ik bedoel het niet verkeerd, ik had alleen ook vewacht dat mensen niet meer wistten dan 4 opties en ik wil kijken waar ze dan naar keren, dat is het enige wat ik wou in deze poll en aan alle kanten, wordt ik overspoeld met goede bedoelingen maar met stekken onder water. ik mag misschien jong zijn maar dat kan ik niet zeggen qua ervaring. ik heb ook iever dat de poll veder zall gaan maar die is verpest door anderen mensen op deze forum
Deze topic kan voor jou "verpest" aanvoelen, doch het is niet zo. Zeker niet nu er kansen liggen om de synthese van ieders ervaring te maken , en een nieuwe poll uit kan ontstaan, die meer keuzemogelijkheden heeft.
Jij gaf al jouw inzichten aan, Karin de hare..en er mogen gerust nog mensen komen met oplossingen.
succes!
Het voelt voor jou aan als verpest, maar dat doe je toch echt zelf.
Mijn reactie is niet bedoelt om je *neer* te halen maar je erop te wijzen dat als je iets verteld het handig is als je alles verteld (voor zover mogelijk).
De reden dat ik dat allemaal schreef is omdat er zoveel charlatans rondlopen die menen alles te weten waardoor mensen niet de juiste of totaal verkeerde info doorspelen.
Het is denk ik vrij logisch dat als jij meld 21 jaar ervaring te hebben dat juist het feit dat entiteiten in je aura kunnen gaan hangen toch iets is om niet te licht over te denken.
Het is bedoeld als opbouwende kritiek, mocht dat niet zo zijn overgekomen dan vind ik dat erg jammer.
1 vraag, je zegt dat je erg jong bent, hoe kan je dan 21 jaar ervaring hebben?
Bedoel je dat je als klein meisje al entiteiten zag?