Loading...
nl

Anne: Wie wil mijn foto lezen??

Anne
Anne feb 6 '07
Delen:
Anne
Anne feb 6 '07
Nims en iedereen.
bij deze dan ik zou graag willen weten wat jullie uit mijn fotolezen.
XxX aNNe
Thomas A
Thomas A feb 6 '07
Hoi Anne

Ik zal je lezen binnen een paar dagen.

groetjes

thomas
Wendy's
Wendy's feb 6 '07
Heeey Anne, ik wil ook wel je foto lezen!
Heb je misschien nog een iets duidelijkere?
Wendy's
Wendy's feb 6 '07
Ik zal alvast kijken wat ik uit deze foto kan halen :)De foto is wel een beetje onduidelijk, maar ik heb er al wat van af kunnen halen. Dus ik denk dat dit wel gaat lukken. :)

Behulpzaam: Wat mij als eerst op valt is dat je graag en meestal zonder tegenzin andere mensen zal helpen. Je hebt het beste voor de andere. Als er hulp wordt gevraagd, dan ben jij diegene die zal kijken wat je ervoor kunt doen. (Een belangrijke taak).
Als er iets aan je gevraagd wordt of je kunt helpen, zul je dit nauwelijks weigeren. Ik denk ook dat als je weet dat je misschien niet kunt helpen, dat je het toch probeerd.
Je bent ook erg lief voor de rest, en je houdt helemaal niet van ruzies. Je eigen mening uiten kun je ook wel, maar als je weet dat het geen zin heeft en de andere er niet mee eens zullen zijn.. dan laat je het daar ook bij.
Ook sta je open voor andere, en iets minder voor jezelf.. maar toch sta je er open voor. Aan jezelf denken doe je, je denkt ook veel aan andere personen. Je vindt het erg belangrijk om met andere om te gaan & ze te helpen. Naar mijn gevoel geef jij de mensen waarmee je omgaat een goed en rustig gevoel, zelf zul je dit niet altijd in de gaten hebben.

Wat ik ook zie is dat je potentie hebt voor het spirituele. Ik weet niet precies wat het is, maar ik zie iets aparts. :)
Misschien heb je wel een gave in je, die je zelf nog niet echt ontdekt/ontwikkeld hebt. Heb je wel eens na gedacht of je een gave hebt? Naar mijn gevoel denk je er wel eens over na. Maar ben je er zelf nog niet achter gekomen wat het is.

Ook zie ik dat je een goede prater bent anne. Jij zal niet te veel praten maar ook niet weinig. Het zal zo zijn dat jij goed een gesprek kunt voeren, waarbij je goed naar de andere persoon luisterd.
Je bent niet druk, maar ook niet rustig. Het zit er een beetje tussen in!! :)

Je vindt het erg belangrijk om met je vriendinnen om te gaan. Je kan er erg veel plezier mee hebben :D.

Verder zie ik ook dat je creatief bent, maar misschien word ik nu wel beinvloed omdat je tekeningen geplaatst hebt.

Volgensmij kun je af en toe wel wat opdringerig zijn. Ik weet het niet zeker, dus ik zet het er maar bij.

Sorry, dat ik nu ineens stop in het midden van mijn lezing.. maar kheb buikpijn en kan me niet echt meer goed concentreren.
dus ik ga slapen.
misschien dat ik morgen nog wat meer zal lezen, dan zie je het vanzelf wel.

Groetjes, Wendy's!!
Anne
Anne feb 7 '07
Hey thomas...is goed hoor kijk maar wanneer je tijd hebt.. :)groetjes anne
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 7 '07
Ik wil je ook nog lezen :). Heb dus expres nog niets gelezen hier.
Anne
Anne feb 7 '07
Heej Wendy's
Leuk dat je me foto wilde lezen :)

Je hebt gelijk dat ik behulpzaam ben en dat ik mensen graag help. met wat dan ook. ik zal daarvoor altijd mijn best doen.

Nee ik hou helemaal niet van ruzies je hebt gelijk. Ik denk ook veel aan andere personen...maar ik vergeet zeker mijzelf niet dus ik laat niet zomaar over me heen lopen.

Verder klopt het dat ik niet al te druk ben mensen vinden mij eerder rustig maar ik kan soms ook druk zijn maar dat kan ik niet met iedereen :)daarom laat ik bij de meeste mensen wat jij zegt een rustig en goed gevoel achter en ze weten dat als er wat is dat ze altijd bij mij terecht kunnen.
Ja ik kan een goede prater zijn en daarbij luister ik altijd goed naar de mensen met wie ik praat.

Of ik een gave heb voor het spirituele dat denk ik zelf ook wel aangezien ik best veel dingen kan aanvoelen dus van tevoren kan weten en aangezien ik weet hoe mensen zijn als ik ze nog maar net ken. Maar ik denk dat dat nog niet alles is wat ik in me heb ik voel dat ik meer kan.
Ik heb ook heel vaak op verschillende plaatsen dat ik weet dat er nog iemand is maar die zie ik dan niet bijvoorbeeld in mijn slaapkamer weet ik gewoon zeker dat er iemand is want ik voel het gewoon ik denk dat die gene me al meerdere malen heeft laten weten aan mij dat hij of zei er is want ik heb wel wat dingen meegemaakt die ik niet kan verklaren maar ik geef er geen aandacht aan ik denk omdat ik nog daar te bang voor ben.
Een paar dagen geleden toen ik ging slapen was ik me ookal rot geschroken omdat ik voelde dat er iemand was en ik dacht dat ik een hand zag.
Maar ik weet niet zo goed wat ik ermee aanmoet?? Misschien kan iemand mij helpen.

Wendy's bedankt dat je me foto wilde lezen je hebt best wel gelijk vind ik goed gedaan :)
Ik hoop dat je geen buikpijn meer heb!
XxX aNNe
Anne
Anne feb 7 '07
haha oke nims je mag me ook nog lezen :)kijk maar wanneer je zin en tijd hebt XxX Anne
Wendy's
Wendy's feb 7 '07
Ok, hier is nog een heeeeeel klein stukje lezing. :)

Jij zal je niet snel druk maken om het een of ander. Ik zie dat je de zaken die je moet doen rustig aanpakt. Je probeerd chaos te voorkomen, maar toch komt het nog wel eens voor. Ik krijg het gevoel alsof je meestal wel weet wat je te doen staat.

Ik heb het gevoel alsof je nu goed aan het ontwikkelen bent.
Ik vind jouw best apart, helaas weet ik niet waarom. Hoe oud ben je eigenlijk??
Wendy's
Wendy's feb 7 '07
 Quote:
Origineel van Anne:
Heej Wendy's
Leuk dat je me foto wilde lezen :)
graag gedaan

Je hebt gelijk dat ik behulpzaam ben en dat ik mensen graag help. met wat dan ook. ik zal daarvoor altijd mijn best doen.
Ik denk ook dat de meeste mensen die dit in je zien, je om raad/advies of hulp zullen vragen

Nee ik hou helemaal niet van ruzies je hebt gelijk. Ik denk ook veel aan andere personen...maar ik vergeet zeker mijzelf niet dus ik laat niet zomaar over me heen lopen.

Verder klopt het dat ik niet al te druk ben mensen vinden mij eerder rustig maar ik kan soms ook druk zijn maar dat kan ik niet met iedereen :)
Waarschijnlijk kun je wat drukker zijn in gezelschap van je vriendinnen? of mensen die je goed kent ;)

daarom laat ik bij de meeste mensen wat jij zegt een rustig en goed gevoel achter en ze weten dat als er wat is dat ze altijd bij mij terecht kunnen.
Ja ik kan een goede prater zijn en daarbij luister ik altijd goed naar de mensen met wie ik praat.

Of ik een gave heb voor het spirituele dat denk ik zelf ook wel aangezien ik best veel dingen kan aanvoelen dus van tevoren kan weten en aangezien ik weet hoe mensen zijn als ik ze nog maar net ken. Maar ik denk dat dat nog niet alles is wat ik in me heb ik voel dat ik meer kan.
Dat gevoel dat je meer kan, had ik eerst ook bij mezelf.. Ik ben er wel achter gekomen wat ik allemaal meer kan, omdat ik er open voor ben gaan staan. (ik weet dat ik nog niet alles ontwikkeld heb, en ben dat wel van plan)

Ik heb ook heel vaak op verschillende plaatsen dat ik weet dat er nog iemand is maar die zie ik dan niet bijvoorbeeld in mijn slaapkamer weet ik gewoon zeker dat er iemand is want ik voel het gewoon ik denk dat die gene me al meerdere malen heeft laten weten aan mij dat hij of zei er is want ik heb wel wat dingen meegemaakt die ik niet kan verklaren maar ik geef er geen aandacht aan ik denk omdat ik nog daar te bang voor ben.
Haha, wat grappig.. ook dit had ik! Dat je aanwezigheid voelt. Ik was er eerst ook bang voor, maar nu niet meer. Soms communiceer ik er mee.

Een paar dagen geleden toen ik ging slapen was ik me ookal rot geschroken omdat ik voelde dat er iemand was en ik dacht dat ik een hand zag.
Maar ik weet niet zo goed wat ik ermee aanmoet?? Misschien kan iemand mij helpen.

Wendy's bedankt dat je me foto wilde lezen je hebt best wel gelijk vind ik goed gedaan :)
Ik hoop dat je geen buikpijn meer heb!
Nee hoor, buikpijn is over!! :D

XxX aNNe
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 8 '07
Hoi Anne,

Hierbij ook mijn lezing. Zoals gewoonlijk heb ik nog nix van dit onderwerp gelezen om niet bevooroordeeld te zijn. Dit is ook weer onder voorbehoud van fouten, en ik ben benieuwd naar je reactie.

Ik zie een erg gevoelig persoon. Jij trekt je best snel dingen aan, ook dingen die eigenlijk helemaal jouw probleem niet zijn.

Je zou wat meer afstand mogen nemen van de ellende die jij om je heen ziet. Dat maakt het voor jou een stuk makkelijker om mee om te gaan.

Je bent heel vaak vrolijk en lacht graag. Misschien ben jij er zo eentje die sochtends vroeg een ochtendhumeurtje heeft, maar de rest van de dag stralend rondloopt.

Jij doet veel met je gevoel en luisterd daar ook naar. Je hebt een hoog ontwikkelde intuitie. Toch heb ik het gevoel dat je het niet altijd even goed vertrouwd. Misschien dat er in het verleden wat dingetjes mis zijn gegaan, en je intuitie op die momenten je in de steek had gelaten?

Jij kan het jezelf soms wel erg moeilijk maken. Vind je het zo erg om om hulp te vragen? Ben je bang dat ze je zwak vinden, of misbruik van je gaan maken?

Je kan soms wel erg koppig zijn haha. Noem het eigenwijs(heid). Jou overtuigen is erg lastig, tenzij je met hele goed argumenten komt. Goede eigenschap dus ;).

Je bent heel zorgzaam en houdt volgens mij ook van dieren.

Je hebt geen moeite om vriendschappen te sluiten en contact te hebben met mensen. Toch is het zo dat jij wel degene bent die bepaalt wie je als vriend / vriendin hebt. Jij bent zeg maar geen allemans-vriendje.

Voor echte vrienden ga je door het vuur. Er is niets dat je niet voor ze zou doen.

Kan jij aura's zien toevallig? Als je dat niet kan dan zou ik eens proberen of je het kan leren. Je hebt er namelijk aanleg voor.

Jij kijkt snel door mensen heen en kan ze analyseren. Misschien moet je ook eens proberen om een foto te lezen ;).

Goed dit was mijn lezing. Ik ben benieuwd naar je reactie. Ga ik ff lezen wat de rest van je denkt ;).
Anne
Anne feb 8 '07
Hoi Anne,
Hoi nims

Hierbij ook mijn lezing. Zoals gewoonlijk heb ik nog nix van dit onderwerp gelezen om niet bevooroordeeld te zijn. Dit is ook weer onder voorbehoud van fouten, en ik ben benieuwd naar je reactie.
Leuk dat je me foto wilde lezen!

Ik zie een erg gevoelig persoon. Jij trekt je best snel dingen aan, ook dingen die eigenlijk helemaal jouw probleem niet zijn.
Ik ben er gevoelig ja maar ik trek me niet van alles aan alleen dingen die heel persoonlijk zijn en dichtbij mij staan

Je zou wat meer afstand mogen nemen van de ellende die jij om je heen ziet. Dat maakt het voor jou een stuk makkelijker om mee om te gaan.
Ik zou graag wat afstand willen nemen van de ellende die ik om me heen ziet maar helaas kan dat niet want het is nogal heel persoonlijk het staat nogal dichtbij mij maar ik let wel op dat het me niet teveel gaat worden

Je bent heel vaak vrolijk en lacht graag. Misschien ben jij er zo eentje die sochtends vroeg een ochtendhumeurtje heeft, maar de rest van de dag stralend rondloopt.
Ik heb nooit een ochtendhumeur ik moet altijd 6uur sochtends opstaan en op me werk ben ik gewoon normaal ben nooit chagerijnig :)

Jij doet veel met je gevoel en luisterd daar ook naar. Je hebt een hoog ontwikkelde intuitie. Toch heb ik het gevoel dat je het niet altijd even goed vertrouwd. Misschien dat er in het verleden wat dingetjes mis zijn gegaan, en je intuitie op die momenten je in de steek had gelaten?
Ik vertouw altijd op mijn gevoel en intuitie die heeft mij nooit in de steek gelaten dus het is niet helemaal waar wat je zegt :)

Jij kan het jezelf soms wel erg moeilijk maken. Vind je het zo erg om om hulp te vragen? Ben je bang dat ze je zwak vinden, of misbruik van je gaan maken?
Voor zover ik het weet maak ik het voormezelf niet moeilijk en als ik iets niet weet dan vraag ik het aan de mensen om me heen dus misschien bedoel je er iets anders mee??

Je kan soms wel erg koppig zijn haha. Noem het eigenwijs(heid). Jou overtuigen is erg lastig, tenzij je met hele goed argumenten komt. Goede eigenschap dus .
hahaha je hebt gelijk mij overtuigen dat is erg lastig dat gebeurt niet zo heel snel dat ik overtuigd ben want ik zie altijd dingetjes van dit dat kan nog en blablba

Je bent heel zorgzaam en houdt volgens mij ook van dieren.
Ja ik ben best zorgzaam en ik hou ook erg van dieren ik heb 3 katten maar 1 kat is echt mijn kat die is echt helemaal gek op mij en ik op haar :)

Je hebt geen moeite om vriendschappen te sluiten en contact te hebben met mensen. Toch is het zo dat jij wel degene bent die bepaalt wie je als vriend / vriendin hebt. Jij bent zeg maar geen allemans-vriendje.
Ja dat klopt ook ik bepaal zeker met wie ik om wil gaan en met wie niet dat komt omdat ik al heel snel door heb hoe mensen zijn en dan weet ik al of ik die gene kan vertrouwen enzo

Voor echte vrienden ga je door het vuur. Er is niets dat je niet voor ze zou doen.
ja klopt ook

Kan jij aura's zien toevallig? Als je dat niet kan dan zou ik eens proberen of je het kan leren. Je hebt er namelijk aanleg voor.
Of ik aura's kan zien dat weet ik niet ik heb daar nooit echt aandacht aangeschonken wel wat over gelezen maar verder niet dus ik ga nu kijken op internet voor informatie en dan zal ik kijken of ik er aanleg voor heb :)

Jij kijkt snel door mensen heen en kan ze analyseren. Misschien moet je ook eens proberen om een foto te lezen .
ja klopt ik analyseer mensen heel snel:P ik zal een keer proberen of ik een foto kan lezen.

Goed dit was mijn lezing. Ik ben benieuwd naar je reactie. Ga ik ff lezen wat de rest van je
denkt .
Nims bedankt dat je me foto hebt gelezen :)XxX aNne
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 9 '07
Hoi Anne, graag gedaan! Ik zie toch redelijk wat dingen die niet kloppen. Erg jammer maar gelukkig zijn hier nog meer goede lezers :D. Ik hoop dat hier veel zult leren en al geleerd hebt.
Anne
Anne feb 9 '07
Hooi Nims.
Ben je soms te perfectionistisch? dat je alles zo goed mogelijk wil doen?? niet snel tevreden zo gevoel krijg ik bij je :p
In ieder geval vind ik dat je me foto hebt gelezen wel een geslaagd project:P van je
XxX aNNe
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 9 '07
Ha ha, nou ik ben wel perfectionistisch ja. Daarnaast hebben wendy's en ik een wedstrijdje wie het beste kan lezen ;):p .
Mimi*
Mimi* feb 10 '07
Haha komt er nog een spel bij net als de wintervoorspelling! Weddenschappen sluiten wie de beste fotolezer is ;):p
Acheliah
Acheliah feb 10 '07
Tja dat is niet zo makkelijk want er zitten hier heel veel goede hahaha Maar ik kies dan toch maar Thomas :D
Mimi*
Mimi* feb 10 '07
ik maak liever geen keuze :p
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 10 '07
Voordat mensen dit al te serieus gaan nemen, Wendy's en ik hebben GEEN wedstrijdje hoor.
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420