Loading...
nl

Kom me ook even voorstellen.

meisie
meisie aug 1 '10
Hallo,meisie is mijn naam,eigeblijk Corrina maar iedereen niemt me meisie.Wat ik hier kom doen weet ik eigenlijk niet zo goed.Klikt raar he?? Maar 06-07-2010 is de liefde van me leven overleden in zn slaap(hij woonde niet bij mij,mijn vriend al 32 jaar)En sinsdien ben ik het spoor bijster zal ik maar zeggen.Weet nie wat ik moet en wil alles doen om hem te kunnen "zien,horen"enz.En ook hoe het nu verder moet met mezelf.Lees veel erover,dus hoop hier iets wijzer te worden.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 1 '10
Hallo Meisie,

Wat naar dat je het spoor bijster bent. Ik begrijp hoe graag je hem nog wilt horen, zien en spreken want iemand zo erg missen is verschrikkelijk. Neem vooral de tijd om afscheid te nemen en weet dat hij er nog steeds voor je is op de momenten dat jij hem nodig hebt. Vanuit je hart, naar zijn hart helpt jou op dit moment misschien iets.

Veel sterkte met het verwerken van het verlies en hoop dat je op Merudi ook de steun kan vinden die je nodig hebt.
admin
admin aug 11 '10
Hallo Meisie,

Voel je welkom!!
Je vriend is dichterbij dan je denkt, ik hoop dat wij met elkaar je kunnen helpen en steun kunnen bieden.

Warme groet,
Marjan

*we*

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy