Loading...
nl

Fotolezen: Lienneke

admin
admin jul 31 '10
Hallo allemaal, ik ben Lien en ben nieuw hier en hoop dat iemand mijn foto zou willen lezen.
http://i47.photobucket.com/albums/f160/Lienie/008.jpg?t=1280601339
Delen:
Rani
Rani aug 2 '10

hai Lienneke,

Wat ik voel bij uw foto is:
U bent een vrolijke dame ,vol passie en pit.
Een echte levens genieter.
Belangrijke beslissingen neemt u niet zomaar, u denkt er goed over na.
Een liefevolle persoon die graag anderen helpt , neit alleen familie en vrienden maar ook de mensen die u niet kent.
U voelt zich niet vaak op uw gemak en ook heeft u twijfels over bepaalde zaken om te gaan doen, alsof u de volgende stap in de goede richting neit durft te nemen en zo weer begint te piekeren erover.
Ook denkt u aan/over relaties, dit hoef neit te betekenen in prive relatie maar kan ook bijvoorbeeld met vrienden en families zijn of buren.
Vaak willen mensen neit geholpen worden en heeft helpen geen zin.
Ik merk dat u erg gevoelig bent en ook heeft u zo uw momenten dat u liever alleen wilt zijn, alsof men u tog neit begrijpt.

Zie het leven zonnig in en zet de stappen die voor u goed aanvoelen.

Hoop dat ik u hiermee verder heb kunnen helpen.
Hoor het graag van U

Groet
Rani
admin
admin aug 3 '10
Dankuwel Rani, voor je lezing.
Ik ben blij dat je zoveel positiefs in me ziet, omdat de meesten dat niet doen. Eigenlijk klopt zowat alles uit je lezing wel een beetje. Ik probeer zoveel mogelijk van het leven te genieten, ik denk veel na over mijn familie en vrienden en ik twijfel altijd. Waar ik momenteel erg mee zit is de keuze van een studierichting. En nog andere problemen binnen het gezin. Dat mensen niet willen geholpen worden merk ik heel vaak en dat is moeilijk om te aanvaarden voor mij. En ik ben inderdaad heel gevoelig, volgens anderen té gevoelig. Ik heb elke dag het gevoel dat niemand me begrijpt.
Groetjes
Lien
Anke
Anke aug 3 '10
Hoi Lienneke,

Ik doe niet aan fotolezen, maar ik ben wel benieuwd naar de vragen die je hebt. Misschien kun je topics starten over je twijfels over studiekeuze. En over wat het precies in jou is, waardoor jij graag mensen helpt die blijkbaar niet zo graag geholpen willen worden.
Hier zijn mensen die jou waarschijnlijk wel begrijpen en die je het gevoel kunnen geven er niet alleen voor te staan. Mensen die open staan voor jouw vragen en twijfels.
Ik wens je in ieder geval een warm welkom op Merudi.
admin
admin aug 3 '10
Hallo Anke,

Dankuwel voor je lief berichtje.
Het is fijn om te weten dat hier wel mensen zijn die me begrijpen.
Ik zal zeker mijn vragen hier stellen hoor smile
Rani
Rani aug 4 '10

Hai Lienneke,

Volg je gevoel en laat je door anderen neit in een hoekje drijven.
Je mag er zijn!
Wees jezelf en doe wat het beste aanvoelt en wat jou gelukkig maakt.

Je studierichting, zeer waarschijnlijk is de twijfel het probleem die zo nu en dan de kop op steekt.
Volg je gevoel.

Veel liefs
Rani
New Moon
New Moon aug 12 '10
Hoi Lieneke,

Wou even zeggen dat ik het heerlijk en leuk vind om een ander jong persoon te zien, ik (her) ken je ergens van.

Je bent een soort van zonnetje met een lastige maar eervolle taak waar de tijd nog niet helemaal daar voor is heb ik het gevoel...

Er komt een soort frons (met een soort van humor/knipoog/spot) in me op als: "waar zijn jullie nou weer mee bezig, waarom doen jullie het niet zo?" Hier komt onbegrip bij kijken van beide kanten, maar daar gaat het "zonnetje" in jou nog wel bij helpen.

Ga zo door, je bent goed bezig! (koester dat zonnetje, je hoeft je er niet voor te schamen en mag je dus best laten zien smile) En je mag "jij" tegen me zeggen smile

Volg je gevoel. Merudi is (voor mij) een veilige plek en haven om vragen te stellen en te zeggen wat je op je hart hebt.

Liefs the moon
admin
admin aug 12 '10
Ik zie kabouters en elfjes om je heen dansen smile
Jij geniet van natuur!
admin
admin aug 14 '10
Danku the moon, Rani en Karin voor jullie berichtjes. Het maakt me echt gelukkig wanneer ik hier zoveel herkenbare dingen lees op dit forum. En ook dat jullie allemaal positieve dingen in mij zien. Toch blijft het moeilijk om in de omgeving nauwelijks iemand te hebben die er voor openstaat. Veel mensen zeggen altijd dat ik raar ben en mijn zus vindt me een alien. laughZe vinden het raar dat geld mij niet interesseert bijvoorbeeld, dat ik later geen kinderen zou willen enz...
En inderdaad Karin, ik geniet van de natuur. Wel grappig dat je dan kabouters en elfjes ziet. smile
Wat je vertelt, the moon, is volgens mij ook waar ik voel dat ik een belangrijke taak heb, maar ik weet niet wat en ik heb het gevoel dat de tijd dringt.
admin
admin aug 14 '10
Bij mensen die écht liefde voor de natuur voelen hangen altijd boswezentjes rond smile
(maar das mijn ervaring)
New Moon
New Moon aug 15 '10
@ lienneke: fijn om te horen dat je het een beetje kan plaatsen. Merudi is een goede plek wat te oefenen en uit te proberen, is mijn ervaring smile

Liefs
admin
admin aug 26 '10
wat straal je op de foto mooi hoor

Je hebt een ontwapenende blik in je ogen.
Ik zal later nog eens naar de foto kijken, nu ben ik te moe.

liefs van Bea

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki