Loading...
nl

rare ervaring

harmon
harmon aug 10 '10
beste mensen

had laatst een rare ervaring heb sinds kort ondekt dat ik kan magnetiseren

was met een foto bezig en de persoon wist dat ik dat ging doen laat het altijd weten en ook de tijd hoe laat ik begin.

normaal als ik dat doe gaat het goed
nu gebeurde er wat raars

ik kreeg het gevoel dat ik weg geblazen werd ik kon niet verder moest stoppen wat zou dat kunnen zijn weet iemand dat toevallig mijn lichaam ging trillen en werd helemaal in mijn gezicht wit en werd duizelig ben toen gaan bidden en even later ging het weer de persoon had goed keuring gegeven om te magnetiseren vraag altijd of ze het goed vinden als ik er aan begin hoop dat iemand mij andwoord kan geven

mvg harmon
Delen:
admin
admin aug 10 '10
Ha, ik heb dat in het begin, met een reiki-behandeling die ik gaf, ook eens gehad Harmon, zoals jij dat beschrijft,
en mijn vermoedde toen was dat ik op dat moment m'n eigen energie weggaf ipv een kanaal te zijn geweest en de energie van 'boven" te laten doorstromen.
Tergelijkertijd, was diegene die ik Reiki gaf, iemand die zich niet vol 'overgave' openstelde voor de energie, maar meester wilde zijn over het gebeuren en zich eigenlijk verzette.
Deze combinatie had een duizelig en flauwvallend effect op me, en lage bloeddruk.
Het zijn van die beginnerslesjes hoor..
wat je kan doen is foto maken van de rug van de persoon, en het nog eens proberen. En magnetiseren via de rug..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki