Ja, heb hier ook veel ervaringen mee. Ik denk dat die telepathische connectie met een tweelingziel of een persoon die meer voor je betekent (en visa versa) gewoonweg sterker is en smoother gaat, gewoonweg omdat die persoon dichter bij je staat.
Goed punt karin, ik denk dat "we" telepathie opnieuw moeten leren toepassen omdat we het ergens verleerd zijn, als een vorm van communicatie waarmee je veel meer mee kan uitdrukken dan gewoon taal, ongeacht afstand en tijd (beelden en geur zeggen vaak veel meer dan een lang verhaal). Ik merk de laatste tijd dat telepathie steeds meer een vorm van communicatie wordt. Vooral op reis is dat handig als mensen je taal niet spreken. Heb er mee geoefend en het werkt vrijwel altijd. "een berichtje de lucht in sturen". Overal zijn we mensen die dat oppikken.. De lucht omhulp gevraagd.. "ik zou graag een lift willen naar het busstation" ---> aantal meter later spreekt er me een man aan (in het engels, terwijl ik er volgens veel zweden niet buitenlands uitzie) van: "ben je misschien opzoek naar het busstation? " We hebben een bijzonder gesprek gehad en hij heeft me een lift aangeboden met zijn gemeentewerkwagentje (een transporter
Bij het benzinestation moest hij even wat fruit kopen dus ik sta bij de auto en rommel wat in mijn tasje opzoek naar wat geld of een klein cadeautje als bedankje, want we hadden een bijzonder gesprek gehad. een moment later toen ik tot de conclusie kwam dat ik niets kon verzinnen, kwam hij terug (nog geen seconde later) en zei hij: als je een manier wil vinden om me te bedanken stuur je gewoon een leuke vakantie foto op. Hier is mijn email: *hij schreef het op* Dat was erg fijn en lekker om wat verbale communicatiestappen over te slaan
Liefs the moon