Loading...
nl

email..

admin
admin aug 9 '10
Wilde het toch even melden.

Ik krijg email's ,twee op één avond van uiteenlopende vrienden én op twee verschillende emailadressen van mij ,met op beiden dezelfde tekst,
één daarvan zou zelfs van jou zijn Emmy. Ik weet dat juist deze mensen die me mails zouden sturen, mij alles openlijk kunnen/zullen vertellen zonder geheimdoenerij, dus daaraan weet ik dat het niet klopt.

Ik zet het hierneer, opdat misschien anderen die mails ook krijgen..
Dit is het berichtje wat er steeds sta

Ik heb je net een bericht verstuurd via onderstaande link/website

Ga naar http://www.prive-bericht.com/invite/

Ik heb het expres op deze manier gedaan zodat het echt alleen tussen ons blijft.

Graag wel ff reageren

Ik voel vooral de nadruk op "reageren" in deze laugh
Delen:
admin
admin aug 9 '10
Die website staat bij mijn virusscanner (Trend Micro) geraporteerd als een mogelijk gevaarlijke website. laugh
admin
admin aug 9 '10
Maw, ik geloof niet dat de twee personen die ik ken,
op dezelfde moment een bericht wilden sturen om privée met me te spreken, op een betaaltelefoon.
Dus is er sprake van misbruik van emails..
admin
admin aug 9 '10
Origineel bericht van: Core
Die website staat bij mijn virusscanner (Trend Micro) geraporteerd als een mogelijk gevaarlijke website. laugh

wel kijk aan..
en ik heb er wel op geklikt, kon dat kwaad? laugh
Beschermengel
Beschermengel aug 9 '10

Ik krijg ook regelmatig via msn zulke mails, maar reageer er niet op.
admin
admin aug 9 '10
Ja als iemand zijn/haar pc niet goed beveiligd, dan kan msn worden geïnfecteerd. Dan stuurt zo'n geïnfecteerd persoon e-mails naar iedereen op msn.

Dus log nooit in op sites die om je msn inlog vragen. En verwijder bij je browser instellingen ook gelijk je cookies om zeker te zijn dat het geen kwaad kan (cookies zijn de opgeslagen gegevens van websites).
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 9 '10
Inderdaad dat is een virus. En die virussen zijn slim want ze kijken in iemands adres boek, en gaan dan mailen met adressen vanaf dat adres boek, dat het lijkt alsof mensen elkaar kennen.

Ik klik ook nooit dat soort linkjes aan, want die zijn meestal toch nep.
Emuca
Emuca aug 9 '10
Het is nep ja, ik kreeg hem van mijn moeder, dus zo ben ik er wel ingetrapt. Want ja, er kan zomaar wat zijn natuurlijk! Maarja, nu heeft dus iedereen zo'n bericht gehad.. Gewoon niks mee doen, verwijderen etc.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki