Loading...
nl

Entiteiten wat doe jij

Faith1988
Faith1988 jul 12 '10
Hallo iedereen grin

Ik vroeg me af wat mensen doen als ze last hebben van entiteiten in hun huis.

ik ben erg nieuwschierig naar hoe mensen dat op lossen.
Delen:
admin
admin jul 12 '10
faith, ik heb het gevoel dat je steeds reklame zit te maken voor een team.
Ook zie ik dat nu weer terug verweven in je pol, en reklame is hier niet toegelaten.
Ik wil jou hier even weer aan doen herinneren.
in liefde,
Tinne.
Marenubium
Marenubium jul 12 '10
4) anders, namelijk: Ik los het zelf op.

Inderdaad en vanwaar deze 'reklame' uiting? En ik wil je er met liefde op wijzen dat in dit soort 'polls' ABN veel meer geaccepteerd wordt wink

Verder ben ik heel erg benieuwd naar wat JIJ zelf aan stappen zou ondernemen, als 'niks doen', de 'kerk', en een 'paranormaal team met professionele apparatuur' niets zouden uithalen.

En ook, wat JOUW persoonlijke ervaringen zijn met lastige entiteiten.

Daarbij wil ik je tevens meegeven, dat er naast jouw 3 opties, ook heus en wel degelijk andere mogelijkheden zijn. Ben je je daarvan bewust?
Faith1988
Faith1988 jul 12 '10
Het is niet dat ik reclame maak,ik heb wel eens een links gezonden, op een anderen topic daar was het toegestaan, maar ik vraag dit af eigenlijk buiten de mensen om die last heben van entiteiten, wat ze eigenlijk doen, want ik ken veel mensen die naar een kerk ging, maar ook mensen die naar teams gingen, ik wil weten wat die persoon daarvan vindt, mensen die ik kende konden het zelf niet op lossen. of ze wouden het zwart op wit niet alleen om niet gek verklaard te worden, maar ook om te zien dat ze zelf niet gek werden. ik wou idd nog 4 doen maar klikte dubbel en ik weet niet ik dat kon en kan aanpassen, ik gebruikte niet veel abn omdat ik dacht dat een poll kort moest zijn, ik zelf heb alle 4 de dingen gedaan vandaar ook deze vragen, ik ben alleen beter in praten dan via mijn handen zinnen typen of schrijven, kan niets op papier zeten gr faith

Misschien beteren uitleg over de polls ? pas ik hem aan
Marenubium
Marenubium jul 12 '10
Ah ok, thnx voor de uitleg smile
Hier op Merudi kun je erg veel vinden over het al dan niet 'uitbannen' van entiteiten. Heb je die topics al gelezen?

Rest mij nu nog de laatste vraag, nav jouw bericht:
Quote:
"...ik zelf heb alle 4 de dingen gedaan vandaar ook deze vragen..."


Wat zijn jouw (!!) ervaringen geweest in deze? Wellicht werkt dat ook weer verhelderend voor mensen die met dezelfde vragen als jij kampen wink
Faith1988
Faith1988 jul 12 '10
Ik heb geen problemen met entiteiten als ik ze kan helpen geen probleem, maar omdat ik veel zie dat mensen bang zijn, wat in 9 van de 10 gevallen niet nodig is, een kerk is meer van het uitdrijven enzo, niks, was eigenlijk van ik leef samen met ze in harmonie, en paranormale teams, om te begrijpen wat er aan de hand is,of het ook echt is, en laten zien dat je nkiet bang hoeft te zijn, de laaste spreekt u zich lijkt mij, hahaha. Ik heb van alles meegemaakt en gezien van goed tot kwaadaardig. van daar ook die poll, ik er niet allemaal verstand van maar wel allemaal gezien, ik weet wat hier op aarde ronddwaalt wat hier niet hoort rondt te lopen. ik wou meer de actie reactie plan van mensen weten om juist duidelijk te maken achter af bij de genen die bang zijn te laten zien dat het niet nodig is in de 9 van 20 gevallen. gr faith
Marenubium
Marenubium jul 12 '10
Quote:
ik wou meer de actie reactie plan van mensen weten om juist duidelijk te maken achter af bij de genen die bang zijn te laten zien dat het niet nodig is in de 9 van 20 gevallen. gr faith


En DAT is nou juist, waarom ik mijn vragen stelde, Faith smile

Waarom is het in jouw ogen niet nodig om bang te zijn van entiteiten?
WAT zijn jouw ervaringen hiermee?

Daarnaast:
Daarmee kunnen wij jou hier helpen en goede poll op te zetten wink
Want ik ben er van overtuigd, na jouw verhaal en naar aanleiding van het zoeken en het verhaal van andere Merudianen, dat hier heus een behoefte aan is!

Faith1988
Faith1988 jul 12 '10
waarom bang zijn voor iets wat je niet aanvalt, en omdat jij niet goed begrijpt wat er gebeurt en wat het vooroorzaakt, maar ook om het echt te knnen geloven, op 1 vAN de 10 gevallen loopt het inderdaad anders, probeert het indruk op je te maken, bang te maken en weg te laten gaan, maar het kan zelf met je geest spelltjes uithalen, dan kan je beter kijken of je echt met een geweldaige eintiteit te maken heb of met een die doet alsof hij heel gevaarlijk is. Vanuit mij denk ik zou als je dingen hebt meegemaakt zoals mij kan je het wel eng vinden maar niet bang zijn. want dat zjn dingen die ze ook leuk vinden.

Ik heb eigenlijk alleen maar negatieve dingen meegemaakt, heel erg vaak van een trap geduwd maar ook in 1 huis, ik heb in meer dan 20 huizen gewoond een alleen daar. naarmate mijn familie banger werd naarmate dat de leiding kreeg ik ben iemand die in tegenstrijd gaat, angst zet om in woede.
admin
admin jul 13 '10
Ik zit op mijn werk maar kan het niet laten te reageren.
Het is mij duidelijk dat jij NIET veel weet van entiteiten, ik ben ook zeker geen expert maar er zitten wel degelijk entiteiten tussen waar je voor op mag passen.

Dus voordat je roept dat mensen niet bang of voorzichtig hoeven zijn zou ik eerst nog effe nadenken.....
Faith1988
Faith1988 jul 13 '10
Hoi Karin,

Ik weet degelijk wel iets van entiteiten anngezien ik al 21 jaar me te maken heb, ik vraag me af of je dat stukje boven jouw goed gelezen heb? Of voor mij gevoel moet ik het anders brengen. er staat dat in de meeste gevallen het je niet doet je ziet wel een memoriads ( sorry voor de engels) haunting, ja daar is niet veel aan te doen, misshien vervellen ze je maar ik bedoel fysick aanraken, of voorwerpen op je af gegooit worde. Kijk de mensen die ik om me heen ken, zijn alleen maar bang en dat is niet nodig, ik denk dat ik de bang die ik beldoel niet kan omschrijven zo via het toetsen bord. Als ik verder kijk zie je nooit hulp, of het kost veel geld. en ik ook hoor dat veel mensen naar de kerk gaat. En er blijven meer entiteiten die zeg groter voor doen dan ze zijn.
admin
admin jul 13 '10
Kijk je wel ver genoeg dan?
Er is zat hulp te vinden hoor en echt niet iedereen vraagt een hoop geld.
Ik weet heel goed welk *bang* je bedoelt, als je zo ervaren bent lijkt me dat ook niet moeilijk te omschrijven eigenlijk.
Ik ben niet bang voor entiteiten die praten of me aanraken, ik doel ( en dat moet jij dan ook weten) op entiteiten die in je aura gaan hangen en je proberen te beïnvloeden.

Net zoals mensen zo vaak zeggen: baat het niet dan schaadt het niet, in veel gevallen is dat gewoon niet waar.

Kijk info over de onderwerpen is heel welkom, maar wees je bewust van wat je zegt....
Faith1988
Faith1988 jul 13 '10
Hey karin ik denk dat als je mij in levende lijve zal zien en horen dat je me wel berijot ik krijg niks wat ik wil opgeschreven.

Maar ik vindt dat je dingen typt die ik gezegt heb die er helemaal niet staan nogmaal, misschien ligt het aan de comma;s maar wat jij hier boven zegt dat zeg ik ook maar anders. kijk maar eens goed.

Kijk jij wel ver genoeg dan buiten het internet om, zijn er niet veel mensen die weten wat ze moeten doen jij "weet het"" en anderen mensen misschien kennen in het paranormale? als jij mensen kent en zo ook wel ja ja dan snap ik wel dat jij MIj echt niet begrijpt of wilt lees nou eens goed kom op zeg. ik heb de ervaringen, en nog maals ik vindt het jammer dat jullie mij op een hele anderen manier begrijpen, ik jullie wel, das iriitant.
Ik ben van de actie reactie plan.
admin
admin jul 13 '10
Het is begrijpelijk dat ieder verschil in ervaring ook een mogelijk verschil maakt in het nadenken over oplossingen.
het is goed elkaar te begrijpen, Ieder's ervaring is daarom belangrijk.
Een fijne tip is, om elkanders raakpunten in inzichten naast elkaar te zetten, en zo kom je de verschillen ook tegen, en dat mag! Want dat zorgt voor verscheidenheid.
wink
Faith1988
Faith1988 jul 13 '10
ik bedoel het niet verkeerd, ik had alleen ook vewacht dat mensen niet meer wistten dan 4 opties en ik wil kijken waar ze dan naar keren, dat is het enige wat ik wou in deze poll en aan alle kanten, wordt ik overspoeld met goede bedoelingen maar met stekken onder water. ik mag misschien jong zijn maar dat kan ik niet zeggen qua ervaring. ik heb ook iever dat de poll veder zall gaan maar die is verpest door anderen mensen op deze forum
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 14 '10
Hmmm, ja water hoort er heel erg bij..net zoals lucht(nieuwe ideeen..dromen).....vuur(opleving/sponstaniteit/brandstof/adrenaline om uit te voeren)..en aarde(wat het lichaampje kan...(*btw water lucht en vuur kunnen alles te boven gaan als het gewilt is)... maar los daarvan zijn de combinaties zowat eindeloos... op context gevoel/passie/gedachten/dromen/denkwerk/spontaniteit... en een stukje concreetheid(lichaampje moet hier en daar ondersteuning/concreetheid krijgen)...

los daarvan kan je naar alles wat je om je heen ziet, voelt en meemaakt kijken... of zelfs wat je voelt/denkt wat er omheen over/door/boven doorheen speelt er op los laten...of als het niet in eerste instantie begrepen/gevoelt/meegekregen wordt kan je het als spiegel naar je toe laten zijn...

Grtz,

FirstMoonofMars
admin
admin jul 14 '10
Origineel bericht van: Faith1988
ik bedoel het niet verkeerd, ik had alleen ook vewacht dat mensen niet meer wistten dan 4 opties en ik wil kijken waar ze dan naar keren, dat is het enige wat ik wou in deze poll en aan alle kanten, wordt ik overspoeld met goede bedoelingen maar met stekken onder water. ik mag misschien jong zijn maar dat kan ik niet zeggen qua ervaring. ik heb ook iever dat de poll veder zall gaan maar die is verpest door anderen mensen op deze forum


Deze topic kan voor jou "verpest" aanvoelen, doch het is niet zo. Zeker niet nu er kansen liggen om de synthese van ieders ervaring te maken , en een nieuwe poll uit kan ontstaan, die meer keuzemogelijkheden heeft.
Jij gaf al jouw inzichten aan, Karin de hare..en er mogen gerust nog mensen komen met oplossingen.
succes!
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 14 '10
Anders nml; Ik ga naar buiten als ik spiegels nodig heb, ik keer naar binnen als ik het in mezelf kan/wil vinden...

(Namaste wink)
admin
admin jul 14 '10
Origineel bericht van: Tinne
Origineel bericht van: Faith1988
ik bedoel het niet verkeerd, ik had alleen ook vewacht dat mensen niet meer wistten dan 4 opties en ik wil kijken waar ze dan naar keren, dat is het enige wat ik wou in deze poll en aan alle kanten, wordt ik overspoeld met goede bedoelingen maar met stekken onder water. ik mag misschien jong zijn maar dat kan ik niet zeggen qua ervaring. ik heb ook iever dat de poll veder zall gaan maar die is verpest door anderen mensen op deze forum


Deze topic kan voor jou "verpest" aanvoelen, doch het is niet zo. Zeker niet nu er kansen liggen om de synthese van ieders ervaring te maken , en een nieuwe poll uit kan ontstaan, die meer keuzemogelijkheden heeft.
Jij gaf al jouw inzichten aan, Karin de hare..en er mogen gerust nog mensen komen met oplossingen.
succes!


Het voelt voor jou aan als verpest, maar dat doe je toch echt zelf.
Mijn reactie is niet bedoelt om je *neer* te halen maar je erop te wijzen dat als je iets verteld het handig is als je alles verteld (voor zover mogelijk).
De reden dat ik dat allemaal schreef is omdat er zoveel charlatans rondlopen die menen alles te weten waardoor mensen niet de juiste of totaal verkeerde info doorspelen.
Het is denk ik vrij logisch dat als jij meld 21 jaar ervaring te hebben dat juist het feit dat entiteiten in je aura kunnen gaan hangen toch iets is om niet te licht over te denken.

Het is bedoeld als opbouwende kritiek, mocht dat niet zo zijn overgekomen dan vind ik dat erg jammer.

1 vraag, je zegt dat je erg jong bent, hoe kan je dan 21 jaar ervaring hebben?
Bedoel je dat je als klein meisje al entiteiten zag?
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 14 '10
@ Faith88, I got you/and feel you (en soms sta ik achter je...soms sta ik voor jou.. ook truggeven...soms vindt je mij in een 'discussie/debat/gevoel/entiteit' tegenover je) en inderdaad soms heel erg lastig te omschrijven...

Leeftijd = lichaamlijke constante...zegt verder niet veel over Wie JIJ bent...ja je krijgt er overal mee te maken(in daily life)... maar hou gewoon vast aan jezelf... want wij zijn allemaal 'Speciaal Raar'/ "Special Rare" smileRide On winkKick ass en verspreid jou visie en daarbij je passie en dromen en je zienswijze...

~//FirstMoon Off Mars\~


(*btw, edit; Huis= je lichaam, plaats waar jij bent...huis kan ook je huis/kamer(waar je letterlijk woont) zijn... huis kan ook je land zijn... huis kan ook de plek zijn waar jij je altijd Thuis voelt... huis kan ook een bepaald gebied zijn... huis kan een een gevoel zijn...huis kan een liedje of muziek zijn...huis kan een sport zijn... huis kan een werelddeel zijn... huis kan de aarde als geheel zelf zijn... huis kan een planeet zijn...huis kan de maan zijn...huis kan een dier zijn...huis kan een bos of een jungle zijn...huis kan de zee zijn...huis kan een obsessie zijn...huis kan je vuur, of je lucht zijn... huis kan je emotie zijn...huis kan je Kosmische ik zijn... ~huis kan zowel je alles en niets zijn~ huis = je thuis...en is inwisselbaar/veranderlijk...)
mercedes
mercedes nov 30 '12
ik zal dit topic even omhoog schroeven met een andere insteek.

bij de vraagstelling stond mijn antwoord er niet bij.

dit is vorige jaar gebeurd. een gezin in lelystad had last van entiteiten zeiden ze, of we even naar de foto binnen in huis wilde kijken. ik kijk geen fotos , ik voel ze duss ik doe mijn ogen dicht. niet wetende wat me te wachten stond, zag ik twee overleden mensen en een demon, en die begon te schelden tegen mij. ik zag ook een kind, maar die werd beschermd. ik werd plotseling ziek, spugen , hoofdpijn, dit was een directe aanval. toen ik bijgekomen was, vroeg ik aan het stel wat hebben jij of julie gedaan? het was een lange tijd stil, ik heb wel meteen een waarschuwing gegeven om omiddelijk te verhuizen. ze waren intussen bij de buren gaan vragen wie de vorige bewoners waren en dat waren junks die ook rituelen hebben gedaan.

vorige maand kreeg ik onder een andere naam weer een verzoek om te kijken naar een huis. ja nu nam ik spiriuele hulp mee, ik had mijn les geleerd, weer zag ik het maar in een ander huis, ik vroeg meteen aan de jonge man, je hebt een bord en verzwegen voor je vrouw, je zoekt en dan zul je vinden. uit eindelijk gaf hij het toe, dit is zwaar, maar je kan zelf het huis reinigen mits je je angsten kan onderdrukken en met bollen die ik plaats . dit is de reden waarom ik niet pendel kaarten en derg doe, het is de bedoeling dat je contact maakt met je hogere zelf en niet met entiteiten.

nee, dit gezin wilde ghosthunters, doe je best zij ik maar ik wil er niets meer mee te maken hebben.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki