Beste Bea,
Sorry voor mijn late reactie.
Maar hierbij alle antwoorden voor u.
Hallo X Fell ik zal proberen de foto te lezen,
Ik voel dat deze persoon erg sterk is en zich in het leven geen knollen voor citroenen liet verkopen, hij leek wel door mensen heen te kijken en daar was niet iedereen even blij mee, hij kon behoorlijk kritisch zijn en liet dat ook merken, mensen konden zijn stemming aan zijn gezicht aflezen.
Hij mocht je, of niet, er was geen tussenweg in.
Hier moet ik wel een beetje bij lachen ! Dit klopt precies.
Hij zei wat die dacht en wat die vond. En wat u zegt klopt ook; Hij mocht je of hij mocht je niet
Grappige wat mijn moeder mij vertelde; Zijn Tante belde op en daar had die helemaal geen zin in, toen zei die: Ik ga hangen hoor ik bel je wel wanneer ik er zelf zin in heb
Haha.
Ik zie ook een bepaalde trots op bepaalde mensen en die stonden dan ook heel dicht bij hem.
Soms ging hij daarin een beetje ver en had hij moeite om mensen hun persoonlijke ruimte te respecteren.
Hij kon dan best wel jaloerse en bezitterige trekjes vertonen.
Dit laat hij me zien dat hij het nu weet van zichzelf en het niet zo heeft gewild maar ja hij was bang om te verliezen dus schoot hij nog wel eens in die houding.
Dit klopt ook helemaal, de jaloerse en bezitterige trekjes heb ik wel wat vaker van gemerkt ja, vond ik eigenlijk wel leuk... Zo was hij... Ook heel erg beschermend was hij over mijn moeder, mijn zusje en ik.
Ik vind dat hij zich hier niet van moet beschuldigen. Zo was hij en wij moeten er thuis vaak nog wel eens om lachen. Nee hij hoeft zich hiervoor nooit schuldig te voelen!
Hier zit veel verdriet en afwijzingen achter wat hij heeft ervaren in zijn leven, het is goed dat hij zich er bewust van is en hij laat zien dat hij niet bang is dat hem dit niet vergeven word hij heeft een rotsvast vertrouwen in de mensen die van hem houden, en dit is terecht.
Ik zie iemand die heel reeel is en ook ten opzichte van zichzelf nu goed naar zichzelf kan kijken en er ook aan werkt.
Ik heb natuurlijk nooit kunnen weten wat er in zijn hoofd heeft rondgespookt, en hoe hij zich ergens bij voelde.
Goed dat hij de vertrouwen heeft in de mensen die van hem houden! Want hij weet dat wij nooit boos op hem zullen zijn. Ik wil alleen dat die weet dat we hem wel heel erg veel missen, elke dag aan hem denken, nog steeds om hem huilen, het vaak erg moeilijk hebben, maar heel veel van hem houden!
hield hij van auto,s en vrachtwagens, ik zie hem sleutelen.
Hier weet ik helaas niets vanaf.
Ook zie ik dat hij van het vrije leven hield lekker rond rijden in landen zoals Canada of Australie New zeeland.Ik weet niet of hij dit ook daadwerkelijk heeft gedaan maar de intresse was er wel.
Klopt ook helemaal! Hij heeft verschillende landen bezocht, en voor het laatst is hij in Thailand geweest. Daar schijnt die het ontzettend naar zijn zin te hebben gehad! Ik ben zo blij dat hij dat nog heeft kunnen mee maken. Ook hield die van lezen en naar museums gaan. Daar gingen wij vaak met hem heen, en vooral ik toen ik klein was. Lezen vond die erg belangrijk dat wij dat ook deden!
Hij hield er ook van om met gelijkgestemden met name mannen op te trekken.
En de vrijheid en ongecompliceerdheid te ervaren.
Hij was iemand die gewoon was zonder al te veel poes pas om zichzelf heen.
was hij rechtshandig?
Ik zie een streep aan de binnenkant van zijn rechterhand, is hij daar geopereerd?
Als u bedoeld met gelijkstemden met name mannen, dan denk ik aan goede vrienden waarmee hij op hetzelfde niveau zat. Een goede vriend van hem waar wij contact mee hebben die lijkt ook een beetje op mijn vader qua houding, praten, denken, en doen.
Klopt, gewoon eenvoudig dat was ook zo bijzonder aan hem.
Ja hij was rechtshandig. Over de litteken zou ik even niet zo gauw weten. Dat zal ik even moeten navragen bij mijn moeder.
Het gaat nu goed met hem en hij is alles op een rijtje aan het zetten, ik zie dat hij op dit moment keihard aan het werk is met zichzelf, en er heel serieus in is.
Hij wil voor zichzelf een enorme vooruitgang maken en ziet nu beter wie hij is, en wat er allemaal gebeurd is in zijn leven en wat hij wel en niet wil waar hij het anders wil met zichzelf.
Ik krijg een goed gevoel als ik hoor dat het goed met hem gaat! Dat is voor ons het belangrijkste, dat hij ergens is waar het goed is en ook voor hem!
Ik maak hem nu even aan het lachen want zo serieus zijn...er mag ook best wat humor bij zo af en toe, hij schiet nu ook in de lach en ik zie hem glimlachen.
Waarschijnlijk is wat hij nu laat zien een volkomen ander gezicht van hemzelf van wat hij op aarde was.
Dit laat hij me ook zien dat er verschil was en is tussen hem nu en op aarde.
Als ik dit lees krijg ik tranen in mijn ogen. Het was een man van humor en grapjes maken. En ik zie nu precies voor mijn ogen de manier waarop hij lachte en hoe.
Dankjewel lieve Bea, vele dingen klopten aan wat u zei.
Bedankt ! (K)