 jaar af en toe een hele aangename vrouwelijke energie om me heen, heel zacht en zalvend, heerlijk. Een mediamiek iemand zei me ooit dat zij deze energie bij mij voelde en gaf aan dat het geen naam behoefde, dit niet van belang was. Tja of het zo is ik heb geen idee, maar zou tegen jou willen zeggen geniet ervan!

groetes,

Seven
admin
admin aug 29 '10
Ik heb pas de naam ontdekt van de Gids die vaak om mij heen hangt en waarvan ik vele wijze lessen mag leren.
Voor mij was het niet (meer) belangrijk.
Misschien had het loslaten van dat feit het effect dat ik het nu mag horen.
Voor mij maakt het dit verschil dat ik zekerder ben van mijzelf, dat ik op de goede weg zit wat betreft mijn gevoel.

Ik heb daarvoor een zielereis ondernomen met merudianen en de naam kwam als vanzelf haast smile
Dus dat werkte voor mij.
Ik heb eventueel een link voor je, misschien kun je er iets mee.
http://www.onzegidsen.com/geleidemeditatie.htm
New Moon
New Moon aug 29 '10
Hey beiden,
Bedankt voor jullie reactie!
Inderdaad, nu ik erover nadenk, wil ik eigenlijk op dit moment een naam weten terwijl ik daar nog niet klaar voor ben.
Ik vind het moeilijk mijn gids los te laten (voel me ongemakkelijk als hij een tijd "weg" is, omdat ik erg op hem gesteld ben.. hij wijst me op dingen op een grappige en liefdevolle manier, en streelt me even over mn hoofd als het nodig is, ook gewoon om te laten weten dat hij er is :)), en wil misschien wel een naam weten om hem terug te roepen als hij weg is omdat ik hem mis , terwijl het tijd is om 100 procent op mijn eigen kracht te vertrouwen. smile

Bedankt voor de link, ga ik later mee aan de slag!

Liefs,, the moon
Seven
Seven aug 29 '10
Klinkt goed, die naam komt vast nog wel, en loslaten, op eigen benen staan, vertrouwen, is misschien wel het moeilijkste in het leven, ben er zelf druk mee bezig, een hele opgave.
Lin
Lin aug 29 '10
Hey theMoon
Ook je gids heeft meerdere taken en zal niet altijd bij je zijn. Hij of zij weet wanneer je hem/haar nodig hebt en zal er ook dan voor je zijn.
Zowel het vertrouwen in hem/haar als jezelf is heel erg belangerijk.

Meestal komt een naam van je gids op een onverwacht moment,
en zal ook z'nbetekenis hebben.
Mijn 1e keer dat ik in kontakt kwam met mijn gidsen hoorde ik fluisterend in mijn oor : Noehe ..(nog nooit van gehoord) opgezocht en betekend (heel toepasselijk) stilte..
Van mijn 2e gids heeft even geduurt , maar terwijl ik onder douche stond maakte ik met haar kontakt en haar naam is Anyana..betekenis weet ik even zo niet meer.
Als ik ze aan wil spreken of wil vragen om kracht dan voel ik in op hun energie. Want elke gids heeft zijn/haar eigen energie.

Net als jezelf al noemt de kracht ligt in jezelf, en alleen jij kan de dingen veranderen/versterken enz enz , je gids kan je een stuk extra kracht verzenden maar de rest is echt aan jezelf.
Zo word je ook heel erg bewust gemaakt van je eigen gevoelens,leer je jezelf beter te vertrouwen.

Liefs Lin
Emuca
Emuca aug 30 '10
Misschien als je uiteindelijk meer in je eigen kracht geloofd, dat je er dan klaar voor bent zijn naam te horen. Want als je het beestje een naam geeft, hecht je je nog meer aan hem, terwijl je er zelf ook mag zijn! smile
New Moon
New Moon aug 30 '10
Hmm das een goeie smileNu weet ik hoe het ongeveer "in elkaar zit". Eigen kracht is echt een sleutelwoord voor me op dit moment. Ik ben er mee aan de slag gegaan.

Bedankt voor jullie reacties Lin, Angel en Seven ! ^^

Liefs the moon
Emuca
Emuca aug 30 '10
Geniet van zijn aanwezigheid, en durf ook zonder hem te zijn. laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki