Loading...
nl

pijn

harmon
harmon aug 27 '10
goededag
ik kan magnetiseren mijn vraag is nu ik wil wat proberen via
een foto wat ik kan krijgen van mensen van het forum kijken of ik via deze foto die ik rijg via mail kan proberen de pijn weg te halen of minder te maken weet niet of het werkt zo via foto via internet maar kan het proberen
zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of mij dat willen laten proberen moet hier wel 100 procent toestemming hebben van de persoon die dat wil anders lukt het niet ben al eens een keer verbroken omdat die persoon eigelijk niet wou
hoop dat ik het mag proberen maar dit via internet foto is mijn eerste keer en hoop niet dat je te veel verwacht maar het kan helpen mischien ook op deze manier hoop ook dat er eerlijk gesproken word over hoe het voelde en of het minder is of pijn weg is.
groetjes harmon
Delen:
admin
admin aug 31 '10
Gevonden laugh

Je mag mij wel gebruiken als proefkonijntje Harmon.
Ik heb een hernia van de ischias en dat doet verekkes auwie.
Ben onder behandeling bij de fysiotherapeut maar die is vrijdag op vakantie gegaan voor drie weken.
Ik heb vandaag maar pijnstillers genomen...

Ik zal hieronder een foto plaatsen, ik denk dat het niet zo uitmaakt of het een verse of wat oudere is toch?




Deze zijn van 2009

harmon
harmon sep 1 '10
dag karin

hoe is het met je

het is nu 10.41

ik ga om 10.45 beginnen met magnetiseren om even te proberen
wil je me laten weten als je wat gevoelt hebt

hoop dat het zo ook lukt zou wel heel leuk zijn
groetjes
admin
admin sep 1 '10
Hoi Harmon,

Ik las je bericht vanmiddag dus heb rond de ochtend niet geweten dat je met magnetiseren bezig was, gelukkig maar anders zou ik wellicht van alles denken te hebben gevoeld, dit is beter smile
Vanmorgen rond een uur of 11 uur heb ik bemerkt dat mijn onderrug erg warm werd, dat was een prettig gevoel want dat maakt dat de pijn wegtrekt.
Het was of er warme handen op mijn rug werden gelegd, ik weet dat ik verbaasd was en dacht dat er even een Engel langs kwam smile
Maar jij was het dus (ook een engel haha).
De pijn is nu praktisch weg in de onderrug, wat ik later op de dag bemerkte was een enorme druk tussen mijn schouderbladen, dat was jij niet denk ik, maar het voelde vreemd aan.
Of iemand met een vuist echt hard in mijn rug aan het duwen was.
Dus het is je prima gelukt, ik heb de warmte écht gevoeld!

Dank je wel!
harmon
harmon sep 11 '10
dag karin

kan nu weer wat leuks als je je handen tegen mijn handen aanhoud
en je wil wegtrekken dan kan ik je hand tegen houden je voelt mijn kracht dat is heel apart mijn kracht word sterker
echt leuk
admin
admin sep 12 '10
Grappig haha, dus als je iemand een hand geeft zit je vast smile
Nee zonder dollen dat is wel bijzonder Harmon.

Heb je dit al eens geprobeerd? :

Energie bollen maken

Ga ergens op een rustige plaats zitten en concentreer je 5 keer op rustig in en uit ademen. Wrijf je handen een aantal keren flink tegen elkaar, alsof je koude handen hebt. Houdt nu je handen bij elkaar, alsof je bid en voel dat je handen elkaar goed raken. Nu doe je de handen iets uit elkaar en vervolgens weer naar elkaar toe. Herhaal dat een aantal keren. Stel je voor dat je plaksel tussen je handen hebt en voel de aantrekkingskracht stromen tussen de handen. Dit is dus energie. Laat het even op je inwerken zodat je het goed ervaart.

Je hebt nu gevoeld hebt dat er energie tussen je handen kan stromen.We gaannu het proces omdraaien. Stel je nu voor dat er energie uit je handen komt waardoor je handen elkaar afstoten, net als twee gelijke magnetische polen. Je handen zullen steeds verder uit elkaar gaan staan terwijl de energie uit je handen blijft stromen. Vorm nu een bal en maak deze steeds steviger en groter totdat deze uiteindelijk de grote van een basketbal heeft.

Nu wordt het ijd om de bal een kleur te geven . Als je dit voor het eerst doet is het gemakkelijk om voor rood of blauw te kiezen. Rood is namelijk een warme kleur en blauw is een koele kleur. Leg de bal op je knieën en laat hem los. Stel je voor dat deze energiebal door je knie heen zakt, je onderbeen in. Op die manier geef je de energie weer terug aan de aarde. Afhankelijk van de kleur die je gekozen hebt voelen je knieën en onderbenen warm of koud aan.



Deze bal kun je ook verplaatsen naar een willekeurige plaats, bijvoorbeeld de knieën van iemand anders. Zo kun je controleren hoe sterk jouw bal is. In een later stadium, als je wat meer gevorderd bent, dan kun je deze bollen ook groter maken, laten zweven, er zelf in gaan zitten of andere kleuren geven.

bron: http://wijzevrouw.punt.nl/?home=1
harmon
harmon sep 12 '10
dag karin

energie bollen maken dat heb ik eens geprobeert en dat lukt me
maar grotere dat weet ik niet kan ze ook overgeven zodat andere
het ook voelen
maar kleuren toevoegen nee dat lukt niet en zie ook nog de kleur van de energie niet somige zeggen ook dat je dat kan zien
maar mij lukt het niet maar zal het eens proberen het lijkt me ook wel leuk om die kleuren te kunnen zien heb ook al energie
gevoelt van de natuur die is heel sterk toen ik dat voor het eerst voelde wauw ik ben vanalles aan het proberen en kan ook door een tafel heen energie laten voelen en ik vind het zo leuk om alles te proberen en voel ook dat ik daar sterker in word
dankje voor je advies karin
ik laat je weten hoe het verloopt
admin
admin sep 12 '10
Graag gedaan smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki