Loading...
nl

Waar gaan we heen vanaf hier?

Beschermengel
Beschermengel jul 22 '10

door Patricia Diane Cota -Robles
vertaald door de translate





Er zijn een heleboel uitdagende dingen
plaats op de planeet op dit moment , maar op 17 juli en 18 ,
2010, honderdduizenden , en waarschijnlijk miljoenen mensen rond
de wereld deelgenomen aan diverse activiteiten van Licht die werden
gewijd aan cocreating een sjabloon voor eenheidsbewustzijn. Het Bedrijf
van de Hemel heeft ons verzekerd dat onze gezamenlijke inspanningen werden God overwinnaar,
en nu is er een sjabloon voor de eenheid bewust pulserende in , door,
en rond elk deeltje en golf van leven op deze planeet .

Dus waar gaan we vanaf hier? Nou, onze verantwoordelijkheid is nu te focussen op het Licht en om voortdurend stimuleren onze gedachten, woorden , gevoelens en
acties met de Goddelijke liefde en eerbied voor alle leven. Vandaag zou ik graag
om wat informatie met u eens dat wordt ons gegeven door het aandeel
Wezens van Licht in de Rijken van Verlichte Waarheid . De bedoeling van dit
informatie is om ons te helpen de grote foto te zien , dus we kunnen navigeren
door deze wonderlijke , maar zeer verwarrende tijden .

Als het Licht van God op aarde stijgt , duwt hij alles wat in strijd is met dat licht aan de oppervlakte te worden geheeld en getransmuteerd
in zijn oorspronkelijke perfectie. We hebben net een enorme
toevloed van licht door de wereldwijde activiteiten met betrekking tot de Cocreation
van de sjabloon voor eenheidsbewustzijn. Nu is alles dat conflicten
met Eenheidsbewustzijn wordt geduwd naar de oppervlakte om genezen te worden .
Dit omvat de verouderde angst gebaseerde patronen van scheiding en
dualiteit.

Dit verschijnsel kan het lijken alsof de versnelde toestroom van Gods Licht is het nog erger te maken , maar niets kan worden verder van de
Waarheid . Dat is een illusie . De Wezens van Licht hebben ons de
volgende informatie want het is erg belangrijk dat we duidelijk
begrijpen wat er gebeurt wanneer we beroep doen op het Licht van God . Zij hebben geen
willen dat we ontmoedigd raken . Ze willen dat wij " te houden op het houden op "
zelfs in het gezicht van de schijnbare tegenslag.

Nogmaals, het is van vitaal belang dat we ons herinneren we allen een zijn . Er is geen scheiding . Om ons in staat om vooruit te gaan in het Licht , moeten we eerst
transmuteren het menselijk miscreaties creëerden we in het verleden. Dat betekent dat
iets dat in strijd is met het Licht van God moet komen aan de oppervlakte
om genezen te worden en terug omgezet in de oorspronkelijke perfectie. Dit is
wat wordt bedoeld met de uitspraak " Alles wat verborgen is moet nu worden
geopenbaard wordt. "

Ongeacht hoe betreurenswaardig onze menselijke miscreaties zijn , de energie die deze mutaties bestaat uit het bruto was oorspronkelijk zuivere Licht uit het Hart van God.
Jij en ik, en iedere andere persoon die verantwoordelijk is voor het creëren van die
miscreaties transmuteren moet die energie terug in puur Licht. Dit is
geldt voor ieder mens miscreation . Alles wat niet reflecterende
de harmonie en het evenwicht van de patronen van perfectie in de causale
Lichaam van God is een menselijke miscreation . Dit omvat armoede, ziekte,
haat, vooroordelen , corruptie , hebzucht , geweld, oorlog , religieuze
fanatisme, misbruik van macht , en elke andere fysieke manifestatie die
is minder dan de perfectie van de Hemel op Aarde.

Als we roepen het Licht van God door onze gebeden , meditaties, aanroepingen , decreten, affirmaties , of enige andere manier, onze Vader -Moeder
God reageren en het Licht van God op aarde stijgt . Deze frequentie van de
Gods Oneindige Perfectie overstromingen van de planeet en komt in de kern van
zuiverheid in elke atomaire en subatomaire deeltjes en golven van het leven.

Ongeacht hoe donker of verontreinigd onze menselijke miscreaties zijn , de energie in de kern van dat miscreation nog steeds pulseert met de oorspronkelijke
Goddelijk Potentieel . Dat geldt voor elke persoon, plaats , toestand of
ding bestaan op deze planeet . Bijvoorbeeld, in de kern van elke
expressie van de armoede pulseert nog steeds de Goddelijk Potentieel voor Gods
Oneindige Overvloed. Binnen de kern van elk facet van de ziekte nog steeds
pulseert de Goddelijke Potentieel van levendige gezondheid. Binnen elke
manifestatie van de oorlog is het Goddelijk Potentieel van de vrede. Binnen elke
elektron van haat is het Goddelijk Potentieel van de liefde. Dit geldt voor
mensen. Geen kwestie hoe ver een persoon is gevallen of hoe verdorven of
gedegenereerde hij of zij ook mag lijken, deze persoon heeft nog steeds de volledige Goddelijke
Potentieel van een geliefd kind van God in hun hart brandende vlam .

De reden dat het soms lijkt alsof dingen erger nadat we beroep doen op het Licht van God is , omdat wat er gebeurt wanneer het Licht
komt de kern van de zuiverheid . Toen het Licht van God komt in de kern van
zuiverheid, het activeert de oorspronkelijke Goddelijke Potentieel dat nog steeds gecodeerd
in dat deeltje van het Leven. Alles wat in strijd is met dat
potentieel is vervolgens naar de oppervlakte geduwd om genezen te worden en terug getransformeerd
in het licht. Dit is een noodzakelijk onderdeel van het proces dat heeft te
met succes afgerond, om de weg vrij te maken voor de materiële
manifestatie van het Goddelijke Potentieel.

Wat dit betekent heel praktisch is dat wanneer we beroep doen op de welvaart , het Licht van God de kern van de zuiverheid binnenkomt, in elk elektron van energie in
ons leven dat in strijd is met de welvaart . Dit licht activeert de
Goddelijk Potentieel in die energie, die Gods Oneindige Overvloed. Dan
de vibratie van Gods Overvloed aan de oppervlakte duwt elke gedachte ,
woord , actie of gevoel dat verantwoordelijk is voor het manifesteren van onze
armoede. Als de patronen die onze armoede oppervlak gecreëerd om genezen te worden ,
Het ziet er vaak uit als zijn erger dingen , maar dat is nooit de
geval.

Deze illusie wordt veroorzaakt door het feit dat we gemakkelijk kunnen de patronen die verband houden met onze armoede die worden geduwd om het oppervlak te zien
genezen. Wat we niet kunnen zien zo makkelijk , is de krachtige Licht van God dat
duwen is deze vervormd patronen aan de oppervlakte in om duidelijk de
manier voor onze welvaart. Met de beperkte perceptie van onze angstige
menselijke ego's , belanden we onze aandacht te richten op het wegdek patronen
van de armoede in plaats van de patronen voor God's Oneindige Overvloed.

Nu met de toestroom van Eenheidsbewustzijn dat overstromingen de Aarde , de patronen die in strijd zijn met dat wonderlijke licht worden ingedrukt om de
oppervlak. Dat zijn de verouderde patronen van onze op angst gebaseerde scheiding
en dualiteit . We moeten bewust van dit feit en besteden veel aandacht
tot wat we zijn mondig met onze gedachten, woorden , gevoelens en
acties.

Het is van cruciaal belang voor ons te herinneren dat we onze Aardse ervaringen te creëren door middel van onze gedachten en gevoelens . Als we ons richten op angst, scheiding, en
dualiteit, dat is wat we machtigen en te ondersteunen in ons leven. Het is gewoon
simpel is het. Door ons gebrek aan inzicht , hebben we een
vicieuze cirkel voor onszelf . Dat is waarom deze "eindtijd" zijn
bedoeld in veel leringen als " De tijd van schreeuwende en de knersing
van de tanden. "

Het is tijd voor ons om te leren hoe de bestrating negativiteit transmuteren op een meer effectieve manier, terwijl je aandacht op de positieve dingen die we zijn
inroepen . Het Gezelschap van de Hemel heeft ons prachtige begeleiding en
hulpmiddelen die ons zal helpen om dat te doen . Een van die instrumenten is het
Violette Vlam van Gods Oneindige Perfectie .

In een natuurlijke orbitaal proces van de Aarde bekend staat als de precessie van de equinox , zijn wij verhuisd naar het krachtveld van de Waterman. Deze
constellatie resoneert met de Violette Vlam van Gods Oneindige
Perfectie. Dit zal de belangrijkste activiteit van Licht op de Aarde
voor de komende 2000 jaar.

De Violette Vlam is samengesteld uit de Sapphire Blue Ray van onze Vader God's Goddelijke Wil , macht en gezag , en de Kristallijnen Roze Ray van onze
Moeder Gods Goddelijke Liefde Transfigurerende , Aanbidding en eerbied voor
Leven. Dit Heilige Vuur weerspiegelt de perfecte balans van onze Vader -Moeder
Goede .

De Violette Vlam is een hulpmiddel sterker dan ons eindige verstand kan bedenken . Bij constant is gebruikt, zal het transmuteren van elk elektron
kostbare levensenergie die we ooit hebben misbruikte op elk moment , in elk
bestaan, zowel bekende als onbekende . Het werkt als een atomaire- versneller. Het
verhoogt de frequentie van alle energie in discordante trillingen van
healing en harmonie. Wanneer we de violette vlam aanroepen en de positie van het met
gevoelens van vergiffenis voor onze eigen fouten en die van anderen,
doet wonderen.

Je hoeft niet volledig te begrijpen elk facet van de Violette Vlam in om effectief te gebruiken . Het enige wat u hoeft te doen is vraag je IK BEN
Aanwezigheid op commando te nemen, en dan is dit prachtige geschenk van de beroepen
Hart van onze Vader - Moeder God.

Laten we samen te komen in Eenheidsbewustzijn en de violette vlam aanroepen van Gods Oneindige Perfectie namens ons en van elke man, vrouw,
en kind op Aarde . Ik heb aangegeven deze activiteit van Licht in de eerste
persoon, zodat u deze individueel en persoonlijk te ervaren ,
Maar weet dat je ook dienen als een surrogaat namens elke
ontwikkelende persoon op deze planeet


Aanroepingen VOOR DE Violette Vlam

Door de Geliefde Aanwezigheid van God, IK BEN , nu laaiend in mijn hart en de harten van de hele Mensheid , Ik roep aan de Legioenen van Licht in heel
oneindigheid , die in verband worden gebracht met Gods Violette Vlam van Infinite
Perfectie.

Geliefden , bles de volledige dynamiek van het Heilig Violette Vuur in , door, en rond elke elektron van kostbare Levensenergie die ik ooit heb
misbruikte in een tijdsbestek of dimensie zowel bekende als onbekende .
Verander deze patronen van onvolmaaktheid oorzaak, kern , effect , record,
en geheugen in Gods harmonie en evenwicht.

Geliefde IK BEN , roep ik uw goddelijke interventie om blaze de Violette Vlam door elke gedachte, woord , actie of gevoel dat ik ooit heb uitgedrukt
die een afspiegeling is iets minder dan mijn volledige Goddelijke Potentieel .

Kijk in mijn leven en zien wat er nog moet nog worden gecompenseerd door mij aan een persoon, plaats , toestand of wat ik verkeerd gedaan hebt kan te allen tijde , in
enigerlei wijze, om welke reden dan ook.

Bereik je grote liefdevolle handen van Licht in alle goede energie die ik in mijn hele hebben vrijgegeven Aardse verblijft, en stelt weer een duizend maal
zoveel perfectie die ik ooit heb verkeerd gedaan .

De mode uit deze stof van perfectie een Geschenk van Liefde , wat is nodig om het evenwicht elke schuld die ik heb gemaakt , die nog steeds onbetaald voor een
deel van het leven .

Geliefde IK BEN , ik vraag u aan elke persoon , plaats , toestand of iets wat kan mij onrecht aangedaan hebben op geen enkele manier te vergeven, en het evenwicht alle schulden aan mij
door het leven overal .

Ik ga akkoord met deze God victoriously volbracht door de Kracht van God, IK BEN . En zo is het !

Nu heb ik de violette vlam aanroepen met de kracht en macht van duizend zonnen !

Ik roep de godin van de Liberty , de godin van de goddelijke rechtvaardigheid, de Godin van de Vrijheid, de godin van de overwinning , en de stille Watchers
Mighty Wachters en kosmische wezens die de mensheid helpen in dit
tijd van innerlijke niveaus met de mede-schepping van de Nieuwe Aarde .

Gezegenden , kom nu , en bles weer de meest krachtige reiniging activiteit van de Violette Vlam die de mensheid en de aarde kunnen ontvangen
gedurende dit Kosmische Moment .

Ik open de Stargate van mijn hart, en ik ben direct de Open Deur voor de meest krachtige 5de- Dimensionale frequenties van de Violette Vlam van Gods
Oneindige perfectie van de aarde ooit heeft meegemaakt.

De Violette Vlam bruist door mijn hart Flame en laait in , door, en rond alle disharmonische acties , alle lagere menselijke bewustzijn, en
alle belemmeringen van het Licht dat elke persoon, plaats , toestand of
ding is ooit geplaatst in het traject van perfectie Life's .

Door de goddelijke macht van Gods oneindige perfectie van de Violette Vlam transmuteert deze discordante energie oorzaak, kern , effect , opnemen en
geheugen nu en voor altijd .

The Silent Watchers over elk land , staat, stad, stad, dorp en gehucht op de planeet nu te bereiken hun grote liefhebbende armen en omhoog te brengen
ongelimiteerd aantal mensen in elke locatie die bereid zijn om
deelnemen aan de gelovigen gebruik van de Violette Vlam van Gods Oneindige
Perfectie.

Elk van deze Lichtwerkers begrijpt het belang van dit heilig geschenk van de Violette Vlam die wordt aangeboden door onze Vader-Moeder God
vrij mensheid te helpen uit alle menselijke wanhoop .

Het bewuste gebruik van deze machtige kracht uit het Hart van God zal ervoor zorgen dat er binnen elk van deze plaatsen grote brandpunten van de Violet
Flame , die iedere burger zal steeds baden in elke omgeving.

Nu, door het klaroengeschal van de IK BEN Aanwezigheid van de gehele mensheid en de Legioenen van Licht in de oneindigheid, de Violette Vlam begint uit te breiden
en uit te breiden .

Het fuseert met het goddelijke in het hart van iedere persoon Flame en groeit uit tot een enorme Starburst van Licht . Deze toestroom van de Violette Vlam
verhogingen van de intensiteit en kracht van duizend zonnen .

Geliefde Legioenen van Licht verbonden met de Violette Vlam van Gods oneindige perfectie ...

1. Blaze het licht van duizend zonnen door de gedachten, woorden , handelingen en gevoelens van elke man, vrouw en kind op Aarde evolueert
totdat ieder persoon individueel erkent en aanvaardt de Goddelijkheid
in alle leven , en iedere uiting is een helende zegen.

2. Blaze het licht van duizend zonnen door alle inkomende baby's, de kinderen, hun ouders en verzorgers tot alle jongeren worden opgevoed in
energie, trilling en bewustzijn uit te voeren de richtlijnen van
hun IK BEN Aanwezigheid .

3. Blaze het licht van duizend zonnen door alle jeugdhuizen en activiteiten; alle scholen , hogescholen en universiteiten ; alle leiders ,
docenten , instructeurs , en professoren in elke lijn van het streven tot
De vlammen van Gods Verlichting en de Verlichting zijn manifest en
oneindig volhoudend .

4. Blaze het licht van duizend zonnen door alle religieuze en spirituele leer , dus dat de goddelijke liefde, waarheid, tolerantie , en Universal
Zusterschap en broederschap zal snel manifesteren.

5. Blaze het licht van duizend zonnen door alle artsen, verpleegkundigen, therapeuten , ziekenhuizen, verzekeringsmaatschappijen , farmaceutische conglomeraten ,
en elke instelling in verband met de genezing van welke aard dan ook tot de Goddelijke
Barmhartigheid, mededogen , en genezing zijn tastbare realiteit voor elke persoon .

6. Blaze het licht van duizend zonnen door alle banken en financiële instellingen , alle economische systemen , al het geld , de mensen en de bijbehorende
met de monetaire interacties van welke aard dan ook tot elke persoon op Aarde is
openlijk te tonen waar integriteit, eerlijkheid , vrijgevigheid , eerlijkheid,
overvloed, en de God levering van alle goede dingen.

7. Blaze het licht van duizend zonnen door alle plaatsen van detentie en alle daar werkzame , door elke penitentiaire instelling en iedere
rechter, jury en rechter van het recht tot Goddelijke Gerechtigheid is manifest en
oneindig volhoudend .

8. Blaze het licht van duizend zonnen door alle ruimte-activiteiten over de hele wereld tot in elke natie verenigt coöperatieve dienst,
dus dat Gods wil kan zich manifesteren met onze zusters en broeders
overal in het heelal .

9. Blaze het licht van duizend zonnen door middel van de fysieke, etherische , mentale en emotionele lichamen van de mensheid totdat alle ziekte en menselijke
miscreation , is de oorzaak en kern, opgelost en omgezet in
zuiverheid, een stralende gezondheid en lichamelijke perfectie.

10. Blaze het licht van duizend zonnen via het voedsel en water industrie en door alle van de voedsel en water worden gebruikt voor menselijke
het verbruik tot elk deeltje van voedsel en elke molecule van water is
gevuld met Licht . Empower deze elementaire stof het verhogen van de
vibrerende werking van de mensheid fysieke, etherische , mentale en emotionele
organen tot fysieke perfectie wordt een aanhoudende kennelijke werkelijkheid
voor iedere mens .

11. Blaze het licht van duizend zonnen in , door, en rond elke elektron van kostbare resterende Life energie totdat het Onbevlekte Concept
van de Nieuwe Aarde is duidelijk, en al het leven evolueert hier is uit
picturing de perfectie van Gods Oneindige lichamelijke perfectie en de
patronen van perfectie voor de Nieuwe Aarde .

En zo is het , Geliefde IK BEN.
______________________________
Delen:
New Moon
New Moon jul 25 '10
*knikt heftig*

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki