Loading...
nl

puinhoop

HappyGirl
HappyGirl jul 29 '10
Momenteel is het even (op een positieve manier) een puinhoop in mijn hoofd.
Er moeten beslissingen genomen gaan worden, die eigenlijk pas over een half jaar ter sprake zouden komen. Maar door een onvoorziene wijziging in de plannen moet dat dus eerder...

Misschien moet ik het niet vragen, maar wil het gewoon weten..
Wat de komende tijd gaat brengen..

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en dat iemand me hiermee kan helpen..of me in ieder geval iets wijzer kan maken...

lekker vaag bericht zo...maar ja de titel waarschuwde al voor een puinhoop ;-)

Greetz HappyGirl
Delen:
admin
admin jul 29 '10
Ik denk dat het vooral belangrijk is dat het voor jou duidelijk wordt, Happygirl.
Je wil knopen doorhakken.. en nu moet het sneller, lees ik.
Tips die ik je kan geven is bv.:
- neem een blad papier en schrijf alles op wat in je hoofd opkomt... dat zal veel zijn, maar daarna ga je kijken, wat écht van belang is en dan zal je zien dat je best gaat rangschikken.
Of kolommen maken met onderwerpen als
*Belangrijk
*Heel belangrijk
*Minder belangrijk
*wat betekent het voor mij als ik puntjepuntje beslis,
*wat betekent het voor mij als ik "...vul maar in .." beslis.
*consequenties.
*mogelijke inzet van mijn kant
*mogelijke inzet van anderen,
enz,
enz..
Ik ken je situatie niet.. natuurlijk, maar wie weet heb je hier iets aan.
Op deze wijze, ga je je echt met feiten bezighouden, en minder via emotie's beslissen.
Het is een wijze, dat eens je dat meer en meeer doet, je automatisch en sneller vanuit je denken gaat kunnen doen, en toepassen, bij gelijk welke beslissing.
HappyGirl
HappyGirl jul 29 '10
Dank je voor je reactie Tinne,

Weet je wat het is. Ik weet wat ik wil, en ik weet hoe ik het wil.
Maar ik ben niet alleen in deze beslissing en heb sterk het gevoel dat we nu te snel een beslissing moeten gaan nemen.
Doe ik er goed aan als ik/we ga(an) voor wat ik/we wil(len)? of ga(an)ik/we dan toch te snel??
Dat is een beetje mijn dillema..
Overal is een reden voor dus er zal ook een reden zijn voor het feit dat de toekomst ineens het heden blijkt te zijn...

Die lijstjes heb ik al gemaakt...hihi...maar het maakt het niet duidelijker voor me..
Ik heb het idee dat er...pffff weet even niet hoe ik het moet zeggen..... dat er van "hogerhand" op deze manier wordt verteld dat we iets moeten gaan doen...Maar wat???

Snap je het nog??
admin
admin jul 29 '10
Het denken vergeet altijd wel iets.. bij het denken, en dan ineens komt het achteraf als een soort ingeving bij de stapel van al gedachtes bij.. dat is wat denken steeds doet! wink
zoals je zegt.. een teken van 'hogerhand" is een goeie optie, want "hogerhand" of de cosmos, kan het ruimer en breder zien dan wijzelf soms kunnen.
Om dat teken te 'horen', of te "voelen" , heb je je weer leeg te maken.. alles weer even los te laten, en te luisteren naar het teken.
Maar als de tijd dringt, komt het rationele denken weer gauw op de proppe..dus ook hierin een evenwicht zoeken.
als ik een teken wens van hogerhand.. dan trek ik me terug in de stilte, in de natuur.. tijdens een wandeling; los van alles en iedereen, komt het!
HappyGirl
HappyGirl jul 29 '10
Denk dat ik dat van het weekend maar eens ga doen..
mezelf even terugtrekken en 1 worden met de natuur...

Heel erg bedankt voor de hulp....

Greetz HappyGirl
admin
admin jul 29 '10
ok.. ik zal het ondersteunen, door tijdens een meditatie met Engel Michael te zeggen dat je knopen wenst door te hakken, en dat jij Zijn hulp best kan gebruiken winkJe mag hem natuurlijk ook uitnodigen tijdens de wandeling, is een pracht van een Engel! grin
HappyGirl
HappyGirl jul 29 '10
Dat is echt superlief...dank je..

Ik zal er zeker aan denken hem uit te nodigen bij mijn wandeling...
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 30 '10
Laat je hoofd los en volg je hart. Alleen het hart is in staat om te voelen, wat het hoofd niet kan bedenken wink.
HappyGirl
HappyGirl jul 30 '10
Wow dat is heel mooi gezegd smile
Thnx
admin
admin aug 11 '10
Lieve HappyGirl,

Hoe is het nu met je? Met de beslissingen die toekomst leken maar heden zijn geworden of moeten worden?
Hoe was je wandeling?

Liefs Mar
admin
admin aug 11 '10
Origineel bericht van: NiMS
Laat je hoofd los en volg je hart. Alleen het hart is in staat om te voelen, wat het hoofd niet kan bedenken wink.


Dat is mooi gezegd, NiMs smileDank je wel voor het delen !!!

Liefs Mar
HappyGirl
HappyGirl aug 17 '10
Het gaat nu weer lekker met me.
De beslissingen die ineend heden waren geworden zijn door mijn beslissing rondom mijn scheiding toch weer enigsinds naar de toekomst geschoven.

De wandeling is fantastisch geweest. ben een weekje in Coevorden geweest en daar in een park heerlijk een paar uur gelopen en "mezelf gezocht"
Weet even niet hoe ik het beter kan omschrijven, maar denk dat er wel gesnapt wordt wat ik bedoel..

Liefs HappyGirl
admin
admin aug 17 '10
Fijn om te horen!
Ik weet wel wat je bedoelt wink
HappyGirl
HappyGirl aug 17 '10
Gelukkig laugh
admin
admin aug 21 '10
Dat snap ik ook, en dat is zo heerlijk!
Fijn te horen meis wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki