Loading...
nl

Dee Sjah Foe: Wie durft

Dee Sjah Foe
Dee Sjah Foe feb 7 '07
Ben benieuwd wie de uitdaging uitdurft om mijn foto te lezen....!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto=IPKVQRK8
Delen:
Charlie
Charlie feb 7 '07
Mag ik het eens proberen? Dit is de eerste keer dus ik kan er helemaal naast zitten. Neem me dan niet kwalijk.

Er zijn een paar dingen die mij gelijk doorkomen: Angst, verdriet en teleurstelling.
Klopt het dat je vaak in het verleden bent teleurgesteld? Dat je dat nog niet hebt afgesloten, waardoor je nog steeds diep van binnen verdriet hebt zitten? Ik heb het gevoel dat je je groter voordoet dan hoe je je van binnen voelt. Ook voel ik angst. Heb je bepaalde angsten die zijn voortgekomen uit de teleurstellingen? Ik zie een zacht iemand met een masker. Je probeert iedereen aardig te vinden, maar laat je niet op je kop zitten. Je blijft lang kalm en alleen als ze je echt neten, kom je voor jezelf op. En ook dan probeer je het rustig op te lossen.

Dit is wat ik voel. Dit was de eerste keer, dus ik wil graag weten of ik er ver naast zat.

Thnx. Charlie
Acheliah
Acheliah feb 7 '07
Ik krijg door vrolijk iemand die toch wel het nodige heeft meegemaakt maar die zich niet snel uit het veld laat slaan. Deze persoon houdt wel van gezelligheid en een avondje stappen. Je probeerd alles rustig op te lossen want je houdt niet van ruzie's. Dit kreeg ik door.

Liefs
Acheliah
Acheliah feb 7 '07
Lieverd wil je het pb berichtje ook hier zetten

Liefs Dieneke
Wendy's
Wendy's feb 7 '07
Ik durf het ook wel aan hoor ;)
Morgen ofzo
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 7 '07
Ik wil het ook proberen :). Dus mijn reactie komt ook nog!
Dee Sjah Foe
Dee Sjah Foe feb 7 '07
Ok Dinie,

Speciaal voor jou:

Wat je schreef klopt aardig. Ik ben alleen niet zo'n stapper... Toch leuk dat iemand alleen aan de hand van een foto kan zien hoe iemand in elkaar zit.........
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 7 '07
Hoi Dee (ik kort het maar even af ;)). Hierbij mijn lezing. Ik heb niets gelezen van hierboven dus het kan zijn dat ik dingen dubbel lees, of totaal afwijkend. Het kan ook zijn dat er niet zoveel van klopt, dus dat moet je dan maar even zeggen. Ook als het goed klopt vind ik het leuk om te weten. Kortom, zowiezo een reactie zou leuk zijn :).

Ik zie een hele sympathieke en energieke persoon. Jij kan echt mensen motiveren en ze opbeuren.

Je bent niet zo heel moeilijk en laat de dingen goed op je afkomen.

Je lijkt me een heel gezellig persoon die heel open is naar de mensen toe. Niet zozeer dat jij direct honderduit verteld over je eigen persoonlijkheid, maar je straalt wel uit, dat je geinteresseerd bent in de persoon die jou iets verteld.

Heb jij iets met Mystiek, of oosterse geneeswijzen ofzoiets? Ik krijg zo'n gevoel alsof jij daar wat mee hebt.

Je bent erg onderzoekend en probeert graag dingen uit.

Je zou wat minder makkelijk mogen zijn. Het gebeurt wel eens dat je daardoor dingen mist.

Gelukkig ben je wel een doorzetter als je je plan hebt getrokken. Dan valt er weinig meer tegen je in te brengen.

Je hebt een hele oude ziel die vrede uitstraalt. Het is goed om te zien dat jij een goede balans kunt vinden tussen jouw aardse, en jouw onaardse.

Toch heb ik het idee dat je de laatste tijd erachter komt, dat je het toch wat serieuser moet gaan nemen, dan dat je in eerste instantie dacht. Misschien ook dat je je daarom hier hebt aangemeld?

Jij bent een erg intuitief persoon die zijn gevoel goed vertrouwd. Er is weinig dat jou van een voorgevoel kan afhelpen, ook omdat het zo vaak klopt.

Ik weet niet of je al je gaves al hebt ontdekt, maar het zijn er iig een heleboel. Als je ze nog moet ontdekken, dan ben je hier op het juiste adres ;).

Je bent een pietje precies, die alles keurig goed geregeld wilt hebben. Toch is het niet zo dat je over gestructureerd bent. Je bent geen dwangmatige opruimer zeg maar. Je hebt enkel moeite met chaos.

Jij zal niet snel mensen bewust kwaad doen.

Goed dit was mijn lezing. Ik ben benieuwd of het een btje klopt.

Groetjes Julien.
Charlie
Charlie feb 8 '07
Hoi Dee, zou je wat je mij stuurde ook hier neer willen zetten?? B.v.D.

Charlie

p.s: Het was dus mijn eerste keer!!!!!
Wendy's
Wendy's feb 8 '07
Beste dee sjah foe,

Bij deze dus mijn lezing.

Wat ik van de foto afhaal is dat je vol vertrouwen in het leven staat. Mochten er ups & downs zijn dan is het volgens jouw gewoon zo. Zo gaat nu eenmaal het leven. Je hebt een goede kijk op het leven, en volgensmij houw jij je ook erg met het leven bezig.
Wat ik ook kan zien is dat je gevoelig bent.

Jij toont je open naar andere personen. Je hebt totaal geen kwade bedoelingen. Sorry dat ik het zeg, maar volgensmij ziet niet iedereen in je dat je géén kwade bedoelingen hebt. :rolleyes:
Toch voel jij je anders dan de rest. Verantwoordelijkheid kun je ook op je nemen.

Er is iets met energie en jou. Werk je met energie??
Er zijn wat zaken waar jij je erg mee bezig houdt. Het zullen waarschijnlijk ook wat spirituele zaakjes zijn. Volgensmij weet jij al heel wat van het spirituele af!! :)

Ik zie dat je echt een goede humor hebt! :D.. Ook denk ik dat veel mensen om je kunnen lachen. Jij kan af en toe lekker gek doen :p , het maakt je allemaal niet zoveel uit, als jij en de andere maar plezier hebben! Jij maakt graag andere mensen aan het lachen.

Wat ik ook kan zien is dat je best precies kan zijn. Je gaat precies en zorgvuldig te werk, om fouten te voorkomen.

Sympathiek en sportief krijg ik ook door. Jij bent een echte doorzetter, je zal iets volhouden totdat je niet meer kan,, maar dan wil je er nog voor gaan. Je bent blij dat je een goede doorzettingsvermogen hebt.
Mentaal ben je erg sterk. Hoe komt het dat je zo sterk mentaal ontwikkeld bent? Gebeurtenissen? Is er iets waarmee je, je bezig houdt.. waarbij het van belang is om mentaal sterk te zijn? Daardoor valt het ook niet zo snel op dat je gevoelig kan zijn.

In je jeugd heb je wel het een en ander meegemaakt, je houdt je er nu niet echt meer mee bezig.

HUh?? wat raar, ik krijg 'adelaar' door????????
Géén idee of het bij jouw hoort, of bij iemand anders

Dit wassie dan..
Groetjes, wendys
Dee Sjah Foe
Dee Sjah Foe feb 8 '07
Wow, wat een berichten allemaal.

Ik zal ze allemaal één voor één doornemen.

De eerste is Charlie. Jeetje, wat zit jij dicht bij de waarheid zeg. Het klopt dat ik veel teleurstellingen heb gehad. Ook klopt het dat ik me soms groter voordoe als dat ik ben. Dat image is om een stukje van binnen te beschermen. Ik probeer inderdaad iedereen aardig te vinden. Ik ga uit van het goede dat mensen in zich dragen. Tevens denk ik dat wie goed doet, goed ontmoet.
Mensen kunnen bij mij veel doen maar als ze bezig blijven, verlies ik zelfs mijn kalmte.

Charlie, je hebt het mijns inzien goed gedaan !!

Chapeaux
Dee Sjah Foe
Dee Sjah Foe feb 8 '07
Dan nu NiMS,

Ook jij hebt veel raakvlakken. Mystiek heeft altijd mijn interesse gehad. Heldervoelend ben ik eigenlijk altijd al geweest. Ook kan ik aura's zien.
Soms heb ik wel moeite om het nu van bepaalde gaven in te zin, hoe wel het me vaak door bepaalde situaties heeft heengeholpen maar dit is dan puur voor mezelf geweest.
In het verleden heb ik wel wat cursussen gevolgd om met bepaalde gaven om te gaan.

Een pietje precies ben ik niet bepaald. Chaos is iets wat een deel uitmaakt van mijn leven. Het is een manier voor mij om te ervaren. Immers, als alles keurig op een rijtje zou zijn, blijven er weinig leermomenten over.

Dat ik veel incarnatie heb mogen ondergaan, dat weet ik.
Ik weet niet of je het spiegel kijken kent, maar ik heb veel gezichten uit mijn vorige levens mogen zien. Hier kwamen voor veel aziatische gezichten naar voren, erg veel zelfs. Maar ook gezichten zoals je ze wel eens ziet op die oude VOC schilderijen. Je kent ze wel, met van die mooie kragen.

Ik kan er ook echt niet tegen om mensen kwaad te doen. Het heeft zo weinig zin.

Al met al veel goede waarnemingen.

Dank je wel hiervoor

Het klopt dat ik soms wat gemakkelijk ben. Ik zie het nut vaak niet in van bepaalde zaken, ook laat ik soms iets te makkelijk over me heenlopen. Ik realiseer het me dan wel op dat moment maar ik denk vaak, ach laat ze maar.
Dee Sjah Foe
Dee Sjah Foe feb 8 '07
Hoi Wendy,

Dank je dat je de uitdaging durfde aan te gaan.

Tot aan het verhaal van doorzetten zat je helemaal goed. Je sloeg de spijker steeds weer op zijn kop.

Het is grappig hoe je schreef over die kwade bedoelingen. Ik heb vaak moeten horen dat ik een norse uitstraling naar mensen kan hebben. En dat vind ik jammer. Zo ben ik helemaal niet. Ik ben een typ dat graag in contact kom met veel mensen, vooral mensen die mij heel erg aanspreken. Ik lees hun ogen en vaak weet ik dan al hun levensverhaal. Helaas komt het ook wel eens voor dat mensen mij kippevel bezorgen. Waarom weet ik dan niet maar de rillingen lopen me dan over mijn rug.

Ik heb iets met energie, zeker, soms trek ik het zo de aarde uit. Ik weet alleen niet hoe ik hier mee om moet gaan maar ik voel de energie soms mijn lichaam in en uit lopen, je kent dat gevoel wel, ik loop soms over. Maar ja, wat moet ik er mee he....

Sportief ben ik mijn hele leven geweest, met ups en downs.

Ik heb in mijn jeugd aardig wat meegemaakt, dingen die me nu soms nog wel ens lastig vallen. Ik hou me daar nu idd niet zo meer mee bezig, hoewel het wel altijd om me heen hangt.

Je eindigt met een adelaar.
In eerste instantie had ik zoiets dat het me nix zei, maar naarmate ik me er langer mee bezig hou, heb ik het idee dat ik hier wel iets mee heb. Ik heb het idee dat ik hierover heb gedroomd vanacht of zoiets. Ik weet het niet maar het rinkelt welbellen bij me

Ook jij Wendy, dnak je wel voor het lezen !
Acheliah
Acheliah feb 8 '07
Vindt je Harley's mooi dat krijg ik namelijk door niet dat ik je een typ vindt voor een motor bende want daar ben je te zacht voor maar ik kreeg dit door misschien heeft de adelaar daar mee te maken weet ook niet waarom ik dit op moest schrijven.

Kus Dinie
Dee Sjah Foe
Dee Sjah Foe feb 8 '07
Hey Dinie,

Ik vind Harleys idd hele mooie motoren. Financieel onbereikbaar misschien maar ze staan wel bovenaan mijn lijstje !!

Ik denk dat de adelaar ook verwijst naar vrijheid en de kracht die het uitstraalt.
Acheliah
Acheliah feb 8 '07
Gek ik kreeg het de vorige keer ookal door :p Maar durfde er niks van te zeggen Goeie keuze harlye's ;)
Wendy's
Wendy's feb 8 '07
Graag gelezen dejavu..

Apart hé van die adelaar?
Ik weet eigenlijk niet zo wat ik ermee moet.
Misschien heeft het wel met die droom te maken?
Dee Sjah Foe
Dee Sjah Foe feb 8 '07
Het doet me een beetje denken aan een droom zoals de indianen ze hebben, tenminste zoals je dat wel eens ziet in documentaires en zo.
Dee Sjah Foe
Dee Sjah Foe feb 8 '07
Ja, goeie keuze he. Een motor met karakter...
Acheliah
Acheliah feb 8 '07
Echt wel :p Dat was ook meteen het eerste wat in me op kwam toen ik je foto zag waarom weet ik niet en echt heb nog nooit foto gelezen. En echt vroeger wilde ik persé zo'n motor maarja dan krijg je kinderen en zijn die belangrijker dan een motor. :p Maar afijn Harleì¿'s blijven gaaf.
;)
Kus Dinie
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy