Loading...
nl

Wie wil deze foto lezen van een dierbaar overleden

XFell
XFell aug 10 '10
Hier de goede link:

http://partyflock.nl/albumelement/78686968:Papa_J.html

P.s. Ik weet niet hoe ik een foto hier zelf op kan zetten namelijk.
Beschermengel
Beschermengel aug 11 '10

Ik heb het even zo gedaan, terwijl de foto zichtbaar werd kreeg ik een heeel mooi warm gevoel ... wat een lieve man!!
admin
admin aug 11 '10
Is ie allang gestorven?
Wat kan is dat ie via de Sferen van licht, samen met zijn Gids en andere lichtwezens, Prachtig werk aan het doen, is naar mensen toe hier op aarde.. famillie, vrienden.. dierbaren.
En, het is me al dikwijls opgevallen dat foto's van gestorvenen die zulks werk doen, een mooie schittering uitstralen.
Ze "groeien" hierdoor, en voelen zich gelukzalig en dat straalt ie ook uit.

liefs
Tinne
taro
taro aug 12 '10
Hoi Xfell,
Ik wil het graag proberen.

Ik vind het moeilijk om in zijn energie te komen.
Was hij erg gesloten een binnenvetter..
Je vader heeft wel een zeer wijze en mooie ziel.
Hij kijkt dwars door je heen.
Het is een lieve man, met een groot warm hart, maar door zijn jeugd is hij harder geworden.
Het lijkt of hij het verkeerde pad heeft gekozen.
Hij heeft een andere donkere kant, waar hij dingen heeft gedaan die echt niet kunnen.

Ik voel angst bij hem, trillende, nerveuze handen, misselijk gevoel, problemen met maag en slokdarm.
Angst dat hij wist,...dit is het einde.

Was hij veel buiten de deur voor werk/handel.
Voel een hond bij hem, had hij liefde voor honden.

Ik hoor graag van je of je er iets mee kunt.

Ik wil toch nog even wat toevoegen.
Klopt het dat hij om het leven is gekomen door dat hij zijn nek gebroken heeft.
Voel namelijk erg veel pijn in mijn nek met uitstralingen en zware hoofdpijn.
Zegt dit jou iets....
admin
admin aug 12 '10
Hoi Xfell,

Ik heb de eerdere lezingen nog niet gelezen om het zuiver te houden. Ik hoop dat ik contact met hem kan krijgen...

* warme persoonlijkheid
* stoer, maar met een klein hartje
* hield van dieren, zie een hond bij hem, had hij een hond?
* hij wist dat hij niet oud zou worden ... heeft hij dat wel eens gezegd?
* berusting ... toch lijkt hij nog niet helemaal klaar hier op Aarde, lijkt alsof hij vlot zal reïncarneren
* last van zijn hoofd? krijg wat pijn op mijn achterhoofd

Ik krijg (nog) geen contact met hemzelf. Zijn foto geeft me door wat ik hierboven heb neergezet. Is hij nog niet zo lang geleden overleden?

Hoor graag of ik de juiste informatie doorkrijg ...


Namasté
Larapinta
taro
taro aug 12 '10
Kom ik nogmaals even erop terug blush.
Ik ging er vanmiddag helemaal vanuit dat het je vader was/is???
Maar ik zie nergens staan dat het om je vader gaat.

Dus zit ik er naast sorry dan blush.
Hoor iig graag van je of je er iets mee kunt.

Veel liefs Taro
XFell
XFell aug 13 '10
Beste Beschermengel, Tinne, Taro en Larapinta,

Ik krijg er echt kippenvel van, ik had niet gedacht dat jullie er best wel redelijk veel dingen zouden uithalen.
Echt allereerst SUPER bedankt.

Beschermengel:
Thanks voor het vergroten van de foto ! Dat is zeker waar dat warme gevoel, kreeg je nog meer binnen ?

Tinne:
Wat mooi zo om te horen, ik weet wel zeker dat hij dat aan het doen is !

Taro & Larapinta:

Dankjewel ! Het is mijn vader ja, iig de Vader van mijn zusje en ik ken hem al mijn hele leven en ik weet niet beter dat hij dat is voor mij, waar ik hem ook altijd dankbaar voor zal zijn !

Ja dat zou best nog eens heel goed kunnen, hij geloofde er ook niet in dat er na de dood nog wat zal zijn, en hij was idd ook een gesloten persoon ja.
Een wijze en mooie ziel, prachtig om te horen !

Jullie hebben het allebij over een hond, hij heeft vroeger wel een hond gehad in zijn jeugd toen hij nog bij mijn Opa en Oma woonde... Zou dat het kunnen zijn ?

En die angst, moeilijk om te zeggen ik zou nooit weten wat hij gevoeld heeft natuurlijk, maar mijn moeder heeft het er wel over gehad met hem op het einde in het Ziekenhuis en toen gaf die dat wel zo een beetje aan ja..

Hij was wel regelmatig buiten de deur ja, hij hield ervan om er ff lekker uit te zijn.

Larapinta dit wil ik even kwijt, u zei: Hij wist dat hij niet oud zou worden, heeft hij dat weleens gezegd?
Hier kreeg ik echt kippenvel van, dat heeft hij ooit vroeger tegen mijn moeder gezegd ja.

Jullie krijgen allebij last van pijn in het hoofd, hij is overleden aan de ziekte kanker, en op het laatst had hij een tumor erbij in zijn hoofd, dat natuurlijk erg veel pijn heeft gedaan en last van hevige hoofdpijnen.

Wat jullie hebben gezegd klopt bijna wel allemaal ja, echt heel mooi en mijn volle respect dat jullie dit zo kunnen.
Ik hoop dat er iemand is die contact met hem zou kunnen krijgen, of iets door krijgt wat hij misschien graag zou willen zeggen.

Echt super bedankt !
admin
admin aug 13 '10
Origineel bericht van: XFell


Taro & Larapinta: Hallo XFell smile

Dankjewel ! Het is mijn vader ja, iig de Vader van mijn zusje en ik ken hem al mijn hele leven en ik weet niet beter dat hij dat is voor mij, waar ik hem ook altijd dankbaar voor zal zijn !

Ja dat zou best nog eens heel goed kunnen, hij geloofde er ook niet in dat er na de dood nog wat zal zijn, en hij was idd ook een gesloten persoon ja.
Een wijze en mooie ziel, prachtig om te horen !

Jullie hebben het allebei over een hond, hij heeft vroeger wel een hond gehad in zijn jeugd toen hij nog bij mijn Opa en Oma woonde... Zou dat het kunnen zijn ? oh ja, dat is de hond die ik nu naast hem zie! hij heeft de hond dus weer bij zich ...

En die angst, moeilijk om te zeggen ik zou nooit weten wat hij gevoeld heeft natuurlijk, maar mijn moeder heeft het er wel over gehad met hem op het einde in het Ziekenhuis en toen gaf die dat wel zo een beetje aan ja..

Hij was wel regelmatig buiten de deur ja, hij hield ervan om er ff lekker uit te zijn.

Larapinta dit wil ik even kwijt, u zei: Hij wist dat hij niet oud zou worden, heeft hij dat weleens gezegd?
Hier kreeg ik echt kippenvel van, dat heeft hij ooit vroeger tegen mijn moeder gezegd ja. Ja, dat kon ik duidelijk voelen. Hij heeft er ook rust mee.

Jullie krijgen allebei last van pijn in het hoofd, hij is overleden aan de ziekte kanker, en op het laatst had hij een tumor erbij in zijn hoofd, dat natuurlijk erg veel pijn heeft gedaan en last van hevige hoofdpijnen. Okee, dat kon ik dan duidelijk voelen.

Wat jullie hebben gezegd klopt bijna wel allemaal ja, echt heel mooi en mijn volle respect dat jullie dit zo kunnen.
Ik hoop dat er iemand is die contact met hem zou kunnen krijgen, of iets door krijgt wat hij misschien graag zou willen zeggen. Als ik nog wat door krijg, dan hoor je het van me. Heb het graag gedaan voor je, het was weer eventjes geleden voor me. X

Echt super bedankt !
admin
admin aug 13 '10
Origineel bericht van: taro
Kom ik nogmaals even erop terug blush.
Ik ging er vanmiddag helemaal vanuit dat het je vader was/is???
Maar ik zie nergens staan dat het om je vader gaat.

Dus zit ik er naast sorry dan blush.
Hoor iig graag van je of je er iets mee kunt.

Veel liefs Taro



Was niet zo gek hoor!! dat je dat dacht ... want de foto heet "papa" wink

Quote:
http://partyflock.nl/albumelement/78686968:Papa_J.html
taro
taro aug 13 '10
Hoi lieve XFell,

Dankjewel voor je backup.
Weet je misschien of de tumor links in zijn hoofd / nek zat.
Daar voelde ik de ergste pijn met uitstralingen.

Liefs Taro
taro
taro aug 13 '10
Origineel bericht van: Larapinta
Origineel bericht van: taro
Kom ik nogmaals even erop terug blush.
Ik ging er vanmiddag helemaal vanuit dat het je vader was/is???
Maar ik zie nergens staan dat het om je vader gaat.

Dus zit ik er naast sorry dan blush.
Hoor iig graag van je of je er iets mee kunt.

Veel liefs Taro



Was niet zo gek hoor!! dat je dat dacht ... want de foto heet "papa" wink

Quote:
http://partyflock.nl/albumelement/78686968:Papa_J.html


Ja ik zie het nu...haha...blijkbaar had ik het dus toch zien staan.
Alleen toen jij gepost had, heb ik de berichtjes nog eens zitten kijken maar zag ik nergens meer staan dat het om XFell haar vader ging.

Bedankt Larapinta, voor de verheldering laugh
Maryssa
Maryssa aug 13 '10
Hallo Xfell,

Ik zal eens kijken wat er doorkomt..

* Ik krijg als eerste een stuk verdriet te voelen in zijn leven was er veel teleurstelling dingen die anders zijn gelopen, een stuk spijt. Hij had het graag anders willen doen een bepaald stuk van zijn leven. Ik neig naar de periode tussen de 20-30 jr.

* Ik krijg het benauwd alsof er iets in mn slokdarm zit (bovenin net achter de keel) dat ik niet weg kan slikken.

* Niet een makkelijke jeugd gehad. Zoon van een ondernemer? Groentewinkel/melkboer/slager die kant neig ik op.

* Het was een ontzettend lieve warme man voor de mensen die hem kenden, voor anderen was hij soms behoorlijk hard en wat stug kon hij overkomen.

* Had hij een eigen bedrijf en personeel in dienst? Volgens mij had hij er goed de wind onder.

* Een auto met een dak dat open kon of een cabrio krijg ik te zien. Reed hij daar in?

* Volgens mij een behoorlijke roker met zo nu en dan een biertje erbij .

* Dol op honden volgens mij. De wat grotere soorten.


Dat was mn lezing Xfell. Ik lees graag wat er klopt en wat niet.

Liefs Maryssa
Maryssa
Maryssa aug 17 '10
Psst psst Xfell, ik heb deze foto ook gelezen. Laat je me even weten wat er klopt en wat niet?

Groetjes Maryssa
XFell
XFell aug 18 '10
Lieve Maryssa,

Thanks voor het lezen van de foto !
Hier je antwoorden

X xx

* Ik krijg als eerste een stuk verdriet te voelen in zijn leven was er veel teleurstelling dingen die anders zijn gelopen, een stuk spijt. Hij had het graag anders willen doen een bepaald stuk van zijn leven. Ik neig naar de periode tussen de 20-30 jr.
Ik weet niet of dit zo is want ik heb natuurlijk nooit zijn emoties kunnen weten, ik zal het eens aan mijn moeder vragen

* Ik krijg het benauwd alsof er iets in mn slokdarm zit (bovenin net achter de keel) dat ik niet weg kan slikken.
Ik denk dat dit toch te maken heeft gehad met zijn ziekte ja, hij heeft op het laatst ook longkanker erbij gekregen

* Niet een makkelijke jeugd gehad. Zoon van een ondernemer? Groentewinkel/melkboer/slager die kant neig ik op.
Dit zou ik ook even aan mijn moeder moeten vragen, dit laat ik je je nog even weten.. smile

* Het was een ontzettend lieve warme man voor de mensen die hem kenden, voor anderen was hij soms behoorlijk hard en wat stug kon hij overkomen.
Klopt als een bus ! Zo was hij, hij zei ook wat die dacht

* Had hij een eigen bedrijf en personeel in dienst? Volgens mij had hij er goed de wind onder.
Geen eigen bedrijf nee, dat niet.. maar heeft vroeger wel goed werk gehad, het was een erg slimme man

* Een auto met een dak dat open kon of een cabrio krijg ik te zien. Reed hij daar in?
Nee, geen auto

* Volgens mij een behoorlijke roker met zo nu en dan een biertje erbij .
's Avonds rookte hij wel shag ja dat klopt, ik weet dat hij overdag heel weinig rookte, en een biertje erbij dat klopt ja !

* Dol op honden volgens mij. De wat grotere soorten.
Ja dit blijft appart, iedereen heeft het over honden
Hij heeft vroeger in zijn jeugd een hond gehad, daar vertelde hij weleens over
admin
admin aug 18 '10
XFell,

Je weet dat de foto weg is??? Kan er niet meer bij ...

xXx
Beschermengel
Beschermengel aug 19 '10
admin
admin aug 21 '10
Hallo X Fell ik zal proberen de foto te lezen,

Ik voel dat deze persoon erg sterk is en zich in het leven geen knollen voor citroenen liet verkopen, hij leek wel door mensen heen te kijken en daar was niet iedereen even blij mee, hij kon behoorlijk kritisch zijn en liet dat ook merken, mensen konden zijn stemming aan zijn gezicht aflezen.
Hij mocht je, of niet, er was geen tussenweg in.
Ik zie ook een bepaalde trots op bepaalde mensen en die stonden dan ook heel dicht bij hem.
Soms ging hij daarin een beetje ver en had hij moeite om mensen hun persoonlijke ruimte te respecteren.
Hij kon dan best wel jaloerse en bezitterige trekjes vertonen.

Dit laat hij me zien dat hij het nu weet van zichzelf en het niet zo heeft gewild maar ja hij was bang om te verliezen dus schoot hij nog wel eens in die houding.

Hier zit veel verdriet en afwijzingen achter wat hij heeft ervaren in zijn leven, het is goed dat hij zich er bewust van is en hij laat zien dat hij niet bang is dat hem dit niet vergeven word hij heeft een rotsvast vertrouwen in de mensen die van hem houden, en dit is terecht.
Ik zie iemand die heel reeel is en ook ten opzichte van zichzelf nu goed naar zichzelf kan kijken en er ook aan werkt.
hield hij van auto,s en vrachtwagens, ik zie hem sleutelen.
Ook zie ik dat hij van het vrije leven hield lekker rond rijden in landen zoals Canada of Australie New zeeland.Ik weet niet of hij dit ook daadwerkelijk heeft gedaan maar de intresse was er wel.
Hij hield er ook van om met gelijkgestemden met name mannen op te trekken.
En de vrijheid en ongecompliceerdheid te ervaren.
Hij was iemand die gewoon was zonder al te veel poes pas om zichzelf heen.
was hij rechtshandig?
Ik zie een streep aan de binnenkant van zijn rechterhand, is hij daar geopereerd?

Een rechte streep mogelijk kunnen het ook rsi klachten zijn geweest.
Ik zie het in verband met een lange snelweg die hij afreed.
Het was een lange reis en ik zie geen enkel stad of dorp langskomen het was een enorme lange weg en er kwam geen eind aan.
vandaar waarschijnlijk de problemen met zijn hand.

Het gaat nu goed met hem en hij is alles op een rijtje aan het zetten, ik zie dat hij op dit moment keihard aan het werk is met zichzelf, en er heel serieus in is.

Hij wil voor zichzelf een enorme vooruitgang maken en ziet nu beter wie hij is, en wat er allemaal gebeurd is in zijn leven en wat hij wel en niet wil waar hij het anders wil met zichzelf.

Ik maak hem nu even aan het lachen want zo serieus zijn...er mag ook best wat humor bij zo af en toe, hij schiet nu ook in de lach en ik zie hem glimlachen.
Waarschijnlijk is wat hij nu laat zien een volkomen ander gezicht van hemzelf van wat hij op aarde was.
Dit laat hij me ook zien dat er verschil was en is tussen hem nu en op aarde.

Ik hoop dat je er iets mee kunt ik weet niet of ik zuiver doorgeef omdat ik nog lerend ben maar zo komt het bij mij binnen.

Ik wens je nog veel reacties op je foto.

liefs van Bea
XFell
XFell sep 30 '10
Beste Bea,

Sorry voor mijn late reactie.
Maar hierbij alle antwoorden voor u.

Origineel bericht van: Bea
Hallo X Fell ik zal proberen de foto te lezen,

Ik voel dat deze persoon erg sterk is en zich in het leven geen knollen voor citroenen liet verkopen, hij leek wel door mensen heen te kijken en daar was niet iedereen even blij mee, hij kon behoorlijk kritisch zijn en liet dat ook merken, mensen konden zijn stemming aan zijn gezicht aflezen.
Hij mocht je, of niet, er was geen tussenweg in.


Hier moet ik wel een beetje bij lachen ! Dit klopt precies.
Hij zei wat die dacht en wat die vond. En wat u zegt klopt ook; Hij mocht je of hij mocht je niet wink
Grappige wat mijn moeder mij vertelde; Zijn Tante belde op en daar had die helemaal geen zin in, toen zei die: Ik ga hangen hoor ik bel je wel wanneer ik er zelf zin in heb tongueHaha.

Origineel bericht van: Bea
Ik zie ook een bepaalde trots op bepaalde mensen en die stonden dan ook heel dicht bij hem.
Soms ging hij daarin een beetje ver en had hij moeite om mensen hun persoonlijke ruimte te respecteren.
Hij kon dan best wel jaloerse en bezitterige trekjes vertonen.

Dit laat hij me zien dat hij het nu weet van zichzelf en het niet zo heeft gewild maar ja hij was bang om te verliezen dus schoot hij nog wel eens in die houding.


Dit klopt ook helemaal, de jaloerse en bezitterige trekjes heb ik wel wat vaker van gemerkt ja, vond ik eigenlijk wel leuk... Zo was hij... Ook heel erg beschermend was hij over mijn moeder, mijn zusje en ik.

Ik vind dat hij zich hier niet van moet beschuldigen. Zo was hij en wij moeten er thuis vaak nog wel eens om lachen. Nee hij hoeft zich hiervoor nooit schuldig te voelen!

Origineel bericht van: Bea
Hier zit veel verdriet en afwijzingen achter wat hij heeft ervaren in zijn leven, het is goed dat hij zich er bewust van is en hij laat zien dat hij niet bang is dat hem dit niet vergeven word hij heeft een rotsvast vertrouwen in de mensen die van hem houden, en dit is terecht.
Ik zie iemand die heel reeel is en ook ten opzichte van zichzelf nu goed naar zichzelf kan kijken en er ook aan werkt.


Ik heb natuurlijk nooit kunnen weten wat er in zijn hoofd heeft rondgespookt, en hoe hij zich ergens bij voelde.
Goed dat hij de vertrouwen heeft in de mensen die van hem houden! Want hij weet dat wij nooit boos op hem zullen zijn. Ik wil alleen dat die weet dat we hem wel heel erg veel missen, elke dag aan hem denken, nog steeds om hem huilen, het vaak erg moeilijk hebben, maar heel veel van hem houden!

Origineel bericht van: Bea
hield hij van auto,s en vrachtwagens, ik zie hem sleutelen.


Hier weet ik helaas niets vanaf.

Origineel bericht van: Bea
Ook zie ik dat hij van het vrije leven hield lekker rond rijden in landen zoals Canada of Australie New zeeland.Ik weet niet of hij dit ook daadwerkelijk heeft gedaan maar de intresse was er wel.

Klopt ook helemaal! Hij heeft verschillende landen bezocht, en voor het laatst is hij in Thailand geweest. Daar schijnt die het ontzettend naar zijn zin te hebben gehad! Ik ben zo blij dat hij dat nog heeft kunnen mee maken. Ook hield die van lezen en naar museums gaan. Daar gingen wij vaak met hem heen, en vooral ik toen ik klein was. Lezen vond die erg belangrijk dat wij dat ook deden!

Origineel bericht van: Bea
Hij hield er ook van om met gelijkgestemden met name mannen op te trekken.
En de vrijheid en ongecompliceerdheid te ervaren.
Hij was iemand die gewoon was zonder al te veel poes pas om zichzelf heen.
was hij rechtshandig?
Ik zie een streep aan de binnenkant van zijn rechterhand, is hij daar geopereerd?


Als u bedoeld met gelijkstemden met name mannen, dan denk ik aan goede vrienden waarmee hij op hetzelfde niveau zat. Een goede vriend van hem waar wij contact mee hebben die lijkt ook een beetje op mijn vader qua houding, praten, denken, en doen.
Klopt, gewoon eenvoudig dat was ook zo bijzonder aan hem.
Ja hij was rechtshandig. Over de litteken zou ik even niet zo gauw weten. Dat zal ik even moeten navragen bij mijn moeder.

Origineel bericht van: Bea
Het gaat nu goed met hem en hij is alles op een rijtje aan het zetten, ik zie dat hij op dit moment keihard aan het werk is met zichzelf, en er heel serieus in is.

Hij wil voor zichzelf een enorme vooruitgang maken en ziet nu beter wie hij is, en wat er allemaal gebeurd is in zijn leven en wat hij wel en niet wil waar hij het anders wil met zichzelf.


Ik krijg een goed gevoel als ik hoor dat het goed met hem gaat! Dat is voor ons het belangrijkste, dat hij ergens is waar het goed is en ook voor hem!

Origineel bericht van: Bea
Ik maak hem nu even aan het lachen want zo serieus zijn...er mag ook best wat humor bij zo af en toe, hij schiet nu ook in de lach en ik zie hem glimlachen.
Waarschijnlijk is wat hij nu laat zien een volkomen ander gezicht van hemzelf van wat hij op aarde was.
Dit laat hij me ook zien dat er verschil was en is tussen hem nu en op aarde.


Als ik dit lees krijg ik tranen in mijn ogen. Het was een man van humor en grapjes maken. En ik zie nu precies voor mijn ogen de manier waarop hij lachte en hoe.

Dankjewel lieve Bea, vele dingen klopten aan wat u zei.

Bedankt ! (K)
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki