Loading...
nl

vliegtuigen

bloempje
bloempje aug 24 '10
hallo allemaal,
ik vroeg me iets af, misschien helemaal niet logisch, maar er zijn al 3 keer zo veel vliegtuigen neergestort als dat er normaal neerstorten in een jaar, en het jaar is nog niet eens voorbij. ik vraag me nu inmiddels een beetje af of het niet een boodschap is dat ze naar beneden komen. er wordt altijd wel een verklaring voor gevonden, maar toch..... ik vind het erg opvallend dat het er zo veel zijn.

of ben ik gewoon te ver aan het denken??? ik heb namelijk het gevoel dat het dit jaar niet bij deze allemaal zal blijven.

Liefs Bloempje
Delen:
1stMoonofMars
1stMoonofMars aug 24 '10
Deze zaken o.a. (er zijn ook heel veel andere berichten en zaken/dingen bezig... als ik het zo lees en opvang/ voel ... nuja.. ff in de war... kan het nu op dit moment niet plaatsen...)

http://frontpage.fok.nl/nieuws/401801/1/1/100/upd-passagiersvliegtuig-stort-neer-in-china.html

19:13 http://frontpage.fok.nl/nieuws/401801/1/1/500/passagiersvliegtuig-stort-neer-in-china.html
16:50 http://frontpage.fok.nl/nieuws/401783/1/1/500/spaans-gevechtsvliegtuig-stort-neer.html
14:01 http://frontpage.fok.nl/nieuws/401762/1/1/500/vliegtuigongeluk-in-nepal.html
http://bash.org/?22132

deze dingen/zaken gevallen o.a. bedoel je (+ de kometenregen van de 12-13-14e )

Ik weet het af en toe ook niet... maar af en toe begrijp en weet ik het geheel... en soms is het schrapen... en dan is het weer weg... .. (nuja... ik weet nu wel voormezelf wat ik ga/moet en wil doen smilelaughwink.. nuja ongeveer wink)

GRTSZ, and Lotsa LOVE,

1stMoonofMars
1stMoonofMars
1stMoonofMars aug 25 '10
Lol, wat een wazige post van mij hierboven tongue(kheb echt vanalles waar ik mee bezig was er in 1 keer ingegooid ofzo tongueconfusedwinkvan allerlei koppelingen gemaakt, die ik nu niet geheel lekker meer kan ontwaren en/of naar voren toe kan halen...)

Maar idd, die vliegtuigen begonnen mij ook op te vallen, ik zat te denken of er wat fout is met de techniek die erin is geplaatst ofzo, ik zat namelijk laatst ook veel berichten te lezen over o.a. telefoons, auto's etc, waar er ook de hele tijd falende techniek opspeelt.

(bepaalde auto-modellen zijn allemaal weer uit de handel gehaald, zo was er bv een model waarbij de handrem vanzelf aanging trekken... en met de telefoons was er laatst ook iets dat als je dat bepaalde model schuin hield o.i.d. dat hij er dan de brui aan gaf...)

Dus misschien worden er de laatste tijd veel technieken toegepast/uitgetest die niet echt vlekkeloos zijn... of nog niet goed uitgedokterd zijn... of misschien wel zowiezo gewoon niet goed werken en dat ook niet gaan doen.

Grtz
admin
admin aug 25 '10
De kometenregen van de twaalfde augustus komt elk jaar Moontje smile
Ik zag gisteravond een programma over vulkanen, als je verhalen over Yellow stone hoort wordt je ook niet echt vrolijk...
1stMoonofMars
1stMoonofMars aug 25 '10
Ja dat klopt! , die komt idd elk jaar..... maar daarom istie nog wel mooi smile.

en vulkanen e.d.
Hmmm, dat zijn natuurkrachten, ikzelf vindt dat eerder spannend..... soms ook mooi en spectaculair en soms heeft het inderdaad heftige (treurige) gevolgen, ikzelf heb daar niet persee negative of positive gedachten of gevoelens bij... of als ik die dan wel heb, is het dus beide....

*edit, die laatste zin is trouwens het vaakst de bij mij wink
Islandlady
Islandlady aug 25 '10
Wat de vliegtuigen betreft Ja! Is mij ook zeker opgevallen. Een heel goede lieve ex-vriend van mij is ook al neergestort met zijn vliegtuig en zijn lieve vrouw. Niet ok als die ongelukken.....
admin
admin aug 25 '10
Origineel bericht van: 1stMoonofMars
Ja dat klopt! , die komt idd elk jaar..... maar daarom istie nog wel mooi smile.

en vulkanen e.d.
Hmmm, dat zijn natuurkrachten, ikzelf vindt dat eerder spannend..... soms ook mooi en spectaculair en soms heeft het inderdaad heftige (treurige) gevolgen, ikzelf heb daar niet persee negative of positive gedachten of gevoelens bij... of als ik die dan wel heb, is het dus beide....

*edit, die laatste zin is trouwens het vaakst de bij mij wink

Nou...ze vertelden dat deze vulkaan zo ongeveer iedere 600.000 jaar ontploft en de laatste keer is 640.000 jaar geleden.
Ook hebben ze geconstateerd dat de grond enorm snel omhoog komt, ze zitten nu op 7.5 centimeter per jaar, das toch wel erg veel..
admin
admin aug 25 '10
Origineel bericht van: Islandlady
Wat de vliegtuigen betreft Ja! Is mij ook zeker opgevallen. Een heel goede lieve ex-vriend van mij is ook al neergestort met zijn vliegtuig en zijn lieve vrouw. Niet ok als die ongelukken.....

Nee das zeker niet oké Bea, dat is vreselijk!
Islandlady
Islandlady aug 25 '10
Ja Karin dat is inderdaad vreselijk en ben er ook behoorlijk van van slag geweest... het waren zulke lieverds en ik weet voor 1000 % zeker ook zeer ernstig kwa vliegen double three double check before going into the air. Toen hij begon vloog ik met hem naar NY Detroit Washington etc.... May their soul rest in peace.... Amen!
1stMoonofMars
1stMoonofMars aug 25 '10
Sterkte daarmee smile

en als ze zowel vliegend en in liefde zijn gecrashed, dan is het helemaal ok.

Grtzs
bloempje
bloempje aug 25 '10
mijn vader had ook een collega met zijn vrouw in een van de vliegtuigen,ze waren op 10 jarig huwelijksrijs(al meerdere huwelijken gehad hoor, ze waren de 50 ook al voorbij:) maar ook lieve mensen, heb die man gekend toen ik nog klein was.

Liefs Bloempje
Islandlady
Islandlady aug 25 '10
Origineel bericht van: 1stMoonofMars
Sterkte daarmee smile

en als ze zowel vliegend en in liefde zijn gecrashed, dan is het helemaal ok.

Grtzs

Daarom heb ik en andere vrienden van hen er ook vrede mee. Ze zijn in liefde voor elkaar en voor de vliegsport gecrashed.
Dank je lieve schat!
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 25 '10
Ik denk dat de ongelukken eerder een gevolg zijn van de veel hogere kosten voor de luchtvaart maatschappij, daarentegen de prijsvechters met sterke concurrentie om een ticket voor niets te verkopen en de inzet van goedkope krachten om een vliegtuig te repareren.

Ik denk dat het een geldkwestie is, waarin de veiligheid van de passagiers helaas wat naar de achtergrond verschuift en winst iets belangrijker is. Dat dit ten koste van de kwaliteit gaat, is in mijn ogen een logisch gevolg. Dat er hierdoor meer vliegtuigen neerstoren is dan ook weer helaas een ander logisch gevolg.
bloempje
bloempje aug 25 '10
ja en ze zijn toch weer samen, ze zijn vast niet voor niets gegaan. ik heb overigens al gauw vrede met een overlijden, want iemand heeft toch als het goed is een fijn leven gehad en anders is het uit zijn lijden verlost. en ja het is weer terug bij de bron, is toch alleen maar mooi?? ik wens een dode altijd veel geluk, en ben eigenlijk nooit echt verdrietig, ik mis iemand wel( mijn overoma bijv.), maar ben blij voor hun dat ze verder mogen

Liefs Bloempje
bloempje
bloempje aug 25 '10
klinkt ook wel heel logisch nims:)
laat staan hoe makkelijk sommige mensen met het leven van een ander omgaan:(

Liefs Bloempje
1stMoonofMars
1stMoonofMars aug 25 '10
Origineel bericht van: Karin

Nou...ze vertelden dat deze vulkaan zo ongeveer iedere 600.000 jaar ontploft en de laatste keer is 640.000 jaar geleden.
Ook hebben ze geconstateerd dat de grond enorm snel omhoog komt, ze zitten nu op 7.5 centimeter per jaar, das toch wel erg veel..

jawel, (afgezien van jaartallen/ 'tijd'-schema's)
maarrrr grondverschuivingen, veranderingen enz~etc leveren vaak angst/vervreemding op maar het zijn uiteindelijk veranderingen/nieuwe tijden/ soms angst opwekkend maar ook vernieuwend, en dus nieuwe tijden

deze hoeven je helemaal niet 'te treffen' als je het 'iets' groter/breder en wat gedetailleerder ziet/voelt... ..

een grondverschuiving die als erg veel wordt beschreven, hoef je echt niet altijd als negatief te ervaren (niet dat Ik Jou als negatief ervaar o.i.d. maar ik reageer nu op de post die je plaatste... ..)

Maar als de grond iets omhoog komt, ook al is dat dan meer dan 'gewoonlijk' .... dan is dat is dat geen reden voor angst of, .... 'vervreemding'(wat zomaar een lichte en ok vorm van angst kan zijn.... .)

Grtsz
admin
admin aug 26 '10
Volgens de onderzoekers was het toch wel erg veel en de bodem wordt nu extra onderzocht.
Ze waren zelf ook onder de in druk van die 7.5 cm.
Stel je toch voor zeg..als Yellow stone ploft..
Dat lijkt me een heftig scenario eek
Dan zou er van ons mooie wereldje weinig overblijven.
1stMoonofMars
1stMoonofMars aug 26 '10
Mooie wereldje..... ja overal is wel moois en schoonheid in te zien, ookal heb ik van tijd tot tijd weleens; hmm das helemaal niet zo mooi of leuk etc/enz...

nuja we zullen zien wat het gele steentje gaat doen wink
admin
admin aug 26 '10
Ach as tie ploft, dan is dat zo smile
bloempje
bloempje aug 26 '10
maar het wordt hier wel donker dan:(
ik houd van licht:)

Liefs Bloempje
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen: