Loading...
nl

ik vroeg me af????

bloempje
bloempje aug 23 '10
ja ik vroeg me af, vroeger toen ik nog thuis woonde zag ik s'avonds als het donker was altijd flitsen uit de grond komen achter het huizenblok achter mijn ouders, ik vond dat altijd vreemd, het was namelijk gewoon helder weer. mijn vader zei dat ik het vast niet goed gezien had, maar ik weet 100% zeker dat ik het echt gezien heb.
nu ben ik zeer nieuwsgierig wat die flitsen geweest kunnen zijn.
hebben jullie misschien enig idee?


Liefs Bloempje
Delen:
admin
admin aug 23 '10
glimwormen?
bloempje
bloempje aug 23 '10
nou het waren wel erg grote flitsen die recht van beneden naar boven gingen, en ook vele malen achter alkaar, mijn vader zag ze niet en zei dat ik moest gaan slapen, ik was een jaar of 14 en heel erg spiritueel toen. en het ging ook een paar avonden achter elkaar door. heb het door het hele jaar een paar jaar lang regelmatig gezien.
glimwormen zijn dacht ik korter en kronkeliger?

of vergis ik me.
Liefs Bloempje
bloempje
bloempje aug 23 '10
nee wat ik gezien heb lijkt meer op een bliksemschicht maar dan uit de grond omhoog, dus niet echt een glimwormpje, want een glimwormpje verlicht geen compleet huis. overigens was ik altijd de enige die het zag, ik heb wel eens geroepen naar de buurvrouw die dezelfde kant op stond als ik, zag je dat, maar ze zag niks, dus het was echt iets anders:(
ben zo nieuwsgierig:)

Liefs Bloempje die er hele avonden voor voor het raam heeft gezeten, en er op een gegeven moment mee gestopt is omdat het niks duidelijker werd, wel mooi maar kon er toen niks mee.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki