Loading...
nl

oproepje

admin
admin jul 8 '10
Hallo lieve allemaal,

Ik ben al een paar jaar bezig om mijn aura middels foto,s in beeld te brengen en zo de energie ontwikkeling te volgen.

Heb gemerkt dat dit goed aansluit bij het proces waar we allemaal mee te maken hebben het bewust worden van en gaan naar de vijfde dimensie.

Is er iemand die daar meer verstand van heeft dan ik en daar ook mee bezig is.

Het mag ook de film van de aura zijn.

en naast dit alles ben ik geintreseerd in Universal White Time Healing

En de Jassen techniek.

zijn er op dit forum nog meer mensen met ervaring hierin?
Delen:
Cialara
Cialara jul 8 '10
Ik heb nog nooit een aura foto laten maken, maar vind het wel interessant. Kun je misschien vertellen wat er dan in die paar jaar dat je de foto;s hebt gemaakt is veranderd aan je eigen aura?

Want ik zie bij je avatar een hele mooie paarse met onder blauw, maar was je aura in het begin ook zo?

admin
admin jul 8 '10
Hoi jorine,

Nee ik heb twintig jaar geleden ook wel eens een aura foto laten maken en toen zaten er meer kleuren in, maar geleidelijk aan zie je hem veranderen.

Ik ben nu meer met foto lezen en andere dingen bezig en dit kun je zien aan de kleuren van de aura.

De basis kleuren zijn vaak wel aanwezig bij mij is dit blauw maar door een bepaalde ontwikkeling en fase van groei die je doormaakt kun je daar een verschuiving in zien.

Doordat ik hem ieder half jaar maak kun je dit proces mooi volgen.

Het leuke is toen ik kort geleden er twee liet maken eentje tijdens een spit aanval in de rug en eentje toen alles weer genezen was toen kon je dit duidelijk waarnemen op de foto.

Op de foto die bij mijn Avatar staat was ik in een periode van een enorme stuwing van liefde in mijn hart chakra, dit is ook duidelijk waarneembaar aan de kleuren.

Sommigge mensen denken dat je foto van je aura beinvloed word door je lichaams temperatuur van je handen.

Dit is niet zo omdat ik dit proefondervindelijk heb gezien bij een levende aura film.

Het is echt de energie die zichtbaar word gemaakt.

Wanneer je bv een hand op de sensor legt en dan in de tweede hand een steen dan neemt je aura een andere kleur aan, dit is ook zo wanneer je iemand een healing geeft.

Of wanneer iemand in je auraveld komt staan tijden de film of foto dan kan hij ook anders worden.
Cialara
Cialara jul 8 '10
Kan hij ook anders worden op momenten dat je stemming anders is?

Ik weet van mijn zoon dat hij aan een aura ziet of iemand boos is of vrolijk, of wanneer iemand iets gemeens wil doen... maar is dat ook te zien op zo'n foto?

Je aura is geen vaststaand iets tenslotte, het kan vrij snel veranderen, al is de basis volgens mij vaak wel een zelfde kleur, zoals bij jou het blauw smile

Ik denk dat het zeker klopt dat je aura anders wordt naarmate je meer bewust bent.

Laat je zo'n foto maken op een beurs, of bij iemand thuis ofzo?
admin
admin jul 9 '10
Hi Jorine,

Ja dat klopt als je boos bent of een andere intensiefe emotie ondergaat dan zie je dat ook aan de aura.

Ik heb de foto,s op verschillende beurzen laten maken, bij verschillende aura fotograven.

Toen ik zo,n last van de spit had zag je een hele boel wolken in mijn aura.

Na dat het weg was de spit was hij weer egaal.
Dus die ontsteking was duidelijk zichtbaar.

Er zijn ook mensen die het thuis doen of die komen bij jou thuis.
admin
admin jul 12 '10
schrijf even dit onderwerp omhoog en hoop op nog een paar reactie,s

heerlijk dat onweer en die regen... even genieten hoor van de natuur
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 12 '10
Hmmm, interresant... maar als je bv. een fotoreeks o.i.d. laat schieten (snel achter elkaar...) en ondertussen komen er geliefden of mensen die je top vindt... of juist mensen waar sympathie mee krijgt... of mensen die je echt niks(of op dat moment niet lekker ligt/valt) vindt, langs komen lopen...

zie je dat dan op de foto's?

~~~

regen en wind was idd lekkerrr...
dance and walk in the rain smilewink

Grtz and lotsa Love,

1stMoonofMars
admin
admin jul 12 '10
Hoi Moon of Mars,

Ik weet het niet heb dit nog niet uitgeprobeerd, maar ik vermoed het wel dat je dit kunt zien als er sterke emoties in je zelf zijn.

Heb jij wel eens een foto laten maken?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420