Hoi Dee (ik kort het maar even af
). Hierbij mijn lezing. Ik heb niets gelezen van hierboven dus het kan zijn dat ik dingen dubbel lees, of totaal afwijkend. Het kan ook zijn dat er niet zoveel van klopt, dus dat moet je dan maar even zeggen. Ook als het goed klopt vind ik het leuk om te weten. Kortom, zowiezo een reactie zou leuk zijn
.
Ik zie een hele sympathieke en energieke persoon. Jij kan echt mensen motiveren en ze opbeuren.
Je bent niet zo heel moeilijk en laat de dingen goed op je afkomen.
Je lijkt me een heel gezellig persoon die heel open is naar de mensen toe. Niet zozeer dat jij direct honderduit verteld over je eigen persoonlijkheid, maar je straalt wel uit, dat je geinteresseerd bent in de persoon die jou iets verteld.
Heb jij iets met Mystiek, of oosterse geneeswijzen ofzoiets? Ik krijg zo'n gevoel alsof jij daar wat mee hebt.
Je bent erg onderzoekend en probeert graag dingen uit.
Je zou wat minder makkelijk mogen zijn. Het gebeurt wel eens dat je daardoor dingen mist.
Gelukkig ben je wel een doorzetter als je je plan hebt getrokken. Dan valt er weinig meer tegen je in te brengen.
Je hebt een hele oude ziel die vrede uitstraalt. Het is goed om te zien dat jij een goede balans kunt vinden tussen jouw aardse, en jouw onaardse.
Toch heb ik het idee dat je de laatste tijd erachter komt, dat je het toch wat serieuser moet gaan nemen, dan dat je in eerste instantie dacht. Misschien ook dat je je daarom hier hebt aangemeld?
Jij bent een erg intuitief persoon die zijn gevoel goed vertrouwd. Er is weinig dat jou van een voorgevoel kan afhelpen, ook omdat het zo vaak klopt.
Ik weet niet of je al je gaves al hebt ontdekt, maar het zijn er iig een heleboel. Als je ze nog moet ontdekken, dan ben je hier op het juiste adres
.
Je bent een pietje precies, die alles keurig goed geregeld wilt hebben. Toch is het niet zo dat je over gestructureerd bent. Je bent geen dwangmatige opruimer zeg maar. Je hebt enkel moeite met chaos.
Jij zal niet snel mensen bewust kwaad doen.
Goed dit was mijn lezing. Ik ben benieuwd of het een btje klopt.
Groetjes Julien.