Deze morgenvroeg las ik een stukje over Lemurië, en voelde me aangetrokken tot dit specifiek :
“Veel leden van de priesterschap gingen strategisch in kleine groepjes naar diverse gebieden en zij baden en zongen toen ze naar beneden onder water gingen. De melodie die zij zongen was dezelfde die nu bekend is als “Auld Lang Syne”. Het idee achter deze actie was dat elke afschuwelijke ervaring een zeer diep litteken en trauma achter zou laten in het etherische lichaam en in de cellulaire herinnering van de mensen en dit heeft enige incarnaties nodig om te helen. Door de actie en opoffering van degenen uit de priesterschap die er voor kozen om in groepen samen te blijven en om tot aan het einde te zingen, werd veel angst gematigd en werd er een bepaald niveau van harmonie gehandhaafd. Op die manier werd de schade en trauma aan de zielen die omkwamen enorm verminderd. Er werd gezegd dat degenen uit de priesterschap die samen met musici zongen en baden, dat deden totdat de golven en het water aan hun mond was gestegen. En toen kwamen ook zij om. In de nacht toen de massa’s sliepen, onder een blauwe sterrenhemel, was het over, het geliefde Moederland was door de golven van de Stille Oceaan verzwolgen. Niemand van het priesterschap had zijn/haar post verlaten en niemand had enige angst laten zien. Lemurië ging onder in waardigheid!"
Het bijzonder was dat ik het enkele dagen daarvoor, s'morgens vroeg al lachend zong.. tegen m'n man bij het opstaan om naar het werk te gaan ! haha
(maar dan de nederlandstalige versie, ik zeg u geen vaarwel m'n vriend..)
Toch zie ik dit niet als toeval dat ik nu iets over las. Zeker niet.. want in flashen zag ik ook dat dit gegeven zingen, tot de dood .. in de geschiedenis, regelmatig voor komt..
Hier alvast het nummer van Auld lang Syne het nummer dat (volgens de tekst) zou gezongen zijn tentijde van Lemurië.
Het ontroerd me!!