Loading...
nl

Maarten Ghysels

Precious1
Precious1 aug 20 '10
Ik heb van de week bij mijn buurvrouw een huiskamerbijeenkomst bijgewoond van Maarten Ghysels.
Erg interessant!

Het ging over hoe je als kind door opvoeding e.d. het contact met je natuurlijke zelf kwijtraakt en contact met je innerlijke kern verliest. Hij heeft ook een aantal bundels en boeken geschreven waarin hij beschrijft hoe je als ouder eerst moet leren van jezelf te houden en hoe je een kind vanaf baby-zijnde kunt opvoeden op de meest natuurlijke wijze waarbij het dus geen contact verliest met zichzelf.
Heb de bundel “Van vlinder tot rups, van rups tot vlinder” gekocht en gelezen. Daarin beschrijft hij hoe je als kind ter wereld komt en nog vol liefde en levensenergie zit (vlinder), maar dat dus langzaam kwijt raakt en je natuurlijke impulsen en talenten gaat onderdrukken door de opvoeding en je omgeving(rups). Maar hoe je zelf dat contact weer met je innerlijke zelf kunt herstellen zoals je oorspronkelijk was (weer Vlinder worden).

Ook kies je je eigen ouders uit voordat je geboren wordt. Dit wist ik ook al wel, maar hij vertelde ook dat je juist ouders kiest die jou uitdagen om een bepaalde les te leren. Dus ouders die je op een bepaalde manier pijn doen zodat je daar mee aan de slag gaat. Dus in overeenstemming met je levensdoel/lessen.

http://www.schoolvoorlevenskunsten.eu/ zijn website, vol met inzichten en waar je zijn boeken/bundels kunt bestellen.
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki