Loading...
nl

Kunnen jullie mij vertellen of dit kan

admin
admin jul 17 '10

Goedeavond,

Misschien een stomme vraag of gedachten hoor, vadaar dat ik mijn verhaal kwijt wil en wil vragen of dit kan...

Ik heb op dit moment een relatie met mijn '' tweelingziel '' of zielsverwant... Wil niet zeggen dat het een relatie voor altijd is maar de manier hoe wij elkaa rhebben ontmoet zegt genoeg

Maar nu wilde ik vragen, ik heb soms echt heel sterk het gevoel alsof hij aan mij denkt... Of bijv. dat hij naar mijn foto aan het kijken is... Of dat hij me mist... Of soms het gevoel heel sterk van ik moet hem smsen met iets liefs ofzo ( we hebben trouwens een lange afstandrelatie dus zien en spreken elkaar niet iedere dag )

Maar nu is mijn vraag kan het dat ik dit soort dingen lijk te voelen of is dat helemaal niet mogelijk en is het gewoon een gekke gedachte van mij

Fijn als jullie mij misschien advies kunnen gevven

liefs van mij
Delen:
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 17 '10
Hmmm, ja niet zo heel gek... kheb iets soortgelijks...

vooral een tijdje geleden btw... ik had toen heel vaak dat ik aan een familielid dacht(ik = voor een grootgedeelte ook beelddenker) of aan een vriend of aan een vriendin... en daar dacht ik best diep aan... maar voordat ik er dan iets mee gedaan had(een mail gestuurd of een belletje gedaan)... belde diegene of sms-te of mailde diegene mij, of was dan meteen op msn te vinden (terwijl veel van hun...en ikzelf eigenlijk ook amper msn... en ik ook een heleboel van hun al heel lang niet meer gesproken/gezien had..) ... kheb het trouwens nu best wel veel met allerlei mensen eigenlijk... dat ik net ff aan hun denk en er vervolgens ff niks mee doe(iets anders aan het doen ben..) en dat ik of in splitsecond of anders de dag erna ofzo bv een mail van krijg (waarbij ik toen/dan vaak de reactie bij mezelf heb;... owja vergeten dat wat ik wilde zeggen door te mailen...)... of opeens tegenkom...

dusja, misschien kan je daar iets mee...

Grtz smile

1stMoonofMars
Spud
Spud jul 17 '10
Hoi Sweetyangeleyes,

Mijn eerste reactie is tuurlijk kan dat! grin
Voor mij is dat een teken dat jullie nauw met elkaar verbonden zijn ongeacht of het nu een lange afstandsrelatie is of niet.
Mijn ervaring is dat wanneer je werkelijk met iemand een verbinding legt, qua relatie, qua vriendschap of gewoon zomaar geven om, dan voel je de fibes van die ander ook. En dat kan in de kleinste dingen liggen. Ik denk dat je je wel gezegend mag voelen dat je dat kan, want echt contact maken met anderen blijft toch altijd wel een moeilijk ding. Denk ik dan.

Geniet er dus maar van. wink

Lieve groetjes,
Spud
admin
admin jul 17 '10
Bedankt voor jullie antwoorden
Vind het fijn om te horen dat zoiets echt kan, want twijfel soms best aan mezelf!
En dan denk ik nee het kan nooit dat hij nu aan me denkt het zal mijn eigen gevoel wel zijn

maar het kan dus echt wow
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 17 '10
Dankjou ook... de laatste tijd zijn al die zaken nogal hard/snel geexpandeerd...waardoor ik soms ook ff heb van "huh???" wat dan tweifel/onbalans(heel erg soms zelfs...van felle angststeken tot supergeweldige momenten...) met zich mee kan brengen,

Grtz smile

1stMoonofMars
Beschermengel
Beschermengel jul 17 '10


Ja nou en of dat kan!... smile...telepathie! ...

Telepathie is het vermogen om op bovennatuurlijke ook wel bovenzintuiglijke manier kennis te nemen van belevenissen van andere mensen of boodschappen door te geven aan anderen.
Dat klinkt magisch maar iedereen heeft het wel eens meegemaakt en onbewust communiceren we veel meer met elkaar via telepathie dan we beseffen. Denk maar eens aan de momenten dat je ineens aan iemand moest denken en dat deze persoon je vervolgens opbelt. Of dat je weet dat iemand naar je kijkt zonder dat je het ziet. Soms weten mensen dat er iets met hun geliefde aan de hand is of hebben een onbestemd gevoel en blijkt later dat er op dat moment iets ernstig is gebeurt of iemand in nood is. Je krijgt ineens een drang om iemand te bellen en die persoon heeft echt even een bemoediging nodig. Enz..
Mensen zijn vanuit een hogere dimensie met elkaar verbonden en delen op dat niveau onbewust informatie aan elkaar uit. Door telepathie kunnen gevoelens, gedachtes, beelden, emoties, reuk en smaak worden doorgegeven. Telepathie is niet gebonden aan afstand en zelfs niet aan tijd.

Telepathie wordt in de parapsychologie een vorm van ESP (= Extra Sensory Perception, buiten zintuiglijke waarneming) genoemd. Het wordt een paranormaal ook wel psi verschijnsel genoemd.

http://www.leveningod.nl/paranormale_verschijnselen/telepathie.htm
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 17 '10
Oehww,thx

ik dacht eerst dat ik echt helmaal niet lekker bezig was/halfgek werdt ofzo (ook klopte het vaak toch wel als ik reageerde...het hardop zei...) vandaag echt veel gehad... veel met uhm... kindjes eigenlijk(maar ook met vele andere personen)... en toen dacht(zei/deed in gedachten wat trug/vormde een beeld in gedachte) en daar werdt zonder dat ik iets echt Zei op gereageerd confusedsmile...was/is af en toe wat heftig..... (ik had al heel vaak dat ik iets zei wat degeen tegenover mij dan flink/heftig interperteerde... maar nu hoorde ik het ook bijna rechtstreeks... was best eng...)... maar ook andersom..... als ik ff stilviel/nadacht in een gesprek of ff op de achtergrond was..... zeiden zei opeens letterlijk wat ik altijd al vindt(zelfs vaak zo letterlijk heb gezegd... maar dat op dat moment niet uit mun mond komt)..... pfftt... heftig

Grtz,

1stMoonofmars
Islandlady
Islandlady jul 18 '10
Ja en dat heb ik dus ook inderdaad. Hoewel het soms even weg is maar nu weer helemaal terug. Of ik het nu wil of niet. Boeiend maar ook verwarrend op sommige momenten ....
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 18 '10
Ah, thx, geeft mij ook weer wat als er zo gereageerd/uitgewisseld wordt,

1stMoonofMars

~---~
uit je siganture

'Hoewel het soms even weg is maar nu weer helemaal terug'

lijkt veel op mijn laatste zin uit mijn signature/ondertekst smile
admin
admin jul 18 '10
Ja ik ken het soms is het weg
Maar gisterenavond ik leek echt gek te worden zo sterk kwamen die gevoelens binnen
Het is ook iedere keer nu 's avonds rond dezelfde tijd, denk dat hij dan klaar is met werken en dan met mij bezig is ofzo in zijn gedachten...
admin
admin jul 18 '10
Bedankt voor het stukej Beschermengel... Was erg interessant om even door te lezen
Natalie1986
Natalie1986 jul 19 '10
Jullie zijn ook niet voor niets tweelingzielen jullie zielen zijn samen 1 !!
Google maar op tweelingziel en dan zal je zien dat het heel normaal is wat jullie hebben.

Liefs Natalie
admin
admin jul 19 '10
Heb er idd ook op gegoogled smile
maar klopt het dan ook dat tweelingzielen/zielsverwanten ook geen makkelijke relatie hebben.. tenminste je leert constant van elkaar
admin
admin jul 19 '10
Dit vind ik wel een heel mooi stukje wat aansluit

Het kan gebeuren dat de ene ziel zich probeert af te sluiten van de ander om de pijn en wanhoop te doorbreken, die veroorzaakt wordt door het niet samen kunnen zijn gedurende dit leven. Ontkenning en het niet willen erkennen van de tweelingziel zal dan nog meer pijn veroorzaken bij de andere tweelingziel, die wel degelijk beseft wat er aan de hand is. De pijn van het moedwillig verbreken van de relatie die de tweelingzielen met elkaar hebben, of het trachten te doorbreken van de chakrakoorden, is zo onverdraaglijk dat de ziel dit niet kan verwerken en dus niet lang zal volhouden. In zulke gevallen is er vaak sprake van levensstijlen die niet met elkaar overeenkomen, religies die niet met elkaar verenigbaar zijn. Diep in het hart is de herkenning echter onmogelijk af te wijzen. Onbewust is er het weten dat deze ontmoeting op de één of andere manier voorbestemd was. Deze pogingen zijn niet meer dan een ontkenning uit zelfbehoud, om te ontkomen aan de pijn van het gescheiden van elkaar moeten leven. Daarom zullen tweelingzielen elkaar altijd weer opzoeken, om de simpele reden dat de pijn van elkaar niet zien, zwaarder weegt dan af en toe in elkaars nabijheid zijn.
Natalie1986
Natalie1986 jul 19 '10
Ja, je bent elkaars spiegel en als je datgene juist nog niet onder ogen wilt of kan komen gaat het inderdaad botsen. Het veroorzaakt vaak veel pijn helaas.
Maar als je er samen voor gaat komt het allemaal 100% goed dus blijf erin geloven
romni
romni aug 12 '10
Misschien is het niet je tweelingziel , ik begrijp uit het verhaal dat het je vriend of relatie is?
Vermoed sterk dat jullie ( laat ik zeggen) een ontvang en uitzend antenne hebt .
Dat jullie een byzondere relatie hebben en elkaars gedachten opvangen.
Misschien gaat jou enerie bij hem op visiten en anders om .
Zelf ondervind ik iets dergelijks en ook met een relatie .
Vooral s'nachts als je rust en dan zeer ontvankelijk ben omdat je niet gestoord wordt.
Dan bevind ik mij 500 km verder op de rand van zijn bed en aai hem zachtjes.
Dan hoor ik de volgede dag dat ik daar was van deze persoon zelf en hem zachtjes geaaid heb.
Tot ik op een nacht een zeer sterke vreemde enerie in mijn kamer voelde .
Ik voelde mij zonder rede zeer treurig en wist ook wie het was bij de naam.
Een 40 jarige vrouw die ik nooit gezien had nog haar naam wist.
Ik heb het aan mijn relatie verteld en het bleek zijn overleden ooit grote liefde te zijn geweest.
We hebben de zelfde sterrebeeld en lijken in doen en laten op elkaar .
Als je gewoon gevoelig bent en deze energieen op kan vangen of uit zenden blijken deze phenomenen helemaal niet vreemd.
admin
admin aug 12 '10
Ja Romni je zegt het goed, als je gevoelig bent, of als je weet hoe je dit moet herkennen.
Het zal als je dit niet gewend beslist heel vreemd overkomen.
Ik maak het ook wel eens mee, maar heb wel in mijn achterhoofd dat dit voor anderen best raar overkomt, toch ben ik ervan overtuigd dat iedereen dit kan en dat we een tijd hebben geleefd waarin dit hardstikke normaal was.
Wat vreselijk jammer dat we dit opnieuw moeten leren, maar wel de vreugde van het wordt weer zoals eerst.
admin
admin aug 12 '10
Man...dit klinkt erg wazig, maar zo voel ik het wel.
New Moon
New Moon aug 13 '10
Ja, heb hier ook veel ervaringen mee. Ik denk dat die telepathische connectie met een tweelingziel of een persoon die meer voor je betekent (en visa versa) gewoonweg sterker is en smoother gaat, gewoonweg omdat die persoon dichter bij je staat.


Goed punt karin, ik denk dat "we" telepathie opnieuw moeten leren toepassen omdat we het ergens verleerd zijn, als een vorm van communicatie waarmee je veel meer mee kan uitdrukken dan gewoon taal, ongeacht afstand en tijd (beelden en geur zeggen vaak veel meer dan een lang verhaal). Ik merk de laatste tijd dat telepathie steeds meer een vorm van communicatie wordt. Vooral op reis is dat handig als mensen je taal niet spreken. Heb er mee geoefend en het werkt vrijwel altijd. "een berichtje de lucht in sturen". Overal zijn we mensen die dat oppikken.. De lucht omhulp gevraagd.. "ik zou graag een lift willen naar het busstation" ---> aantal meter later spreekt er me een man aan (in het engels, terwijl ik er volgens veel zweden niet buitenlands uitzie) van: "ben je misschien opzoek naar het busstation? " We hebben een bijzonder gesprek gehad en hij heeft me een lift aangeboden met zijn gemeentewerkwagentje (een transporter wink

Bij het benzinestation moest hij even wat fruit kopen dus ik sta bij de auto en rommel wat in mijn tasje opzoek naar wat geld of een klein cadeautje als bedankje, want we hadden een bijzonder gesprek gehad. een moment later toen ik tot de conclusie kwam dat ik niets kon verzinnen, kwam hij terug (nog geen seconde later) en zei hij: als je een manier wil vinden om me te bedanken stuur je gewoon een leuke vakantie foto op. Hier is mijn email: *hij schreef het op* Dat was erg fijn en lekker om wat verbale communicatiestappen over te slaan laugh

Liefs the moon
admin
admin aug 13 '10
Dat soort dingen maken de dag soms zo leuk!
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki