Loading...
nl

Aankomende solareclipse wordt turbulent

Marenubium
Marenubium jul 10 '10
Al een paar dagen is het voelbaar; de aanloop naar een bijzondere zonsverduistering in het teken Kreeft, door een super Nieuwe maan. Op zondag 11 juli om 21:40. Helaas voor ons niet zichtbaar, maar des te meer voelbaar.

Als je je al een paar dagen onrustig voelt, het gevoel hebt dat er wat staat te gebeuren, en zonder oorzaak spanning en nervositeit ondergaat, dan weet je nu waar het van komt.
Wees niet verbaasd, als je nu gedwongen wordt het verleden of oude gedragspatronen los te laten. Wees ook niet ongerust als je je angstig of onrustig voelt.
Kreeft staat voor thuis(basis), veiligheid en loslaten, terwijl de aankomende super Nieuwe Maan staat voor een nieuw begin.

In deze tijd van bewustzijnswording, loslaten, communicatie en verheldering spelen ratio en gevoel een grote rol. We zijn ons meer bewust aan het worden van ons gevoel, en voor de 1 is dat verhelderend als je een gevoelsmens bent, voor de ander kan het verwarrend zijn als je je continue hebt laten leiden door ratio. De cosmos laat zich niet misleiden, en zal ons langzamerhand stimuleren de juiste balans te vinden tussen ratio en gevoel. Dit is nu al te merken aan de wereldeconomie, en de grote machtsconcernen die op hun benen staan te wankelen, en wat al niet meer. De aankomende zonsverduistering is dan ook een leidend voorwerp in ons collectieve bewustzijn nu.
Subtiel, doch turbulent zal deze een grote invloed hebben op de energieën in en om ons heen. De grote cosmische klok tikt langzaam verder. Want stoppen doet zij toch niet wink

De veranderingen hoeven niet persé direct merkbaar te zijn, dit kan zich ook pas op langere termijn uiten. Wel ben ik er van overtuigd dat deze solareclipse in menigeen grote veranderingen teweeg zal brengen, en ons collectieve bewustzijn eens te meer een schopje in de goede richting geeft.

Hieronder wat linkjes met wat meer informatie:
http://www.mediumcollege.nl/2010/06/maandhoroscoop-juli-2010/

http://astronieuwetijd.blogspot.com/2010/07/zonsverduistering-in-kreeft-op-11-juli.html

http://www.wanttoknow.nl/wetenschap/energie/een-aankomende-heftige-zonnewende/
Delen:
admin
admin jul 10 '10
Ah, thanks!
Verhelderend smileer vallen gelijk wat kwartjes..
Islandlady
Islandlady jul 10 '10
Dit verklaard weer veel. smile
gast
gast jul 10 '10
Heb vanacht gedroomd dat het licht (de zon) uit ging en op dat moment ging de wereld schudden en daarna hard draaien en daarna weer schudden maar er was helemaal geen materiele schade aangericht toen dit over was. (zie voor de rest het dromen topic)
Faith1988
Faith1988 jul 11 '10
bij mij vallen de kwartje nu ook idd
admin
admin jul 11 '10
Hier bij mij begon het vanaf 8 juli. En daarstrak - nog voor ik hier aanlogde - een fijn gesprek gehad met m'n man over Ratio/gevoel, en de energie die op me afkomt, die bepaalde delen van m'n innerlijke raken, en dat ik opnieuw te herschikken heb.
Deze periode wordt dus een periode van herschikken, opnieuw herbekijken, eventueel zaken loslaten ofwel herwaarderen, knopen doorhakken, en vanuit balans tussen ratio en gevoel.


liefs,
Tinne
Marenubium
Marenubium jul 12 '10
laugh

Ik ben overigens benieuwd hoe anderen dit soort 'energiestormen' ervaren of hebben ervaren?
Anke
Anke jul 12 '10
Ik vind het moeilijk om te zeggen of deze eclips van invloed op mij is (geweest).
Er zijn op zoveel lagen veranderingen aan de gang, dat ik het moeilijk vind om dit ene aspect er uit te filteren.
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 12 '10
Het eigen gevoel en de gedachte wil/moet(lichte buiging)/mag je behouden, veranderingen jawel... maar af en toe anders dan je dacht...of juist dooor de de medi-umsh die "normaal" iets anders zouden brengen(of op een,.. een 'misschien' andere manier had gedacht/voorgesteld)...

Het ene(aspect) is deze keer 1 van-en met-de andere... invloed...jawel...af en en toe zo subtiel mogelijk...en soms met hardere(of fellere/diepere/subtielere) zaken/dingen/ingevingen(bewust of onbewust)gebdracht...meer verspreid dus...door het hele collectief(door alles en iedereen) versprijd...

Grtz 'and youre alright' ,

1stMoonOfMars
Marenubium
Marenubium jul 12 '10
Origineel bericht van: Anke
Ik vind het moeilijk om te zeggen of deze eclips van invloed op mij is (geweest).
Er zijn op zoveel lagen veranderingen aan de gang, dat ik het moeilijk vind om dit ene aspect er uit te filteren.


Erm..ik denk dat je het een beetje te letterlijk opvat.
En daarbij is het m.i. niet mogelijk om je van alle veranderingen per laag bewust te zijn. Deze eclipse is overigens niet de enige, want we zitten nu eenmaal in een eclipse-periode. Deze veroorzaakt al zeker maanden veranderingen, welke ons nu in een stroomversnelling brengt. Inzichten, verleden, opvattingen e.d. worden nu allemaal onder de loep genomen. En inderdaad, bijna alle lagen van ons mens-zijn worden nu 'aangeraakt'. Laat ik het dan anders formuleren: In hoeverre hebben de afgelopen weken/maanden zich bij jou gemanifesteerd?

Origineel bericht van: 1stMoonOfMars
Het eigen gevoel en de gedachte wil/moet(lichte buiging)/mag je behouden, veranderingen jawel... maar af en toe anders dan je dacht...of juist dooor de de medi-umsh die "normaal" iets anders zouden brengen(of op een,.. een 'misschien' andere manier had gedacht/voorgesteld)...

Het ene(aspect) is deze keer 1 van-en met-de andere... invloed...jawel...af en en toe zo subtiel mogelijk...en soms met hardere(of fellere/diepere/subtielere) zaken/dingen/ingevingen(bewust of onbewust)gebdracht...meer verspreid dus...door het hele collectief(door alles en iedereen) versprijd...

Grtz 'and youre alright' ,

1stMoonOfMars


Erm...niet alles van wat je tiept snap ik 100%, maar euhm...*thumbs up*

Groetsels züruck smile
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 12 '10
Hey smile

Welk gedeelte uit mijn tekst/gedachte/gevoel is niet duidelijk...?

~want deze wil best toelichten op de gedeelten die niet geheel duidelijk zijn of niet op de gevoelens toepasbaar zijn...

Grtz,

1stMoonofMars
admin
admin jul 12 '10
Ik heb ook wat moeite jouw woordkonstruktie waarmee je jouw gedachten en gevoelens in zinsvormen zet, te ontcijferen, 1stMoonofMars.
gast
gast jul 12 '10
Wat ik me nu afvraag; in hoevere is het "normaal" dat een solar eclips samen valt met een maan die geheel weg is?
Marenubium
Marenubium jul 12 '10
Hey Maantje smile

Je hebt de neiging nogal van de hak op de tak te zijn (waarschijnlijk door jouw snelle gedachten/gevoelens), waarmee je bruggen overslaat en waardoor mensen je niet zo snel kunnen volgen (die vallen in een ravijn zodra jij al 3 ravijnen verder bent).
Ik snap en begrijp je, na tig keer je tekst doorgelezen te hebben, maar deze inspanning kun je niet zozeer van anderen verwachten. Ik kom er later nog op terug, kee? Het is nu eventjes te laat om alle gedachten en gevoelens in een 'communicatief verantwoord jasje' te gieten wink

@ Gast:
Quote:
Wat ik me nu afvraag; in hoevere is het "normaal" dat een solar eclips samen valt met een maan die geheel weg is?}


Geheel Niet en toch ook weer WEL smile
Zie o.a.:
http://www.astronomie.nl/nieuws/1754/totale_zonsverduistering_op_paaseiland.html

en:

http://www.dekoepel.nl/zenit/eclipsweb/watis.html

Voor 'ons' is de Maan inderdaad totaal weg, maar op andere plekken op de aarde weer niet. Wat is 'weg' en wat is 'niet weg' wink

Echter, heeft deze verduistering iets speciaals wat weer te maken heeft met de stand der planeten en het zgn. Kardinaalskruis.
Zie hiervoor mijn eerdere linkjes en deze:

http://moonlightspirit.web-log.nl/moonlightspirit/manuela_van_der_knaap/

http://www.goto2012.nl/nieuws2010/20100629.htm

Njah..verder ben ik niet zo thuis in de wereld der astrologie...Google might be your friend wink
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 13 '10
Hey Marenubium,

hmmm, ja ik zie dat ik inderdaad in sommige topics wat "apart" heb geantwoord (op die momenten heb ik waarschijnlijk razendsnel gedacht(+hele stukken in beelden...), wat er idd voor zorgt dat het amper te lezen/te volgen is als ik het zo typ) (1 van mijn posts kom ik bijna zelf helemaal niet meer uit op dit moment confusedwinklaugh).

Grtz,

1stMoonofMars
New Moon
New Moon jul 25 '10
@ iedereen hierboven:

ik ben vlak voor de eclipse naar zweden vertrokken(9 juli). *dikke knipoog hihi*. Ik ben me met het plannen van mn vakantie niet bewust geweest van het feit van de eclipse en dat die plaats vond.
Iemand opgevallen dat 11 juli rond die tijd nederland tegen spanje speelde en dat ons eftal nogal in de war was en dat de scheidsrechter fouten maakte? zoals jullie weten ben ik in zweden, hier blijft de zon langer op en ik kon een verandering in de zonne-energie merken, maar zag daarintegen met 3d ogen niets...
Nog iemand opgevallen dat er bepaalde interessante films in de bios komen de laatste tijd (zoals Eclipse? tonguekijk maar es naar de release datum hehe)
10 juli, 7 uur sochtends ben ik emotioneel ingestord en heb een transformatie ondergaan, die gelukkig maar heel kort duurde. (het voelde als vanuit een andere hoek beschenen worden....) Wat een bizarre weken waren dat, wel ontzettend interessant! en naar mijn mening best de moeite waard om over na te denken (reflectie) en dit topic nog eens te overdenken.

liefs, themoon

ps: 1st moon of mars, ik begrijp goed wat je bedoelt en ik ken het bruggenprobleem maar al te goed, maar daarvoor ben ik ook een maan wink
Marenubium
Marenubium jul 25 '10
Hey moon smile

Driemaal aye. We zitten in een eclipse tijd! Plus: de zon begint ook weer actiever te worden. Plus: de planeten bevinden zich allemaal op 1 lijn. Dat alles bij elkaar, bouwt een positieve spanning op in het heelal om ons heen en bezorgt ons een ware energiepuls. Een andere energie dan die wij tot nu toe gewend zijn. En dat veroorzaakt inderdaad verwarring...Met nog eens nu een volle maan (26 juli). Gosh, we krijgen het beheurlijk voor onze kiezen lately..Het duurt in ieder geval nog tot november dit jaar, deze 'instant energy burst'. Daar komt ook bij, dat de zgn. 9e golf van de Maya's nu gestart is (17/18 juli is hier een wereldwijde bewustzijnsconvergentie aan besteed).

Mag ik vragen wat precies jouw transformatie geweest is? Als je dat wilt delen in het openbaar althans.
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 25 '10
Films die mijn aandacht hebben getrokken (eigenlijk een heleboel maargoed anyway winkbekijk ze gewoon ff online... pirate way winktongue) ;

Inception (film over dromen... dromenwereld mixed met concrete wereld... nog niet gezien... geen goeie versie van te vinden...deze wil ik in iederreval wel zien binnenkort)

en eentje die opzich ook wel ok was...net ff gekeken;
The Sorcerer's Apprentice (meer specialeffects / spektakel film... fantasie...)

En Salt lijkt me ook wel wat (spy movie / geheime organisaties... allemaal setups achter setups etc... )

'Th Last Airbinder' ...opzich wel potentieel... eens zien of dat enigzins uit de verf is gekomen...

en

'The Cry of the Owl' ga binnenkort ook us bekijken.

Click to reveal..
ik weet niet of dit onder reclame valt? ... meer een tip als je gratis online films wilt kijken; http://www.movie2k.com/


Grts,

1stMoonofMars
New Moon
New Moon jul 25 '10
@ Marenubium
Ja, dat wil ik wel delen:
Mijn transformatie ging over het loslaten van mensen die ik liefheb (en de bijbehorende situatie):afscheid van "broeders" , en heb daarna (na mijn instorten 12 juli) weer nieuwe mensen (en situaties) aangetrokken. In die transformatie was ik trouwens niet alleen, ik werd getroost (en niet alleen door 3d mensen, mijn gids gaf aan dat het goed was om even lekker te huilen om de mensen die vertrokken). Dit was de eerste keer in mijn leven, terwijl ik al vele transformaties heb ondergaan (transformaties zijn zoals sommige van jullie wel weten vaak pijnlijk) De mensen die ik heb aangetrokken na de eclipse zou ik het beste kunnen omschrijven als "reisgenoten". Ja, ik was en ben op reis, maar niet alleen in de 3d wereld en dat geldt hetzelfde voor mijn reisgenoten. #ik sprak pas geleden met een zweedse jongen op een treinstation die naar me toekwam en vroeg in het zweeds welk jaar het was! "what year is it now, 2010?". Precies. Vanaf 2010 ben ik eigenlijk alleen maar tijdreizigers tegengekomen en heb telepathische ervaringen gehad.
In het weekend van 17 tot 18 juli ben ik ook een aantal lotgenoten (weer iets anders dan reisgenoten) tegengekomen. Ze spraken een andere taal, maar nog steeds de universele taal en ze begrepen de symboliek waarover ik sprak en maakten daar zelfs grapjes over. (oftewel universele liefde)

Ik zal binnenkort meer hierover vertellen, als jullie willen, maar ik ga eerst lekker een spelletje doen en uitrusten smile

Liefs themoon
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 25 '10
O my... je verhaal klinkt als dat van mij... kwas zelf de tijd ook kwijt... kheb zowiezo nooit veel met 'het klokje' gehad... maar de laatste weken/maanden zelfs wast helemaal weg...

en ik wilde ook gaan reizen, maar mijn lichaam kon het niet meer handlen... in plaats daarvan met allerlei straatmuziekanten omgehangen...

en idd die universele taal, ik was gewoon NL aan het praten... maar blijkbaar deed die ander dat helemaal niet... wat een verwarring bracht me dat op ten duur (werdt bijna panisch... winksmile)

Grts,

1stmoon
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki