Loading...
nl

wie wil er voor mij ééns de kaarten leggen

stamperke
stamperke jul 9 '10
wie wil er voor mij een algemene kaart leggen?

groetjes stamperke
Delen:
stamperke
stamperke jul 23 '10
wil er dit niemand ééns doen? frown


grtz
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 23 '10
hey wink, jawel zou wel willen...maar ik doe dit puur en strikt alleen voor mezelf(af en toe)... of als ik iemand persoonlijk in de buurt heb... en als ze er om vragen in dat geval...

uhm... weet je wat kijk bv hier;

http://www.zebo-redondo.nl/

dan laat je de kaarten leggen... en pas je deze toe op je eigen situatie/gevoel... en als je meer input wil, kan je het posten
Anke
Anke jul 23 '10
Ik leg ook geen kaarten voor iemand anders. Wel laat ik iemand zelf kaarten trekken en vertel ik er vervolgens over wat ik er in zie smile
stamperke
stamperke jul 23 '10
heb de lenormand kaarten gedaan en krijg drie kaarten

Verleden--lijkkist

Heden--schip

toekomst--huis

kan er iemand meer uitleg geven.
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 23 '10
aaah tonguesmilewinkdie ken ik zelf niet goed tongue, maar misschien weet iemand anders hier meer van...

ow btw... plaats er ook je vraag/gevoel/gedachte~ verhaal bij waarom/waarvoor je deze kaarten hebt neergelegd... als je kaarten legt, is het veel beter voor je te plaatsen als je een specifiek verhaal of een vraag of er een gevoel aankoppelt...

en een paar dingen die je daar zelf wilt bij vertellen...
stamperke
stamperke jul 23 '10
ah ok zal da doen,en merci'kes.

verleden lijkkist,kan ik mss raden door wat het komt we hebben namelijk een maand of 3 geleden ons dochtertje verloren aan 22 weken en 5 dagen zwangerschap cry.

heden en toekomst kan ik nie echt zeggen maar de vraag had verband met een zwangerschap,nu het is ook wel zo daj da idd nie kunt voorspellen en da je beter zijt om het op je te laten afkomen en dat doe ik ook,maar voor de moment put ik hier wel een beetje kracht uit,klint mss stom dat ik die vraag heb gesteld frown.
hopelijk zijn er mensen die mij kunnen helpen met die kaarten.

alvast een dikke merci.
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 23 '10
Ah ok(dat is hard als je daar zo op had gehoopt), ik ken deze kaarten echt niet maar dan zal ik zelf mijn koppelingen naar die kaarten maken...

Schip; een schip vaart over wilde zeeen, en soms kalme wateren... en de helft van de tijden met de wind in de zeilen... ; oftewel woelige zeeen( = grote emotie...diepgaand gevoel..en daarbij ook pijn)... maar ook zeilen met wind (luchtigheid ... ff leker uitwaaien tussendoor)...

als dat weer ok is/verwerkt is... nog eens proberen... als je zelf weer ok bent (je ikje/je lichaam/je thuis en huis) , als je dat weer op orde hebt weer verder gaan...zodat je je eigen huisje/ gezinnetje weer kan creeeren wink.

(*btw ik ken deze kaarten zelf echt niet... maar misshien heb je hier iets aan smile)

Grts
stamperke
stamperke jul 23 '10
is heel hard,maar we moeten er helaas door,zo gelukkig keken echt uit naar ons kleine meisje,jammergenoeg mocht het niet zijn,hebben we een harde keuze moeten maken.

merci'kes om het toch te proberen smile
het helpt wel met etgene dat ik hier lees,na etgene dat er is gebeurt had ik gezegd dat ik geen meer wilde,klinkt mss raar maar als we bij ons meisje stonden aan haar kistje dan hebben we besloten om voor een tweede te gaan en da voelde dan echt wel goed,maar da was omdat we die beslissing hebben genomen met ons poppemieke erbij.heb dan nog zitten twijfelen maar nu na erover te hebben gesproken staat mijn besluit echt wel vast.


echt nogmaals een dikke merci.

grtz
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 23 '10
Ok smilesterkte, liefde, mooie dingen en een een extra portie vrolijkheid toegewenst smile

Grts
admin
admin jul 24 '10
Misschien de vraag een keer aan de kaartleggers op hun eigen topic stellen?
Er zijn hier meerdere kaartleggers dus je hebt keuze genoeg smile
stamperke
stamperke jul 24 '10
ah ok dacht dat ik hier juist zat smile
waar moet ik dit dan neerzetten??

grtz
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 24 '10
tongueals het aan mij ligt zat/zit je ook juist wink

(de kaartlezers mogen net zo goed naar jouw toe komen, als dat jij naar hun toe moet gaan wink... )

*off-topic; misschien een idee; mensen die vaak kaarten leggen, er veel tijd voor hebben en dat vaak willen doen... voor deze leggers een sticky-topic maken in dit forrum? (zodat ze wat meer bovenaanstaan...? )
stamperke
stamperke jul 24 '10
ah dacht het wel dat ik juist zat,had al ergens anders gekeken ma vond nie echt iets anders om he neer te zetten smile.

grtz
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 24 '10
ow nog een dingetje... als je besluit/ gevoel eenmaal vast staat... is het handiger om niet nog eens...nog meer kaarten te gaan leggen (dit kan dan juist weer voor meer verwarring zorgen).

smile

grts
stamperke
stamperke jul 24 '10
ah ok,da wist ik nie confused
merci'kes voor de tip.

grtz
stamperke
stamperke jul 26 '10
heb de lenormand kaart gedaan op die website en m'n vraag was natuurlijk worden we gauw zwanger.
en als antwoord kreeg ik dit--wie kan er mij efkes helpen met de uitleg ervan??

verleden---muuizen

heden--vosje

toekomst--schip

vele groetjes

stamperke
Maryssa
Maryssa jul 26 '10
Hallo Stamperke,

Ik ben nog niet zo lang met de Lenormand kaarten bezig en wil je wel helpen met de betekenis van de kaarten die je hebt gelegd:

Verleden: Muizen
Deze kaart staat voor verlies of diefstal.
Mogelijk zijn er mensen in jouw omgeving die op een zeer geraffineerde manier je benadelen of gebruik van je maken.
Toch zit er ook een positieve kant aan.
De muizen kunnen namelijk, met de juiste kaarten gecombineerd, aangeven een verlies dat een geluk of redding
kan betekenen. Ook is deze kaart een waarschuwing voor mensen die het op jouw bezittingen hebben gemund. Pas op je spullen.

Heden: De Vos
Sluwheid, listigheid en bedrog.
Houd vrienden en kennissen in de gaten of ze wel helemaal eerlijk zijn. Is er jaloezie in het spel? Let op de mensen met wie je in zee gaat. Wees niet al te goed van vertrouwen.

Toekomst: Het Schip
Een reis of erfenis, en mogelijk een goede zakelijke overeenkomst.Mogelijk kan deze kaart ook een verhuizing aangeven en soms ook plotselinge veranderingen. Een zaak die soms heel moeilijk schijnt te liggen, kan, indien men alles nuchter en zakelijk bekijkt, goed worden opgelost.

Zoals ik het zie ligt het dus gunstig maar bedenk dat jij zelf je toekomst maakt en de kaarten een momentopname zijn. Als je blijft doen wat je deed dan is dit de uitkomst als je besluit iets te veranderen dan kloppen de kaarten niet meer. Ik wens je alle geluk toe en dat je wens mag uitkomen.

Liefs Maryssa
stamperke
stamperke jul 27 '10
hey Maryssa,

merci'kes om ééns wat meer uitleg te geven over de kaarten wat het wil betekenen etc...
ben er al een beetje wijzer van geworden smile.

merci'kes

groetjes

stamperke
Maryssa
Maryssa jul 27 '10
Graag gedaan, Stamperke smileMisschien dat over een tijdje als ik de kaarten nog beter ken, ik hier een Lenormand kaarten topic start. Eerst nog maar eens verder oefenen en lezen..

Groetjes Maryssa
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki