Loading...
nl

Hoe zie jij jouw engelen bestaan en levenswijze?

admin
admin jul 30 '10
@Lena, Haha, leuk om te zien dat je het zo vraagt. ^^

"Hoe zie jij dan jouw eigen engelen bestaan en levenswijze?"
Het is zeker een mooie vraag, maar het is een nogal persoonlijk vraag vind je niet? Anders start je een onderwerp ermee en dan geef jij als eerste een reactie met hoe jij de vraag zou beantwoorden. Ben van jouw wel benieuwd wat het antwoord op zo'n vraag zou zijn. laugh
Delen:
Lena
Lena jul 30 '10
smilejou vraag kwam niet voor niets wink
na een tijdje hier te hebben rondgewandeld onderzoekend vragend dan is dit wel een heel mooi begin om eens verder te gaan.....
want hier is merudi toch ook voor bedoeld de herkenning...zelfs antwoorden op vragen...

mijn antwoord stond hierboven al...
maar goed...
ik voel me een mens...en dat kan ik ook niet anders zo zien
wel is het mooi om mensen te ontmoeten die zich als engelen kunnen gedragen hier beneden...maar ik zie nog steeds een mens...
mijn engelen bestaan is...het ontmoeten van de medemensen die ik kan ervaren als prachtige mensen...de mens in zijn totale verschijning...zover als ik kan zien...en zover als ik mag ervaren...

de levenswijze is niet zo eenvoudig denk ik...maar deze mensen zijn voor mij heel zuiver en ontbaatzuchtig...zo iets..
maar dit zijn mijn hersenspinsels en gevoelens over het onderwerp engelmens of menselijke engel en zijn bestaan....
en inderdaad blijf benieuwd naar andere meningen hierover...
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 30 '10
Ik heb er even een nieuw topic van gemaakt smile
New Moon
New Moon jul 30 '10
Inderdaad persoonlijk. Ik zie dit bestaan als deels een les en heb een hoop te doen, anders was ik hier niet.
Mijn mening: vind het vaak leuk maar soms verschrikkelijk, sommige dingen kunnen mijn hart niet in in deze wereld maar ik accepteer ze dan maar gewoon in mn hoofd/gedachten.

liefs.
Lena
Lena jul 30 '10
is dit bestaan voor jou nu dan een engelen bestaan en/of levenswijze?...
Lena
Lena aug 1 '10
Origineel bericht van: Core
@Lena, Haha, leuk om te zien dat je het zo vraagt. ^^

"Hoe zie jij dan jouw eigen engelen bestaan en levenswijze?"
Het is zeker een mooie vraag, maar het is een nogal persoonlijk vraag vind je niet? Anders start je een onderwerp ermee en dan geef jij als eerste een reactie met hoe jij de vraag zou beantwoorden. Ben van jouw wel benieuwd wat het antwoord op zo'n vraag zou zijn. laugh


core ook al is het persoonlijk maar ben ook wel benieuwd naar jou antwoord hierop wink
New Moon
New Moon aug 1 '10
@ lena, vind het meer een bestaan, omdat ik niet het idee heb dat ik mezelf hoef te forceren om zo te leven.

Ok iemand anders nu ? :-) "gooit een balletje op"
admin
admin aug 2 '10
@Lena, hier dan mijn antwoord op de vraag. wink

Het engelen bestaan is er en kan mij erbij inleven van wat het doet. Maar mijn bestaan is geen engelen bestaan.

Mijn levenswijze is vrij simpel, uitdagingen aan gaan die mij aanspreken. Doen wat voor mij goed voelt.

Voor mij is het elke dag mediteren, spirituele gesprekken voeren en relativeren belangrijk om te zijn.
Lena
Lena aug 2 '10
Origineel bericht van: themoon
@ lena, vind het meer een bestaan, omdat ik niet het idee heb dat ik mezelf hoef te forceren om zo te leven.

Ok iemand anders nu ? :-) "gooit een balletje op"


waarom zou je je wel moeten forceren?
Serenity
Serenity jan 17 '11
Origineel bericht van: Lena
is dit bestaan voor jou nu dan een engelen bestaan en/of levenswijze?...

Nee geen bestaan het (de titel Engelmens) is mij in de schoenen geschoven en ben in onwetendheid gelaten.
Zodat ik alles zelf moest onderzoeken en zelf gaan verder groeien alleen wist ik niet welke richting op en werd een beetje moederloos van al het gezoek en maar geen antwoord vinden.
De wanhoop hoop kwam nabij en toen besefte ik eigenlijk dat achter 'engel' ook 'mens' staat en toen werd ik erop geattendeerd dat ik gewoon als mens mocht leven want ik was getraumatiseerd om nog enige grote opdrachten ter gaan uitvoeren.

Blij toe want met mij werd er niets overlegd en gevraagd wat ik wilden en mijn mening in dit alles.(dat ik overigens niets wist->mening van 'wat wil ik.')

Engelen zijn soldaten van God zij strijden door op meerdere vlakken zich in te zetten voor al wat goed en positief van aard is?!?! (tot zover ik weet.)
Nou ik doe gewoon mijn best (en God doet de rest^^) en als ik denk dat ik het goed doe dan moet dat maar voldoende zijn niemand kan uitmaken welk pad ik op ga.
Ik weet nog geeneens welk pad te volgen.
Soms raak ik ook verdwaalt, Engel of niet.

Ik ben geen super hero met vleugels en licht stralen die kogels en mensen kunnen afstoten en lichtbollen maken die mij en mijn naasten beschermen tegen kogels,storm of negatieve kwade energieën die het op mij en mijn naasten of misschien wel de hele mensheid gemunt heeft!!

Ik ben mens ik wil een gezellig leven met mijn gezin in een mooi huis met een tuin paar kipjes erbij en een moestuintje.^^
Een enkele dag lekker fietsen in het zonnetje en boterhammetjes eten aan de oever.
Verder wil ik lekker koken voor het avondeten waarbij we met z'n alle aan tafel zitten en de grappen&grollen over de tafel vliegen.
Lekker genieten van de natuur en de kennis die ik daarvan heb aan de kinderen over te geven net zoals kennis over het eten, hoe te verbouwen en hoe het klaar te maken.
Wat is nou heerlijker dan je kind in je armen te hebben en een boekje voor te lezen of naar je kind te luisteren naar een verhaal hoe hij of zij dat heeft beleefd .
Het zijn de kleine dingen die het doen....
Met alle goed intenties van dien laat mij een engel voor mijn partner zijn.
Engel in de keuken.
Engeltje voor de tuin.
Een 'engel van een moeder' voor haar kinderen en diens vriendjes en vriendinnetjes die over de vloer komen.^^

Een engel is toch all round, nou laat me lekker simpele dingen doen wie weet pakt het groots uit!

Engel in het puzzelwoordenboek:

engel: Attribuut van een heilige
engel: Bekende personen en groepen
engel: Bovennatuurlijk wezen
engel: Bovenaards wezen
engel: Cherub
engel: Cherubijn
engel: Fabelachtig wezen
engel: Godsbode
engel: Geest
engel: Godsgezant
engel: Goede geest
engel: Hemeling
engel: Hemelsgeest
engel: Hartendief
engel: Heilige
engel: Hemelbewoner
engel: Hemelgeest
engel: Hemels wezen
engel: Hemelwezen
engel: Jongensnamen
engel: Lieverd
engel: Lief kind
engel: Lieveling
engel: Persoonsbenaming
engel: Plaats in de Benelux
engel: Plaats in Europa
engel: Plaats in Nederland
engel: Serafijn
engel: Schat
engel: Voornaam
engel: Vleinaam


Oh en wat is jouw mening hierover....ik ben daar wel heel erg nieuwsgierig naar, het topic word gulzig gelezen dussuh.....^^

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki