Loading...
nl

patriesje: wie wil mijn foto lezen

patriesje
patriesje jan 23 '07
Ik zit de laatste tijd niet helemaal lekker in mijn velletje. Ben wel benieuwd wat jullie in mijn foto zien.
Ik ga proberen een foto te plaatsen

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=D6JAWAXI[/img]
ik hoop dat de foto goed doorkomt. trouwens een tip in de inleiding over foto's plaatsten staat clubs maar je kan via clubs geen foto's meer doorlinken naar andere sites
Delen:
Thomas A
Thomas A jan 23 '07
In elk geval welkom hier Patricia. Enpassant zag ik ook dat jij lid nummer 250 bent. Toch een jubileum.

Na alles wat er in je leven was, is het toch de tijd dat je voor jezelf gaat opstaan. je hebt jezelf te veel "weg"gegeven. Allerlei dingen die jij zelf best heel leuk vindt heb je daardoor laten liggen en dat is niet goed meid. het is toch echt wel heel belangrijk ook goed voor je zelf te zijn en je hebt jezelf gewoon een beetje verwaarloosd. Ga een leuke cursus doen met gelijk gestemden en bij voorkeur eentje die ook verdieping geeft. Verbreed je horizon en ga op zoek naar je kwaliteiten. Vergeet en vergeef al wat was en "het oude", zodat het niet langer aan je blijft plakken. Zo kun je weer vrij worden zoals je eens was en kom je al je verdriet voorbij.................

met respekt

Thomas
patriesje
patriesje jan 23 '07
lieve thomas bedankt voor je mooie woorden. spijker op de kop maar nu er nog iets mee gaan doen. pffffffffffffff
patriesje
patriesje mei 22 '07
er is inmiddels heel veel in mijn leven veranderd. En ik heb op het moment geen interneet meer maar als ik dit weer heb kom ik zeker weer langs.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 23 '07
Ik ben heel benieuwd naar wat je hebt ervaren de afgelopen maanden.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki