Loading...
nl

Mar76 : Dit ben ik dus zelf ;)))

Wendy's
Wendy's jan 22 '07
Jij ziet er echt dus veeeeel jonger uit he!!! :)
Mar76
Mar76 jan 22 '07
Hahahaha dank je wel. Maar ben echt 30 hoor. ;)

Als je naar mijn foto kijkt zie je dan ook wat of zie je niets....?

Liefs Mar76
Wendy's
Wendy's jan 22 '07
Ik zal je foto lezen als ik tijd heb, ok :). Ik heb deze week namelijk schoolexames :(. Dus ik weet nog niet wanneer ik tijd heb.

maar dat zie je dan vanzelf wel :)
Mar76
Mar76 jan 22 '07
Is goed dank je wel, hou de site in de gaten. En Hì‰ì‰L veel succes met het leren en je examen!!!

Knuf Mar76
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 24 '07
Hoi Mar,

Ik heb je 3e foto gelezen. Hier is mijn lezing. Ik ben benieuwd of het een btje in de richting komt.

Je bent erg gevoelig voor je omgeving. Je kan je snel ergens niet op je gemakt voelen als "er iets in de lucht" hangt. Je wilt dan zo snel mogelijk weg.

Je bent een vechtertje die niet over zich heen laat lopen. Jij bent zo iemand die er wat van zal zeggen als iemand voordringt in de supermarkt (geen idee waarom ik nu net dit voorbeeld aanhaal).

Je hebt een groot rechtvaardigheidsgevoel en kan totaal niet tegen onrecht.

Je bent heel verzorgd en vind het belangrijk om er goed uit te zien.

Geen idee waarom je zo onzeker bent over jezelf. Ben je vroeger vaak in een hoekje gedrukt? Is er tegen je gezegd dat je niets kon en nergens goed voor was? Weet dat dat niet zo is! Je bent sterker dan je zelf denkt.

Ik vind je wel erg gezellig. Je houdt wel van lachen en een spelletje doen met vrienden. Misschien vind jij een potje kaarten ook erg leuk om te doen.

Volgens mij kan je wel slecht tegen je verlies.

Ik zie veel liefde in je. Je gevoel voor de medemens siert je enorm.

Goed dit was mijn lezing. Ben benieuwd wat je ervan vindt.
Wendy's
Wendy's jan 24 '07
Beste Mar,

Ik zal kijken wat ik uit je foto kan halen :). Lezing van NiMS heb ik nog niet gelezen.. dus kunnen wat dubbele dingetjes in staan.

Gister had ik even vlug naar jouw foto en die van je dochtertje gekeken, en het valt me op dat jullie erg op elkaar lijken! Ik kan er niet echt achter komen waardoor jullie zo erg op elkaar lijken (niet alleen moeder & dochter)!

Je bent best een gesloten persoon, als het over jezelf gaat. Niet iedereen zal weten wat er gaande met je is. Ik zie dat je ergens mee zit. De dingen die er ooit gebeurd zijn draag je nog bij je. Het hangt allemaal nog in je hoofd rond. Maar je praat er niet echt over, hierdoor heb ik denk ik een gesloten gevoel bij je.

In de momenten waarneer je erg veel rust hebt, kun je lang over bepaalde dingen nadenken. Waarschijnlijk zijn dit onderwerpen waar de meeste personen niet zo diep op in gaan. Ik zie dat je je sterk ontwikkeld hebt, ook in de zin van dat je meer bewust bent van alles, vergeleken andere. Naar mijn gevoel ben jij erg bewust van bepaalde dingen die er gebeuren.
ook zie ik diepzinnigheid een innerlijke wijsheid in je.

Je kan best hard voor jezelf zijn. Je laat je niet snel door andere voor de gek houden (komt ook weer door dat bewuste).

Naar mijn idee ben je nog een beetje bang, voor de dingen die (zouden kunnen) komen gaan. Het lijkt erop of jij niet zit te wachten op verassingen. Maar mocht er iets gebeuren, dan ben jij zo ontwikkeld dat je er sterk voor staat.

Zelf kun je redelijk veel dingen afvragen. Je hoeft hier niet altijd antwoord op te hebben, maar je vindt het wel fijn om hetgene dat je wilt weten te weten. Wat je afvraagd gaat naar mijn idee dan ook meestal over het leven. Het houdt je bezig om over die dingen na te denken.

Ik voel dat je liefde hebt voor diegene waarmee je een hele sterke band hebt, anders is dat wat minder. Volgensmij vertrouw je niet iedereen even goed, en dit is maar goed ook.. anders zou je veelste makkelijk nadenken. Hierdoor sta je ook erg sterk.

Je bent trouwens ook wel gevoelig.

Dit wassie dan :)

Groetjes, wendy's!
Mar76
Mar76 jan 26 '07
Hallo,

Eindelijk heb ik even tijd om jullie lezing te beantwoorden.

NIMS:

Je bent erg gevoelig voor je omgeving. Je kan je snel ergens niet op je gemakt voelen als "er iets in de lucht" hangt. Je wilt dan zo snel mogelijk weg. ** Dit heb ik inderdaad wel eens, ik weet zelf niet waar het vandaan komt, maar krijg dan ineens héél erg de drang om gauw weg te gaan. Voelt niet zo heel erg fijn eerlijk gezegd, totdat ik weer weg ben, dan is het goed!**

Je bent een vechtertje die niet over zich heen laat lopen.**klopt** Jij bent zo iemand die er wat van zal zeggen als iemand voordringt in de supermarkt (geen idee waarom ik nu net dit voorbeeld aanhaal).**hahaha wel grappig, dit had ik vroeger heel erg, maar momenteel neem ik wel een stap terug, ik probeer er boven te staan en me niet net zo te verlagen**

Je hebt een groot rechtvaardigheidsgevoel en kan totaal niet tegen onrecht. **JA, Hì‰ì‰l erg, dat klopt!!**

Je bent heel verzorgd en vind het belangrijk om er goed uit te zien. **ja vindt ik heel belangrijk**

Geen idee waarom je zo onzeker bent over jezelf. Ben je vroeger vaak in een hoekje gedrukt? Is er tegen je gezegd dat je niets kon en nergens goed voor was? Weet dat dat niet zo is! Je bent sterker dan je zelf denkt. **Klopt ook, ben vreselijk onzeker, hoe dat komt kom ik nog op terug**

Ik vind je wel erg gezellig. Je houdt wel van lachen en een spelletje doen met vrienden. Misschien vind jij een potje kaarten ook erg leuk om te doen.**klopt, denk, als ikhet van mezelf mag zeggen, dat ik wel heel gezellig ben, en inderdaad ik hou ook zeker van spelletjes, gezellig s'avondjes met lekkere hapjes en een wijntje erbij**

Volgens mij kan je wel slecht tegen je verlies. **Verlies tijdens een spelletje maakt me niet uit, maar tijdens een ruzie wel, dat vindt ik vreselijk**

Ik zie veel liefde in je. Je gevoel voor de medemens siert je enorm. ** Dat is fijn om te horen, Dat is ook 1 van de dingen die ik echt over mezelf durf te zeggen, ik leef met iedereen mee en sta voor iedereen klaar**

Al met al klopt het allemaal zeker. Erg bijzonder!!!

Nims kun jij me ook iets over mijn verleden vertellen? Wat dat met me gedaan heeft??

Liefs Mar76
Mar76
Mar76 jan 26 '07
Nu de lezing van Wendy:

Gister had ik even vlug naar jouw foto en die van je dochtertje gekeken, en het valt me op dat jullie erg op elkaar lijken! Ik kan er niet echt achter komen waardoor jullie zo erg op elkaar lijken (niet alleen moeder & dochter)!** mmm dit maakt me wel nieuwsgierig, hoop dat je er nog achter kan komen**

Je bent best een gesloten persoon, als het over jezelf gaat. Niet iedereen zal weten wat er gaande met je is. Ik zie dat je ergens mee zit. De dingen die er ooit gebeurd zijn draag je nog bij je. Het hangt allemaal nog in je hoofd rond. Maar je praat er niet echt over, hierdoor heb ik denk ik een gesloten gevoel bij je.** Er speelt inderdaad heel erg veel bij me, en heb ook het gevoel dat ik dat nooit kwijt raak. Ik praat er wel over, maar ik heb een vast bandje dat ik afspeel, iedere keer hetzelfde verhaal, zo praat ik toch en hoef ik er niet van af te wijken.Slim he.... Nee maar het klopt, ik lijk voor de buitenwereld heel open over bepaalde zaken, maar dat zijn de standaard dingen en is nog VEEL meer maar daar heb ik het niet over, is te pijnlijk...**

In de momenten waarneer je erg veel rust hebt, kun je lang over bepaalde dingen nadenken. Waarschijnlijk zijn dit onderwerpen waar de meeste personen niet zo diep op in gaan. Ik zie dat je je sterk ontwikkeld hebt, ook in de zin van dat je meer bewust bent van alles, vergeleken andere. Naar mijn gevoel ben jij erg bewust van bepaalde dingen die er gebeuren.
ook zie ik diepzinnigheid een innerlijke wijsheid in je.** klopt ook wel denk ik, door de dingen die ik mee heb moeten maken, ben ik totaal anders tegen de dingen aan gaan kijken. Dat heeft me inderdaad heel veel wijsheid meegegeven. Het heeft me dus ook goeie dingen opgeleverd.**

Je kan best hard voor jezelf zijn. Je laat je niet snel door andere voor de gek houden (komt ook weer door dat bewuste). **of ik hard voor mezelf ben, weet ik eigenlijk niet, zal ik eens over na denken.... En me voor de gek houden...nee dat lukt denk ik niet, ben wel zeer goed van vertrouwen maar prik wel door dingen heen, intuïtie denk ik.**

Naar mijn idee ben je nog een beetje bang, voor de dingen die (zouden kunnen) komen gaan. Het lijkt erop of jij niet zit te wachten op verassingen. Maar mocht er iets gebeuren, dan ben jij zo ontwikkeld dat je er sterk voor staat.**dit begrijp ik niet helemaal**

Zelf kun je redelijk veel dingen afvragen. Je hoeft hier niet altijd antwoord op te hebben, maar je vindt het wel fijn om hetgene dat je wilt weten te weten. Wat je afvraagd gaat naar mijn idee dan ook meestal over het leven.**en over mijn verleden** Het houdt je bezig om over die dingen na te denken.

Ik voel dat je liefde hebt voor diegene waarmee je een hele sterke band hebt, anders is dat wat minder. Volgensmij vertrouw je niet iedereen even goed, en dit is maar goed ook.. anders zou je veelste makkelijk nadenken. Hierdoor sta je ook erg sterk.** ik vertrouw mensen tot een bepaalde hoogte, dit omdat ik al te vaak mijn hoofd heb gestoten. Nu kan iedereen je vriend zijn, maar dat kan morgen ineens van de andere partij afgelopen zijn. De mensen waar ik veel mee omga, ja daar hou ik zeker van, voor hun ga ik dan ook echt door het vuur, maar ze moeten geen misbruik van me maken.**

Je bent trouwens ook wel gevoelig. ** ja heel erg denk ik**

Ook dit klopt heel erg goed, verbazingwekkend!!

Echt erg leuk om te lezen allemaal.

Liefs Mar76
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 27 '07
 Quote:
Origineel van Mar76:
Hallo,
Nims kun jij me ook iets over mijn verleden vertellen? Wat dat met me gedaan heeft??

Liefs Mar76
Wat ik erover wil zeggen is dat je het los moet laten. Het verleden heeft je niet gemaakt tot WIE je bent. Dat ben je altijd al geweest. Het verleden zou er hoogstens voor gezorgd kunnen hebben dat je toen niet kon zijn wie je echt bent.

Ik wil eigenlijk niets zeggen over je verleden. Geen idee waarom maar ik denk dat het iets met misbruik te maken heeft. Waarom zou je daar nog aan herinnerd willen worden met alles dat je nu hebt?

P.s. Ik ben blij dat de lezing klopt :). En ik hoop dat je er ook iets aan hebt.

Groetjes Julien.
Thomas A
Thomas A jan 27 '07
fotolezen Mar

Ver-leden

Boosheid

Afstand

Gevoeligheid

Zijn

Verleden; Het ziet er niet naar uit dat jij je de kaas nog van je brood laat eten. Men is genoeg over je grenzen gegaan en een echt beschermde jeugd had je daardoor ook al niet. Het heeft wel wat sporen nagelaten en een daarvan is dat je daardoor wel eens de neiging hebt een spelletje te willen spelen met mensen. Een gevoel van miskendheid ligt daaraan ten grondslag. Maar hiermee doe jij jezelf in wezen veel tekort. Een heel stuk van jouw liefdevolle levenshouding kijkt naar het leven als het ware van achter prikkeldraad. Dit weet je.
Om weer terug te kunnen keren naar liefde, zul je moeten be-grijpen dat hen die jou niet gezien hebben en zelfs misbruikt, zelf hun leven niet op orde hadden en vanuit pijn hun vernietigende gedrag vertoonden. Hierbinnen ligt ook de sleutel om met je eigen leven weer helemaal in liefde te kunnen komen. Het laatste stuk echte boosheid dat nu nog in je is zal zo geen gaten meer vreten in jouw leven.

Boosheid; je kunt gevoelens van boosheid en rancune hebben. Gek genoeg zijn ze vrijwel nooit van toepassing op het heden en naar de mensen die jij de laatste jaren hebt leren kennen. Toch kunnen zij er wel mee te maken krijgen. Dit kan heel vervelende situaties opleveren omdat ze ook bij jou van binnen geen goed doen. Het is een voortvloeisel van wat ooit was en omdat dit niet meer terug komt, werkt ook die boosheid niet meer. Het prikkeldraad mag dus van je hart!!!!!!..

Houd wat meer afstand van sommige mensen, het zal je lastige situaties besparen. Niet iedereen kan goed met jouw ontwapenende houding overweg, speciaal mannen niet.

Gevoeligheid; je kunt bijna door muren heen voelen. Je voelsprieten gaan naar alle kanten en wel zo ver dat als jij daar interesse in hebt je intuïtie sterk zou kunnen ontwikkelen. Je bent gevoelig voor alles wat maar denkbaar is en het kost je soms moeite om je op een ding te concentreren. Vooral in een mensen massa gaan gevoelens met je op de loop. Hier wordt je het hardst op het feit gedrukt hoe moeilijk het soms is bij jezelf te blijven. Toch is dit heel goed aan te leren.
Je bent gevoelig voor heel kleine dingetjes zoals een bloemetje of andere kleine intentie. Je houd van mooie mensen en zult vaak om bevestiging van hen vragen. Grappig want je hebt dat eigenlijk niet nodig. Je hebt meer van jezelf dan dat jou denken je verteld.
Je houd van schoonheid en hebt een prima smaak voor wat vormen, kleuren en ook voedsel betreft.

Zijn; je leeft niet helemaal de mens die jij bent. Dit is nog onder een sneeuwlaag die de komende jaren mag smelten. Je kunt erg onzeker zijn. Geen wonder; je vertrouwd lang niet altijd op jouw eigen gevoelens. Dit laatste is echt iets wat je wel moet gaan doen. Je ziet de dingen zoals ze zijn prima en dat blijft ook zo, zolang je maar niet bij de blinde buitenwereld bevestiging zoekt, maar bij hen die kijk op het leven hebben; ver-staanders dus.
Er “zijn”betekent voor jou, meer op jezelf gaan vertrouwen en ook een streep zetten onder wat er ooit plaats vond. De extra's die het je gaf onder ogen willen gaan zien, zoals je grote gevoeligheid er een van is, maar ook het stuk levenswijsheid dat het je gaf!!!!.

Met respect

Thomas
Mar76
Mar76 feb 5 '07
Verleden; Het ziet er niet naar uit dat jij je de kaas nog van je brood laat eten:KLOPT, ZAL NIET SNEL GEBEUREN
Men is genoeg over je grenzen gegaan : kLOPT HELAAS OOK
en een echt beschermde jeugd had je daardoor ook al niet.:MIJN JEUGD IS GOED GEWEEST Het heeft wel wat sporen nagelaten en een daarvan is dat je daardoor wel eens de neiging hebt een spelletje te willen spelen met mensen: MISSCHIEN ALLEEN MET MIJN PARTNER MAAR VOLGENS MIJ DE REST ECHT NIET
Een gevoel van miskendheid ligt daaraan ten grondslag. Maar hiermee doe jij jezelf in wezen veel tekort.: WEET IK NIET Een heel stuk van jouw liefdevolle levenshouding kijkt naar het leven als het ware van achter prikkeldraad. Dit weet je. :IK DENK DAT JE DIT WEL HEEL GOED VERWOORD HEBT, ZAG HET ALLEEN ZELF NOOIT ZO, TOT NU... WEKT WEL GEVOELENS OP...
Om weer terug te kunnen keren naar liefde, zul je moeten be-grijpen dat hen die jou niet gezien hebben en zelfs misbruikt, zelf hun leven niet op orde hadden en vanuit pijn hun vernietigende gedrag vertoonden.DAT IS HET JUIST, HOE KUN JE DAN BEGRIJPEN DAT DIT HET GEVOLG IS. WIL OVERIGENS WEL EVEN AANGEVEN DAT HET HIER GAAT OM MIJN EX.
Hierbinnen ligt ook de sleutel om met je eigen leven weer helemaal in liefde te kunnen komen. Het laatste stuk echte boosheid dat nu nog in je is zal zo geen gaten meer vreten in jouw leven.VRAAG ME AF OF DIE BOOSHEID OOIT WEG GAAT.

Boosheid; je kunt gevoelens van boosheid en rancune hebben. Gek genoeg zijn ze vrijwel nooit van toepassing op het heden en naar de mensen die jij de laatste jaren hebt leren kennen. Toch kunnen zij er wel mee te maken krijgen. Dit kan heel vervelende situaties opleveren omdat ze ook bij jou van binnen geen goed doen. Het is een voortvloeisel van wat ooit was en omdat dit niet meer terug komt, werkt ook die boosheid niet meer. Het prikkeldraad mag dus van je hart!!!!!!.HOE?? IK WIL HET ZO GRAAG MAAT HET LIJKT WEL OF IK HET GEWOON NIET LOS KRIJG....

Houd wat meer afstand van sommige mensen, het zal je lastige situaties besparen. Niet iedereen kan goed met jouw ontwapenende houding overweg, speciaal mannen niet.HAHAHAHA VAST MIJN BAAS.

Gevoeligheid; je kunt bijna door muren heen voelen. Je voelsprieten gaan naar alle kanten en wel zo ver dat als jij daar interesse in hebt je intuïtie sterk zou kunnen ontwikkelen. MIJN INTUITIE IS INDERDAAD HEEL STERK, WIL HEM GRAAG NOG STERKER, MAAR HOE DOE JE DAT? Je bent gevoelig voor alles wat maar denkbaar is en het kost je soms moeite om je op een ding te concentreren.ABSOLUUT Vooral in een mensen massa gaan gevoelens met je op de loop. Hier wordt je het hardst op het feit gedrukt hoe moeilijk het soms is bij jezelf te blijven. Toch is dit heel goed aan te leren. OK!
Je bent gevoelig voor heel kleine dingetjes zoals een bloemetje of andere kleine intentie. ZEKER!! Je houd van mooie mensen en zult vaak om bevestiging van hen vragen. Grappig want je hebt dat eigenlijk niet nodig. Je hebt meer van jezelf dan dat jou denken je verteld.DIT BEGRIJP IK NIET HELEMAAL, IK WEET WEL DAT IK OM BEVESTIGING VRAAG,BEN AARDIG ONZEKER.
Je houd van schoonheid en hebt een prima smaak voor wat vormen, kleuren en ook voedsel betreft.

Zijn; je leeft niet helemaal de mens die jij bent. Dit is nog onder een sneeuwlaag die de komende jaren mag smelten. Je kunt erg onzeker zijn. Geen wonder; je vertrouwd lang niet altijd op jouw eigen gevoelens. Dit laatste is echt iets wat je wel moet gaan doen. Je ziet de dingen zoals ze zijn prima en dat blijft ook zo, zolang je maar niet bij de blinde buitenwereld bevestiging zoekt, maar bij hen die kijk op het leven hebben; ver-staanders dus.
Er “zijn”betekent voor jou, meer op jezelf gaan vertrouwen en ook een streep zetten onder wat er ooit plaats vond. De extra's die het je gaf onder ogen willen gaan zien, zoals je grote gevoeligheid er een van is, maar ook het stuk levenswijsheid dat het je gaf!!!!. DAT HEB IK ZEKER GEKREGEN. IK WEET OOK VAN MEZELF DAT IK MEER NAAR MIJN EIGEN GEVOEL MOET LUISTEREN, DIE SLEEPT ME ER MEESTAL WEL DOORHEEN. IK BEGIN ER OOK STEEDS MEER OP TE VERTROUWEN OMDAT IK STEEDS MEER ZIE DAT IK GELIJK HAD. DE DINGEN DIE IK VOELDE,ZAG EN DROOMDE ZIJN UITGEKOMEN.

Met respect

Thomas [/QB][/QUOTE]

Er klopte ook dit keer weer héél erg veel. Dank je wel Thomas. Zal binnenkort een stukje over mijn verleden neer schrijven. als ik even meer tijd heb.

liefs Mar
Ayasha
Ayasha mrt 7 '07
wat betreft je verleden lijkt het erop dat je heel erg gekwetst bent door die ene persoon waar je van hield en misschien nu diep vanbinnen nog steeds van houd. (dat kan verklaren waarom je het niet losgelaten hebt). Ik denk dan meer richting vernedering.

Meermaals in een hoekje gedreven en je onveilig gevoeld, je wil nu voorkomen dat jou kinderen hetzelfde gevoel hebben waardoor je af en toe misschien net iets te bezorgd bent, let je wel op dat je je kinderen niet 'op sluit' in een gouden kooitje? Ook zij moeten door schade en schande leren op hun eigen benen te staan...
Ik weet dat je je eigen leven zou geven voor je kinderen, je ziel zou verkopen, maar weet ook dat je hen niet verder helpt als je steeds voor komt dat ze gekwetst worden, Voorkom niet dat ze hun knie open vallen maar laat ze vallen en help ze weer recht, ontsmet hun wond en help ze met tips om die te laten helen! Geef hen rust en tijd om aan het werk te gaan met hetgene dat ze op hun bord kregen en laat ze dat tot een geheel omzetten waar zì­j van leren! Ook jij hebt moeten leren, en met een moeder als jou is de kans klein dat zij zo'n onveilige jeugd gaan hebben als jij ooit gehad hebt.

Ik denk niet dat je veel hebt kunnen vertrouwen op je ouders hoewel ik ergens een hele sterke 'moeder-dochter' band voel, echter over je vader voel ik erg weinig...

Overigens kan ik ook helemaal fout zitten hoor :)Ik ga nu vnl op mijn gevoel af en niet zo zeer op je foto.
Anne
Anne mrt 10 '07
Hej Mar,
Ik ga ook eens proberen om je foto te lezen :)

Ik zie verdriet moeheid uit je verleden.
Ik denk dat je veel dingen hebt meegemaakt in je verleden minder leuke dingen waar je erg hebt mee gezeten je hebt de meeste dingen wel een plaats gegeven maar er zijn wat dingetjes waar je nog mee rondloopt. Je word er erg moe van.

Je bent erg gevoelig. Dingen kunnen je erg raken waardoor je er mee rond blijft lopen zoekend bij jezelf of je alles wel juist hebt gedaan.

Je bent nu zekerder van jezelf meer zelf vertrouwen dan vroeger je staat nu sterker in het leven door de dingen die je hebt meegemaakt ben je een sterk persoon geworden en je laat je niet zomaar iets zegen. Maar toch ben je nog steeds wat onzeker over alles.

Je bent een gesloten persoon. Je hebt niet veel aandacht van anderen mensen nodig want zo ben je niet.
Je bent iemand die alles goed doordacht heeft als je iets gaat doen je doet niet zomaar iets.

Je bent niet zo heel erg vrolijk geloof ik dat komt denk ik omdat je nog met teveel dingen rondloopt die je hebt meegemaakt. Je stopt daar nog teveel energie in om het los te kunnen laten.

Dit was het zo beetje ik hoor het wel van je wat ik goed en niet goed heb..
Groetjes aNNe

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420