Loading...
nl

Graancirkels vanuit de zielen wereld gezien

Cialara
Cialara jul 16 '10
Graancirkels, hoe ontstaan ze, wie bedenkt ze en wat zijn de redenen voor het maken ervan?

Ahr ook wel bekend onder de naam Araragat heeft ons onder zijn hoede genomen en ons begeleid in een project om onderzoek te doen naar het proces achter de graancirkels zoals dat vanuit zielenland of de “wereld van de ziel” wordt gedaan.

Allereerst heeft hij ons mee op een multidimensionale zielenreis genomen, samen met Hermes en Ra, naar een groep zielen die zichzelf “The Makers”noemen. Zij leven op Mars in een andere dimensie, het is er heel erg rood en ontzettend warm. Deze groep zielen zijn de makers van de graancirkels. Het zijn jonge zielen die de graancirkels uitvoeren op aarde. De manier waarop zij een ontwerp voor een graancirkel doorkrijgen is meestal het zelfde en wij worden door Ahr geleid om nu zelf een ontwerp door te geven. Alvorens we op reis gingen hadden we al een vorm doorgekregen; een ruit met 3 verschillende maten cirkels. Als we met de lichtmeesters bij de makers aankomen, wordt ons (onze zielen) gevraagd het ontwerp op een perkament te plaatsen, we doen dat via gedachtenkracht/intentie. Ahr heeft het perkament met het ontwerp al bij zich, we kijken er beiden naar en herkennen de ruit, maar zien ook dat die 3 x over elkaar heen gelegd wordt, zodat er een soort van ster ontstaat, een merkaba. Onze zielen geven dan het perkament aan de makers die het dankbaar in ontvangst nemen en erbij zeggen dat we verbaasd zullen zijn.

En inderdaad na een aantal dagen verschijnt er in Engeland een graancirkel met een 3 dimensionale merkaba, maar zonder de cirkels. Weer enkele dagen later verschijnt er een tweede graancirkel met wel 3 verschillende maten cirkels. En ja we zijn inderdaad verbaasd om te herkennen dat het de graancirkels betreft van onze zielenreis.

Eerst zien we het als een cadeau, maar uiteraard is er een groter plan gaande waar wij op onze manier aan mee mogen werken.

We besluiten om Ahr (Araragat) een aantal vragen te stellen over het hoe en waarom van de graancirkels. Hij geeft daarbij duidelijk aan dat het onze taak is om aan mensen uit te leggen wat de graancirkels vanuit de optiek van de ziel doen en hoe ze tot stand komen.

Allereerst wordt gezegd dat een ontwerp voor de graancirkels in de zielenwereld naar de makers gaat en dat die dan de graancirkel op aarde produceren. Zij voeren dus een opdracht uit namens een ziel, of groep zielen. Het basisontwerp of de vorm wordt niet bedacht, maar “is” en wie zuiver genoeg is kan die astraal opvangen van de bron. De ziel die de vorm ontvangt en doorgeeft aan de makers bepaalt mede hoe de vorm wordt uitgewerkt. Deze uitwerking is mede afhankelijk van het ascentie- of bewustzijnsniveau van de doorgevende ziel. Hoe hoger het ascentie niveau, hoe ingewikkelder de graancirkel zal zijn. Een 3D vorm is een wat hogere vorm dan een 2D vorm. Het doorgeven van de vorm door de ziel kan bewust gedaan worden, maar kan ook onbewust gebeuren.

De basisdoelstelling van alle graancirkels ter wereld die door de Makers worden uitgevoerd is Ascentie. Iedere graancirkel helpt het ascentie niveau van de mensen omhoog te brengen

De reden dat er veel in Engeland worden gelegd is onder andere omdat het tweede bewustzijnsgrid daar dunner is, waardoor het makkelijker gaat. Ook zijn er veel ley-lijnen en is de energie daar hoger. Een andere reden is dat de gebeurtenissen uit het verleden nog invloed hebben hier, alsmede de aanleg van Stonehenge die nog met de oude technieken uit Atlantis is geconstrueerd. Stonehenge is een sterke krachtplek met veel positieve energie, die ook gekoppeld is aan het nieuwe bewustzijnsnetwerk rond de aarde dat ons bewustzijn verhoogd. Lang geleden stond al vast dat hier de meeste graancirkels zouden gaan verschijnen.

Er zijn nog veel meer redenen om graancirkels op bepaalde plaatsen te leggen en iedere graancirkel wordt zorgvuldig gemaakt volgens het goddelijke plan.

De betekenissen van de graancirkels kunnen allerlei en velerlei zijn, zoals de kosmische plaats en tijd of kosmische agenda, maar ook wel het wakker schudden van mensen. Ook worden er patronen aangebracht die de energie verhogen. Pas later zullen mensen het patroon herkennen en begrijpen. Maar de voornaamste reden is Ascentie. En naarmate de mensen een hogere graad van bewustzijn krijgen, zullen de graancirkels daaraan worden aangepast en meer 3D en ingewikkelder en mooier worden. We zien dit nu al gebeuren.

De mens/ziel wordt geholpen in haar ascentie door naar een graancirkel te kijken, en die te lezen met de ziel. De ziel zal de symboliek begrijpen al doen we dat misschien niet met ons aardse bewustzijn. Zo zijn de uitwerkingen van Janosh ook zeer interessant omdat die ons hiermee zeker op weg kunnen helpen.

We vroegen ons natuurlijk ook af waarom ons dit werd getoond, want dat was in principe niet nodig geweest, ze hebben onze hulp tenslotte niet nodig om de graancirkels te maken. De reden echter dat ze dit ons laten zien, is dat er een sterke verbinding is tussen de dimensies en wij bewust via die verbinding waarnemen in andere dimensies. Als het alleen aan gene zijde zou gebeuren, zouden we de mensen niet kunnen informeren, of zou dat veel moeilijker zijn geweest. Bovendien willen we op deze manier de mensen bewust maken van een wereld van de ziel. Een wereld die niet ongrijpbaar is, maar heel reëel en bereikbaar. Via de graancirkels kunnen we wereld van de ziel met de materiële wereld verbinden.

De werelden zijn één en komen uit één bron.
Delen:
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 16 '10
Is dit alleen met Graancirkels zo...of is het eigenlijk met elk figuur/symbool wat je tegenkomt...en wat als je zelf dingen maakt of tekent o.i.d?

Grtz and Thx,

1stmoonofmars
Cialara
Cialara jul 16 '10
Dit verhaal gaat vooral over de graancirkels zoals die ontstaan vanuit het perspectief van de zielenwereld.
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 16 '10
Ah, owkey...

(*kheb namelijk hier en daar, soms heel veel...soms bewust dan...en soms werkt het onbewust door neem ik aan...

Dat ik bv. een schiledrij/afbeelding/filmpje/symbool/reclame etiket zie... en dat ik deze dan totaal loskoppel van wat er mij "over verteld is"/"wat de tekst er bij zegt" ...ow...en soms ook andersom...dan let ik niet op het teken/symbool...maar juist om bepaalde stukjes txt..... en die txt of het symbool/beeld vervorm ik dan een stukje zodat ik er opeens iets voor mezelf uit haal...dan weet ik altijd precies wat wel ok is voor mij en wat niet... soms gaat dit heel erg diep/bewust... en evenzovaak gaat dit vanzelf in supersnelle splitsecondmarge... en soms is het ook ff dat deze elkaar in de weg zitten confused)...

ok, zal eens wat graancirkels bekijken(net al ff een een google-plaatjes search gedaan...;) ) ,

Grtzz,

1stMoonofMars
admin
admin jul 17 '10
Origineel bericht van: Jorine

Ahr heeft het perkament met het ontwerp al bij zich, we kijken er beiden naar en herkennen de ruit, maar zien ook dat die 3 x over elkaar heen gelegd wordt, zodat er een soort van ster ontstaat, een merkaba.

En inderdaad na een aantal dagen verschijnt er in Engeland een graancirkel met een 3 dimensionale merkaba, maar zonder de cirkels. Weer enkele dagen later verschijnt er een tweede graancirkel met wel 3 verschillende maten cirkels.





bron: http://www.cropcircleconnector.com/2010/june2010.html
Cialara
Cialara aug 20 '10
Cialara
Cialara aug 20 '10
De vertaling in het nederlands:


Lieve kinderen van de zon,

Ik heb mijn veren op aarde verstrooid
als gift voor de mensheid

Moge uwe zielen hoop houden
en het hart blijven volgen
om leugens en onwaarheden
te kunnen onderscheiden
van de waarheid

De waarheid zit in jullie weten

Laat je niet afleiden door twijfels
maar wees zelf het licht in de duisternis

Want gij zijd het antwoord

Weeg met de veer het menselijk hart

Geschreven in opdracht
namens jullie goede vriend,

Ra



Deze boodschap heb ik afgelopen week mogen ontvangen en wilde hem graag met jullie delen.
Liefs Jorine

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki