Loading...
nl

Vreemde droom....

gast
gast jul 10 '10
Heb vanacht gedroomd dat het licht (de zon) uit ging en op dat moment ging de wereld schudden en daarna hard draaien en daarna weer schudden maar er was helemaal geen materiele schade aangericht toen dit over was. Ik was ook niet bang of zo, hield mezelf wel stevig vast aan een buis die aan het plafont zat (laag plafont). Daarna kwamen en twee mannen bij me zitten die van een soort FBI/securety waren ofzo. Een van hen probeerde me dood te schieten maar werd toen zelf uitgeschakeld door die ander, die ander probeerde me iets te geven, wat het was weet ik niet maar het had geen effect op me. Toen werd ik wakker.

Vlak voor het gebeuren met de wereld waren mensen kwaad op me omdat door mijn toedoen een geliefde zanger niet zal gaan zingen op zondag omdat ik iets (wat weet ik niet) tegen hem gezegt had waardoor hij afhaakte.
Delen:
Marenubium
Marenubium jul 10 '10
W00t lijkt inderdaad op de aanstaande zonsverduistering, en dat stukje tekst van Mary Lloyd onderaan deze site:
http://www.wanttoknow.nl/wetenschap/energie/een-aankomende-heftige-zonnewende/

Dat er wat op zijn grondvesten gaat schudden, lijkt me duidelijk, in mijn opinie vooral op energetisch niveau wink
De rest van je droom, daaruit spreekt een innerlijk 'weten' waar de gevestigde orde beheurlijk bang voor is en het wil beteugelen, hoewel niet rechtstreeks (FBI/Security; uitvoerend orgaan). Maar ook daarin zijn de energieen aan het werk, en deze werkende energieen worden steeds krachtiger. (De gevestigde orde noem ik 'passieve' energieen; ze slapen/zijn 'bewust'loos). 2 twee mannen zie ik als 2 tegenpolen (polariteit/dualiteit), maar uit dezelfde 'orde'.
De zanger...'iets wat je niet weet', weet je diep van binnen wel.
Dat innerlijke weten zal steeds helderder en duidelijker gaan worden!
Anderzijds...als je mensen gaat waarschuwen, kan dat angst veroorzaken. En dan wordt de boodschapper gestraft.
Is dat misschien jouw 'angst'? Dat je bepaalde dingen vantevoren al weet/aan ziet komen, maar bang bent om het te ventileren?

njah. Eva interpretatie smile
gast
gast jul 10 '10
Zou goed kunnen hoor Eva. Nu weet ik ook uit ervaring dat het bijna onmogelijk is om mensen te waarschuwen of uberhaupt op de hoogte te brengen van het weten dat tot je gekomen is. Wat ik wel frapant vind dat die zanger een soort van Frans Bauwer was, iemand die het levenslied zingt dus.
Ik weet echt niet wat ik tegen hem gezegt heb waardoor hij niet meer ging zingen. Maar dat die mensen die hem op handen droegen boos waren op mij was wel zeker. Dit ervoer ik als niet bepaald prettig overigens, maar ik kon er weinig tot niets aan veranderen. Vlak daarna gebeurde het beven/schudden en draaien van de wereld en het vervolg erop......

Een aantal weken geleden had ik een zelfde soort ervaring met het "vergaan" van de wereld maar dan met het licht. Het was geel licht als van de zon en de wereld leek te vallen en schudden met veel lawaai (het onweerde buiten in het echt ook nog eens)
Ook tijdens deze ervaring was ik niet bang maar een soort van nieuwsgierig over hoe dit zal vergaan en wat ik ervan ervaar. Ik voelde mezelf heel erg warm worden en was benieuwd hoever dit kon gaan voor ik het loodje zou leggen. Dat gebeurde niet. Bij deze droom was er van tevoren niet en erna ook niet want ik werd wakker.
Marenubium
Marenubium jul 10 '10
Heb je zelf enig idee wat het zou kunnen inhouden? Of kreeg je een soort aha erlebnis door het gebeuren rondom de aanstaande eclipse?
gast
gast jul 10 '10
Ik wist niet dat die eclips op stapel stond maar toen jij het er over had en ik er hier over las had ik wel zoiets van; zal het hier mee te maken hebben? Maar ik weet het niet. Ik denk wel dat het iets te maken heeft met veranderingen in mij en om mij heen. Een proces waar ik al een tijdje in zit wat met de "wereld" te maken heeft.
Vooral dat ik me niet angstig voelde maar vertrouwen had dat wat er gebeurde moest gebeuren en dat het goed is zoals het is gaf mij wel meer vertrouwen in wakkere toestand zou ik maar zeggen.
Soms ben ik wel eens bang voor de gevolgen van iets maar de mannen van de securety hebben mij iig duidelijk gemaakt dat wat er ook gebeurd, het heeft geen "negatieve" gevolgen.
Ik ben ook absoluut niet bang om te sterven, dat scheelt denk ik ook wel.
admin
admin jul 11 '10
Volgens mij zijn het trillingen die je opvangt, en die een link leggen met de trillingen binnen in jezelf. Dat veroorzaakt geen schade. Wel zal je veiligheidsysteem dat je door de jaren heen hebt opgebouwd, geen invloed meer hebben. Je bent meer in je kracht en je staat op jezelf en dingen rondom je, beinvloeden jou minder.
gast
gast jul 11 '10
Zou goed kunnen Tinne. Het is niet dat ik ongevoelig ben geworden voor dat wat om me heen is maar ze hebben iid geen invloed meer.
Serenity
Serenity apr 5 '11
pfff ik ben net wakker want ik heb weer migraine en in mijn slaap zag ik mijn moeder en die vertelde mij dan mijn zus haar polsen had doorgesneden pffff gaat mijn zus nu dood?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki