Loading...
nl

Seamiss,Wie wil mijn foto lezen?

Seamiss
Seamiss aug 26 '10
Hoi Ik ben Seaprincess en door Islandlady ben ik hier terecht gekomen.
Wie wil mijn foto lezen?
Groetjes

Delen:
New Moon
New Moon aug 26 '10
Hoi Seamiss smile

Ik ben niet helemaal in de stemming voor foto lezen,
Maar wilde even zeggen dat ik de naam "seamiss" helemaal geweldig bij je vindt passen, en zeker ook mbt de relatie met islandlady.. Hebben jullie een bijzondere vriendschap? Er kwamen allemaal snelle beelden bij me langs als de vrouw van koning "tritant" zoals die bestaat in de film de kleine zeemeermin. Duidelijk een relatie met atlantis. Heb je iets met Neptunus? *god van de zee met een tritant?* Komt ook veel verdriet bij ineens, maar je was (en bent nogsteeds) een krachtige zeevrouw wink. Leuk je te zien!

Liefs the moon
1stMoonofMars
1stMoonofMars aug 26 '10
hmm, je staat nu ff stil lijkt het (dat is btw niet negatief en ook niet positief)

en verder ben ik niet zo goed in foto's lezen (ben meer van de videos wink)

Dus ff wachten op de meer ervarenen wink

Grts,

1stMoonofMars
Seamiss
Seamiss aug 27 '10
Hallo the moons,

Mooie woorden zijn dat en heel veel waarheid,
Ben je zeer dankbaar voor de snelle reactie.

veel liefs Seamiss
Islandlady
Islandlady aug 27 '10
The Moon schat!
Ja we hebben een heel bijzondere en hechte band samen. Een heel speciale vriendschap. Het IS een krachtige vrouw zeker weten! En ja we hebben beiden iets met water.

Kus en slaap lekker
B
admin
admin aug 27 '10
hoi Seamiss,

Ik zal van het weekeinde proberen je foto te lezen omdat ik een weekje vakantie heb als dat niet lukt word het over een week.
Ben blij dat je er zo stralend uit ziet op de foto,
Tot snel.

liefs van Bea
admin
admin aug 28 '10
Hallo Seamiss,

Hier komt dan de beloofde lezing.

Allereerst zie ik dat je zelf spiritueel bent en ook kan foto lezen, je hebt een blik van iemand die doorziet en op dat gebied veel kan, ben je je daar bewust van?
Ook zie ik dat je in Atlantis ik weet niet of het je iets zegt, geleefd hebt, en daar al deze gave hebt ontwikkeld ik zie ook dat je verschillende levens gehad hebt met een soort inwijding als priesteres, ik denk aan Egypte, je bent een oude ziel.
Nu zie ik in dit leven ben je iemand die niet zo erg goed voor zich zelf kan opkomen jouw fijne energie maakt het je nogal lastig in dit leven eigenlijk ben je niet helemaal thuis op de aarde op dit moment, maar ik zie ook dat je het beste ervan maakt.
Je bent bijzonder vergevings gezind en rekent niemand iets aan.
Je bezit een hoge mate van liefde in je.
Laat dit een troost voor je zijn, de moeiten die je in dit leven ervaart zijn lastig voor je maar blijf in je eigen energie en laat je niet van de wijs brengen.
Dit is een herhaling van een patroon van goed en kwaad waar je al eerder in andere levens mee te maken hebt gehad, het is wederom een test en het maakt je krachtiger in je goed zijn.
Laat je niet verleiden om op het andere nivo te gaan strijden blijf in je liefdes energie staan, hiermee overwin je deze strijd en ontwikkel je jezelf nog meer.
Ik zie ook dat je je soms niet goed tegen mensen op kunt en dan maar laat voor wat het is dat is idd de goede houding die je aanneemt.
Ga er niet op in het maakt je alleen maar sterker en je behoud je rust en vrede in jezelf ermee.
Leuk om te zien dat je daar ook totaal geen moeite mee hebt je vergeeft meteen.
Weet dat je totaal geen schuld hebt aan alles wat er aan deze vervelende ervaringen op je pad komen.
Jouw les is er boven staan het is geen karma les maar meer een ontwikkelings gebeuren.
Jouw leven staat onder een sterke leiding van boven en je word beschermt dus je hoeft het niet alleen te doen.
Je aanwezigheid hier heeft te maken met de overgangs fase naar een verandering op aarde, je word hiervoor gebruikt en hebt daar bewust voor gekozen om hier te helpen, dit gebeurd veelal op onbewust nivo en mischien wist je het al.
En vertel ik je niets nieuws.
Je begrijpt nu mischien beter waarom sommige dingen zijn zoals ze zijn.
Je leven heeft een ander doel als je gedacht hebt, het lijkt alsof je je daar nu bewust van mag worden of voor een gedeelte al bent.
Ik moet je ook zeggen dat je de juiste keuze hebt gemaakt, wat het is laten ze me niet zien maar je weet zelf wat ik bedoel word er gezegd.
Verder laten ze me een hele grote edelsteen zien helder en doorschijnend, deze steen is voor jouw en je staat ermee in verbinding het is een kristal, heel zuiver en hij beschermd je en is je doorgeefluik vanaf de andere kant hij heeft je verankert en houd je stevig op je plaats.
Ik zie nu ook dat je beschermd word door een piramide vorm en ik voel een hele sterke energie door me heen komen, je bent echt een kind van het licht.
Lieverd ik vind het heel bijzonder dat ik mag kijken in je ziel.
je hebt je helemaal opengesteld en daarom kan ik dit zien, wat een enorm vertrouwen.
Dit is echt een boodschap van je gidsen die ver uitgaat boven de aardse werkelijkheid
Dank je wel en ik hoop dat je veel hebt aan de lezing, hij is niet echt aards en ja als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag van je.

liefs van Bea
Seamiss
Seamiss aug 28 '10
Hoi lieve Bea
ik vind het een heel bijzonder mooie lezing.
Mijn hartelijke dank daarvoor.
Ik weet niet wat Atlantis is.
Je zegt mij dat ik ook spiritueel ben denk daar vaak over na.
Maar eigenlijk ben ik er ook bang voor.
Op dit moment gaat het niet zo lekker in mijn leven.
Leef eigenlijk altijd voor andere en cijfer mezelf echt weg.
Dit is ook een beetje wat jij schrijft. Maar het besef is nu heel sterk.
Toch vind ik het fijn als ik iets voor iemand kan betekennen en haal daar energie uit.
Ik ben een gevoels persoon. Voel ingen vaak aankomen en komt dan ook altijd uit. Tergelijkertijd ben ik bang voor mijn gevoelens. Ik kan je niet zeggen waarom. Durf vaak nietmeer aan dingen van de toekomst te denken. Bang voor mij gevoel.
Jou lezing geeft mij wel enig inzicht in mijn doen en laten.
Ik kan je niet vertellen hoe blij ik daar mee ben.
Nogmaals bedankt met een dikke kus.

Seamiss.
Seamiss
Seamiss aug 28 '10
Hallo lieve The moon
Ik heb inderdaad iets met water en vooral de zee ik ben het liefst onderwater.
Daar voel ik me het meest op mijn gemak.
Mijn leven is nu een puinhoop maar ik kom er zeker krachtiger uit dan ik was.
Veel liefs seamiss
New Moon
New Moon aug 28 '10
Hoi lieve Seamiss (en islandlady)
Fijn om te horen dat het een beetje klopt! smile
Ik weet zeker dat je het kan... volgens mij kan jij veel meer dan je denkt, dat zie ik op je foto smileHou vol hoor, je bent het zeker waard want je bent gewoon een prachtmens! (nu zelf nog daarin geloven wink)
Misschien is het leuk wat op te zoeken over Atlantis?
En wat hier rond te neuzen.. smile

Liefs en veel plezier,

The moon
admin
admin aug 28 '10
Wat grappig ik zie nu pas dat the moon het ook over Atlantis heeft.......
New Moon
New Moon aug 28 '10
laughblijkbaar is dat best belangrijk want dat gevoel kwam bij mij heel erg sterk terwijl ik niet echt een foto lezer ben.
admin
admin aug 28 '10
Ik ben benieuwd wat de anderen voelen....
Emuca
Emuca aug 28 '10
Een zeeprinses uit Atlantis.
admin
admin aug 28 '10
Ik zag haar idd als een dochter van een hoog geplaatst persoon, ik weet niet of ze dit in die tijd prinses noemen
Ze heeft daar niet lang geleefd en heeft haar inwijding niet kunnen afmaken, ze is jong over gegaan.
Emuca
Emuca aug 28 '10
Dat gevoel had ik ook. Ik zag een jonge vrouw. Een getalenteerde vrouw.
New Moon
New Moon aug 28 '10
Origineel bericht van: Bea
Ik zag haar idd als een dochter van een hoog geplaatst persoon, ik weet niet of ze dit in die tijd prinses noemen
Ze heeft daar niet lang geleefd en heeft haar inwijding niet kunnen afmaken, ze is jong over gegaan.


Ja dat klopt wel met de metafoor die ik door kreeg over koning tritant van de kleine zeemeermin, ik zag haar aan zijn zijde staan, en Neptunus had veel invloed, ik zag namelijk ook een tritant... Heel veel verdriet voelde ik daarna... als een soort tragedie
New Moon
New Moon aug 28 '10
Een andere metafoor:

Islandlady
Islandlady aug 28 '10
Atlantis en vooral water is Seaprincess en ikke. Ik al van klein meisje en SP pas later die wilde haar haren niet eens nat laten worden en nu... alleen maar onder water.
Ja ze is heel spiritueel maar vind het eng. Terwijl ze heel goed weet dat het niet eng is.
Heel mooie lezingen over een heel mooie vrouw
admin
admin aug 28 '10

Bron Elohim centre

smile
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki