Loading...
nl

NiMS, wie wil mij lezen?

JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 28 '07
Hoi,

Ik ben benieuwd of er nog mensen zijn die mij eens willen lezen. Ik heb een foto uitgezocht die volgens mij vrij gemakkelijk te lezen is. Dit is een hele recente van mijn wintersport. Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden.

P.s. misschien is het leuk voor mensen die normaal niet lezen, het ook eens te proberen ;).

Delen:
Acheliah
Acheliah jan 29 '07
NOU ik probeer het ff haha

Je lijkt me een leuke spontane jongen, zover ben ik al. Af en toe eigenwijs, laat het kaas niet van je brood eten. Je houdt heel erg van gezelligheid en houdt niet van ruzie's. Sorry jongen ik denk niet dat ik kan fotolezen misschien omdat ik me niet concentreer maar ik heb het in ieder geval nog nooit gedaan

Kus Dieneke
LPChip
LPChip jan 29 '07
Geeft niet joh. :)

Je hebt het geprobeerd, en dat is al heel wat. Als je voor het eerst in een auto stapt, dan rijd je er ook niet direct zo mee weg, dat moet je ook leren. :)
Acheliah
Acheliah jan 29 '07
Misschien als ik er echt voor gaat zitten misschien lukt het dan ben te opgefokt. Mijn voogd komt vanmiddag YOEPIE ben benieuwd wat die nou weer te vertellen heeft

Kus Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 29 '07
Geeft niets. Wij hebben het ook niet ook zomaar gedaan. Ook dat is een weg van proberen geweest. Kortom, gewoon doorgaan. Het gaat er niet om of het goed of slecht is, het gaat erom of je er iets van leert. En ik ben ook benieuwd wat jullie zien. Ikzelf heb namelijk het gevoel dat er wel iets veranderd is en ben benieuwd of dit ook zichtbaar is.
jo
jo jan 30 '07
ben je opener geworden? of zelfverzekerder?
Acheliah
Acheliah jan 30 '07
Positiever volgens mij
Thomas A
Thomas A jan 30 '07
gevoeliger dwz. meer gericht op het gevoel....
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 30 '07
Ik ben inderdaad een stuk gevoeliger geworden.
Opener eigenlijk niet.
Ik ben wat geslotener geworden denk ik eigenlijk.
Mijn zelfzekerheid is daarentegen iets te veel gegroeid.
En positiever ben ik ook wel :).

Ben benieuwd of je nog meer ziet.

P.s. net mijn nieuwe digicam uitgeprobeerd, dus misschien dat jullie hier meer aan kunnen zien. Een foto dus van 5 minuten oud ;).

Mar76
Mar76 jan 31 '07
Nou zal ik me er ook maar eens aan wagen?

Bij de eerste foto kreeg ik heel sterk het gevoel dat je gesloten bent. De tweede foto heb ik het idee dat je dwars door iedereen heen kijkt. Je lijkt me iemand die zegt waar het op staat, je bent eerlijk al kan dat soms confronterend zijn voor de ander.... Je bent actief maar houdt ook van een avondje luieren. Doe je ook aan sport? Hardlopen of fietsen? Hou je van katten?

Nou ja ben benieuwd, heb opgeschreven wat in me op kwam....
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 31 '07
Hey Mar heel goed gezien.
Ik ben idd erg gesloten maar wel open voor mensen waarvoor ik open wil zijn.
Ik kijk idd vaak dwars door iedereen heen.
Ik zeg vaak wel waar het op staat en vind het niet erg om anderen te confronteren.
Ik ben idd erg actief en houdt ook van luieren zo af en toe.
Ik sport 3x in de week. Daarbij doe ik onder andere ook hardlopen. Fietsen houdt ik niet zo van dus dat doe ik dan niet.
Van katten houdt ik niet, want daar ben ik allergisch voor.

Goed gedaan!
Mar76
Mar76 jan 31 '07
Hahahaha dat is grappig zeg!!!
Goh sta er van te kijken. Klopt het dan dat je van honden houdt? Dat idee had ik ook, of katten of honden, maar ja dat hebben de meesten wel.

Heb je een kantoorbaan? Waarbij je veel moet rekenen??
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 31 '07
Nee ik heb ook niets met honden. Niet met katten en niet met honden.

Daarbij heb je het wel goed dat ik een kantoorbaan heb. Ik hoef niet zoveel te rekenen. Ik zit in de IT als Technical Design Architect. Daarnaast heb ik nog een eigen bedrijf dat websites maakt. Merudi is daar eentje van ;).
Mar76
Mar76 feb 5 '07
Nou ja het is in ieder geval erg leuk dat ik een aantal dingen correct had. Jammer dat er toch nog wat bij zat wat niet echt over een kwam. Maar goed zoiets zal wel moeten groeien denk ik en ontwikkeld moeten worden...???
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 5 '07
Absoluut, dat groeit vanzelf. Als je de lezingen van onze lezers in het begin ziet en de lezingen van nu, dan zie je een enorme groei. Daarnaast heb je wel direct een hele moeilijke foto gekozen om te lezen (namelijk die van mij). Veel mensen hebben nogal moeite met het lezen van mijn foto, en ik begrijp eigenlijk nog steeds niet zo goed waarom dat toch zo is. Hoe dan ook, gewoon doorgaan en niet opgeven :D.
Thomas A
Thomas A feb 14 '07
Dat is Julien omdat aan jouw buitenkant niet heel gemakkelijk jouw binnenkant staat af te lezen. een bijkomstigheid is dat jij zeer specifieke eigenschappen bezit en dus zelden her-kend zullen worden.

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 15 '07
Begrijp ik goed dat je bedoelt dat ik bepaalde eigenschappen bezit die bij andere mensen niet voorkomen, waardoor ze deze ook niet kunnen classificeren en benoemen? Als het zo is dat ze niet her-kend worden, worden ze dan wel er-kend? Ik ben namelijk erg benieuwd wat je nou bedoeld, want het lukt me namelijk niet, om mezelf buiten mezelf te bekijken. Ik weet daarom ook niet precies welke eigenschappen ik niet bij anderen kan verwachten. Tenzij ik je korte zin hierboven totaal niet begrepen heb :). Dan zou ik graag wat meer uitleg willen hebben met wat je bedoeld.
Thomas A
Thomas A feb 16 '07
Tja NiMS, als ik dit beter had kunnen verwoorden, dan was het al gedaan. Ik kan heel goed zien dat jij niet een doorsnee type bent zeg maar, toch ondanks al mijn opgedane mensenkennis kijk ik niet door jouw masker heen. Er is iets met ego, dat voel ik wel.

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 16 '07
Zoek je naar een ego dat er niet is? Zie je misschien mijn dualiteit / kern van mijn wezen?
Thomas A
Thomas A feb 16 '07
Dacht jij dat jij hier nog iets te leren had zonder ego dan?
Dualiteit is in een ieder met nog een ego. Hoe groter ons ego (gekwetst of niet) hoe groter de dualiteit.............

Een medemens, met een harde leerschool!
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske