Loading...
nl

Nal, Mijn foto lezen

Nal
Nal aug 26 '10
Hoi Hoi,

Sinds een half jaar ben ik zelf sterk spiritueel aan het ontwikkelen en lees ik ook foto's voor anderen steeds. Ik vind het nu wel leuk om te weten wat anderen bij mij zien.

http://94.100.118.66/995100001-995150000/995134501-995134600/995134576_6_MzKY.jpeg


Groetjes!
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 26 '10
admin
admin aug 26 '10
Hi Nal,

Je hebt een mooioe foto geplaatst van jezelf.

Ik zal je proberen een lezing te geven.
Weet nooit wat er komt, dus ik zal zien.

Allereerst zie ik dat je graag uitdaagt en grapjes maakt met mensen.
Het lijkt als of je een opvoedende functie hebt af en toe.
En ik voel het aan dat het jongeren zijn die nog wel wat kunnen leren van je.
Je kan je makkelijk in hen verplaatsen en treed ze charmant en met humor tegemoet.
Ik zie dat je optreden fijn gevoelig is, en je ook met de klank van je stem veel bereikt, wat betreft het sturen van mensen.
Herken je hier iets in?
Als ik vraag of er iets is wat nu de aandacht verdiend en waar je een vraag over hebt.
Dan komt er naar voren een relatie of eigenlijk meerdere keuze mogelijkheden.
Je bevind je tussen de aandacht van in ieder geval twee personen.
Het is net alsof je hierin een afwachtende houding aanneemt en niet zelf tot actie overgaat.
Je weet niet goed wat je er mee aan zal en laat het maar op zijn beloop, hopende dat de lezing meer duidelijkheid geeft.
Mijn advies is bij twijfel niets doen, en idd wachten tot je hart je ingeeft wat je kan doen.
Mijn gevoel zegt dat er over een tijdje wanneer je wat ouder bent pas de ware op je pad komt en je er dan ook pas aan toe bent om je te binden.
Zoals ik las in je beschrijving ben je je bewust van je talent om foto,s te lezen, leuk dan doen we precies hetzelfde.

Voor nu wil ik het hier even bij laten en wacht jouw reactie af op de lezing.

liefs van Bea
Nal
Nal aug 27 '10
Hoi Bea,

Dankjewel voor je lezing! Het uitdagen en grapjes maken klopt wel. Ik ben ook iemand die altijd van lol houd.
De opvoedende functie klopt ook. Ik weet precies wat je daarmee bedoelt.

Wat leuk dat je ziet van die twee personen. Ik weet inderdaad niet wat ik ermee aanmoet maar dat heeft meer te maken met hoe zij met mij om zijn gegaan. Is ook wel apart dat de relatie met beiden personen op precies dezelfde manier is verlopen qua tijd en gebeurtenissen. Het is bijna eng zelfs hoe identiek het verloopt en ben nu goed aan het nadenken wat de les eruit is want die zit er blijkbaar in. Bevind me nu wel tussen beiden personen inderdaad en hou me daar heel erg mee bezig in mijn hoofd.

Bedankt voor je lezing! Ik vind dit zelf echt helemaal toppie omdat het voor mij aardig nieuw is en ik er zelf in aan het groeien ben.

Groetjes,

Nal

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki