Loading...
nl

Fundamen'taal' onthaal

admin
admin aug 1 '10
Hoi allemaal,

Wat hier op merudi gebeurt vind ik heel mooi, het opent harten en laat mensen zijn of denken. Er is ruimte in beperking en wijsheid. Daarom lijkt mij dit een mooie plek voor mij om te praten, op een manier om mijn innerlijke zijn te luchten.

Het onderwerp heb ik fundamentaal onthaal genoemd omdat het leuk klinkt, het onderwerp wil ik namelijk fundamenteel schrijven in een vorm dat het een onthaal kan zijn, het is mijn innerlijke zijn wat het schrijft in de vorm van taal.

Laat ik dan maar eens beginnen met het luchten haha.

Pijn is de vorm van groei van organisme in de dimensie waarin wij ons begeven. Alles wat pijn krijgt of ontvangt zal energie vormen om dit te ontgroeien.

Pijn legt de basis van een nieuwe vorm waarin organismen groeien, het territoriale zijn. Mensen zijn hier een mooi voorbeeld van. Wij hebben pijn waardoor wij onze territoriale eigenschappen vergroten.

Mensen zijn op aarde de organisme die het stellen van grenzen het hoogst hebben ontwikkelt en dit geeft nieuwe ruimtes waardoor het territoriale word los gelaten. Zo ontstaat er ruimte voor dingen zoals ontwikkeling in werkelijkheid.
Spiritualisme, christendom, boeddhisme, enz... zijn vormen van werkelijkheid die mensen omarmen.

Spiritualisme is de dominante vorm van werkelijkheid omdat het terug gaat naar de basis waar wij begonnen. Het gaat terug naar het samen komen.
Delen:
admin
admin aug 1 '10
Alles bestaat, ontstaat en vergaat in energie. Een van de vormen van energie die het rijkst is in bestaan, ontstaan en vergaan is de vorm van licht.

Licht geeft werkelijkheid en vorm.

Zodra mensen de werkelijkheid van spiritualiteit kunnen omarmen zullen ze hiermee te maken krijgen. Deze dimensie(dus ook mensen) is dan ook een gewaar worden vorm die uit licht is ontstaan.

Licht bevind zich in deze dimensie overal en organisme maken er daar constant gebruik van. De zintuigen en emoties zijn hiervan een voorbeeld.

Vanaf het moment dat besef ontstaat kunnen zintuigen en emoties worden losgelaten, dan kom je tot je kern en je licht vorm.

Deze kern en licht vorm groeit constant en op vele manieren. Op aarde gebeurt dit in organismen. Mensen die een spirituele werkelijkheid ontwikkelen zijn in staat om hun kern en/of licht vorm te zien en gebruiken.

Iemands licht vorm kan verschillen en door de behoeftes van energie anders worden. Zo ontstaan bijvoorbeeld engelen en engelen energie.


Het aardse is niet nodig, maar kan gebruikt worden om je kern en/of licht vorm te laten groeien en/of ontwikkelen.
Beschermengel
Beschermengel aug 1 '10


Mooi Core ... smilehet slaat ook op de Dagtekst van vandaag!
Lena
Lena aug 1 '10
Origineel bericht van: Core
Alles bestaat, ontstaat en vergaat in energie. Een van de vormen van energie die het rijkst is in bestaan, ontstaan en vergaan is de vorm van licht.

Licht geeft werkelijkheid en vorm.

Zodra mensen de werkelijkheid van spiritualiteit kunnen omarmen zullen ze hiermee te maken krijgen. Deze dimensie(dus ook mensen) is dan ook een gewaar worden vorm die uit licht is ontstaan.

Licht bevind zich in deze dimensie overal en organisme maken er daar constant gebruik van. De zintuigen en emoties zijn hiervan een voorbeeld.

Vanaf het moment dat besef ontstaat kunnen zintuigen en emoties worden losgelaten, dan kom je tot je kern en je licht vorm.

Deze kern en licht vorm groeit constant en op vele manieren. Op aarde gebeurt dit in organismen. Mensen die een spirituele werkelijkheid ontwikkelen zijn in staat om hun kern en/of licht vorm te zien en gebruiken.

Iemands licht vorm kan verschillen en door de behoeftes van energie anders worden. Zo ontstaan bijvoorbeeld engelen en engelen energie. kun je dit verduidelijken? engelen zijn er toch al en de energie toch ook?


Het aardse is niet nodig, maar kan gebruikt worden om je kern en/of licht vorm te laten groeien en/of ontwikkelen.
wanneer wordt er besloten om het aardse niet nodig te hebben?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki