Loading...
nl

computer probleem

admin
admin jul 14 '10
Wie heeft er verstand van Computers?

Mijn verstand wil even niet mee werken en ben door mijn mogelijkheden heen.

Hij zegt tegen me dat de winsock catalogus niet verbonden is met de programma,s op deze computer.

ik heb al de tll en tsl bekeken via de internet opties maar dat was het niet.

heeft iemand nog een idee?

kan nergens meer gewoon mee werken zelfs de virus scanner is down en niet vooruit meer te krijgen.
Heb nu geen verbinding meer met internet, alleen nog via de veilige modus.

Waar ik nu dus ook in werk.
kee ik w8 af.

misschien wordhet nog vanzelf opgelost dit gebeurd soms ook spontaan....

Computer van mij heeft dus beetje eigen zijn eigen plan, net zoals ik vaak...smilling....
Delen:
Marenubium
Marenubium jul 14 '10
Hey Bea!

Winsock probleempje die je netwerkverbindingen om zeep helpt waarschijnlijk.
Kun je de exacte melding anders nog even doorgeven?

Probeer dit eens:
http://windowsxp.mvps.org/winsock.htm
Of:
http://winsockfix.softonic.nl/

Succes!
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 14 '10
Hmmm, verder niet echt veel verstand van computers...
maar waarschijnlijk zit er iets van spyware ergens in je pc(of dat zat er dan eerst)...

Volgens mij heb je dan ff een fixprogramma'tje nodig zoiets bv;

http://www.veldhuizen.speedxs.nl/

Grtz,

1stMoonofMars

*edit; ow, tegelijk gepost winkidd daar zullen nog wel meer fixtooltjes bij staan.
admin
admin jul 14 '10
tnxxxx lieverds, ik ga kijken maar heb nu mijn virus scanner eraf gehaald en voila probleem opgelost.

kan overal weer in
Nu even hem er weer op zetten en kijken of het dan opgelost is.
Waarschijnlijk komt het door een update of instalatie van windows explorer.
had hem niet uit gezet voor de instaltie en denk dat dit de boosdoener is.
Maar ga zo wie zo op zoek naar de spyware.

houd jullie op de hoogte

greetz
Marenubium
Marenubium jul 14 '10
Njah, heeft idd meestal te maken met deinstallatie van software icm virusscanners. Ben benieuwd of het inderdaad opgelost is door het herinstalleren van je scanner laugh
admin
admin jul 14 '10
Heb ook eens iets voor gehad.
heb toen in veilige modus .. optie genomen om alles terug te zetten naar een vorige datum.
je gaat dan naar configuratie scherm, kies voor systeem en beveiliging,
en kies dan voor optie onderhoudscentrum : deze computer naar een eerdere toestand herstellen,
(ps, dit in geval je window's hebt)
en dan zet ie de pc terug in de staat van vlak voor het probleem.
admin
admin jul 14 '10
tnx voor de tip Tinne maar dat was ook niet mogelijk na de systeemherstel bleef het hetzelfde.

maar hoera het was dus idd de winsock die mijn virus scanner op slot had gezet tijdens een register opschoning van spyware, nu even een fixje gedaan en opnieuw de scanner er weer op en ja hoor alles werkt weer als een zonnetje...hoop ik nog even testen zo meteen.

In ieder geval heel erg bedankt, had natuurlijk al veel eerder aan de bel moeten trekken ben nu dus de hele dag bezig geweest met oplossen, en het was niet op gelost te krijgen.

wel even leuk om te vermelden dat ik al dagen een edelsteenkaartje trek die voor oplossingen staat...grrr.

zo zie je maar weer alles komt goed...
Marenubium
Marenubium jul 14 '10
LOL!
Lang leve de ICT ey Bea....*had ik maar een vak geleerd* is vaak iets wat in me opkomt na dit soort gekloot tongue

Maar euh...GOH! Gaaf, vrouwen en computers! Igg Bea, Tinne en ik...maantje ook vrah?
WOMANPOWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR laugh
admin
admin jul 14 '10
hahahahahahaha lol ja wij kunnen er wat van....( gaat ff naast socket en schoenen lopen)
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 14 '10
Origineel bericht van: Marenubium
LOL!
Lang leve de ICT ey Bea....*had ik maar een vak geleerd* is vaak iets wat in me opkomt na dit soort gekloot tongue

Maar euh...GOH! Gaaf, vrouwen en computers! Igg Bea, Tinne en ik...maantje ook vrah?
WOMANPOWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR laugh

tonguemaantje doet niet aan man/vrouw als deze antwoord wink
admin
admin jul 14 '10
Is ook een pracht-oplossing voor alles.. :
- herstel jezelf naar een eerdere toestand vlak vóór het probleem begon,

laughwink
Marenubium
Marenubium jul 14 '10
ahahah Tinne! *ctrl-Z* (=laatste bewerking ongedaan maken) mis ik althans beheurlijk in het dagelijks leven lol!
Of F1 (=help)!!
hihi....lache smile
admin
admin jul 14 '10
ik gom wel eens in de lucht het beeld uit
ben beelddenker he, of m'n woorden gom ik dan uit en zeg ik " effe opnieuw beginnen."

Of ik roep in de lucht, naar de cosmos,na een welbepaalde niet nader te noemen, persoonlijke woordvloed " he, dit niet registreren in de akashakronieken he.. wink" grinlaugh
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 14 '10
Whahaha smilelaugh

nice idd, voor naar een moment te gaan voor "de problemen" toen het lekkerder ging(baby/kindje)...

en ja... : aaaah dit is niet gemeend/wil ik niet openbaar maken/laten zien...in de kronieken laten opnemen wink(oeewhh...wat als Dit/Dat nou juist een belangrijk stukje is in het geheel winkom gedeeltelijk wel te laten tonen/laten zien smile)

Grtz and lotsa Love,

Ist Moon Of Mars
admin
admin jul 14 '10
het is als grapje bedoeld he, tuurlijk wordt het zowiezo toch geregistreerd! smile
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 14 '10
weet ik mijn antwoord was ook luchtig... met een stukje serieuze/ironische ondertoon wink

1stMoonofMars (bridge -in- between)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420