Beste Mar,
Ik zal kijken wat ik uit je foto kan halen
. Lezing van NiMS heb ik nog niet gelezen.. dus kunnen wat dubbele dingetjes in staan.
Gister had ik even vlug naar jouw foto en die van je dochtertje gekeken, en het valt me op dat jullie erg op elkaar lijken! Ik kan er niet echt achter komen waardoor jullie zo erg op elkaar lijken (niet alleen moeder & dochter)!
Je bent best een gesloten persoon, als het over jezelf gaat. Niet iedereen zal weten wat er gaande met je is. Ik zie dat je ergens mee zit. De dingen die er ooit gebeurd zijn draag je nog bij je. Het hangt allemaal nog in je hoofd rond. Maar je praat er niet echt over, hierdoor heb ik denk ik een gesloten gevoel bij je.
In de momenten waarneer je erg veel rust hebt, kun je lang over bepaalde dingen nadenken. Waarschijnlijk zijn dit onderwerpen waar de meeste personen niet zo diep op in gaan. Ik zie dat je je sterk ontwikkeld hebt, ook in de zin van dat je meer bewust bent van alles, vergeleken andere. Naar mijn gevoel ben jij erg bewust van bepaalde dingen die er gebeuren.
ook zie ik diepzinnigheid een innerlijke wijsheid in je.
Je kan best hard voor jezelf zijn. Je laat je niet snel door andere voor de gek houden (komt ook weer door dat bewuste).
Naar mijn idee ben je nog een beetje bang, voor de dingen die (zouden kunnen) komen gaan. Het lijkt erop of jij niet zit te wachten op verassingen. Maar mocht er iets gebeuren, dan ben jij zo ontwikkeld dat je er sterk voor staat.
Zelf kun je redelijk veel dingen afvragen. Je hoeft hier niet altijd antwoord op te hebben, maar je vindt het wel fijn om hetgene dat je wilt weten te weten. Wat je afvraagd gaat naar mijn idee dan ook meestal over het leven. Het houdt je bezig om over die dingen na te denken.
Ik voel dat je liefde hebt voor diegene waarmee je een hele sterke band hebt, anders is dat wat minder. Volgensmij vertrouw je niet iedereen even goed, en dit is maar goed ook.. anders zou je veelste makkelijk nadenken. Hierdoor sta je ook erg sterk.
Je bent trouwens ook wel gevoelig.
Dit wassie dan
Groetjes, wendy's!