Loading...
nl

Mannytjje, Wie wil mijn foto lezen??

Mannytjje
Mannytjje aug 17 '10
Hoihoi,
Ik heb een tijd terug (aantal maanden geleden) een redelijk oude foto laten lezen.Ik heb nu een recente foto en zou deze graag opnieuw laten lezen.
Groetjes Mandy
Delen:
Mannytjje
Mannytjje aug 24 '10
Niemand?? blush
admin
admin aug 24 '10
Hoi Mandy,

Ik heb je berichten doorgelezen en vraag me iets af.
Bij de eerste lezing zijn al jouw reacties verwijderd.
Bij de tweede lezing heb je helemaal niet meer gereageerd op het feit dat de foto niet leesbaar is (voldoende leesbaar tenminste smile).
Alleen bij de fotolezing van je hondje staan je reacties nog.

Ik vermoed (maar dat is puur mijn gevoel) dat het feit dat je dit hebt gedaan niet in je voordeel werkt.
Maar ik spreek voor mezelf en niet voor de fotolezers smile

No offense maar het is toch wel fijn als mensen wat doen met de dingen die hier worden aangeboden, een reactie is immers wel zo netjes smile
Vlinder
Vlinder aug 24 '10
Hoi Mandy,

Ik ga proberen je te vertellen wat er doorkomt als ik naar jou foto kijk...

Het eerste wat me opvalt is dat je wegkijkt van de camera... voor mij leg ik dit uit als iemand die vanaf de zijlijn in het leven staat (vat het niet negatief op) het is denk ik omdat je je niet zeker voelt over jezelf... en daar misschien iets mee kan doen zodat je je zult reliseren dat je goed genoeg bent zoals je bent en je jezelf mag laten zien zoals je bent met alle goede en minder goede eigenschappen...

ik voel ook dat je kritiek heel erg vind en dat je er eigenlijk alleen maar boos of geïrriteerd door raakt... wat je uit balans brengt en je weghaalt uit je eigen kracht....
Mijn ervaring met kritiek is dat ik het bekijk uit een verbeter oogpunt en dat ik achter de soms niet leuke woorden, die worden gekozen om de kritiek uit te delen, kan kijken naar de echte betekenis ervan... probeer te leren van wat mensen tegen je zeggen door goed te kijken naar je eigen aandeel, en dan niet in het negatieve maar in het positieve.. om te leren en te groeien...

Je bent een spontane meid en ook wel druk in de weer met van alles en nog wat... probeer het overzicht te bewaren zodat je jezelf niet verliest in de dingen die je doet/meemaakt.

Je bent aan het groeien en je zou willen dat het allemaal wat sneller zou gaan... weet dat je geen lessen kunt overslaan... bewust nadenken en reflecteren zijn belangrijk...

Volgens mijn gevoel struggle je heel wat af en je aandacht is versplinterd in het verleden en de toekomst... probeer meer in het nu te zijn door bijvoorbeeld in een stresvolle situatie even je adem te volgen zodat je weer in balans raakt en je de situatie meester blijft...

Je zit ook met een heleboel vragen maar die durf je niet goed te stellen, niet aan jezelf en dus ook niet aan anderen... weet dat alle mensen hetzelfde zijn en dat we allemaal worstelen met vragen... en geen enkele vraag is dom of stom...

Lieve Mandy wees jezelf en hou van jezelf...
Lieve groetjes Vlinder...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki