Loading...
nl

helder

bloempje
bloempje aug 27 '10
ja, ik krijg hier geregeld bonje thuis omdat ik beweer dat de geluiden die ik hoor in mijn ogen niet helder zijn, de kleuren niet helder zijn het gevoel hier niet helder is en de warmte buiten de zon om niet echt is, net of mijn hele leven al in een droom zit. mijn man wil altijd graag de beste geluidspparatuur, het beste beeld en al dat soort grappen. en toch zeg ik dan altijd, het kan veel helderder. kleur kan kleuriger, geluid kan zuiverder, licht kan lichter, en al dat soort dingen, ik zie de dingen altijd anders in het echt dan dat ze naar mijn idee zouden moeten zijn. hebben jullie dat ook wel eens dat je de dingen in feite mooier had verwacht dan dat ze uiteindelijk zijn? net of het allemaal getekend is, er zit een ruis tussen eigenlijk tussen alles. alsof van de tonen de diepgang uit is,en de kleur leeft niet en het gevoel is niet eigen. dit is zeg maar in de vaste tastbare dingen in het leven.


het klinkt vaag misschien, maar ik weet dat alles helderder en zuiverder kan, maar ergens zit er toch die ruis. ben ik de enige die dit zo ervaart of zijn er meer mensen die het herkenen of een verklaring kunnen geven.
was ik wel nieuwsgierig naar.

Liefs Bloempje
Delen:
1stMoonofMars
1stMoonofMars aug 27 '10
Whahehe, ja


maar dan nog wat tandjes erger, breder en dieper winkXD dan wat je nu beschrijft 9 (hmm, ja wil dat opzich wel omschrijven en hier plaatsen...maar dat is echt een boekwerk..... dat gaat nu ff niet lukken :S) )

Nuja ff kort,

Hm, nou bij mij is het de laatste tijd meer zo; Superhelder en alles helemaal ok en weten en zien/begrijpen en dan af en toe superlam helemaal op (en trouwens ook veel gedeeltes vanuit jou post.....)

Grts
New Moon
New Moon aug 27 '10
Goh ja dat klinkt herkenbaar....
Alsof alles 1 grote grap is. En dan is het extra vreemd waar andere mensen zich mee kunnen vermaken, de beste tv etc...
Alsof de wereld 1 grote blauwdruk is van een idee, en dat wij slechts de uitwerking zijn van iets...

De bekende vraag of de droomwereld echt is en het leven een droom... "het kan veel echter" zeg je terecht (die ervaring heb ik ook).. en volgens mij komen we daar wel. Ik raad je aan om die vraag + dat weten los te laten, totdat de tijd daar is deze wereld als een droom te maken wink*dit vraagstuk heeft me echt bijna gek gemaakt... gelukkig heb ik het idee dat jij wat minder zweverig dan ik in elkaar zit en daar wat verstandiger mee om kan gaan wink*

Liefs the moon
bloempje
bloempje aug 27 '10
nou the moon.... ik ben ook erg zweverig hoor, maar ik ben overtuigd, en weet gewoon dat ik hier op aarde aan het werk ben en ik mijn keuzes zelf gemaakt heb. ik heb al van kinds af aan voorspellende dromen, ik weet hoe de dingen gaan gebeuren door ingeving en hoe hard mensen proberen me te overtuigen van het feit dat je moet werken en geld belangrijk is en alles mooi is en dat het slecht gaat met de economie enzo en dat het geloof zegt dat dingen niet mogen, dat hoort in mijn ogen bij het geheel. ik weet dat alles ergens anders helderder en zuiverder is, en dat is waar mijn bron is onze thuis. iedere nacht mag ik weer ervaren hoe het daar is. en dat is mooi. ik wil erg graag heen, maar mijn taak zit er nog niet op dus heb ik nog dingen af te maken. Ik blijf dus in afwachting daarvan gewoon doorgaan met mijn werk hier op aarde en dat schijnt iets met de kinderen te zijn, ik moet ze aarden en hun taak laten zien. en dan vooral de speciale kids, kristal indigo en regenboogkindjes. Deze taak vervul ik ,met liefde en hulp van de bron. en ik zie in de kleine kinderen bijvoorbeeld nog wel dat heldere en zuivere, is wel grappig, ik voel en hoor wat een kind denkt, ook baby's en dan praat je vanuit het kind naar de ouders..... das best leuk, en het leukste is de ouders weten het niet:)

maar ik ben een zwever met beide benen op de grond, want zonder beide benen op de grond kun je niet je taak uitvoeren zoals bedoelt is. probeer goed te aarden en ga eens na wat jou taak is, dan wordt het veel makkelijker om er met je hoofd goed bij te blijven zonder in de droomwereld te blijven. ik kijk er heel nuchter tegenaan, kijk wat de ander wil, maar niet wat jij wilt voor de ander, want dat kan weleens iets heel anders zijn dan je denkt en met beide benen op de grond is het zo fijn om de taak die je moet doen op de aarde uit te voeren, ik geniet er echt van. alleen af en toe die ruis op deze aarde...... dat viel me van kinds af aan al op:)

het begrijpen enzo doe ik wel gewoon overigens, maar de kleuren stralen zeg maar niet zoals ze moeten en hetgeluid klinkt zo afgemat even ter verduidelijking:)


Liefs Bloempje
Takhihiii
Takhihiii aug 27 '10
Zoals ik het zie is er meer ruis dan helderheid.

Maar als geld en mooie spullen voor je man belangrijk zijn, moet je dan zijn plezier vergallen door te zeggen dat het nog helderder kan? Op die manier dring je jouw overtuiging net zo op als anderen bij jou doen. Ik vind dat respect van beide kanten moet komen. Als andere mensen andere dingen belangrijk vinden, dan is dat hun goed recht en ze zijn er niet minder om.

Volgens mij kan je nooit met je gewone zintuigen ervaren wat je met je paranormale zintuigen wel kan zien. Net zoals je op aarde niet kan vliegen en in dromen wel. In dromen kan alles, het leven op aarde is vol beperkingen. Dat is de uitdaging van de ziel.
New Moon
New Moon aug 27 '10
@ bloempje

Wauw, dat klinkt juist alsof je voor jezelf juist heel veel helderheid hebt geschept. Dit is eigenlijk precies mijn levensinstelling en ideaal, om dat voor mij ook op een rijtje te hebben, je begint terecht over aarden (want daar heb ik altijd al moeite mee gehad, of ik vergeet het domweg te doen) Dus dankjewel voor deze reflectie over hoe het kan! Gelukkig ben ik nog maar 20 en heb ik nog alle tijd om dat uit te vogelen laugh

Leuk dat je begint over die kindjes. Ik heb daar ook contact mee op zielsniveau, ze zijn niet bang om bekeken te worden en begrijpen en weten over het algemeen meer. (kinderen komen op me af, beginnen te lachen of willen me aanraken.. geweldig vind ik dat contact.) Ik besef dat er een ruis is tussen dat contact en het contact tussen de kindjes en hun ouders, die ouders kunnen daar niet bij en willen (met goede bedoelingen) de kindjes beschermen en zeggen dat ze op moeten houden met mij aanraken en dergelijke. Die ruis (onbegrip tussen verschillende niveaus waarbij het ene niveau niet beter is dan de andere) hoort er ook bij, mensen doen alles op hun eigen tempo en daarbij is niets mis met de nieuwste tv, de beste technologie, en daarvoor te sparen. (ik denk zelfs dat media ook meegaan met de "spirituele wereld"... denk bijvoorbeeld aan internet. Dat was vroeger heel duur en alleen voor de rijksten en had eigenlijk alleen maar wat met wiskunde te maken, maar kijk ons nou eens op dit forum!)

@ Takhihiii
mooi gezegd... ik voel me ook beperkt met dit lichaam en het aardse bestaan (en misschien wilde ik hier wel helemaal niet aarden...), maar zie het als een uitdaging om er wat van te maken. Ik voel me juist gezegend met een lichaam en dat ik op aarde kan rondlopen, rennen, dansen, verlangen naar de nieuwste tv en die dan ook kopen, want dat is iets wat alleen wij mensen kunnen, die eigenschap hebben lichtwezens, God, en alle andere energieën niet, en daarom denk ik dat we die eigenschap nodig hebben om ons werk te volbrengen (maar ook te genieten van het leven op aarde) Ik denk juist dat het leven op aarde meer mogelijkheden biedt dan daarginds, simpelweg omdat we hersenen hebben, een brein, een lichaam... maar je zegt terecht dat het tegelijkertijd een beperking is... en dat is voor mij die uitdaging om daar mee om te gaan smile
bloempje
bloempje aug 27 '10
hohoohohowwww, takhihiii zo erg ben ik nu ook weer niet hoor, maar het verschil is dat hij er van geniet om dat soort dingen te hebben, ik ben ook tevreden met veel minder, maar het is idd dat zielsniveau gevoel dat ik weet dat het ook anders kan idd die paranormale zintuigen. ik laat mijn man rustig zijn dingen hebben.... mits daar het geld voor is, want hij heeft er een handje van om een nieuwe computer belangrijker te vinden dan gewoon de basisbehoeften en dingen zoals zwemles voor de kleine man. en dat is wat ik dus niet zo snap.... waarom is het aanzien tegenover vrienden belangrijker dan de zwemles of de kleding van je kind en die sport waarom moet dat 50 euro in de maand kosten.... is minder belangrijk dan onze zoon in mijn ogen..... tenzij je kapitalen te besteden hebt.... maar helaas, voorlopig nog niet ondanks nieuwe oppaskids. ik ga echt niet zijn dingen ontzeggen wanneer dat niet nodig is daar laat ik hem gewoon van genieten en ik geniet wel een beetje mee. maar hij wordt dan alleen zo boos dat ik niet mee ga kijken om te oordelen, daar komt alleen maar ruzie van:(
dus ik ga echt niet zijn plezier vergallen juist niet, ook hij heeft zijn lessen, en die laat ik hem ook rustig leren:) maar hij moet niet verwachten dat ik de duurste tv gelijk de beste vind en aanschaf. nu eerst een nieuwe koelkast.... want die heeft het begeven:(

Liefs Bloempje die even wat recht wilde zetten:)
Takhihiii
Takhihiii aug 27 '10
Volkomen helder, bloempje smile
New Moon
New Moon aug 27 '10
Hee lieve bloempje,

Dat vind ik wijs van je, hoe je hier mee omgaat (wilde ik even zeggen)
Als je dingen met liefde doet en zegt valt het kwartje sneller, lijkt me. (terwijl je juist ook je eigen grenzen aangeeft) knap hoor smile

Liefs the moon
bloempje
bloempje aug 27 '10
pfieuw smile

Liefs Bloempje waar je heeeeeeeel veel moeite moet doen om echt ruzie mee te krijgen en boos te krijgen....... denk niet dat het iemand lukt smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki