Loading...
nl

Marenubium: Fotolezen

Marenubium
Marenubium jul 12 '10
Omdat ik menigeen zelf heb mogen lezen, hierbij mijn foto's. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie mij kunnen en mogen vertellen smile



Delen:
Islandlady
Islandlady jul 12 '10
Op dit moment kan ik even geen foto's lezen maar hell wat ben jij een prachtige vrouw in en out.......
XX
Marenubium
Marenubium jul 12 '10
eekthnx meis...
Voor het eerst dat ik dat hoor...
Knufffffffffff right back at ya smile
Lin
Lin jul 13 '10
Zo hey Daar staat een hele krachtige dame
Heb nog niet eens je foto "gevoeld"en er komt een vloedgolf aan energie vanaf.
Jij staat je mannetje, mss te krachtig voor sommige mannen ..hihi
Heb jij iets met rituelen ? En dan in de natuur..
Ik voel ook veel natuurstenen bij jou in de buurt, heb je ze zelf veel in huis of doe je daar iets mee ? kristallen...
Om iets nieuws te leren moet je er echt door geprikkeld zijn en interessant genoeg zijn, maar dan ga je er ook helemaal voor.

Je laat mensen maar tot een bepaalde laag van je aura toe,
heel dichtbij zijn je dierbaren die ook heel dichtbij je mogen komen.Kweet even niet hoe ik dit anders uit moet leggen. Een gevoelig onzeker iemand zal op een bepaalde kracht van je stuiten en het mss beleven als een afwijzing.(niet onaardig bedoeld overigens)

Iets in mij zegt ook heel erg ..prive is prive..werk is werk..
Je weet dit heel goed gescheiden te houden.
Mss een rare vraag maar ben je met een boek bezig aan het schrijven ? Of zit je erover na te denken om een cursus te geven ?
Heb het gevoel dat je iets aan het voorbereiden bent met woorden, een lijstje...

Dit is wat ik zover van je foto door kreeg

Liefs Linda
Islandlady
Islandlady jul 13 '10
Origineel bericht van: Marenubium
eekthnx meis...
Voor het eerst dat ik dat hoor...
Knufffffffffff right back at ya smile



Dat meen je niet?????? smileHet is gewoon zo! back at you again! de Koes en Knuff
admin
admin jul 13 '10
Hey Marenubium
Leuk je te zien.
Vanaf het moment van je nieuwe avatar dacht ik "past helemaal" en zo is het zie ik,leuk..........
liefs
Nougnag
gast
gast jul 13 '10
Hé Eva, weet je, ik had vanmiddag al naar een foto van jou gezocht. Op de één of andere manier kwam dat in mij op. Maar ik dacht dat je het al eerder gedaan had dus ging ik kijken of ik je kon vinden. En voilla daar ben je, grappig hè.
Mooi zuiver mens zie ik. Maar je weet; ik ben geen fotolezer.
admin
admin jul 13 '10
Hoi Marenubium,

Leuk om jou foto eens te lezen, volgens mij heb je de mijne ook gelezen toen ik hier net nieuw was.

Maar nu ga ik de jouwe proberen.

Ik krijg het getal vier door en alle windrichtingen.
Ik zie dat jij je kracht haalt uit het feit dat je in staat bent om alle windrichtingen met de daarbij behorende krachten te integreren in jezelf.

Je bent iemand die daar gebruik van kan maken en daar een balans in weet te creeren.

Waarschijnlijk weet jezelf wat hier mee bedoeld word.
Ik ben daar niet zo van op de hoogte.

Ik zie dat er een spannings veld komt van dit en het gaat niet vanzelf om dit in evenwicht te houden.
Je bent er nog aan het spelen en het vergt veel concentratie in jezelf.
Om deze krachten in balans te houden, ze te hanteren.
Dit maakt dat je soms een bepaalde spanning naar je omgeving uitzend waarop mensen reageren.
Waarschijnlijk zijn dit dingen vanuit een ander leven die je hebt meegenomen om er hier in dit leven ook iets mee te kunnen doen.
Je bezit een krachtige uitstraling hierdoor.
En bent continu op zoek naar het middelpunt van dingen.
Van daaruit kun je de zaak aardig in balans houden, maar niet altijd dat begrijp je natuurlijk zelf ook wel.
Dit is een extra opgave en het is voor jou heel belangrijk dat je emotioneel goed in je vel zit.
Wanneer dit niet zo is dan is de boel verstoord en spelen deze dingen een rol.
Je bent een speels persoon en ik schiet in de lach omdat ik zie dat je heel erg om je zelf kunt lachen wanneer je jezelf soms ziet klungelen en worstelen met zaken.
Van nature ben je iemand die graag zelf haar zaakjes regeld.
En daarbij liever geen inmenging van ander mensen hebt in zaken die prive zijn alleen voor jou, je wilt echt de tijd daar voor hebben om dingen zelf uit te zoeken, en leert het liefst door eigen ervaring.
Ik kom nu bij je ouders terecht of in ieder geval bij je opvoeders, ze hadden het er soms moeilijk mee met jou wil om de dingen zelf te doen.
Ik zie dat er soms momenten waren dat er een breuk was en ze je niet konden volgen, ze hebben soms een bepaalde afstand genomen.
Omdat ze je niet konden volgen in dit stuk, ze hebben dat toen zo gedaan om de spanningen te ontladen, voor jou en henzelf.
Soms is het beter om even niets te doen en stil te staan en af te wachten, dan komt er rust en van daaruit lossen de dingen dan op.
Daar hebben ze wel eens gebruik van gemaakt van de stilte in het kontakt.
Ik denk dat het een verstandige keuze is geweest op dat moment.
zo raakten ze niet in paniek en voorkwamen heftige scene,s.
Ze acepteerden ermee dat ze niet wisten hoe en wat, maar vertrouwden erop dat dingen door de tijd heen opgelost werden.
voor jou is dit soms moeilijk geweest en je probeerde toch een reaktie te onlokken door te blijven proberen hun aandacht te krijgen.
De radio stilte,s waren voor jouw zeer onprettig en je voelde je daardoor in de war, om dit niet te hoeven voelen, bleef je als een vasthoudend kind toch proberend wel die aandacht te krijgen.
Dit is een patroon wat zich heeft ontwikkeld, en waar je nu nog mee werkt.
Dit verklaard je aanwezigheid in het moment en je snel zijn van reageren.
Ik denk dat je vrouwelijke opvoeder hier het meest gebruik van heeft gemaakt.
Je mannelijke opvoeder had daar minder moeite mee met deze kant van je.
Ik weet niet of je een beetje weet van astrologie?
Maar ik krijg heel sterk het gevoel dat mars en pluto een belangrijke plaats hebben in je horoscoop.
Dit houd in dat je een enorme krachtbron bent, een graver en reageerder mars is fysiek krachtig maar ook strijdlustig en direct, terwijl pluto de graver en doorgronder is de transformeerder van alles wat verborgen is hij haalt alles naar boven.
Pluto krachten zijn moeilijk hanteerbaar voor mensen, en het gebeurd vaak op onderbewust nivo.
Het geeft Macht en machteloosheid.
Machteloosheid is het juiste woord, waar je als kind mee te maken had tijdens de radio stiltes, zo heb je dit ervaren.
Ik krijg sterk de indruk dat je levens hebt gehad waarin je sterk verbonden was met de natuurkrachten, maar er ook door werd verteerd...ik denk dan aan vervolgingen.
Dit heeft je gebracht waar je nu bent.
In dit leven is het hele scala weer geactiveerd en ga je van de moeites die er waren hiermee naar de andere kant en kun je de vruchten van de oogst binnen halen.
Maar dit gaat niet zonder slag of stoot, er gaan transformaties aan vooraf.
Ik hoop dat ik je een beetje op het goede been heb gezet.
Zo is het wat er bij mij werd doorgegeven.

Wil je een reactie geven op deze lezing?

liefs van Bea
Marenubium
Marenubium jul 14 '10
Origineel bericht van: Lin
Zo hey Daar staat een hele krachtige dame
Heb nog niet eens je foto "gevoeld"en er komt een vloedgolf aan energie vanaf.

Hihi, wat grappig... en ook voor het eerst dat ik dat hoor. Dankjou!

Jij staat je mannetje, mss te krachtig voor sommige mannen ..hihi

Erm...true...ook nooit zo bij stilgestaan, maar het zou 1 en ander wel verklaren inderdaad

Heb jij iets met rituelen ? En dan in de natuur..

Zeker wel! Of 'rituelen'...eerder een stukje respect en dankbaarheid. En voor datgene wat je neemt, altijd weer iets teruggeven. Ik doe ook veel met kruiden overigens, en daar komen wel oude rituelen bij kijken. Maar ook dit meer met het oog op respect voor de natuur.

Ik voel ook veel natuurstenen bij jou in de buurt, heb je ze zelf veel in huis of doe je daar iets mee ? kristallen...

YUP! Kristallen en mineralen zijn 'mijn' ding, en al jarenlang ben ik bezig mij te verdiepen in hun (helende) werking en eigenschappen. In combinatie met fotolezingen/healing adviseer ik ze ook aan mensen. Kristallen zijn kleine wondertjes van Moeder Natuur laugh

Om iets nieuws te leren moet je er echt door geprikkeld zijn en interessant genoeg zijn, maar dan ga je er ook helemaal voor.

Haha, correct. Zo heeft school mij nooit kunnen interesseren, omdat de meeste dingen je opgelegd worden. Ik vind mijn eigen interesses wel, en dan moet het van voor naar achter helemaal uitgediept en uitgezocht worden. Soms tot het obessieve af crazy

Je laat mensen maar tot een bepaalde laag van je aura toe,
heel dichtbij zijn je dierbaren die ook heel dichtbij je mogen komen.Kweet even niet hoe ik dit anders uit moet leggen.

Ik snap wat je bedoelt, en ook dit klopt! In mijn werksfeer (ICT) komt dat tenminste heel erg naar voren. 'Vreemden' laat ik meestal niet zo snel toe, omdat er vaak vanuit het verleden misbruik van gemaakt is. Voor mijn gevoel mag dit wel wat minder van mezelf, want er ontstaan wel eens wat misverstanden hierdoor. Of men leert mij pas kennen na een tijd en dan ben ik opeens 'eng' tongueMaar ja, die balans heb ik nog niet weten te vinden. Misschien komt dat nog wel eens. Of heul misschien heb ik mijn plekje in de werkmaatschappij nog niet gevonden wink

Een gevoelig onzeker iemand zal op een bepaalde kracht van je stuiten en het mss beleven als een afwijzing.(niet onaardig bedoeld overigens)

Hmmmz. Vandaar al die aanbidders op afstand smirk
Haha, grapje. Kan heus kloppen, ook dit is volgens mij weer het gevolg van 'vroegah'. Ik heb wel eens teveel mensen op sleeptouw genomen, en aan het handje genomen. Uiteindelijk kwam ik dr niet meer van af en kostte het mij alleen maar energie. Op een bepaald punt heb ik 'besloten' niet meer zo 'open' te staan denk ik. Niet zo liefff voor de mensen NU ey.
Ik zal er eens op letten, thnx smile


Iets in mij zegt ook heel erg ..prive is prive..werk is werk..
Je weet dit heel goed gescheiden te houden.
Mss een rare vraag maar ben je met een boek bezig aan het schrijven ? Of zit je erover na te denken om een cursus te geven ?
Heb het gevoel dat je iets aan het voorbereiden bent met woorden, een lijstje...

Klopt ook helemaal; werk en privé zijn op alle fronten gescheiden (zie ook bovenstaande over mensen toelaten tot op een bepaald niveau).
En het boek..hmzz...heb al jaren het idee in mijn achterhoofd een boek te schrijven inderdaad, maar het blijft vooralsnog bij een idee.
Cursussen en lezingen geef ik vanuit mijn werksituatie, maar dit wordt langzamerhand ook naar het privégebied verschoven. Althans, dat is de bedoeling. En daar komen we bij de voorbereiding terecht laughIk heb een eigen praktijk gestart, die nu langzaam maar zeker vorm begint te krijgen. Wat het meest lastige is nu, is mijn website van de juiste inhoud te voorzien, dus mijn werk omschrijven met woorden wink
Daar ben ik inderdaad heel erg mee aan het stoeien!
Haha wat grappig dat je dit allemaal gezien hebt Linda laugh
Heel erg bedankt voor je mooie lezing!


Dit is wat ik zover van je foto door kreeg

Liefs Linda


Liefs züruck smile
Marenubium
Marenubium jul 14 '10
Origineel bericht van: Bea
Hoi Marenubium,

Leuk om jou foto eens te lezen, volgens mij heb je de mijne ook gelezen toen ik hier net nieuw was.

Maar nu ga ik de jouwe proberen.

Ola Bea laughIk heb even heel erg moeten stoeien met jouw lezing. Maar gaaf zeg, je zit op alle fronten goed! Alleen de richting is soms wat verwarrend. Ik ben benieuwd welke 'energieen' je daarbij opgepikt hebt? Ik geef het in mijn reactie wel even aan smile

Ik krijg het getal vier door en alle windrichtingen.
Ik zie dat jij je kracht haalt uit het feit dat je in staat bent om alle windrichtingen met de daarbij behorende krachten te integreren in jezelf.

Windrichtingen kan ik in Westerse opvattingen niet zo goed plaatsen, maar wel weer in Indiaanse opzichten (spiritueel). Kan ik dat aanhouden, of bedoel je iets anders? Hier heb ik nooit bij stilgestaan overigens, en verklaart inderdaad wel weer veel. Dankjou smile

Je bent iemand die daar gebruik van kan maken en daar een balans in weet te creeren.

Waarschijnlijk weet jezelf wat hier mee bedoeld word.
Ik ben daar niet zo van op de hoogte.

Hihi, ligt er dus aan wat je er precies mee bedoelt wink
Balans is voor mij WEL heel erg belangrijk, en vanuit het Indiaanse opzicht het centrum (van het medicijnwiel). Ik probeer dit althans zo goed mogelijk te integreren in alles wat ik doe, ja.


Ik zie dat er een spannings veld komt van dit en het gaat niet vanzelf om dit in evenwicht te houden.
Je bent er nog aan het spelen en het vergt veel concentratie in jezelf.

Erm...ik heb pas sindskort geaccepteerd dat mijn spirituele IK en mijn gevoel eigenlijk de belangrijkste onderdelen van mijzelf zijn. En dat het niet langer het ondergeschoven kindje 'mag' zijn. In die zin ben ik wel heel erg bezig dit nu een plek te geven. Bedoel je dit misschien?

Om deze krachten in balans te houden, ze te hanteren.
Dit maakt dat je soms een bepaalde spanning naar je omgeving uitzend waarop mensen reageren.

Wat voor soort spanning bedoel je?
Ik merk wel, dat ik veel meer woorden begin te geven aan mijn gevoel, en dit ook steeds duidelijker begin te uiten. Tevens steek ik mijn 'spiritualiteit' niet meer onder stoelen of banken.
Inderdaad schrikken mensen daar wel eens van, omdat ze dat niet gewend zijn van me. In dat geval kan ik het wel plaatsen smile


Waarschijnlijk zijn dit dingen vanuit een ander leven die je hebt meegenomen om er hier in dit leven ook iets mee te kunnen doen.

Zou heus zomaar kunnen, ik hou me niet (meer) zo bezig met vorige levens...

Je bezit een krachtige uitstraling hierdoor.
En bent continu op zoek naar het middelpunt van dingen.
Van daaruit kun je de zaak aardig in balans houden, maar niet altijd dat begrijp je natuurlijk zelf ook wel.

Dit kan ik weer heel erg goed plaatsen in mijn werk; overzichten creeren door alles vanuit bepaalde standpunten te bekijken, oorzaken, gevolgen en mogelijke valkuilen te voorzien en vanuit hier handelen. En inderdaad, soms is het onmogelijk alles van tevoren in te vullen. Er gaan altijd 'maar wat als dan' scenario's door me heen, en soms zie je inderdaad wel eens wat over het hoofd. Wat ik hierin mag leren, is dat je niet altijd alles in de hand hebt, en bij zo'n tegenslag niet bij de pakken neer moet gaan zitten, hihi.
Hoewel het beheurlijk frustrerend kan zijn smirkDat heeft volgens mij te maken met mijn perfectionistische natuur...


Dit is een extra opgave en het is voor jou heel belangrijk dat je emotioneel goed in je vel zit.
Wanneer dit niet zo is dan is de boel verstoord en spelen deze dingen een rol.

TRUE! Op zulke momenten kan ik me heel erg onzeker voelen, en komt het gevoel gefaald te hebben over me heen. En dan kunnen mijn emoties mij inderdaad goed parten spelen frownOf andersom: als ik emotioneel niet goed in mijn vel zit dan is alles een chaos om me heen, kan ik nergens de vinger op leggen, en sijpelt alles weg door mn vingers. Ik heb dan de neiging weer teveel in het denken te gaan zitten (rationaliseren), en dat veroorzaakt weer een gevoelsblokkade.

Je bent een speels persoon en ik schiet in de lach omdat ik zie dat je heel erg om je zelf kunt lachen wanneer je jezelf soms ziet klungelen en worstelen met zaken.

Haha, ook zo waar! Grappig dat je dit ziet laughIk moet dan altijd even denken aan Prairiewolf...die wordt overreden door een stoomwals, denkt bij zichzelf "verrek, wat was dat nou? even kijken!" En dan wordt ie weer overreden. Hij ligt dan blauw van het lachen te rollen over de grond vanwege zijn eigen stommiteiten smileOf Wile E Coyote uit Roadrunner, haha.
Maar goed, klopt!


Van nature ben je iemand die graag zelf haar zaakjes regeld.
En daarbij liever geen inmenging van ander mensen hebt in zaken die prive zijn alleen voor jou, je wilt echt de tijd daar voor hebben om dingen zelf uit te zoeken, en leert het liefst door eigen ervaring.

Helemaal waar! Op zulke momenten trek ik me dan ook het liefste terug en kan ik ook behoorlijk obsessief zijn (zoals in de lezing van Lin). Want dan moet alles in 1 keer gesnapt, begrepen, uitgezocht en onderzocht zijn, en het liefste zo snel mogelijk, haha smileDan kan ik echt zooo hiermee bezig zijn, dat er nergens anders ruimte voor is.

Ik kom nu bij je ouders terecht of in ieder geval bij je opvoeders, ze hadden het er soms moeilijk mee met jou wil om de dingen zelf te doen.

Vanaf dit punt bezorgde je lezing mij behoorlijk wat hoofdbrekens. Ik kan heel veel namelijk niet plaatsen in combinatie met mijn 'aardse' ouders/opvoeding. Dat gedeelte klopt dus niet, maar ergens ook weer wel als je het hebt over mijn 'gidsen'/'boven'. Dus de spirituele 'opvoeders'. Het duurde hier even voordat ik die link had kunnen maken, lol.
Ik ben heel erg benieuwd hoe en waarom 'zij' zo aanwezig waren bij jou, en je het hebt opgevat alszijnde mijn aardse ouders?


Ik zie dat er soms momenten waren dat er een breuk was en ze je niet konden volgen, ze hebben soms een bepaalde afstand genomen.

Het 'boven' dus wel. Mijn eigen ouders niet. Zij waren er altijd voor me, soms zo intens en beschermend dat ik nu wel eens denk: hadden ze me maar wat meer op mn bek laten vallen wink
De breuk met 'boven' heeft inderdaad erg veel impact gehad op me, ik heb me heel lang ernstig in de steek gelaten gevoeld, en was op dat vlak totaal aan mezelf overgeleverd (zie ook mijn verhaal 'Mijn leven als kind').


Omdat ze je niet konden volgen in dit stuk, ze hebben dat toen zo gedaan om de spanningen te ontladen, voor jou en henzelf.
Soms is het beter om even niets te doen en stil te staan en af te wachten, dan komt er rust en van daaruit lossen de dingen dan op.

Dit klopt weer met mijn aardse ouders.

Daar hebben ze wel eens gebruik van gemaakt van de stilte in het kontakt.
Ik denk dat het een verstandige keuze is geweest op dat moment.

Klopt weer met 'boven'. Ik heb moeten leren op mezelf te vertrouwen, anders zou ik denk ik te afhankelijk geworden zijn van 'boven'.

zo raakten ze niet in paniek en voorkwamen heftige scene,s.
Ze acepteerden ermee dat ze niet wisten hoe en wat, maar vertrouwden erop dat dingen door de tijd heen opgelost werden.

Klopt met mijn aardse ouders, en nog steeds smile.

voor jou is dit soms moeilijk geweest en je probeerde toch een reaktie te onlokken door te blijven proberen hun aandacht te krijgen.

Klopt weer met 'boven' smileAls kind heb ik mijn eigen ouders echter nooit om aandacht gevraagd, mijn moeder had zelfs gewild dat ik wat meer 'aanwezig' was geweest, hihi. Ik was op mezelf en deed mijn dingetje. Ze waren me vaak genoeg kwijt en dan zat ik weer met mijn neus in een slootje beestjes te loeren smile

De radio stilte,s waren voor jouw zeer onprettig en je voelde je daardoor in de war, om dit niet te hoeven voelen, bleef je als een vasthoudend kind toch proberend wel die aandacht te krijgen.

Dat klopt weer met 'boven'. De radio stiltes komen in mijn aardse opvoeding meer van mij af dan mijn ouders. Hoewel ik me nu even afvraag op wat voor manier ik die aandacht van boven probeerde te krijgen. Kun jij daar wat over melden?

Dit is een patroon wat zich heeft ontwikkeld, en waar je nu nog mee werkt.
Dit verklaard je aanwezigheid in het moment en je snel zijn van reageren.
Ik denk dat je vrouwelijke opvoeder hier het meest gebruik van heeft gemaakt.
Je mannelijke opvoeder had daar minder moeite mee met deze kant van je.


Ik kan dit niet zo goed volgen, vwb het patroon/aanwezigheid/snel van reageren. Kun je dat verduidelijken?
De laatste 2 zinnen kloppen wel weer met mijn aardse ouders, in die zin dat ik altijd wat meer toetrok naar mijn paps dan mijn mams.
Mijn gidsen...hmzz...ik heb wel altijd een mannelijke energie dichtbij gevoeld, wat verder weg is nog een energie aanwezig, maar of dat een vrouwelijke is, dat weet ik helaas niet.


Ik weet niet of je een beetje weet van astrologie?

Nope, dus daar heb ik me maar even in verdiept de laatste dagen tongue

Maar ik krijg heel sterk het gevoel dat mars en pluto een belangrijke plaats hebben in je horoscoop.

Het blijkt dat ik Mars en Pluto allebei in het zevende huis (Weegschaal) heb staan. Dit huis staat voor sociale activiteiten, samenwerking, relaties. Toch?
(Linkje voor diegenen die het leuk vinden: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/astrologie/2899-astrologie-horoscoop-huis-7.html)


Dit houd in dat je een enorme krachtbron bent, een graver en reageerder mars is fysiek krachtig maar ook strijdlustig en direct, terwijl pluto de graver en doorgronder is de transformeerder van alles wat verborgen is hij haalt alles naar boven.
Pluto krachten zijn moeilijk hanteerbaar voor mensen, en het gebeurd vaak op onderbewust nivo.

hihi, ik heb tevens de astrologische betekenis van beide planeten gelezen, en het komt beheurlijk overeen. Pluto geeft me waarschijnlijk ook dat obsessieve en de zucht naar alles willen doorgronden/uitzoeken. Gaaf zeg laugh

Het geeft Macht en machteloosheid.
Machteloosheid is het juiste woord, waar je als kind mee te maken had tijdens de radio stiltes, zo heb je dit ervaren.

TRUE.

Ik krijg sterk de indruk dat je levens hebt gehad waarin je sterk verbonden was met de natuurkrachten, maar er ook door werd verteerd...ik denk dan aan vervolgingen.

Zou heel goed kunnen. Er zijn wel wat inzichten geweest in wat vorige levens, en het klopt wel vwb de natuurkrachten.

Dit heeft je gebracht waar je nu bent.
In dit leven is het hele scala weer geactiveerd en ga je van de moeites die er waren hiermee naar de andere kant en kun je de vruchten van de oogst binnen halen.

Zou het laughIk sta te popelen om inderdaad eindelijk aan de slag te mogen, dus dat zou heel mooi zijn!
Wat bedoel je precies met 'naar de andere kant'?


Maar dit gaat niet zonder slag of stoot, er gaan transformaties aan vooraf.

Njah, mee eens. Zonder tegenslagen en de bijbehorende valkuilen geen groei en ontwikkeling, en dus geen transformaties smile

Ik hoop dat ik je een beetje op het goede been heb gezet.

Zeker wel! Het verduidelijkte 1 en ander wel even voor me, dus heel erg bedankt voor deze inzichten Bea!

Zo is het wat er bij mij werd doorgegeven.

Wil je een reactie geven op deze lezing?

liefs van Bea


Liefs van mij terug!
Heel erg bedankt voor deze uitgebreide lezing smile
admin
admin jul 14 '10
Hoi Marenubium,

Leuk om jou foto eens te lezen, volgens mij heb je de mijne ook gelezen toen ik hier net nieuw was.

Maar nu ga ik de jouwe proberen.

Ola Bea Ik heb even heel erg moeten stoeien met jouw lezing. Maar gaaf zeg, je zit op alle fronten goed! Alleen de richting is soms wat verwarrend. Ik ben benieuwd welke 'energieen' je daarbij opgepikt hebt? Ik geef het in mijn reactie wel even aan

Ik krijg het getal vier door en alle windrichtingen.
Ik zie dat jij je kracht haalt uit het feit dat je in staat bent om alle windrichtingen met de daarbij behorende krachten te integreren in jezelf.

Windrichtingen kan ik in Westerse opvattingen niet zo goed plaatsen, maar wel weer in Indiaanse opzichten (spiritueel). Kan ik dat aanhouden, of bedoel je iets anders? Hier heb ik nooit bij stilgestaan overigens, en verklaart inderdaad wel weer veel. Dankjou

Het is spiritueel bedoeld alleen heb ik door gegeven en zijn het niet mijn inzichten, ik werk met gidsen en de tekst die ik doorkrijg daar kan ik vaak zelf helemaal niets mee, meestal weten de mensen zelf wel wat er mee bedoeld word.
In dit geval vertegenwoordigen ze dus natuurkrachten oost west noord en zuid staan voor bepaalde krachten in de natuur en symbolisch geven ze aan dat je alle elementen beheerst en er mee kan werken.
Wat het verder inhoud daar ben ik niet in thuis maar dat het spiritueel bedoeld is weet ik wel.


Je bent iemand die daar gebruik van kan maken en daar een balans in weet te creeren.

Waarschijnlijk weet jezelf wat hier mee bedoeld word.
Ik ben daar niet zo van op de hoogte.

Hihi, ligt er dus aan wat je er precies mee bedoelt
Balans is voor mij WEL heel erg belangrijk, en vanuit het Indiaanse opzicht het centrum (van het medicijnwiel). Ik probeer dit althans zo goed mogelijk te integreren in alles wat ik doe, ja.

Ik zie dat er een spannings veld komt van dit en het gaat niet vanzelf om dit in evenwicht te houden.
Je bent er nog aan het spelen en het vergt veel concentratie in jezelf.

Erm...ik heb pas sindskort geaccepteerd dat mijn spirituele IK en mijn gevoel eigenlijk de belangrijkste onderdelen van mijzelf zijn. En dat het niet langer het ondergeschoven kindje 'mag' zijn. In die zin ben ik wel heel erg bezig dit nu een plek te geven. Bedoel je dit misschien?

Om deze krachten in balans te houden, ze te hanteren.
Dit maakt dat je soms een bepaalde spanning naar je omgeving uitzend waarop mensen reageren.

Wat voor soort spanning bedoel je? een energetische spanning een bepaalde heftigheid in energie die opgepikt word door anderen en ze soms even een stapje opzij doen om er niet door overweldigd te worden.
Ik merk wel, dat ik veel meer woorden begin te geven aan mijn gevoel, en dit ook steeds duidelijker begin te uiten. Tevens steek ik mijn 'spiritualiteit' niet meer onder stoelen of banken.
Inderdaad schrikken mensen daar wel eens van, omdat ze dat niet gewend zijn van me. In dat geval kan ik het wel plaatsen

Waarschijnlijk zijn dit dingen vanuit een ander leven die je hebt meegenomen om er hier in dit leven ook iets mee te kunnen doen.

Zou heus zomaar kunnen, ik hou me niet (meer) zo bezig met vorige levens...

Je bezit een krachtige uitstraling hierdoor.
En bent continu op zoek naar het middelpunt van dingen.
Van daaruit kun je de zaak aardig in balans houden, maar niet altijd dat begrijp je natuurlijk zelf ook wel.

Dit kan ik weer heel erg goed plaatsen in mijn werk; overzichten creeren door alles vanuit bepaalde standpunten te bekijken, oorzaken, gevolgen en mogelijke valkuilen te voorzien en vanuit hier handelen. En inderdaad, soms is het onmogelijk alles van tevoren in te vullen. Er gaan altijd 'maar wat als dan' scenario's door me heen, en soms zie je inderdaad wel eens wat over het hoofd. Wat ik hierin mag leren, is dat je niet altijd alles in de hand hebt, en bij zo'n tegenslag niet bij de pakken neer moet gaan zitten, hihi.
Hoewel het beheurlijk frustrerend kan zijn Dat heeft volgens mij te maken met mijn perfectionistische natuur...

Dit is een extra opgave en het is voor jou heel belangrijk dat je emotioneel goed in je vel zit.
Wanneer dit niet zo is dan is de boel verstoord en spelen deze dingen een rol.

TRUE! Op zulke momenten kan ik me heel erg onzeker voelen, en komt het gevoel gefaald te hebben over me heen. En dan kunnen mijn emoties mij inderdaad goed parten spelen Of andersom: als ik emotioneel niet goed in mijn vel zit dan is alles een chaos om me heen, kan ik nergens de vinger op leggen, en sijpelt alles weg door mn vingers. Ik heb dan de neiging weer teveel in het denken te gaan zitten (rationaliseren), en dat veroorzaakt weer een gevoelsblokkade.

Je bent een speels persoon en ik schiet in de lach omdat ik zie dat je heel erg om je zelf kunt lachen wanneer je jezelf soms ziet klungelen en worstelen met zaken.

Haha, ook zo waar! Grappig dat je dit ziet Ik moet dan altijd even denken aan Prairiewolf...die wordt overreden door een stoomwals, denkt bij zichzelf "verrek, wat was dat nou? even kijken!" En dan wordt ie weer overreden. Hij ligt dan blauw van het lachen te rollen over de grond vanwege zijn eigen stommiteiten Of Wile E Coyote uit Roadrunner, haha.
Maar goed, klopt!

Van nature ben je iemand die graag zelf haar zaakjes regeld.
En daarbij liever geen inmenging van ander mensen hebt in zaken die prive zijn alleen voor jou, je wilt echt de tijd daar voor hebben om dingen zelf uit te zoeken, en leert het liefst door eigen ervaring.

Helemaal waar! Op zulke momenten trek ik me dan ook het liefste terug en kan ik ook behoorlijk obsessief zijn (zoals in de lezing van Lin). Want dan moet alles in 1 keer gesnapt, begrepen, uitgezocht en onderzocht zijn, en het liefste zo snel mogelijk, haha Dan kan ik echt zooo hiermee bezig zijn, dat er nergens anders ruimte voor is.

Ik kom nu bij je ouders terecht of in ieder geval bij je opvoeders, ze hadden het er soms moeilijk mee met jou wil om de dingen zelf te doen.

Vanaf dit punt bezorgde je lezing mij behoorlijk wat hoofdbrekens. Ik kan heel veel namelijk niet plaatsen in combinatie met mijn 'aardse' ouders/opvoeding. Dat gedeelte klopt dus niet, maar ergens ook weer wel als je het hebt over mijn 'gidsen'/'boven'. Dus de spirituele 'opvoeders'. Het duurde hier even voordat ik die link had kunnen maken, lol.
Ik ben heel erg benieuwd hoe en waarom 'zij' zo aanwezig waren bij jou, en je het hebt opgevat alszijnde mijn aardse ouders?

Ik zie dat er soms momenten waren dat er een breuk was en ze je niet konden volgen, ze hebben soms een bepaalde afstand genomen.

Het 'boven' dus wel. Mijn eigen ouders niet. Zij waren er altijd voor me, soms zo intens en beschermend dat ik nu wel eens denk: hadden ze me maar wat meer op mn bek laten vallen
De breuk met 'boven' heeft inderdaad erg veel impact gehad op me, ik heb me heel lang ernstig in de steek gelaten gevoeld, en was op dat vlak totaal aan mezelf overgeleverd (zie ook mijn verhaal 'Mijn leven als kind').

Omdat ze je niet konden volgen in dit stuk, ze hebben dat toen zo gedaan om de spanningen te ontladen, voor jou en henzelf.
Soms is het beter om even niets te doen en stil te staan en af te wachten, dan komt er rust en van daaruit lossen de dingen dan op.

Dit klopt weer met mijn aardse ouders.

Daar hebben ze wel eens gebruik van gemaakt van de stilte in het kontakt.
Ik denk dat het een verstandige keuze is geweest op dat moment.

Klopt weer met 'boven'. Ik heb moeten leren op mezelf te vertrouwen, anders zou ik denk ik te afhankelijk geworden zijn van 'boven'.

zo raakten ze niet in paniek en voorkwamen heftige scene,s.
Ze acepteerden ermee dat ze niet wisten hoe en wat, maar vertrouwden erop dat dingen door de tijd heen opgelost werden.

Klopt met mijn aardse ouders, en nog steeds .

voor jou is dit soms moeilijk geweest en je probeerde toch een reaktie te onlokken door te blijven proberen hun aandacht te krijgen.

Klopt weer met 'boven' Als kind heb ik mijn eigen ouders echter nooit om aandacht gevraagd, mijn moeder had zelfs gewild dat ik wat meer 'aanwezig' was geweest, hihi. Ik was op mezelf en deed mijn dingetje. Ze waren me vaak genoeg kwijt en dan zat ik weer met mijn neus in een slootje beestjes te loeren

De radio stilte,s waren voor jouw zeer onprettig en je voelde je daardoor in de war, om dit niet te hoeven voelen, bleef je als een vasthoudend kind toch proberend wel die aandacht te krijgen.

Dat klopt weer met 'boven'. De radio stiltes komen in mijn aardse opvoeding meer van mij af dan mijn ouders. Hoewel ik me nu even afvraag op wat voor manier ik die aandacht van boven probeerde te krijgen. Kun jij daar wat over melden?

Dit is een patroon wat zich heeft ontwikkeld, en waar je nu nog mee werkt.
Dit verklaard je aanwezigheid in het moment en je snel zijn van reageren.
Ik denk dat je vrouwelijke opvoeder hier het meest gebruik van heeft gemaakt.
Je mannelijke opvoeder had daar minder moeite mee met deze kant van je.


Ik kan dit niet zo goed volgen, vwb het patroon/aanwezigheid/snel van reageren. Kun je dat verduidelijken?
De laatste 2 zinnen kloppen wel weer met mijn aardse ouders, in die zin dat ik altijd wat meer toetrok naar mijn paps dan mijn mams.
Mijn gidsen...hmzz...ik heb wel altijd een mannelijke energie dichtbij gevoeld, wat verder weg is nog een energie aanwezig, maar of dat een vrouwelijke is, dat weet ik helaas niet.

Ik weet niet of je een beetje weet van astrologie?

Nope, dus daar heb ik me maar even in verdiept de laatste dagen

Maar ik krijg heel sterk het gevoel dat mars en pluto een belangrijke plaats hebben in je horoscoop.

Het blijkt dat ik Mars en Pluto allebei in het zevende huis (Weegschaal) heb staan. Dit huis staat voor sociale activiteiten, samenwerking, relaties. Toch?
(Linkje voor diegenen die het leuk vinden: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/astrologie/2899-astrologie-horoscoop-huis-7.html)

Dit houd in dat je een enorme krachtbron bent, een graver en reageerder mars is fysiek krachtig maar ook strijdlustig en direct, terwijl pluto de graver en doorgronder is de transformeerder van alles wat verborgen is hij haalt alles naar boven.
Pluto krachten zijn moeilijk hanteerbaar voor mensen, en het gebeurd vaak op onderbewust nivo.

hihi, ik heb tevens de astrologische betekenis van beide planeten gelezen, en het komt beheurlijk overeen. Pluto geeft me waarschijnlijk ook dat obsessieve en de zucht naar alles willen doorgronden/uitzoeken. Gaaf zeg

Het geeft Macht en machteloosheid.
Machteloosheid is het juiste woord, waar je als kind mee te maken had tijdens de radio stiltes, zo heb je dit ervaren.

TRUE.

Ik krijg sterk de indruk dat je levens hebt gehad waarin je sterk verbonden was met de natuurkrachten, maar er ook door werd verteerd...ik denk dan aan vervolgingen.

Zou heel goed kunnen. Er zijn wel wat inzichten geweest in wat vorige levens, en het klopt wel vwb de natuurkrachten.

Dit heeft je gebracht waar je nu bent.
In dit leven is het hele scala weer geactiveerd en ga je van de moeites die er waren hiermee naar de andere kant en kun je de vruchten van de oogst binnen halen.

Zou het Ik sta te popelen om inderdaad eindelijk aan de slag te mogen, dus dat zou heel mooi zijn!
Wat bedoel je precies met 'naar de andere kant'?

Maar dit gaat niet zonder slag of stoot, er gaan transformaties aan vooraf.

Njah, mee eens. Zonder tegenslagen en de bijbehorende valkuilen geen groei en ontwikkeling, en dus geen transformaties

Ik hoop dat ik je een beetje op het goede been heb gezet.

Zeker wel! Het verduidelijkte 1 en ander wel even voor me, dus heel erg bedankt voor deze inzichten Bea!

Zo is het wat er bij mij werd doorgegeven.

Wil je een reactie geven op deze lezing?

Marenubium ik denk dat je het goed aanvoelt wat er mee bedoeld werd, sommigge dingen lopen door elkaar heen je aardse ouders en gidsen, wie zegt dat je aardse ouders ook niet je gidsen zijn? het is heel goed mogelijk dat een deel van hen je ook spiritueel begeleid. ik weet dit niet maar het is wel mogelijk denk ik. Je bent zelf ook aanwezig op meerder lagen en niveaus.
Helaas kan ik je niet meer dan dit vertellen ik zit zelf ook nog in een leer proces en moet me nog meer ontwikkelen, om ook te begrijpen wat ermee bedoeld word.
Het is niet zo eenvoudig het foto lezen vooral als ze met deze dingen komen, maar er word aan gewerkt en ik hoop mettertijd meer en meer inhoud en inzichten te geven.
Ik denk dat je vanzelf wel tegen dingen aanloopt en dan begrijpt wat er mee bedoeld word, soms is dat zo en geeft dit een vraag in jezelf waarop vanzelf een antwoord komt.
Wel grappig dat de mars en pluto in je zevende huis staan, het geeft aan dat je deze energie ook ontmoet in anderen, ze spiegelen je dit dus voor omdat je het mag ontwikkelen in jezelf, en herkennen, deze energien zijn dus het meest onbewust in je systeem, maar wel aanwezig en zichtbaar en voelbaar voor anderen en in anderen.
Weet je zeker dat je geboorte tijd klopt?
Zelf denk ik meer trouwens dat dit niet helemaal klopt of is het zo dat ze bijna naar het achtste huis gaan?

nou ik hoor het wel

Als je nog meer wilt weten vraag maar gerust weet alleen niet of ik een antwoord heb maar dat zien we wel.

liefs van Bea
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 14 '10
*ff een post... ga later nog wat toevoegen (*ik werdt getriggerd toen je het over astrologie... en vooral pluto mars en weegschaal ging hebben...)

Grtz,

1stMoonofMars
admin
admin jul 14 '10
Ik zag dat ik nog niet al je vragen heb beantwoord voor zover ik dat kan Marenubium, daarom kom ik er op een ander moment op terug, ik ga er nog eens voor zitten kijken wat er nog meer komt.

liefs van Bea
Marenubium
Marenubium jul 14 '10
Ja hai Bea laughIk wacht op het moment ff op een telefoontje van mijn mams aangaande mijn exacte geboortetijd, lol.
Het fascineert me, en dan...njah...mot het weer uitgeplozen worden haha.
Dus reactie volgt nog!

En je hebt behoorlijk veel antwoorden gegeven Bea, ikzelf snap ook wel dat het af en toe lastig te interpreteren is. Maar ook daar later nog reactie op! Alvast bedankt smile

@maantje (Phobos of Deimos?): ben benieuwd! Wellicht een ander topic van maken? 'Astrologie' laugh
admin
admin jul 14 '10
Ik doe niks meer met astrologie hoor kost me veel te veel tijd... dus liever gewoon foto,s lezen gaat veel sneller en makkeliijker.

gretzz en ik hoor het wel wat betreft je tijd....
Marenubium
Marenubium jul 14 '10
Erm...over astrologie was puur een reactie naar 1stmoonofmars wink
Marenubium
Marenubium jul 14 '10
Origineel bericht van: Bea
Marenubium ik denk dat je het goed aanvoelt wat er mee bedoeld werd, sommigge dingen lopen door elkaar heen je aardse ouders en gidsen, wie zegt dat je aardse ouders ook niet je gidsen zijn? het is heel goed mogelijk dat een deel van hen je ook spiritueel begeleid. ik weet dit niet maar het is wel mogelijk denk ik.

Ok, dat wist ik niet! Apart dat dat kan...Ik heb hier gemengde gevoelens over, dus daar ga ik nog es over nadenken!

Je bent zelf ook aanwezig op meerder lagen en niveaus.
Helaas kan ik je niet meer dan dit vertellen ik zit zelf ook nog in een leer proces en moet me nog meer ontwikkelen, om ook te begrijpen wat ermee bedoeld word.

Da snap ik smileDaarom ben ik zelf ook zo benieuwd wat jij nu exact hebt opgepikt ivm 'opvoeders'; wat voor bepaald gevoel ofzo het gegeven moest hebben? Of krijg je het in beelden te zien?

Het is niet zo eenvoudig het foto lezen vooral als ze met deze dingen komen, maar er word aan gewerkt en ik hoop mettertijd meer en meer inhoud en inzichten te geven.
Ik denk dat je vanzelf wel tegen dingen aanloopt en dan begrijpt wat er mee bedoeld word, soms is dat zo en geeft dit een vraag in jezelf waarop vanzelf een antwoord komt.

Wel grappig dat de mars en pluto in je zevende huis staan, het geeft aan dat je deze energie ook ontmoet in anderen, ze spiegelen je dit dus voor omdat je het mag ontwikkelen in jezelf, en herkennen, deze energien zijn dus het meest onbewust in je systeem, maar wel aanwezig en zichtbaar en voelbaar voor anderen en in anderen.
Weet je zeker dat je geboorte tijd klopt?
Zelf denk ik meer trouwens dat dit niet helemaal klopt of is het zo dat ze bijna naar het achtste huis gaan?

Ik had de tijd inderdaad wel goed jah, het was om en nabij 21:30 's avonds. Pluto verschoof van het 8e naar het 7e huis, en Mars zat hier al een paar uur in. Hier de 'tekening': Geboortehoroscoop

De zgn. energieen waar je het over hebt, zouden te maken kunnen hebben met wat ik bijv. 'uitstraal' naar de omgeving toe? (wat je eerder noemde over dat anderen een stapje opzij zetten om niet overweldigd te worden)



nou ik hoor het wel

Als je nog meer wilt weten vraag maar gerust weet alleen niet of ik een antwoord heb maar dat zien we wel.

liefs van Bea


Heel erg bedankt Bea!
admin
admin jul 14 '10
Ik kom nog even terug op je horoscoop, het is idd zoals ik dacht de planeet pluto gaat naar het achtste huis, en zoals ik het voel is die invloed er al voelbaar bij je kunt hem dus in zeven en acht lezen.

Even iets anders we hebben mars pluto uranus neptunus cheiron allebeide in dezelfde huizen, vandaar dat ik je goed kon voelen, dat stroomde lekker die energie.
Ik zag ook dat alle elementen water vuur lucht en aarde vertegenwoordigd zijn bij je geboorte horoscoop.

pluto in acht met uranus geeft aan dat je paranormale vermogens vanuit vorige leven hebt mee genomen naar dit leven ook kun je daar mee werken omdat ik zie dat neptunus in 10 staat het huis van je beroep, uranus geeft ook aanleg voor alles wat met computers te maken heeft en astrologie bv, daarbij heb je ook nog eens asc waterman die hoort bij uranus, dus genoeg reden om aan te nemen dat je geen doorsnee persoon bent je bent zeer zeker niet iemand van duizend in een dozijn.

weet je toevallig ook je kin getal?

wie weet hebben we daar ok overeenkomsten mee.

Ik ben zelf een vis van 14-03-1959 2.25 te den helder kijk maar eens wat dat opleverd.
Mijn ascendant is boogschutter en maan in stier.

leuk om dit even met je te delen.

fijne avond.

o ja en wat betreft je andere vraag hoe ik dingen aanvoel, dat is heel verschillend ik hoor zie voel en weet dingen ook ruik ik vaak iets en smaak komt ook wel eens erbij, meestal krijg ik eerst een beeld of hoor een woord daarna kan ik gewoon typen en dan komt het vanzelf naar voren ik filter nooit en schrijf het precies op zoals het doorkomt.

Het gekke is dat ik nooit twijfel het is een zeker weten ook wanneer soms dingen niet herkend worden weet ik zeker dat de info juist is maar mischien anders geintrepeteerd kan worden of voor iemand anders is bedoeld maar ik niet weer hoe en wat.

Het gekke is zelfs dat ik het gewoon tijdens andere werkzaamheden kan doen en bv gewoon een gesprek voer en daarnaast dit ook door gaat.
Het is niet vermoeiend of iets het gaat gewoon vanzelf wanneer ik erom vraag.
De andere wereld is net zo echt voor me als deze wereld het maakt niets uit, net alsof ik in twee werelden leef.
Maar voor mij voelt het als 1 wereld.

Heb dit altijd al gehad maar deed er nooit iets mee was me het niet zo bewust wat ik er mee kon.
Had wel ervaringen daarin maar schoof het weg.
Door het foto lezen is het begonnen en meer dan dat ik kwam ook iemand tegen waarbij we allebeide in een bepaalde energie kwamen samen en door dat kontakt is het in een stroom versnelling gekomen.
nu zijn we weer allebeide op zich verder gegaan en zijn hele goede vriendinnen geworden.
Ik voel dat het nu tijd word om er meer mee te doen en ik zie wel waar het schip me heen vaart.
Heb zelf de wens om een eigen praktijk te beginnen maar dan met name voor mensen die geen geld hebben maar waar wel nood is
Ook de jongeren spelen een rol hierin... met name probleem jongeren.
Ik wil iets opzetten waarin er een soort ruilen plaatsvind dus zonder geld en het hoeft ook niet een ruil voor mij te zijn.
Ik ga ervan uit dat wanneer ik ontvang of geef het vanuit de kosmos een reactie geeft en daar wel word geregeld waar en hoe er dingen rechtvaardig verdeeld worden.

Het gekke is dat ik nog nooit een tekort heb gehad in iets, maar er ook nooit voor hoefde te betalen, mijn hele leven bestaat uit geschenken ontvangen en geven.
Gek heh...
ik kan er zoveel voorbeelden van geven kan wel boek schrijven hierover.
nou genoeg over mezelf gekletst nu weer even terug naar jou, ik hoop dat je er iets aan hebt.
Marenubium
Marenubium jul 15 '10
Origineel bericht van: Bea
Ik kom nog even terug op je horoscoop, het is idd zoals ik dacht de planeet pluto gaat naar het achtste huis,

CORRECTIE: Pluto verschuift van het 8e naar het 7e huis...
Dus hij was op weg naar het 7e huis, en stond hier dan ook vol in ten tijde van mijn geboorte... Als ik een paar uur later kijk, staat hij verder in het 7e huis, kijk ik een paar uur eerder, staat hij in het in het begin van het 8e huis. Dus hij beweegt richting 7.


en zoals ik het voel is die invloed er al voelbaar bij je kunt hem dus in zeven en acht lezen.

Ik kan hem dus eerder in 7-6 lezen dan in 8-7 wink

Even iets anders we hebben mars pluto uranus neptunus cheiron allebeide in dezelfde huizen, vandaar dat ik je goed kon voelen, dat stroomde lekker die energie.

Ha laughWat 'toevallig' ook weer wink

Ik zag ook dat alle elementen water vuur lucht en aarde vertegenwoordigd zijn bij je geboorte horoscoop.

pluto in acht met uranus geeft aan dat je paranormale vermogens vanuit vorige leven hebt mee genomen naar dit leven ook kun je daar mee werken omdat ik zie dat neptunus in 10 staat het huis van je beroep, uranus geeft ook aanleg voor alles wat met computers te maken heeft en astrologie bv, daarbij heb je ook nog eens asc waterman die hoort bij uranus, dus genoeg reden om aan te nemen dat je geen doorsnee persoon bent je bent zeer zeker niet iemand van duizend in een dozijn.

Dat klopt wel weer...sterker zelfs: als ik mijn geboortehoroscoop lees zoals jij zegt, dus met Pluto en Mars in het 8e huis (dat is om 18:45), dan klopt alles gewoon exact eek
Laat om die tijd nu de weeën van mijn moeder begonnen zijn...of in ieder geval zij in het ziekenhuis beland zijn hihi.
Zou het tijdstip van geboorte dan niet je exacte horoscoop bepalen, maar gewoon het tijdstip waarop de baby (ziel) besluit geboren te worden?? Zomaar even een gedachte op het moment.. smile

LOL! En verder: wat mijn psycholoog ooit eens zei (ik was toen mega burnout): Eva, geloof nou gewoon eens dat je geen doorsnee persoon bent!
Erm... smirk


weet je toevallig ook je kin getal?

