Loading...
nl

ook ff voorstellen

Seven
Seven aug 29 '10
Hallo forumleden,

Via wat trefwoorden in google vond ik gisteren dit forum en ben blijven hangen. Inmiddels heb ik hier en daar wat gelezen, interessant!
In het kort wat over mezelf in relatie tot spiritualiteit. Ik ben 34 jaar, geboren in een Christelijke omgeving waar ik nooit heb kunnen aarden. Op 17-jarige leeftijd maakte ik kennis met spiritualiteit via een nieuwe vriendin van mijn moeder, achteraf was dat een periode die aanzette tot losmaking van die omgeving en daarmee inslaan van een nieuwe richting. De daaropvolgende jaren heb ik veel gezocht en me verdiept in deze voor mij nieuwe wereld. Ik herinner me dat ik aarding aanvankelijk associeerde met nuchterheid en dacht dat ik zeer geaard was grin
Gaandeweg kwam ik tot het inzicht dat spiritualiteit voor mij weinig van doen heeft met aura’s, chakra’s, kaartlezen, etc., eerder met leven in waarheid in de dagelijkse realiteit. Een opgave, soms moeilijk, pijnlijk, maar altijd waardevol.

Ik hoop hier wat zinvols te kunnen bijdragen!

Groetjes,

Seven
Delen:
admin
admin aug 29 '10
Hoi Seven,

Welkom !

Groetjes,
Bart
New Moon
New Moon aug 29 '10
Hoi Seven,

Welkom hier!

Liefs the moon
Seven
Seven aug 29 '10
@Bart, mooi plaatje, ik tel zo snel 7 zichtbare gouden staven die het tapijt op z’n plaats houden, ben benieuwt wat er daarboven achter die deur schuilgaat…

@the moon thanks voor je welkom!
admin
admin aug 29 '10
Dat is nog een mooie verrassing Seven smile
gast
gast aug 29 '10
Welkom seven laugh
Mooi plaatje Bart. Een deur zonder deur.....
Cialara
Cialara sep 3 '10
Welkom Seven bij Merudi



Liefs Jorine
admin
admin sep 3 '10
Welkom in ons midden!
admin
admin sep 3 '10
Origineel bericht van: Seven
Gaandeweg kwam ik tot het inzicht dat spiritualiteit voor mij weinig van doen heeft met aura’s, chakra’s, kaartlezen, etc., eerder met leven in waarheid in de dagelijkse realiteit. Een opgave, soms moeilijk, pijnlijk, maar altijd waardevol.

Ik hoop hier wat zinvols te kunnen bijdragen!

Groetjes,

Seven


lieve welkomstgroetjes van Tinne.

Er zijn twee soorten Realisatie's in spiritualiteit,
Persoonlijke realisatie,
- via gebeurtenissen, en situatie, omgang met jezelf en anderen, ontwikkeld. Het is spiritueel groeien en zijn in het dagdagelijkse zoals jij dat noemt. Is ook heel belangrijk.

God's realisatie,
-via contakt met het Goddelijke, maw je ziel, de Geest, je licht Liefde en alle aspecten van het Goddelijke leren kennen,ervaren, zijn en uitdrukken.

Deze twee realisatie's kunnen in groei gelijk opgaan, of het kan zijn dat je even bezig bent met het dagdagelijkse , om daarna weer te groeien in je Goddelijke liefde en aspecten.

Geen idee, maar voelde dat ik dit hier even moest opschrijven.

kusje
Tinne
Seven
Seven sep 3 '10
Dank Tinne,
Mooie omschrijving, ik neem het in me op. Voor mij voelt het nu alsof persoonlijke realisatie de basis voor mij is om (verder)tot God realisatie te komen, denk dat dit mijn weg is en enige mogelijkheid gezien mijn levensgeschiedenis, ik stuiter nu nog veel heen en weer zeg maar.

Liefs Seven
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 5 '10
Hoi Seven,

Ik wil je ook nog graag welkom heten op Merudi. Dat je hier mag vinden wat je nodig hebt.
Seven
Seven sep 5 '10
Dank jullie! Ik voel me welkom hier en dit forum is een aangenaam welkome verrassing, ik zocht naar iets heel anders dan wat ik vind!
admin
admin sep 8 '10
Welkom op Merudi Seven.

Je voorstellen heb ik gemist en vind het nu een paar dagen later heel belangrijk jouw welkom te heten. ^^
Je bent een goed mens en daarom alsnog deze welkom.

Greets, Robbert.
Beschermengel
Beschermengel sep 9 '10

Welkom Seven ... smile
admin
admin sep 12 '10
Hallo Seven,

Voel je welkom!

Warme groet,
Marjan

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki