Ik zal alvast kijken wat ik uit deze foto kan halen
De foto is wel een beetje onduidelijk, maar ik heb er al wat van af kunnen halen. Dus ik denk dat dit wel gaat lukken.
Behulpzaam: Wat mij als eerst op valt is dat je graag en meestal zonder tegenzin andere mensen zal helpen. Je hebt het beste voor de andere. Als er hulp wordt gevraagd, dan ben jij diegene die zal kijken wat je ervoor kunt doen. (Een belangrijke taak).
Als er iets aan je gevraagd wordt of je kunt helpen, zul je dit nauwelijks weigeren. Ik denk ook dat als je weet dat je misschien niet kunt helpen, dat je het toch probeerd.
Je bent ook erg lief voor de rest, en je houdt helemaal niet van ruzies. Je eigen mening uiten kun je ook wel, maar als je weet dat het geen zin heeft en de andere er niet mee eens zullen zijn.. dan laat je het daar ook bij.
Ook sta je open voor andere, en iets minder voor jezelf.. maar toch sta je er open voor. Aan jezelf denken doe je, je denkt ook veel aan andere personen. Je vindt het erg belangrijk om met andere om te gaan & ze te helpen. Naar mijn gevoel geef jij de mensen waarmee je omgaat een goed en rustig gevoel, zelf zul je dit niet altijd in de gaten hebben.
Wat ik ook zie is dat je potentie hebt voor het spirituele. Ik weet niet precies wat het is, maar ik zie iets aparts.
Misschien heb je wel een gave in je, die je zelf nog niet echt ontdekt/ontwikkeld hebt. Heb je wel eens na gedacht of je een gave hebt? Naar mijn gevoel denk je er wel eens over na. Maar ben je er zelf nog niet achter gekomen wat het is.
Ook zie ik dat je een goede prater bent anne. Jij zal niet te veel praten maar ook niet weinig. Het zal zo zijn dat jij goed een gesprek kunt voeren, waarbij je goed naar de andere persoon luisterd.
Je bent niet druk, maar ook niet rustig. Het zit er een beetje tussen in!!
Je vindt het erg belangrijk om met je vriendinnen om te gaan. Je kan er erg veel plezier mee hebben
.
Verder zie ik ook dat je creatief bent, maar misschien word ik nu wel beinvloed omdat je tekeningen geplaatst hebt.
Volgensmij kun je af en toe wel wat opdringerig zijn. Ik weet het niet zeker, dus ik zet het er maar bij.
Sorry, dat ik nu ineens stop in het midden van mijn lezing.. maar kheb buikpijn en kan me niet echt meer goed concentreren.
dus ik ga slapen.
misschien dat ik morgen nog wat meer zal lezen, dan zie je het vanzelf wel.
Groetjes, Wendy's!!