Loading...
nl

Wat kan ik doen? Negatieve invloeden

Skywalker
Skywalker aug 18 '10
Beste iedereen,

Ik ben Skywalker, een mooie blije ziel, die lijkt van zijn wolk te zijn gevallen. Ik zoek een oplossing hiervoor en weet dat ik dit hier kan vinden. Ik ben een positief en blij Elfje, klaar om de wereld in te vliegen, alleen kwam er een paar maanden geleden geleidelijk een hele grote regenwolk opzetten, die nu mijn hemel verduistert.

Ik ben me bewust van veranderingen in mijn systeem en daarbij ook van vanalles om mij heen, wat ik voel en wat zich in mij nestelt. Ik weet nog niet hoe ik me daarvan kan afsluiten en wil dit graag leren, want het is niet meer vol te houden op deze manier. Mijn positieve straling lijkt te zijn ondergedompeld door negatieve invloeden (van buitenaf vermoed ik).

Het werkt diep in op mijn systeem, wat ervoor zorgt dat ik dagelijks spanning voel in mijn lijf en geest. Mijn gedachten razen door en mijn positieve lieve ziel kan maar moeilijk door breken. Loslaten van oude patronen en gedachtengangen gaat erg langszaam.

Het lijkt alsof ik in een glazen huis zit met een slot erop. Ik kan al wel naar buiten kijken naar al het moois wat voor me ligt, maar ik kan er nog geen onderdeel van uit maken, het nog niet voelen.

Het voelt alsof er een enorm blok zit tussen mij en mijn ziel, waar ik doorheen wil breken, maar wat mij in een vicieuze cirkel houdt.

Het zorgt voor veel zorgen aan mijn hoofd, verminderde energie, verminderde slaap, onzekerheid en chaos, somberheid.

Wie weet wat mij zou kunnen helpen? Ik ben een open geest, een gevallen engel op zoek naar verlichting en harmonie.

Bedankt voor het lezen van mijn verhaal, ik hoop dat jullie me kunnen adviseren.

Liefs,
Skywalker
Delen:
admin
admin aug 18 '10
Volgens mij ben je niet gevallen, lieve Engel.. en je eerste zin zegt het!
" Ik ben Skywalker, een mooie blije ziel, die lijkt van zijn wolk te zijn gevallen. "


Je schrijft *lijkt te zijn gevallen*.. dan weet je innerlijk, in je ziel dat je niet echt gevallen bent, maar dat dit alleen maar zo lijkt.
Hou daar aan vast.. wanneer je door donkere tunnels van je zelf gaat. Die ga je door omdat je kiest voor het licht.
En hoe meer licht je kiest, hoe meer je door die donkerte heen moet, want dat wordt uigezuivert.
Ik begrijp als geen ander, dat je jezelf even niet herkent, en dit als een last kunt ervaren. En dat je het liever wil doorbreken.

Het is een drukke tijd nu hoor..veel werk aan de winkel voor velen onder ons,
oude balast afgooien, oude energie*en mogen weg, zaken die de onze niet zijn, maar op ons schouders hadden genomen, donkerte die je tegenkomt.
En als je dat tegenhoud, wordt het lastig..


Neem de sleutel van je glazen huis en open ze.. kijk innerlijk in je, en ga verder.. ga erdoorheen..en zie het licht.

veel liefs aan jou,
Tinne



Lena
Lena aug 18 '10
Origineel bericht van: Skywalker

Ik ben me bewust van veranderingen in mijn systeem en daarbij ook van vanalles om mij heen, wat ik voel en wat zich in mij nestelt. Ik weet nog niet hoe ik me daarvan kan afsluiten en wil dit graag leren, want het is niet meer vol te houden op deze manier. Mijn positieve straling lijkt te zijn ondergedompeld door negatieve invloeden (van buitenaf vermoed ik).

Het werkt diep in op mijn systeem, wat ervoor zorgt dat ik dagelijks spanning voel in mijn lijf en geest. Mijn gedachten razen door en mijn positieve lieve ziel kan maar moeilijk door breken. Loslaten van oude patronen en gedachtengangen gaat erg langszaam.

Het lijkt alsof ik in een glazen huis zit met een slot erop. Ik kan al wel naar buiten kijken naar al het moois wat voor me ligt, maar ik kan er nog geen onderdeel van uit maken, het nog niet voelen.

Het voelt alsof er een enorm blok zit tussen mij en mijn ziel, waar ik doorheen wil breken, maar wat mij in een vicieuze cirkel houdt.

Het zorgt voor veel zorgen aan mijn hoofd, verminderde energie, verminderde slaap, onzekerheid en chaos, somberheid.



Het gevoel van negativiteit en er in vast te blijven zitten..
wat mij gehopen heeft is om heel goed te kijken naar die gedachten en gevoelens echt heel bewust..veel aandacht geven...

je dan afvragen waarom je deze gedachten/gevoelens hebt...en zijn ze terecht?

Dan ermee aan de slag...gooi ze weg...bekijk het van een andere kant..en kijk naar alle positiviteit die jij bezit...
zorg voor veel rust en probeer je te ontspannen en deel je zorgen met een goede vriend of vriendin... smile

ps dit is een proces van bewustwording....maar dat wist je al..
Cialara
Cialara aug 18 '10
Hoi Skywalker,

Welkom bij Merudi hoor, je hebt een fijne positieve plek gevonden smile

Ja wat je schrijft is herkenbaar, en inderdaad het is een proces van groei. Ga lekker veel naar buiten ook, gooi de ramen open, loop lachend door de regen. (Het zijn maar kleine tipjes naast de prachtige adviezen van Tinne en Lena laugh)

Skywalker
Skywalker aug 18 '10
Dank je Tinne, Lena en Jorine voor jullie reactie. Doet me heel erg goed en ik kan er wat mee! liefs, Skywalker

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki