Loading...
nl

Fotolezen Clodis

Clodis
Clodis aug 4 '10
Ik hoop dat er iemand is die mijn foto wil lezen, als het me uberhaupt lukt er een te plaatsen laugh


http://picasaweb.google.nl/lh/photo/7ur3PyXJM78YtPaNk1J-rrfAmNry-yk_ZmhSfbQ0XhQ?feat=directlink
Delen:
Lin
Lin aug 4 '10
Hoi Clodis.

Ik wil graag een poging doen...
Wil eerste even zeggen dat je een heel vriendelijke uitstraling hebt..
Evendaarna krijg ik het gevoel als of je hoofd met regelmaat op ontploffen staat van het nadenken en overnadenken met gedachtes, dingen die je nog moet regelen, moet doen enz enz...
Waardoor gevoelens en emoties die opdat moment spelen verder naar de achtergrond toe worden gedrukt en geen kans meer krijgen om het een plekje te geven. Totdat het "overstroomt" en er geen dijken meer veilig zijn voor de waterlanders en boosheid.
En dan wetende dat je weer een grens te ver gegaan bent voor jezelf.
Er zijn maar weing mensen die jou door en door kennen, maar degenen die zo dichtbij jou staan zorgen er voor dat je ook meer om jezelf gaat denken en niet alles voor een ander doet.

Ik heb het gevoel alsof je in de zorg werkt..klopt dat ?
Kraamhulp of verpleging in het ziekenhuis ...

In afwachting van je reactie

Liefs Linda
Clodis
Clodis aug 4 '10
Origineel bericht van: Lin
Hoi Clodis.

Ik wil graag een poging doen...
Wil eerste even zeggen dat je een heel vriendelijke uitstraling hebt..
Dank je wel

Evendaarna krijg ik het gevoel als of je hoofd met regelmaat op ontploffen staat van het nadenken en overnadenken met gedachtes, dingen die je nog moet regelen, moet doen enz enz... Klopt helmaal met nadruk op MOET

Waardoor gevoelens en emoties die opdat moment spelen verder naar de achtergrond toe worden gedrukt en geen kans meer krijgen om het een plekje te geven. Totdat het "overstroomt" en er geen dijken meer veilig zijn voor de waterlanders en boosheid.
En dan wetende dat je weer een grens te ver gegaan bent voor jezelf. Dit had ik vroeger heel veel, maar weet ik nu te voorkomen door mijn rust te pakken en dingen eruit te gooien

Er zijn maar weing mensen die jou door en door kennen Klopt ook helemaal , maar degenen die zo dichtbij jou staan zorgen er voor dat je ook meer om jezelf gaat denken en niet alles voor een ander doet. Helaas heb ik te weinig van dat soort mensen om me heen

Ik heb het gevoel alsof je in de zorg werkt..klopt dat ?
Kraamhulp of verpleging in het ziekenhuis ...
Nee ik zit in een mannenwereldje werk op schiphol in de luchtvracht maar de zorg is wel iets wat ik graag zou willen maar heb geen mogelijkheid daarin terecht te komen

In afwachting van je reactie

Liefs Linda


Onwijs bedankt moet zeggen was echt verbaasd dit zo te lezen je zit er dus niet ver naast!

Liefs Clodis
Lin
Lin aug 4 '10
Graag gedaan !!

Liefs Lin
Clodis
Clodis aug 15 '10
Nog iemand die een poging wil wagen?
taro
taro aug 16 '10
Hai Clodis,

Je bent een zachtaardig persoon, maar pas op dat de mensen niet over je heen lopen.
Want niet iedereen heeft het goede met je voor.
Je bent vrolijk en ziet het leven positief in.
Je geniet van veel en je bent een doorzetter.

Klopt het dat je iets wil, wat maar niet gebeurt/lukt?
Dan doel ik op liefdesgebied. Je verlangt ergens naar en daar wordt je geduld aardig op de proef gesteld.
Ik voel daar erg de kleur roze bij...wat bij mij staat voor een babietje.

Ik voel een speciale band met een mannelijk persoon.
Maak je geen zorgen die band blijft, ook in het hiernamaals.

Ik krijg nu een beeld van een klein meisje op een driewieler...die erg verdrietig en boos is omdat ze ook naar school wil, maar nog te jong is om te mogen...zegt jou dit iets?...was jij op jonge leeftijd al erg leergierig.

Ik hoor graag of jij er iets mee kan.

Liefs Taro
Clodis
Clodis aug 16 '10
Origineel bericht van: taro
Hai Clodis,

Je bent een zachtaardig persoon, maar pas op dat de mensen niet over je heen lopen.
Want niet iedereen heeft het goede met je voor.
Je bent vrolijk en ziet het leven positief in.
Je geniet van veel en je bent een doorzetter.

Klopt het dat je iets wil, wat maar niet gebeurt/lukt?
Dan doel ik op liefdesgebied. Je verlangt ergens naar en daar wordt je geduld aardig op de proef gesteld.
Ik voel daar erg de kleur roze bij...wat bij mij staat voor een babietje.
[bDat babietje dat het je "mis" maar ik wil wel graag trouwen en wacht geduldig af [/b]

Ik voel een speciale band met een mannelijk persoon.
Maak je geen zorgen die band blijft, ook in het hiernamaals.
Dat kan alleen maar mijn opa zijn en die is al in het hiernamaals, al heb ik echt het gevoel dat hij bij me is

Ik krijg nu een beeld van een klein meisje op een driewieler...die erg verdrietig en boos is omdat ze ook naar school wil, maar nog te jong is om te mogen...zegt jou dit iets?...was jij op jonge leeftijd al erg leergierig. Ik was wel erg leergierig en dat ben ik nog heb wel een uitdaging nodig, maar ik herken hier ook mijn 2,5 jarige dochter in

Ik hoor graag of jij er iets mee kan. Dat stukje over die band met iemand is voor mij echt een bevestiging!!

Liefs Taro

Dank je wel!! Liefs Clodis

taro
taro aug 17 '10
Origineel bericht van: Clodis
Origineel bericht van: taro
Hai Clodis,

Je bent een zachtaardig persoon, maar pas op dat de mensen niet over je heen lopen.
Want niet iedereen heeft het goede met je voor.
Je bent vrolijk en ziet het leven positief in.
Je geniet van veel en je bent een doorzetter.

Klopt het dat je iets wil, wat maar niet gebeurt/lukt?
Dan doel ik op liefdesgebied. Je verlangt ergens naar en daar wordt je geduld aardig op de proef gesteld.
Ik voel daar erg de kleur roze bij...wat bij mij staat voor een babietje.
Dat babietje dat het je "mis" maar ik wil wel graag trouwen en wacht geduldig af
Weet je dat ik tussen deze heel erg aan het twijfelen was, voelde dus wachten op een huwelijk maar ik ging twijfelen en door het roze wat door kwam heb ik hem ingevuld naar baby...soms ben ik voorzichtig, waarom??...bang dat ik verkeerd zit...is weer even een goede les voor me, dat ik alles moet opschrijven wat ik voel.

Ik voel een speciale band met een mannelijk persoon.
Maak je geen zorgen die band blijft, ook in het hiernamaals.
Dat kan alleen maar mijn opa zijn en die is al in het hiernamaals, al heb ik echt het gevoel dat hij bij me is

Ik krijg nu een beeld van een klein meisje op een driewieler...die erg verdrietig en boos is omdat ze ook naar school wil, maar nog te jong is om te mogen...zegt jou dit iets?...was jij op jonge leeftijd al erg leergierig. Ik was wel erg leergierig en dat ben ik nog heb wel een uitdaging nodig, maar ik herken hier ook mijn 2,5 jarige dochter in

Ik hoor graag of jij er iets mee kan. Dat stukje over die band met iemand is voor mij echt een bevestiging!!

Liefs Taro

Dank je wel!! Liefs Clodis

Graag gedaan, Liefs Taro

Clodis
Clodis aug 17 '10
Roze is wel mijn lievelingskleur misschien dat je dat gevoeld hebt??

Zie of voel je ook lichamelijk iets bij me? Heb een paar zwakke plekken en ben benieuwd of iemand die ook oppikt.


En niet bang zijn om verkeerd te zitten, ik vind het echt superknap wat je allemaal al wel goed had!

Liefs Clodis

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki