Beste iedereen,
Ik ben Skywalker, een mooie blije ziel, die lijkt van zijn wolk te zijn gevallen. Ik zoek een oplossing hiervoor en weet dat ik dit hier kan vinden. Ik ben een positief en blij Elfje, klaar om de wereld in te vliegen, alleen kwam er een paar maanden geleden geleidelijk een hele grote regenwolk opzetten, die nu mijn hemel verduistert.
Ik ben me bewust van veranderingen in mijn systeem en daarbij ook van vanalles om mij heen, wat ik voel en wat zich in mij nestelt. Ik weet nog niet hoe ik me daarvan kan afsluiten en wil dit graag leren, want het is niet meer vol te houden op deze manier. Mijn positieve straling lijkt te zijn ondergedompeld door negatieve invloeden (van buitenaf vermoed ik).
Het werkt diep in op mijn systeem, wat ervoor zorgt dat ik dagelijks spanning voel in mijn lijf en geest. Mijn gedachten razen door en mijn positieve lieve ziel kan maar moeilijk door breken. Loslaten van oude patronen en gedachtengangen gaat erg langszaam.
Het lijkt alsof ik in een glazen huis zit met een slot erop. Ik kan al wel naar buiten kijken naar al het moois wat voor me ligt, maar ik kan er nog geen onderdeel van uit maken, het nog niet voelen.
Het voelt alsof er een enorm blok zit tussen mij en mijn ziel, waar ik doorheen wil breken, maar wat mij in een vicieuze cirkel houdt.
Het zorgt voor veel zorgen aan mijn hoofd, verminderde energie, verminderde slaap, onzekerheid en chaos, somberheid.
Wie weet wat mij zou kunnen helpen? Ik ben een open geest, een gevallen engel op zoek naar verlichting en harmonie.
Bedankt voor het lezen van mijn verhaal, ik hoop dat jullie me kunnen adviseren.
Liefs,
Skywalker