Ehehe....enerzijds 162 (zie http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/93811/2.html), anderzijds geeft ie een lager getal als ik de Maya kalender gebruik. Ik ben erachter gekomen dat er 2 manieren zijn om je KIN te berekenen, die verschillen ben ik nog even verder aan het uitzoeken...

wie weet hebben we daar ok overeenkomsten mee.

Ik ben zelf een vis van 14-03-1959 2.25 te den helder kijk maar eens wat dat opleverd.
Mijn ascendant is boogschutter en maan in stier.

Whoa...laat ik de laatste tijd iets met Vissen hebben eek
En ook wat met Den Helder te hebben (familiebanden). Ik ga hier even mee aan de slag laughLACHE! Dankjou wink


leuk om dit even met je te delen.

Same here winkCOOL

fijne avond.

Jij ook winkEn alweer thnx!

o ja en wat betreft je andere vraag hoe ik dingen aanvoel, dat is heel verschillend ik hoor zie voel en weet dingen ook ruik ik vaak iets en smaak komt ook wel eens erbij, meestal krijg ik eerst een beeld of hoor een woord daarna kan ik gewoon typen en dan komt het vanzelf naar voren ik filter nooit en schrijf het precies op zoals het doorkomt.

Is zo ongeveer vergelijkbaar met hoe ik foto's lees smileDankjewel voor het delen!

Het gekke is dat ik nooit twijfel het is een zeker weten ook wanneer soms dingen niet herkend worden weet ik zeker dat de info juist is maar mischien anders geintrepeteerd kan worden of voor iemand anders is bedoeld maar ik niet weer hoe en wat.

Kan het soms zijn, dat je je teveel laat leiden door je gidsen, en jouzelf hierin nog niet echt durft te laten gaan (dan wel te vertrouwen op jezelf)? Want dan kan ik me namelijk voorstellen dat sommige zaken ook voor jou niet echt goed interpreteerbaar zijn. De informatie komt namelijk in de eerste instantie uit 'tweede' hand (gidsen), maar er is ook p2p (rechtstreeks) contact mogelijk, waarbij je zaken doorkrijgt op jouw eigen niveau.


Het gekke is zelfs dat ik het gewoon tijdens andere werkzaamheden kan doen en bv gewoon een gesprek voer en daarnaast dit ook door gaat.
Het is niet vermoeiend of iets het gaat gewoon vanzelf wanneer ik erom vraag.
De andere wereld is net zo echt voor me als deze wereld het maakt niets uit, net alsof ik in twee werelden leef.
Maar voor mij voelt het als 1 wereld.

laughThnx ook in deze weer dat je dit deelt, het is namelijk erg herkenbaar! En wellicht ook voor andere 'lezers' onder ons wink

Heb dit altijd al gehad maar deed er nooit iets mee was me het niet zo bewust wat ik er mee kon.
Had wel ervaringen daarin maar schoof het weg.
Door het foto lezen is het begonnen en meer dan dat ik kwam ook iemand tegen waarbij we allebeide in een bepaalde energie kwamen samen en door dat kontakt is het in een stroom versnelling gekomen.

True. Hoe meer je hiermee bezig bent, hoemeer je je ook gaat ontwikkelen. En hoe helderder en duidelijker zaken ook gaan worden! Leuk om te zien hoe dat ook bij anderen zo werkt.

nu zijn we weer allebeide op zich verder gegaan en zijn hele goede vriendinnen geworden.
Ik voel dat het nu tijd word om er meer mee te doen en ik zie wel waar het schip me heen vaart.
Heb zelf de wens om een eigen praktijk te beginnen maar dan met name voor mensen die geen geld hebben maar waar wel nood is
Ook de jongeren spelen een rol hierin... met name probleem jongeren.
Ik wil iets opzetten waarin er een soort ruilen plaatsvind dus zonder geld en het hoeft ook niet een ruil voor mij te zijn.
Ik ga ervan uit dat wanneer ik ontvang of geef het vanuit de kosmos een reactie geeft en daar wel word geregeld waar en hoe er dingen rechtvaardig verdeeld worden.

Bea, ik vind dat een hele mooie en zuivere insteek...echt geweldig smileIets waar ik zelf ook mee bezig ben, en anderen met mij. En 1 ding: alles wat je geeft, krijg je 3voudig terug. Is mijn ervaring althans. Ik merk dat steeds meer mensen vanuit deze insteek voor zichzelf willen en gaan beginnen...En dat is zo mooi om te zien... smileEn jou gaat het zeker lukken om dit te bewerkstelligen!

Het gekke is dat ik nog nooit een tekort heb gehad in iets, maar er ook nooit voor hoefde te betalen, mijn hele leven bestaat uit geschenken ontvangen en geven.
Gek heh...

Neuh... wink

ik kan er zoveel voorbeelden van geven kan wel boek schrijven hierover.
nou genoeg over mezelf gekletst nu weer even terug naar jou, ik hoop dat je er iets aan hebt.

Haha. 'Kan er wel een boek over schrijven'. Nou, indeed laugh
Wie weet doe je dit nog wel eens wink
En ja, heb er zeker weer iets aan gehad. Dankjewel!!!!

admin
admin jul 15 '10
Hi Marenubium,

Ik snap dat je op de manier van kijken met het schuiven van de geboorte tijd hij terugloopt in huis zeven.
Dit heeft te maken met de opkomst van de zon en het opschuiven van de ascendant en tegelijkertijd alle huizen.
Wat ik bedoelde was de loop van de planeet zelf die is de faktor waardoor je hem ook in huis 8 mag lezen, daar heb je efemeride tabellen voor nodig om te zien of hij direct(is vooruit) of retrograde (is achteruit) loopt.
In je horoscoop loopt hij vooruit, dus is hij onderweg naar het achtste huis.
Dit word aangehouden om hem te lezen vanuit gaande dat je de juiste tijd hebt opgegeven.

zo even deze aanvulling omdat er anders misverstanden kunnen ontstaan.

Wat betreft jouw uitleg hierboven dat begrijp ik en ik denk dat ik ook wel zelf ertussen zit maar, ik probeer dat zo weinig mogelijk te doen, omdat ik juist dat niet wil ik wil wel leren begrijpen maar er niet tussen te gaan dan stopt de informatie.
Het is een andere manier, zelf heb ik mij volkomen overgegeven aan de hoogste bron mijn hele leven ligt bij deze gids, en hoe het daar verder geregeld word daar heb ik wel een idee over maar heb alle aardse kennis al heel lang geleden weg gewist uit mijn systeem, hoe minder ik weet des te beter, en eigenlijk weet ik ook niets, na ieder weten komt weer een ander weten, enz enz.
Maar dit is een puur persoonlijke benadering en hoeft niet de jouwe te zijn.
Ik verblijf het liefst in de stilte van mijn hart in de vrede en ik kan je niet uitleggen wat voor onrust het geeft om in mijn hoofd te gaan en alles te weten.
Op het moment dat ik iets moet weten dan komt het automatisch en daarna laat ik het weer los en kom weer in de stille zee terecht van mijn hart super hoor.

fijne dag nog voor als je gaat werken dan wens ik je daarin veel sucessen....liefs
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki